Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Hóvihar időszakáról
Küldd el képeslapként!
"Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az időjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából. Hó esik. Olyan dermesztően hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik: valami megváltozott." - ébredés a Nagy Hóvihar beköszöntének reggelén
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 21:43:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Myrmilla 133. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. júl. 28. 9h:52'
EZ A 391. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
392. játékheted kezdete: aug. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5522
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 300
Extra forduló: 18

MYRMILLA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-22 ép.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vassisakot (120 arany kikiáltási áron), 1 tüskecsapdát (20 arany kikiáltási áron), 1 zöld üveget (30 arany kikiáltási áron), 12 álomport (15 arany kikiáltási áron), 10 smirglilevelet (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vassisak (eladási ár: 120 arany, ebbõl a kezelési költség: 12 arany), 1 tüskecsapda (eladási ár: 25 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 1 zöld üveg (eladási ár: 40 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany), 12 álompor (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 10 smirglilevél (eladási ár: 30 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. A táborozás 1. napján találkozol egy kopasz, piros szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Farfadet Larron. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összefutsz egy kopasz, félszemû troll férfival. Fekete a bõre. Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy sivatagi doareg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Touchrawag. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött taumaturgia szakértelmed, míg te õt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû gnóm nõvel. Raia tanítványa. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy vérfürdetõ magszim trófea, egy karmos tankány trófea és egy fémbontó szójer trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Luwnya. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Ruházatát egy garokk trófea és egy pókvadász trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlõt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Honey-Queen. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szõke, göndör hajú, kék szemû ember nõ. Chara-din bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy káoszpulzánst, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy rejtõköpenyt, egy réz masszariasztót és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy Öregsámán Krough trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû alakváltó férfival. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendõ papja. Egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Zandar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol egy vörös, kontyos hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Tûzboszorka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Raia ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy halálmadár trófea, egy ork sámán trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy szöges bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Acse Harding. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Tharr hûséges követõje. Egy bõrsisakot, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy örökkéval. rubinját és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy proteinfecske trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy alattomos manó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Scarlet. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemû, kecskeszakállas kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Dornodon felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy ongóliant trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Shidehara. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Már messzirõl észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen õ is viszonozza a meghajlást. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+51 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy orgyilkos nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kõkéssel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]


v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielõtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+43 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az elõtérbõl több helyiség is nyílik, melyek a különbözõ áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgõ modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad. A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 37 ap /db, vizestömlõ (#3) 10 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db, csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 1 ap /db, bordacsont (#16) 3 ap /db, ormánygõte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbõr (#41) 4 ap /db, királygyík bõr (#44) 4 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 3 ap /db, antilopbõr (#48) 4 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 7 ap /db, bõrpáncél (#51) 7 ap /db, bõrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 24 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bõr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporõr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, borostyán függõ (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csõr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db, ezüst gyûrû (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyûrû (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függõ (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, gyíkfû (#201) 1 ap /db, dorony tüdõ (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 12 ap /db, ramit kõ (#226) 4 ap /db, obszidián karkötõ (#229) 45 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, smaragd kulcs (#241) 36 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, kvazár (#244) 16 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bõr (#268) 12 ap /db, aranytû (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erõöv (#276) 187 ap /db, rejtõköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötõ (#278) 150 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erõöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötõ (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötõ (#308) 225 ap /db, ezüsttõr (#322) 12 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, Eldaran karkötõje (#373) 375 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbõr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyûrû (#736) 75 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni: álompor 1 ap /db, arany papi karkötõ 80 ap /db, aranygyûrû 12 ap /db, aranylánc 20 ap /db, ásó 5 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, dorony tüdõ 8 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, ezüstdarab 4 ap /db, fabontó 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db, furulya 7 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, gyöngymangó 2 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, karócsapda 12 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, két kard szimbólum 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, kötél 1 ap /db, lajhár csont 3 ap /db, madártoll 1 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl 7 ap /db, mérgezett tüske 1 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, mutáns csont 4 ap /db, obszidián karkötõ 30 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db, pirkit 2 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, rákfatty váladék 1 ap cseppje, rókafarok 3 ap /db, sallank karom 2 ap /db, sallank nyíl 3 ap /db, sárga erõöv 25 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, súlyzó 9 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, szárnyas hernyó 2 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, szvó-ektoplazma 10 ap /db, távcsõ 16 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, uzbány csõr 6 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vassisak 18 ap /db, vasvért 60 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zárnyitó készlet 12 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

at 5266 2 TU-t adsz át az 5266. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 7550 TVP épült bele.)

(Továbbmész...) [74,57] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 203 elkészíted a 203. tárgyat
Begyûjtöttél 1 amnioszt. [4 pontot használtál fel, van még 172.]

m 8 mozogsz északra
[74,56] Szûnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy fõutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Levadásztál egy ízletes vándorteknõcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 122.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[73,55] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy királygyík lehet. Itt csata lesz.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a királygyík testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kõkéssel végigmetszed a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 királygyík bõrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,55] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.} A szörny közelebbrõl nem is tûnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetõen hátat fordítva Neked továbbmegy. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,56] A terep továbbra is ritka erdõ. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy halálmadár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kõkéssel épp hogy megvágod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csõrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 459 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok õsi vére... " Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Sheran hívõ! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy cseréptetõs torony (549. épület.). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Õsi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [30 pontot használtál fel, van még 92.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörõ örömmel fogadnak. [ 180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed: - Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdõ szolgálók leírják, amint úrnõjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerû térképvázlatot kapsz.

                    
                    
                    
                    
  16   9      8  5   
                    
          7         
                    
  15               6 
        13   4       
     14              
                    
            3   2 1 
                    
                    
  12    11            
            10       
                    
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyû szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[70,55] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erõsebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erõsen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütõ ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kõkéssel végigvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 3 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy sérült vérszomjas csüldõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kõkéssel súrolod a vérszomjas csüldõ testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldõ csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,54] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [69,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 9 tüskét. [53 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 327 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 14.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.


* 1. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még -5.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 87 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következõ körben tehát 269 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Myrmilla, egy barna, rövid hajú, barna szemû ember nõ vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (29). Ez a 133. fordulód.

 Erõ:25 (32)  Szint:14  Merészség:7/5 Magasság:156 cm 
 IQ:19  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:81 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:20  Menekülés:30 % Életkor:21/21 év 
 Egészség:16 (18)  Életpont:227/117  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:27  Varázspont:93/50  Pénz:666 arany Kép. pont:18 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:17/11      EFejl:13 
Eddig összesen 443 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1491 TP-t kaptál. Jelenleg 74745 TP-d van. A következõ szinthez még 255 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, szürke rinocérosz, bibircsók-óriás. A 118. fordulódban 447 arany került a bankszámládra. 547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6   szúrófegyverek: 13   vágófegyverek: 12
  ütõfegyverek: 10   lõfegyverek: 15   dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (150%) << mandibulakasza (#127) (170%) << vashegyû lándzsa (#182) (220%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 17   3. mászás: 6
  4. csapdakészítés: 9   5. csapdaészlelés: 3   6. gyógyítás: 33
  7. titkosírás: 4   8. felderítés: 3   9. szörnyidomítás: 2
  10. teológia: 11   11. taumaturgia: 1   12. versengés: 3
  13. harcmûvészetek: 8   14. szörnyismeret: 14   15. pszi: 3
  16. zárnyitás: 3   17. vadászat: 9 (+1)   18. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 3 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 5 darabot )
elfogod piromenyétet (#99) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Myosotia (#5146), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)  
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)csupasz izom (#28)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.
2.) Nemcsak az egy erõs ellenféllel szembeni hõsies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1   kõkalapács (#13) 2 * kõkés (#6)
1 * mandibulakasza (#127) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5   mérgezett tüske (#23)
3   orgyilkos tõr (#225) $1   parittya ($18) 1   sallank nyíl (#129)
1   szögletes kõ (#17) 10   tüske (#22) 1   vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4   aranypikkely ($415) 1   ásó (#34) 3   csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184)
2   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 19   kaja (#2)
1 + karócsapda (#163) 1   kötél (#92) 1   súlyzó (#347)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 2   vaskulcs (#183)
2   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
1   kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 114]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57]
1   vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3   zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 57]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   álompor (#396) 4   ezüstdarab (#326) 3   fabontó (#106)
2   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135)
2   kazmár gyökér (#205) $1   királygyík bõr ($44) 3   lajhár csont (#236)
22   madártoll (#112) 3   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659)
2   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 6   pirkit (#153)
$3   rézdarab ($70) 1   rókafarok (#124) 6   sallank karom (#128)
6   sünmedve tüske (#14) 7   szárnyas hernyó (#69) 3   szvó-ektoplazma (#151)
2   tükör (#43)        

Összsúly: 67.09 kgMegterheltség: 90%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony tüdõ (#212) 3 gyöngymangó (#135)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 7 kaja (#2) 1 királygyík bõr (#44)
2 madártoll (#112) 1 orgyilkos tõr (#225) 3 rézdarab (#70)
6 tüske (#22) 7 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(69,53) Sheran oltár
(70,54) Raia oltár
(70,55) mély kút (#93), Elenios oltár, topránypolip (#86), vérszomjas csüldõ (#114)
(71,56) halálmadár (#351), cseréptetõs torony (#549), barátság szent tüze (#484)
(72,55) trikornis (#104)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), orgyilkos (#131)
(73,55) gumifa (#38), Fairlight oltár, királygyíkok (#26)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, fõutca (#399)
(74,56) Fairlight oltár
(74,57) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), tavacska, Raia oltár, fõutca (#399)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, elsõ körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.