Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Sikátorok Fényessége bérgyilkosai...
Küldd el képeslapként!
A Zangrozban székelő rettegett társaság tagjai mind-mind ilyen kétes külsővel megáldott, gonoszságban felülmúlhatatlan gazemberek. Lopnak, csalnak, ölnek, hol a saját megélhetésükért, hol szórakozásból, hol pedig azért mert megbízójuk szép summát fizet azért, hogy tegyenek meg valamit.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 15:27:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vulgo Madarbil 248. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. ápr. 22. 15h:10'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5571
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 387
Extra forduló: 18

VULGO MADARBIL KALANDJAI


175 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. A táborozás 6. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 7. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 7. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 7. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 25. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 40. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 41. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 42. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Az 58. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 74. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 amul kulcsot (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 dizen kulcsot (150 arany kikiáltási áron), 2 kholden kulcsot (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Egybõl bemutatkoztok egymásnak, õ Kis Vibi. Egy a szirén köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A közelharc elõtt ellenfeled még megereszt fúvócsõvel néhány lövedéket. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Kis Vibi testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 tüske. Több lövedéke átfúrja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával súrolod Kis Vibi bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem találtad el! Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (5 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 amul kulcs (eladási ár: 800 arany, ebbõl a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. De hiszen ismeritek egymást, õ Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem annyira meglepõ, hogy ellenfeled is fel van szerelve lõfegyverrel - fúvócsõvel tüzel Rád. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Kis Vibi jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával súrolod Kis Vibi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi meghorzsolja a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kicsit megvágod Kis Vibi bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. A Kobraharapás technikáját alkalmazta. (5 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 kholden kulcsot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 dizen kulcs (eladási ár: 920 arany, ebbõl a kezelési költség: 92 arany) ellenértékét. Az arénában bámészkodva találkozol egy kopasz, piros szemû kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Bemutatkozik, az õ neve Tisztítótûz. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevõk tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ubuk dobónyílat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a bal karodat. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ököllel Tisztítótûz gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal lábadat. A Kobraharapás technikáját alkalmazta. (6 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal Tisztítótûz kicsit megvagdalja a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ököllel Tisztítótûz borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. A Kobraharapás trükkjét láthattad tõle. (5 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal Tisztítótûz néhányszor megkarcolja a nyakadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Á, hiszen ez Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled puha ütés varázslatot lõ rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled fúvócsõvel Rád lõ. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Kis Vibi bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 tüske. Alaposan megsorozza a testedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod Kis Vibi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi megkarcolja a bal oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod Kis Vibi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb lábadat. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi megböki a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az arénában bámészkodva találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Bemutatkozik, az õ neve Megtorló. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy csápos otagi trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 24 életpontot sebeztél. Fúvócsõvel lõ Rád ellenfeled. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Megtorló bal vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 tüske. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Hatalmasat kiált rád a másik: "Pusztulj!" 33 életpontot sebzõdtél a kiáltástól. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Pusztítás Botjával Megtorló halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. (5 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tûzesõ varázslat. 175 életpontot vesztettél. Pengepajzzsal Megtorló néhányszor megkarcolja a bal oldaladat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Az arénában bámészkodva találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû kobudera férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Rögtön összeismerkedtek, õ Dark Angel. Dornodon nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Dark Angel jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod Dark Angel jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Ököllel Dark Angel gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (5 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Dark Angel kissé megkarcolja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod Dark Angel fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Ököllel Dark Angel halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen fura harcmûvész-technikát használt. (7 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az arénában bámészkodva találkozol egy barna hajú, barna szemû ember férfival. Bemutatkozik, az õ neve Ridvor Merdarogh. Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod Ridvor Merdarogh testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy megvágod Ridvor Merdarogh testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh valamennyire megsebezgeti a testedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az arénában bámészkodva találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Ohó, ez Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Fúvócsõvel céloz Rád ellenfeled, majd lõ. Feléd repül 3 tüske. Pár lövedéke átjárja a testedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a bal lábadat. Valamilyen fura harcmûvész-technikát használt. (5 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kicsit megvágod Kis Vibi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. A Kobraharapás technikáját alkalmazta. (6 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 25 kaját (15 arany kikiáltási áron), 25 kaját (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Összeakadsz egy barna hajú, barna szemû ember férfival. De hiszen ismeritek egymást, õ Ridvor Merdarogh! Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod Ridvor Merdarogh jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh nagy lendületekkel át- meg átszúrja a bal lábadat. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh néhány helyen meghorzsolja a testedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy megvágod Ridvor Merdarogh testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával Ridvor Merdarogh néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Ridvor Merdarogh párszor épp hogy megérintgeti a testedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 kaja (eladási ár: 55 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 kaja (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vizestömlõt (1400 arany). Az arénában bámészkodva találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. De hiszen ismeritek egymást, õ Kis Vibi! Egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Mielõtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lõ Rád fúvócsõvel. Feléd repül 3 tüske. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod Kis Vibi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb lábadat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (5 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor súrolod Kis Vibi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel Kis Vibi borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. (5 támadástól 193 életpontot vesztesz.) Agyartõrrel Kis Vibi épp hogy megszúrja a fejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Dagby the Kell4es átadott neked a 67. napon 11 TU-t. Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. Faldarabok potyognak a fejedre! 198 életpontot sebzõdtél.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem vette át tõled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 3 csontkulcsot (felajánlva 1000 aranyért). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett kontyos hollófekete hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyû nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+114 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod az arénát. Sokat keresgéltél, hátha találsz egy õrült varázsló fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 581.]


v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat õrjáratozó katona. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. A következõ épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 566.]

im 0 10 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 536.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. Õstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. Jól harcoltál! (+20 varázspont) 1368 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 506.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. Õstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függõ, 6 arany és egy borostyán függõ. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 476.] Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végsõ pusztulástól... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 446.] Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 416.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 386.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 356.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Rettegve menekülsz, félve a végsõ megsemmisüléstõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 326.] Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õrült varázsló. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen Tharr hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2020 TP] [30 pontot használtál fel, van még 296.] Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod az õstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Õstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+99 életerõ.) [70 pontot használtál fel, van még 226.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Meglapulsz egy árok mélyén. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat õrjáratozó katona volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 214.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy õrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 211.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Nõ az önbizalmad! [+1 támadás, +1 sebzés.] A befejezéshez még 1330 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 186.]


* 1. BP: gyakorolsz a 316. tárggyal 1 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetõen fejlõdött a jártasságod az ütõfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 182.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedõje. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 48 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten elõveszel 48 aranyat, és lepengeted. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Mostantól több kezdeti és befejezõ parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 182 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 182 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következõ körben tehát 571 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZÕ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejezõ parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévõ parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejezõ parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejezõ parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.



KARAKTERLAP
Vulgo Madarbil, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd babarózsaszín. Tharr fõpap-jelöltje vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

 Erõ:29 (35)  Szint:20  Merészség:10/5 Magasság:119 cm 
 IQ:38  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:67 kg 
 Ügyesség:35 (37)  Védekezés:48  Menekülés:20 % Életkor:56/57 év 
 Egészség:30  Életpont:410/225  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:38 (41)  Varázspont:471/57  Pénz:216 arany Kép. pont:36 
 Tudatpont:14/11       Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1145 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 521430 TP-d van. A következõ szinthez még 78570 TP szükséges. Trófeáid: adószedõ, ongóliant, orbitális mackósajt. A 248. fordulódban 19 arany adósságod lett a Fairlight banknál.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6   ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 8
  vágófegyverek: 10   ütõfegyverek: 28   lõfegyverek: 11
  dobófegyverek: 24        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << õstroll agyaló (#427) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31 (+1)   2. nyomkövetés: 50   3. lopás: 2
  4. mászás: 15   5. csapdakészítés: 13   6. csapdaészlelés: 3
  7. gyógyítás: 49   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 11
  10. szörnyidomítás: 2   11. teológia: 27   12. taumaturgia: 23 (+1)
  13. versengés: 1   14. harcmûvészetek: 3   15. zene: 1
  16. szörnyismeret: 19   17. vadászat: 8   18. bányászat: 30
  19. úszás: 2        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 40 TVP-ért csak 71. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó (#96), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Tharr hívõk (#996), törpe (#3), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), õrjáratozó katona (#274), varkaudar behemót (#189), õsdentor (#282), átokmurgattyú (#225), õrült varázsló (#255), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
tharr haragja (#145, 16 VP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
szörnycsábítás (#83)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)   villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> orbitális mackósajt (#229)   tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 3 királynõ, 4 élõholt, 1 vadász, 1 nagymester.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   krapixlon fürdõruha (#454) 1 * kvazár páncél (#251) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463) 2 * mithril sisak (#465)
1   Tharr pajzsa (#459) 1   törpe bakancs (#475) 1   vérvörös köpeny (#412)
1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
8   bûvös shuriken (#562) 1   csorba csatabárd (#1108) 2   esszenciakristály (#350)
10   ezüstshuriken (#327) 1   kampós acélszigony (#455) 35   kerek kõ (#19)
1   mágusölõ (#422) 1 * mandibulakasza (#127) 1   õstroll agyaló (#427)
1 + Pusztítás Botja (#316) 2   szigony (#389) $3   szöges bunkó ($8)
1   varkaudar lándzsa (#224) 5   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * arany papi karkötõ (#309) $1   borostyán függõ ($162) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
1 * két kard szimbólum (#144) $1   obszidián függõ ($195) 2   obszidián karkötõ (#229)
1   regeneráló gyûrû (#254) 1   réz masszariasztó (#436) 1   roxati üvegszem (#443)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * Tharr Keresztje (#287)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 3   bronzkulcs (#76)
3   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233) 10   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 12   kaja (#2) 2   kholden kulcs (#470)
1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
2   nagy aranykulcs (#246) 2   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
5   norgat kulcs (#471) 2   rézkulcs (#75) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
5   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 114]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 28]
6   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 113]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   bev formázó minta (#299) 6   borkonyó bibe (#312) 3   dözmöng szív (#122)
54   drótszõr (#37) 9   fekete gyöngy (#99) 4   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 1   galachmit (#310) 2   gyíkfû (#201)
1   jégszív (#282) 5   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 4   kék orchidea (#68) 6   kvazár (#244)
8   madártoll (#112) 4   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
14   púderkõ (#119) 1   remák szív (#264) 3   rókafarok (#124)
16   sallank karom (#128) 1   teknõcteknõ (#416) 2   Thargodan esszencia (#328)
5   vasérc (#152)        

Összsúly: 104.79 kgMegterheltség: 130%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
6   borkonyó bibe (#312) 104   drótszõr (#37) 22   gyógykenõcs (#313)
13   gyöngymangó (#135) 2   lapockacsont (#33) 1   shinai gömb (#348)
1   vasalt bunkó (#181)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 3 drótszõr (#37) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függõ (#162) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 obszidián függõ (#195) 3 szöges bunkó (#8) 1 vasérc (#152)
5 vashegyû nyíl (#176)        



E körben tett lépéseid térképe

(186,59) olimpiai aréna (#634), õrjáratozó katona (#274)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, õrjáratozó katona (#274), részeg kalandozó (#187)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* A Védõnõvér és a Maffiózó "szörnyek" immúnissá váltak a halálos érintés varázslatra.
* A Pusztítás Botja enciklopédiában említett teológiakorlát eddig nem mûködött. Mostantól csak az veheti kezébe, aki tényleg rendelkezik elegendõ szakértelemmel a forgatásához.
* Mostantól azokat a nem átadható tárgyakat, melyekre HU parancsod van, azonnal belehajítod az aranytermõ ládikába. Ezenkívül, ha be van telve a hátizsákod, mégis fel szeretnél venni valamit, a hulladéknak kijelölt nem átadható tárgyakat is elhajítod, hogy helyet csinálhass a hátizsákodban.
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.
* A lopásnál korlátozva van, hogy mennyi aranyat lophatsz egy karaktertõl. Korábban ez egy fix összeg volt, szinttõl függetlenül. Ez módosult, szinttõl függõ lett. Tehát egy magas szintû karaktertõl jóval több aranyat lehet lopni, mint eddig.
* Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Ezután ha olyan tárgyat kapnál az aukcióról - legyen az vásárlás, visszavonás, vagy eladatlan tétel visszaszolgáltatása -, amire HU parancsod volt kiadva, a HU jelzés törlõdik, és a tárgyat nem dobod el.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.
* Az õrzõk ébersége képesség március 1-tõl nem mûködik sivatag, mocsár, tengerpart és magashegység tereptípusokon. Magyarázat: A képesség segítségével lehetõség nyílt ritka szörnykomponensek tömegtermelésére azok számára, akik valamilyen módon tudtak ezeken az oltárépítést nem engedõ mezõkön IMádkozni. * Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mostani adatbázisbõvítéssel a következõ újdonságok kerültek a programba: 1. Egy új tárgy, melyet bárki megszerezhet, és birtoklásával 50 újabb tárgyfélének lesz helye a hátizsákjában. 2. "Csekély" összegért a bankszéf méretét is növelhetik a csatorna keleti partján kalandozó karakterek, ennek mikéntjérõl azok, akik eddig is kihasználták a bank nyújtotta lehetõségeket, enciklopédiát kapnak. 3. Ezentúl akik átúsztak a csatornán, és már legalább 200 fordulót léptek, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól 10-10 kezdeti és befejezõ parancsot használhatnak. Akik már most 200 forduló felett vannak, szintén megkapják az enciklopédiát, de csak a következõ fordulójuktól használhatják a plusz parancsokat.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van extra fordulók lépésére.
* Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint 10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.