Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 01:11:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sequator 246. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 30. 9h:30'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: júl. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5731
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3786
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 15

SEQUATOR KALANDJAI


33 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,40] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 4. napján összeakadsz Hegyi Barbarával. Leah eljövendõ papja. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy trófea nyakláncot visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 4. napon találkozol Tud Ákossal. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon találkozol Sonchus Arvensisszal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Familiárisa egy vörösbegy. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! (+3 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 10. napon találkozol Nyafimanóval. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy taposó tappancsot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 12. napon Authoricus lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 14. napon egy kontyos aranyhajú, zöld szemû kobudera férfi megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! A 24. napon megintcsak összefutsz Authoricusszal. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 26. napon összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran fõpap-jelöltje. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy raptor szablyát tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegõ után kapkodva az ijedtségtõl. Épp azelõtt sikerült kitörnöd, mielõtt Authoricus teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedrõl, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetõdsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetõdve átkot szór rád: - Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög! -, majd sebesen elrohan. Sandoval elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 31. napján.

Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami elõnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerû! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mû, melyet embernek neveznek! Mert õ okos, mint egy gnóm, erõs, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcmûvész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erõs, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már idõd ezen gondolkozni, mert eljõ a reggel. Az aranytermõ erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kõszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+41 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+192 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 579.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok.) [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]


p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[139,40] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,41] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynõ közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 54 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a quwarg királynõ testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Látsz egy grok-képzõdményt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erõsítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a fõbérlõ azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bakkura bõrt. Miután lemásztál, továbbindulsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 7 tüskét. Ügyességed TF-elõdött. [53 pontot használtál fel, van még 506.]

m 4 1 8 mozogsz délre, északkeletre, északra
[139,43] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy grok-képzõdményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képzõdményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felsõ, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drasmólyom csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst karkötõt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képzõdményt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,42] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy ezoterikus mardel. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 76 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Combat Cica. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) [140,41] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hegyek Királya vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlõ lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlõ lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Egy tûzgolyó varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz Pterois volitansszal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia felszentelt papja. Egy aranygyûrût, egy borostyán függõt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet és egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [56 pontot használtál fel, van még 450.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[140,40] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Callystus Ornatus vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol Hegyi Barbarával. Leah eljövendõ papja. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy trófea nyakláncot visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Találkozol Nyafimanóval. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy taposó tappancsot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összefutsz Sonchus Arvensisszal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy vörösbegy repked körülötte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 tüskét. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tõrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [36 pontot használtál fel, van még 414.]

(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tõrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! 505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa a levegõben csattan. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testébõl. Bugyborékolva alámerül. 505 tapasztalati pontot kaptál. Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgõ cápákat. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. 505 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétõl. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tõrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A vércápa állkapcsa a levegõben csattan. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! [-1 minden tulajdonságra, -9 max. életerõ, -182 életerõ, -18 max. varázspont.] Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erõddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erõbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erõ elszáll a tagjaidból: a parti õrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe! - Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elõl álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti õrséget meg lehet vesztegetni! - Öö... Mennyi is a díj? - Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtetõ volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel. - Umm! Hisz nincs is annyi pénzem! - diderged. - Dehogy nincs! - veregeti meg valaki barátságosan a válladat egy kvazár karddal. Hamarosan kiderül, hogy tényleg nincs elég pénzed. Végül döbbenetes megoldás születik: elõkerül egy Fairlight bankár, aki meghitelezi neked a megvesztegetéshez hiányzó összeget! Leesik az állad az államhivatal ilyen gigászi korrupciója láttán, de sokat nem tehetsz - legalább nem ölnek meg! Odaadod az összes nálad levõ pénzt, majd a bankárral írsz egy papírt arról, hogy tartozol 51 arannyal. Ha nincs ennyi pénz a bankszámládon, akkor a maradékot - 50% kamat hozzáadásával - felírják adósság gyanánt, amelyet fél éven belül ki kell fizetned [vagy ha volt már adósságod, akkor azzal együtt], különben jön az acélkolosszus. - Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyû megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,40] Változik a terep: ritka erdõben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebzett kronokukac. Amikor elhal a zaj, elõmászol.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikõtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 329.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[143,40] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) [144,40] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. Itt csata lesz.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Észreveszel egy manilla-fát. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledõt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján. [20 pontot használtál fel, van még 309.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 309.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 306.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 266.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 226.]


tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Mostantól több kezdeti és befejezõ parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következõ körben tehát 587 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Elõször is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvezõ mágikus környezetnek köszönhetõen), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintû szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlõdik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hõstetteddel megtetted az elsõ lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra elõbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetõséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélõk Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, õ is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörû, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyûjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelõ formulát alkalmazod.

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektõl ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földrõl beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krõzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fûzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelõ térkapuk a következõk: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezetõ térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintû kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlõre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az elsõ felfedezõk jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nõhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban mûködik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetõen - kétszer hatékonyabban mûködik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni õket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókõ, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk!

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZÕ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejezõ parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévõ parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejezõ parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejezõ parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.



KARAKTERLAP
Sequator, egy kopasz, zöld szemû, körszakállas félelmetesen szikár ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpap-jelöltje vagy. A Csontbrigád (#9132) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

 Erõ:37 (44)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:170 cm 
 IQ:35 (39)  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:84 kg 
 Ügyesség:33 (37)  Védekezés:48  Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:31 (34)  Életpont:391/231  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:32 (35)  Varázspont:494/5  Pénz:0 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:104/12   Halhatatlanság:1 %   EFejl:30 
Eddig összesen 1560 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12844 TP-t kaptál. Jelenleg 661280 TP-d van. A következõ szinthez még 138720 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, lábascet, ongóliant. A 246. fordulódban 31 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 31 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/88 (+100%)   ökölvívás: 9/90 (+25%)   szúrófegyverek: 29/7 (+5%)
  vágófegyverek: 11/78   ütõfegyverek: 11/63   lõfegyverek: 26/53 (+5%)
  dobófegyverek: 19/5        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyû lándzsa (#182) (300%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); tüske (#22) (12 -14.); tüske (#22) (15 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/84 (+11%)   2. nyomkövetés: 62/81 (+28%)   3. mászás: 7/41 (+9%)
  4. csapdakészítés: 16/77 (+6%)   5. csapdaészlelés: 3/21   6. gyógyítás: 48/76
  7. titkosírás: 3/9   8. felderítés: 14/41   9. szörnyidomítás: 2/11
  10. teológia: 30/26 (+11%)   11. taumaturgia: 29/34 (+8%)   12. versengés: 15/4 (+8%)
  13. harcmûvészetek: 3/28   14. zene: 3/74   15. szörnyismeret: 26/90 (+18%)
  16. pszi: 13/71 (+10%)   17. zárnyitás: 1/4   18. vadászat: 8/91
  19. bányászat: 30/94   20. úszás: 11/14 (+32%)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), manifesztátor (#124) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
tharr haragja (#145, 16 VP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nõk (#999)   villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)   villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)   elektromos pajzs (#51) >> nõk (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku csizma (#692) 1 * ryuku kesztyû (#690)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * ryuku sisak (#688)
1 * szirén köpenye (#820)        
Fegyverek és lövedékek
1   csontpálca (#329) 2   csontszablya (#64) 1 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 15   mérg. ubuk tüske (#137) 7   mérg. vasnyíl (#187)
30   nyílvesszõ (#108) 2 * orgyilkos tõr (#225) 1   ryuku buzogány (#696)
1   tolmokov-koktél (#351) 28 * tüske (#22) 5   ubuk dobónyíl (#138)
7   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182) 3   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst karkötõ ($158) 5 * gólem talizmán (#811)
2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * két kard szimbólum (#144)
2   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * ryuku karvédõ (#687)
2   vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
2   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 16   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   nagy aranykulcs (#246) 2   nagy bronzkulcs (#185)
1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   szeksztáns (#32) 1   teremtés zsákja (#818)
2   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 24]
4   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 15]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
6   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 50]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1   vizestömlõ (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
13   zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 240]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10   álompor (#396) 1   arx formázó minta (#298) 5   aurach fog (#657)
2   bakkura bõr (#95) 5   bunthar bõr (#733) 1   csuklyavirág (#133)
1   darázsfarok (#654) 2   darázsszárny (#652) 5   dorony tüdõ (#212)
4   dözmöng szív (#122) 30   drótszõr (#37) 11   elkarog szõr (#665)
1   etra hályog (#712) 3   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
2   fülemüle agyar (#267) 6   grifftojás (#179) 3   gromak bõr (#268)
1   gyíkfû (#201) 10   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
2   ilkin érc (#232) 6   kaktusztüske (#114) 1   királygyík bõr (#44)
9   kõszem (#304) 2   lapockacsont (#33) 1   lidércesszencia (#1074)
22   madártoll (#112) 3   magszim bél (#103) 1   medúzacsáp (#703)
1   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116) 4   mutáns csont (#331)
2   óndarab (#85) 11   pirkit (#153) 15   polip szívóka (#391)
1   purifikátor háj (#269) 2   rakolits por (#669) 1   ramit kõ (#226)
25   sallank karom (#128) 1   smaragdkõ (#678) 7   smirglilevél (#29)
7   szárnyas hernyó (#69) 5   szulfagor agyar (#677) 1   szulfin (#676)
11   szvó-ektoplazma (#151) 3   teknõsesszencia (#702) 1   Thargodan esszencia (#328)
10   tükör (#43) 1   ulkor gyöngy (#1072) 16   vasérc (#152)
3   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 96.48 kgMegterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   berzerker tüske (#713) 8   ilkin érc (#232) 2   liumbe bimbó (#656)
6   mutáns csont (#331) 4   nektoraf faggyú (#667) 18   rakolits por (#669)
4   rinóbõr (#651) 1   ryuku mellvért (#689) 1   ryuku nadrág (#691)
1   sáska amulett (#668)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
314 arany (#50) 2 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 bakkura bõr (#95)
6 drótszõr (#37) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 gromak bõr (#268)
3 kaja (#2) 1 kõszem (#304) 6 madártoll (#112)
1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83) 1 szulfagor agyar (#677)



E körben tett lépéseid térképe

(138,41) oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynõ (#153)
(139,40) 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja
(#534), oltár
(139,42) tüskés harci gromak (#156), grok-képzõdmény (#149), oltár, Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba,
légirozmár (#94)
(139,43) grok-képzõdmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47.
jellempróba, Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), epokitféreg (#147)
(140,40) Authoricus (1671. kalandozó), egy kobudera férfi, nekrofun (#173), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720),
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, Hegyi Barbara (1562. kalandozó),
Nyafimanó (2617. kalandozó), Sonchus Arvensis (4416. kalandozó), vércápa (#193)
(140,41) nekrofun (#173), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418), Pterois
volitans (1050. kalandozó)
(140,42) ezoterikus mardel (#184), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba
(142,40) kronokukac (#285), bávatag golombár (#165)
(143,40) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), Tharr oltár, 37. jellempróba
(144,40) purifikátorok (#157), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), bávatag golombár (#165)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.