Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Varkaudar remete
Küldd el képeslapként!
"Ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 04:01:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Arkangyal 102. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jan. 27. 8h:50'
EZ A 204. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
205. játékheted kezdete: febr. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5638
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 345
Extra forduló: 17

ARKANGYAL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,-16] koordinátán. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...

Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+19 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy uzbány nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. KP: elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 214.]


m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[98,-17] Továbbra is síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Északra fekszik egy helytartói város. "
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [98,-18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy karmos tankány. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Teli tüdõbõl elordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 190.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+46 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[98,-20] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldõ. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli tüdõbõl elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 500 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [98,-21] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Észreveszel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rõtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Dögölj meg!" Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával eltalálod a rõtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rõtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A rõtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rõtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-22] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy emberevõ. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. [24 pontot használtál fel, van még 136.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+46 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[98,-23] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledõ mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Lejárt az idõd!" Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz egy kopasz, szürke szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Fegyverzetét egy sötét motyogó trófea, egy árnyékrája trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve Kalandozóskalp. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,-24] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Teli tüdõbõl elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Leah félisten hatalmú szolgája. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve High Density. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [16 pontot használtál fel, van még 90.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 89.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 49.]


tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következõ körben tehát 273 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Arkangyal, egy szõke, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 56. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

 Erõ:21  Szint:14  Merészség:6/1 Magasság:160 cm 
 IQ:27  Támadás:13  Agresszió:4 Testsúly:74 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:32/32 év 
 Egészség:18 (20)  Életpont:211/190  Jellem: semleges (+4) Tul. pont:
 Szerencse:21  Varázspont:227/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:8/3             
Eddig összesen 308 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1624 TP-t kaptál. Jelenleg 55907 TP-d van. A következõ szinthez még 19093 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérõdzõ etra, ryuku gárdista.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2/49   szúrófegyverek: 17/90 (+10%)   vágófegyverek: 1/0
  ütõfegyverek: 1/84   lõfegyverek: 12/41 (+12%)    

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5/79 (+10%)   2. nyomkövetés: 17/70 (+8%)   3. mászás: 4/8
  4. csapdakészítés: 5/108 (+7%)   5. csapdaészlelés: 1/4   6. gyógyítás: 49/26 (+48%)
  7. titkosírás: 1/0   8. felderítés: 1/6   9. teológia: 7/31 (+6%)
  10. taumaturgia: 14/82 (+2%)   11. zene: 8/16 (+20%)   12. szörnyismeret: 3/78 (+18%)
  13. vadászat: 10/46   14. bányászat: 1/81 (+25%)   15. ordítás: 1/103 (+40%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak
kutatsz max. 30 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
óriás patkány (#42) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
jók (#990), emberevõ (#119), férfiak (#998), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), 9302. szövetség (#9302)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> nõk (#999)   energiatüskék (#29) >> férfiak (#998)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998)   tüskepajzs (#30) >> nõk (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezõn keresztül.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1 * kis vaspajzs (#159) 1   mászókarom (#78) 2   rõtmanó kacagány (#714)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 7   orgyilkos tõr (#225) 1   szöges bunkó (#8)
10   tüske (#22) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 32   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   távcsõ (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1   huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
1   kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 95]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 6]
1   zöld üveg (#82) [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 13   álompor (#396) 1   dorony tüdõ (#212)
6   fõnixtoll (#563) 4   gyöngymangó (#135) 16   kaktusztüske (#114)
3   lapockacsont (#33) 8   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56)
15   pirkit (#153) 1   rézdarab (#70) 2   sallank karom (#128)
2   sámán erszény (#650) 7   sünmedve tüske (#14) 9   vasérc (#152)

Összsúly: 57.47 kgMegterheltség: 92%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 tüske (#22) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 orgyilkos tõr (#225)
1 rõtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170)    



E körben tett lépéseid térképe

(98,-24) orgyilkos (#131), High Density (1949. kalandozó)
(98,-23) vaskohó (#155), oltár, 47. jellempróba, mélységi grittangok (#103), Kalandozóskalp (5693. kalandozó)
(98,-22) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely, emberevõ (#119)
(98,-21) Tharr oltár, vaskohó (#155), rõtmanó berzerker (#369)
(98,-20) márványtorony (#175), Raia oltár, vérszomjas csüldõ (#114)
(98,-19) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 48. jellempróba
(98,-18) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), 34. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.