Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csapda a javából
Küldd el képeslapként!
"Ismeretlen rendeltetésű csapda volt, pont a főkincs előtt, amit már egy ujjammal meg is érintettem." - Trollpüfölő Helga (ember kalandozónő) első gondolatai, miután a földalatti járat helyett újra a szabadban találta magát.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 20:20:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. dec. 2. 9h:25'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: dec. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5473
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 118
Extra forduló: 10

SZABÓ TÕR KALANDJAI


69 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemû ember nõvel. A bõre kreolszínû. Dornodon kisebb papja. Egy vassisakot, egy láncinget, egy regeneráló gyûrût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy trófea nyakláncot, egy ryuku csizmát, egy lánckesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy bíbor erõövet és egy denevér szimbólumot visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy kocsmai verekedõ trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odaveted: " Csak a gyengék menedéke a rend, a zsenik a káoszon is uralkodnak!" Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész. A 36. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: felismered, õ Alyr Arkhon. Tharr hûséges követõje. Egy tankány karmot, egy két kard szimbólumot, egy rõtmanó kacagányt, egy bronzsisakot és egy fekete bõrcsizmát visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belsõ szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegõ felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltûnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengetõ muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következõ pillanatban hihetetlenül jólesõ érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.) - Jól van, hûséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentõsen elõremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál. - Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelzõ homályos alak lassan eltûnik, bár a templomot körüllengõ mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belsõ szentélybõl, és még sokáig imádkozol a külsõ kõpadokon. Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtõl. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum... Varázserõd regenerálódik. (+82 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+15 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy piromenyét nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a piromenyét jobb elsõ lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 95 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 324.]
* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 324.]
* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]
* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]
* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 304.]


p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 294.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erõövet. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyûlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 2.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 251.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy uzbány.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 221.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy törpemammut.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[91,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megcsapod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy garokk. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [92,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [93,60] Síkság, továbbra is csak síkság. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[94,60] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,59] Ritka erdõ váltja fel a hegyvidéki terepet. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Troll vagy? Erõt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) (Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem. (ld. enc.) Már látod magad elõtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldébõl. Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erõsebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvõ súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következõ akadály... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Õ arról érdeklõdik, tudod-e, hogy az elmúlt napok idõjárásából következõen a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 360 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz. Szerencsétlenségedre a banyába botlasz, aki maga elõtt a sátrába tessékel. - Á a sünmedve tüske. Látom elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Szégyenkezve otthagyod a sátrat. Feladat nélkül maradtál. Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkû kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot õrzõ cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerõ pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemû falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közlegõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a trikornis testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a trikornis jobb elsõ lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed azt a helyet, ahol a troll férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 8 életpontot. Rohansz, mielõtt még észbekapna. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,58] Tovább barangolsz a fák között. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) [56 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 mozogsz keletre
[97,58] Az erdõt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod elõtt materializálódik.

Öt kamrán egy ajtó van. Mi az?

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. délre egy Tharr oltár van. délnyugatra egy Tharr oltár van. északnyugatra egy Chara-din oltár van. északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 92.]

tim 100 titkosírás megfejtése 92 pontért
Nem kímélve idõt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetõen mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletõdve lépsz be a tökéletesen tisztának tûnõ belsõ terembe. Fentrõl fényforrás világítja meg a kívülrõl jóval kisebbnek tûnõ phua-kúpot. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhõ. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a massza pöffedt fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 drótszõrt. 1071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Az õsi Moa kultúra nagyhatalmú tárgyakat hagyott hátra, csak tudni kell a módját, hogy megkeresd. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [92 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az aurapollátor. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következõ körben tehát 323 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségû munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Elõször is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezõjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem mûködnének. A következõ kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés elõnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetõleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.
OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezõn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendõ oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). Leah és Dornodon papjai számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben elõrelépést jelent a papi ranglétrán is.
SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magasrangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtõl származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebbõl a kivételes nedûbõl. Tárolásához szent kehely szükséges.
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is elõfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú tálentumot, akkor minden bizonnyal belõle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdõben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínû ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztõrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdõ mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bõrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elõdeinek tulajdonságát örökölte, robusztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakõ, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdõjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khõr bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdõ rémeivé váltak. Ezek a kutya méretû, iszonyatos darazsak képesek az erdõ bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedõ darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütõfegyverrel könnyedén lecsaphatod.
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyûjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejû mágikus relikviát tudsz belõle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

KARAKTERLAPOD


Szabó Tõr, egy fekete, copfos hajú, kék szemû gnóm férfi vagy. Dornodon felszentelt papja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

erõ : 31(32)
iq : 28(30)
ügyesség : 31
egészség : 18
szerencse: 28
tudatpont: 17/ 9
szint : 18
támadás : 25
védekezés: 28
életpont : 273/229
varázspt : 508/460
pszi pont: 25/ 4
merészség: 3
agresszió: 7
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (123)
pénz : 1 arany
magasság: 121 cm
testsúly: 48 kg
életkor: 86 év
tul.pont: 7
kép.pont: 10
EFejl: 16 TU

Eddig összesen 741 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5929 TP-t kaptál. Jelenleg 274954 TP-d van. A következõ szinthez még 65046 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg harcos, törpe kovács.

Harci ismeretek (szint)


szúrófegyverek: 22/25 vágófegyverek: 14/62 ütõfegyverek: 3/00 lõfegyverek: 2/78 dobófegyverek: 19/59 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-6.); ubuk dobónyíl (7-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 20/29 nyomkövetés: 35/78 lopás: 6/00 mászás: 4/90 csapdakészítés: 13/37 csapdaészlelés: 3/37 gyógyítás: 22/22 titkosírás: 8/04 felderítés: 4/49 szörnyidomítás: 5/72 teológia: 34/61 taumaturgia: 21/68 szerencsejáték: 1/93 versengés: 2/83 zene: 2/72 szörnyismeret: 13/28 pszi: 4/23 zárnyitás: 1/05 vadászat: 12/18 bányászat: 10/98

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 3 alkalommal; ásol max. 32 pontért csak 239. fémet vagy jobbat; mászol max. 60 pontért; lopsz a 6. fajtól; kutatsz max. 100 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 189. tárgyat (max. 2 db-ot); lopsz a 2. fajtól; lopsz a 3. fajtól; lopsz a 4. fajtól; cirkusz 19; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *101; 9149. KT; *9111. KT; *9116. KT; *9140. KT; *96; *154; *166; *158; *9130. KT; Barátságosság: 9135. KT; 150;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) mágiatörés (#35 *10) méregfelhõ (#37 *12) tompítás (#40 *8) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) puha ütés (#60 *18) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


áldomás vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 35 50 37 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 37 37 37 Kire 221 217 154

Elfogott szörnyeid: piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK; aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Gyûlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 2.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*gromak páncél (#270) 1 bakkura csizma (#96) 1*fekete bõrcsizma (#247) $2*tankány karom ($237) 1*vassisak (#160) 1*sárga erõöv (#276)

Fegyverek és lövedékek

$2*orgyilkos tõr ($225) 2*vashegyû lándzsa (#182) 13 ubuk tüske (#131) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 5 ubuk dobónyíl (#138) 1 fúvócsõ (#20) 1 kõkalapács (#13) 1 kõkés (#6) 6 tüske (#22) 1 sallank nyíl (#129) 1 mérg.ubuk dobónyíl (#188)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*denevér szimbólum (#140) 1 ezüst papi karkötõ (#308) 1*ezüst gyûrû (#180)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

20 kaja (#2) 1+hebrencs csapda (#147) 1 kristálygömb (#265) 1+deus ex machina (#1) 2 zárnyitó készlet (#39) 1 távcsõ (#42) 1 dobóháló (#221) 6 fáklya (#36) 1 ásó (#34) 1 furulya (#233) 1 szeksztáns (#32) $1 nagy bronzkulcs ($185) 2 kötél (#92)

Löttyök és porok, tartóstul

1 vizestömlõ (#3) [ benne 5 korty víz (#27) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333) ] 4 kavadu iszák (#25) [ bennük 6 csepp gyenge méreg (#26) ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 7 csepp spiritusz (#170) ] 7 uzbány csõr (#169) [ üres ] 4 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

3 aurach fog (#657) 17 vasérc (#152) 1 kavadu lebeny (#24) 25 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124) 1 darázsszárny (#652) 2 smirglilevél (#29) $2 rézdarab ($70) 1 varányszem (#30) 10 kaktusztüske (#114) 1 purifikátor háj (#269) 1 grifftojás (#179) $7 óndarab ($85) 53 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 6 trikornis szarv (#198) $6 álompor ($396) 2 elkarog szõr (#665) $1 fekete gyöngy ($99) 2 fémrúd (#104) 1 moa smaragd (#377) 1 etra hályog (#712) 1 gyíkfû (#201) 27 drótszõr (#37) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 alligátorbõr (#661) 1 nektoraf faggyú (#667) 3 fabontó (#106) $2 hebrencs állkapocs ($130) 2 mandibulapenge (#125) 6 szulfagor agyar (#677)

Összsúly: 68.58 kg megterheltség: 92 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(90,60) piromenyétek (#99), uzbány (#102), törpemammut (#115)
(91,60) Dornodon oltár, sullár (#101), garokkok (#73)
(92,60) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Tharr oltár
(93,60) Dornodon oltár, 47. jellempróba, ork sámán (#345)
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár
(95,59) elf kósza háza (#681), trikornisok (#104), khór darázs (#348), egy troll férfi
(97,58) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, phua-kúp (#372), massza (#217)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2002. nov. 30-án a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) TF tesztcsata generátor a 220+ feletti területek szörnyeivel is! TF Olimpiai fordulók, játékvezetõi fórum, óriási árverés! Mindemellett vetélkedõ, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Aki az elõzõ találkozón elszalasztotta az Örökkévalóság Rubinját, most megkaphajta, vagy ha van már neki, becserélheti jobbra. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2002. nov. 26, kedd. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Esthar császárság frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve, 1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni is lehet belõle. A kiegészitõben megtalálod a legújabb TF-es területek szörnyeit és varázslatait is. Várunk nov. 30-án! A Beholder Kft. munkatársai.
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.