Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnytündér valóság
Küldd el képeslapként!
Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények uruk, a halál istene által adott küldetéssel érkeztek földünkre: minden árnytündér kiirtásának szent céljával. Azonban hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül Leah szolgái nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket továbbra is az utukba sodródó kalandozólelkek likvidálásával mulatják.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-26 16:57:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Semptex 70. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. ápr. 23. 9h:38'
EZ A 303. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
304. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5814
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 143
Extra forduló: 18

SEMPTEX KALANDJAI


267 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,4] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Sheran felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy dehidrátor trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ron, a Kóborló. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. A 28. napon összefutsz egy kopasz, félszemû árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Tisztán érzed a másik pszionikus esszenciáját. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy zafír erõövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Összeismerkedtek. Az õ neve Kék-Morphy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. A 39. napon összefutsz Alex Mad Masterboy-jal. Dornodon fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyûrût, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 41. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû mutáns férfival. Sheran eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot és egy vasvértet, egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az õ neve Ryomu. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. A 46. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Khayness Dieur. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 46. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfi. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 55. napon egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû troll férfi lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetõen a csapdád okozta kudarcát. Az 57. napon megintcsak összeakadsz Khayness Dieurral. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 60. napon összefutsz Syrus Bo Honggal. Tharr kisebb papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy elit gárdista trófea, egy mestervarázsló trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: õ is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 62. napon megintcsak összeakadsz Khayness Dieurral. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 ubuk dobónyílat (50 arany).

Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki! Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+40 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 16 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 195.]


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

flh felt. lõfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

flh 3 138 felt. lõfegyver haszn. 3 a 138. tárggyal
Ok, FLH 3 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

fker 3124 K.T. fel. kérése a 3124. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetõnek Tömörcsõ felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(125,4) egy troll férfi, óriás patkány (#42)

[98,18] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû ember férfival. Bõre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy ritualista amulettet és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Drake Pszimaster. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

be 562 3 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [125,4] Szûnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 864 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Caramon Majere vigyorog kajánul. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál. - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit!
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-6 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemû árnymanó férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Dornodon fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbõr övet, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lejm. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [45 pontot használtál fel, van még 85.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[122,3] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledõt. Csak egy vérszomjas csüldõ. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldõ szõrtés kinövését. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 532 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérõdzõ etra lehet. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérõdzõ etra foltos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A lény bûzfelhõt lõ rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérõdzõ etra fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal súrolod a kérõdzõ etra nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával a kérõdzõ etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A kérõdzõ etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 761 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,4] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 50.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 45.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[119,5] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku gárdista. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 716 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Sheran hívõi építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû elf férfival. Fekete a bõre. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd koszorút és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nómenklatúra trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy kétfejû troll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezõrõl visszatükrözõdõ jéghideg éj. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Little Green Snake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [118,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Meglapulsz néhány bucka mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 798 tapasztalati pontot kaptál. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elõl eltûnni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[116,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 777 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány jobb elsõ lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 766 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz egy tüsi õsz hajú, csillogó szemû troll nõvel. Bõre színe zöld. Chara-din hûséges követõje. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy elit palotaõr trófea, egy ryuku légiós trófea és egy gnóm boltos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Godness. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely! [10 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következõ körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerû lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségbõl rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés elõnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elõsegíteni: bõrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manõverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csõre pedig messzirõl mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengõ maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.



KARAKTERLAP
Semptex, egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû mutáns férfi vagy. Fekete a bõröd. Sheran hittérítõje vagy. Papi hited: 63. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

 Erõ:26 (30)  Szint:17  Merészség:7/2 Magasság:119 cm 
 IQ:22 (25)  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:39 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:34  Menekülés:40 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:17 (23)  Életpont:254/182  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:19 (23)  Varázspont:215/79  Pénz:350 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:17/1   Pszi pont:22/22         
Eddig összesen 504 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6717 TP-t kaptál. Jelenleg 199657 TP-d van. A következõ szinthez még 60343 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, tüskés harci gromak, kétfejû troll.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek: 13/37 (+18%)   vágófegyverek: 21/5 (+4%)
  ütõfegyverek: 1/13   lõfegyverek: 1/78   dobófegyverek: 21/68 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (200%) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10%;

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/50 (+20%)   2. nyomkövetés: 24/49 (+40%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 4/64   5. csapdakészítés: 8/25 (+6%)   6. csapdaészlelés: 1/10
  7. gyógyítás: 3/43   8. titkosírás: 1/0   9. felderítés: 1/0
  10. szörnyidomítás: 1/0   11. teológia: 12/83 (+31%)   12. taumaturgia: 14/67 (+106%)
  13. versengés: 1/87 (+8%)   14. harcmûvészetek: 1/0   15. szörnyismeret: 10/20 (+35%)
  16. pszi: 3/16   17. zárnyitás: 1/94   18. vadászat: 1/9
  19. bányászat: 3/50        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
udvari mágus (#142) (csak egyszer), palotaõr (#134)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
sóhajtó dorony (#112), nektoraf (#355), karmos tankány (#137), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)  
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
szárazság (#48)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1   bundás kabát (#1068) 1 * cetbõr válltömés (#1091)
1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 2 * ryuku köpeny (#693) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 * rövid kard (#171) 1 * ryuku szablya (#695) 4   ubuk dobónyíl (#138)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * korinthai talizmán (#814)
1   nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147)
1   kötél (#92) 1   szeksztáns (#32)    
Löttyök és porok, tartóstul
7   vizestömlõ (#3) [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 46]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
26   álompor (#396) 1   bordacsont (#16) 1   darázsszárny (#652)
2   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563) 1   gromak bõr (#268)
21   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 1   magszim bél (#103)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   ormánygõte csont (#21) 2   pirkit (#153)
1   pular kristály (#239) 3   purifikátor háj (#269) 3   rézdarab (#70)
1   rókafarok (#124)        

Összsúly: 33.53 kgMegterheltség: 47%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
164 arany (#50) 4 ubuk dobónyíl (#138) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)



E körben tett lépéseid térképe

(116,5) ryuku légiósok (#361), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), oltár, 40. jellempróba, nukleáris cickány (#155), Godness (4256. kalandozó)
(117,4) ryuku légiósok (#361), tormikus egér (#218)
(118,4) nyuhaj karbin (#110)
(119,5) ryuku gárdisták (#360), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 34. jellempróba, Little Green Snake (2891. kalandozó)
(120,4) 47. jellempróba
(121,4) 31. jellempróba, vérszomjas csüldõk (#114), kérõdzõ etra (#368)
(122,3) egy ismeretlen isten rúnaköve
(123,4) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), oltár, vaskohó (#155), halálhozó
(#419), Lejm (5651. kalandozó)
(124,4) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), mûvészi porolit (#720)
(125,4) egy troll férfi, óriás patkány (#42), oltár, Chara-din monolitja (#534), arató csattanat (#144)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.
* A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].
* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni. * Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.
* Az õrzõk ébersége képesség március 1-tõl nem mûködik sivatag, mocsár, tengerpart és magashegység tereptípusokon. Magyarázat: A képesség segítségével lehetõség nyílt ritka szörnykomponensek tömegtermelésére azok számára, akik valamilyen módon tudtak ezeken az oltárépítést nem engedõ mezõkön IMádkozni.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint 10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Semptex 70. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kõszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kõevõ (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntetõ praglonc (#125) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) quwarg nagymester (#214) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
kultúrmasztodon (#227) ekharion (#232) adószedõ (#234) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) pordémon (#253) õrült varázsló (#255) õrjáratozó katona (#274) viharóriás (#278)
Ekhnagorhu (#291) quwarg szabotõr (#301) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644)
dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647) fagymágus (#650) animált hókutya (#651)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) bõrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194)
obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230)
acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249)
tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266)
fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271)
aranytû (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276)
rejtõköpeny (#277) raptor karom (#281) jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287) bíbor erõöv (#291)
varkaudar páncél (#294) kõszem (#304) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309)
galachmit (#310) gyógykenõcs (#313) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) pukkanó tûcsapda (#336)
rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378)
moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) kígyóbõr öv (#410) aranypikkely (#415) teknõcteknõ (#416) pengepajzs (#425)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kvazár kesztyû (#445) zangrozi csizma (#451)
mágusköpeny (#453) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) rothadás szentélye (#487) erõdítmény (#488)
kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) fõnixtoll (#563)
Fortuna szentélye (#645) rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655)
aurach fog (#657) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku kesztyû (#690)
ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) ryuku kopja (#694) ryuku szablya (#695)
smaragd karkötõ (#707) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735) korinthai talizmán (#814)
hatalom fülbevalója (#817) párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068) rozmárfog (#1069)
féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073) lidércesszencia (#1074) eszkimó sátor (#1083)
térutazó szerkezet (#1085) hibátlan cetbõr (#1090) cetbõr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.