Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A múlt törpe bányái
Küldd el képeslapként!
Amikor még több feltáratlan hegység és dombság volt Ghalla magasabban fekvő vidékein, a bányászkodás is könnyebben ment. Azóta a legértékesebb ércekből már a föld alatt sem találni, vagy csupán nincs az a mai törpe, aki képes lenne azt felszínre hozni. Így csak a legenda maradt a hihetetlen szakértelemmel rendelkező törpe ősökről.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-24 06:11:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lanten Kiedlen 301. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 14. 9h:32'
EZ A 408. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
409. játékheted kezdete: jún. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5449
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 141
Extra forduló: 1

LANTEN KIEDLEN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,29] koordinátán. Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+52 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+192 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 559. hetének nyerõszámai: 11, 2, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós farkát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 422.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 420.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.]


dd 51 90 84 eldobod az 51. tárgyat a 90. tárgyat a 84. tárgyat
Elhajítasz 1 bõrpáncélt. Elhajítasz 1 bronzpáncélt. Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

a 348 1511 1 átadod a 348. tárgyat az 1511. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 shinai gömböt Elinor da Malyene részére. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védõgyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [137,9] Még mindig füves síkságon vagy.

(Továbbmész...) [138,8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 19 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 23 tüskét. Erõd TF-elõdött. [43 pontot használtál fel, van még 368.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:

Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.

Nem kímélve idõt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetõen mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, õsi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni elõször is a masszát, ami idebent lapít.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza jobb oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a massza nyúlánk csõrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a massza nyúlánk csõrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 11 tigroszlán fogat. 816 tapasztalati pontot kaptál. A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyû lándzsa, 3 ubuk tüske, egy arany, egy bõrsisak és 2 vasérc. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [40 pontot használtál fel, van még 328.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielõtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+69 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 mozogsz északra
[138,7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy friss csatamezõt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívõi építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élõholt quwarg lehet. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg torát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az élõholt quwarg testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az élõholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). {KCC:} Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tûzköpõ mellett ott hever a teljes gnóm kezelõszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. {KCC:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 27 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Az elsõ tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élõholt mágus támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus bal lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élõholt mágus jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az élõholt mágus bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpáncél, egy szöges páncél és egy bumeráng. Eleged van a rothadó bûzû csatamezõbõl, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 268.]

m 8 mozogsz északra
[138,6] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy hóhérbimbót. Találsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Fát vágsz, kohászkodsz, lemezeket raksz fel - de ugyan mi végre? Milyen szörnyû fegyvert hozol így létre?

Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetõen mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletõdve lépsz be a tökéletesen tisztának tûnõ belsõ terembe. Fentrõl fényforrás világítja meg a kívülrõl jóval kisebbnek tûnõ phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni elõször is a masszát, ami idebent lapít.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a massza kunkorgó farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 mandibulapengét. 500 tapasztalati pontot kaptál. Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: A legnehezebb labirintusokban nem fogsz boldogulni magas titkosírás szakértelem nélkül. Elhagyod a phua-kúpot. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 mozogsz északra
[138,5] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy õsi csatamezõt. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknõs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknõs testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a ryuku ostromteknõs nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknõs jobb elsõ lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor mirõl kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsbõl kinyerhetõ barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erõs, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+74 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 178.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 48 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bõrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következõ kincseket találtad: 2 bumeráng. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 48 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó jön feléd.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord zörgõ csontját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a csontváz lord testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord zörgõ csontját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken és egy mutáns csont. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 148.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[137,4] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,3] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknõs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknõs jobb oldalát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknõs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfõzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleibõl. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítõnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+48 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívõi építették. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Miko Jamadzsi orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {KCC:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Napsugár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz egy szõke, göndör hajú, kék szemû ember nõvel. Elenios püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy lábascet trófea és egy sarki óriásteknõs trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Gizi a Hódító. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Elõtted egy épülõ városka képe jelenik meg. Szorgalmas kezek dolgoznak lelkesen: falak magasodnak, utak készülnek. Igen! Ez Fehér Bérc! Elöl egy gnóm szépfiú kísérget egy hetyke ezüsthajú kobudera leánykát, aki ügyet sem vet rá. A háttérben egy törpe párocskát látsz kéz a kézben. Szívmelengetõ látvány. Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a mûvész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felsõ ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!

Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet és egy smaragd védõgyûrût, egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg királynõ trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Para Lizi. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Találkozol egy kopasz, zöld szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy quwarg parafenomén trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kíméletlen Góliát. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kíméletlen Góliát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegõ körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll elõtted, vibrál egyet-kettõt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstõl. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltûnik. Döbbenten bámulsz, mire õ ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Zakariás. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Körülötte mintha virágozna a természet. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Összeakadsz egy kopasz, barna szemû troll férfival. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Rotten'Dar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [60 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[134,3] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rezsõ a Cukrosbá. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy ryuku légiós. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy energiatüskék varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel tüskepajzs van rajtad.) A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Rövid karddal épp hogy megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 68.]

ek 227 116 29 t. energia kisütése: 227 116 29
Elhatározod, hogy visszatérsz erõd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerõs formái bontakoznak ki szemeid elõtt. Szerencsésen hazatértél...

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(133,2) purifikátorok (#157), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720)
(134,3) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), oltár, ryuku légiósok (#361)
(135,3) ryuku gárdisták (#360), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439),
mûvészi porolit (#720), oltár, Gizi a Hódító (1218. kalandozó), Para Lizi (1405. kalandozó), Kíméletlen Góliát (2595.
kalandozó), Zakariás (3628. kalandozó), Rotten'Dar (4056. kalandozó)
(136,3) ryuku ostromteknõsök (#362), Elenios oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(137,4) Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(138,5) õsi csatamezõ (#263), ryuku ostromteknõs (#362), csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(138,6) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, massza (#217)
(138,7) friss csatamezõ (#262), Sheran oltár, élõholt quwarg (#202), erszényes elkarog (#354), zombi (#49), sírlidérc
(#172), élõholt mágus (#175)
(138,8) áeratikus hasnyák (#243), phua-kúp (#372), massza (#217)

[116,29] A homokos talajból fûszálak tûnnek elõ. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lanten Kiedlen irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. - 20 arany - háborodsz fel a belépõ drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 63.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kiderül, hogy sajnos nincs nálad elég pénz. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy törpemammut.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut bal elsõ lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz a törpemammut rúgása elõl. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 33.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

a 184 1511 1 átadod a 184. tárgyat az 1511. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

a 386 1511 1 átadod a 386. tárgyat az 1511. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 361 162 362 keresed a 361. szörnyet a 162. szörnyet a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -12.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -12.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -12.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -12.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 28, 10. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben -12 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -12 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következõ körben tehát 430 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Lanten Kiedlen, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Tharr fõpap-jelöltje vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

 Erõ:38 (42)  Szint:21  Merészség:5/3 Magasság:143 cm 
 IQ:32 (36)  Támadás:24  Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:30 (35)  Védekezés:38  Menekülés:20 % Életkor:35/37 év 
 Egészség:32 (34)  Életpont:385/214  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:32 (36)  Varázspont:545/62  Pénz:13 arany Kép. pont:
 Tudatpont:42/15           EFejl:44 
Eddig összesen 1609 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15129 TP-t kaptál. Jelenleg 734954 TP-d van. A következõ szinthez még 65046 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, zombi mester, ekharion. A Hófarkas tetoválását viseled. A 300. fordulódban 5262 arany került a bankszámládra. 5288 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 2/11   ökölvívás: *23/100 (+2%)   szúrófegyverek: 20/84 (+18%)
  vágófegyverek: 20/97 (+6%)   ütõfegyverek: 8/95 (+40%)   lõfegyverek: 26/50 (+12%)
  dobófegyverek: 15/26 (+9%)        

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyû lándzsa (#182) << raptor szablya (#482)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tüske (#22) (10 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15/97   2. nyomkövetés: 59/80 (+40%)   3. lopás: 4/6
  4. mászás: 16/39   5. csapdakészítés: 22/84 (+5%)   6. csapdaészlelés: 8/74
  7. gyógyítás: 48/4 (+66%)   8. titkosírás: 17/60 (+24%)   9. felderítés: 18/65 (+10%)
  10. szörnyidomítás: 11/83   11. teológia: 31/89 (+18%)   12. taumaturgia: 27/93 (+22%)
  13. szerencsejáték: 1/2   14. versengés: 6/11   15. harcmûvészetek: 23/8
  16. zene: 17/10   17. szörnyismeret: 38/50 (+30%)   18. zárnyitás: 1/91
  19. vadászat: 18/93   20. bányászat: 21/2   21. úszás: 8/64

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 10 darabot , csak egyszer)
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kobudera (#8), Tharr hívõk (#996), nukleáris cickány (#155), A Pentagramma Testvérisége (#9127), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) tharr haragja (#145, 16 VP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vadítás (#81) (4799) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
éber kakukk (#3)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tharr haragja (#145)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> massza (#217)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)   villámcsapás (#50) >> Bányarigó (#4799)
tharr haragja (#145) >> nõk (#999)   tharr haragja (#145) >> férfiak (#998)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)   tüskepajzs (#30) >> purifikátor (#157)
tompítás (#40) >> quwarg szabotõr (#301)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotõr, 3 harcos, 1 királynõ, 5 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bõrsisak ($57) $1   bronzpáncél ($90) $2 * fekete bõrcsizma ($247)
1 * gromak páncél (#270) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 * kígyóbõr öv (#410)
1   mászókarom (#78) 1   rejtõköpeny (#277) $1   rézsisak ($72)
$1   rõtmanó kacagány ($714) 1 * szirén köpenye (#820) $1   szöges páncél ($65)
$1 * tankány karom ($237)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 10   bumeráng (#249) 4   csontpálca (#329)
1   ezüsthegyû nyíl (#323) 4   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttollú nyíl (#363)
1   ezüsttõr (#322) 1 * fúvócsõ (#20) $2   göcsörtös bunkó ($123)
1   hosszú íj (#111) 28   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6)
2   mérg. vasnyíl (#187) 1   nyílvesszõ (#108) 1   raptor szablya (#482)
3   rövid íj (#107) 2 * rövid kard (#171) 1   ryuku buzogány (#696)
10   sallank nyíl (#129) 1   szigony (#389) 1   szöges bunkó (#8)
11   szögletes kõ (#17) 2   tolmokov-koktél (#351) 11   tüske (#22)
52   ubuk tüske (#131) $1   vas dobónyíl ($189) 1   vashegyû lándzsa (#182)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2   ametiszt medál ($275) $1 * ezüst papi karkötõ ($308) 2   gólem talizmán (#811)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * két kard szimbólum (#144)
1   obszidián karkötõ (#229) 1   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
$1 * umbatari karkötõ ($278) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   a fiatalság itala (#473) 6   acéltû (#334) 4 + aranypikkely (#415)
2   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 2   csontkulcs (#74)
5   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 2   ezüst kulcs (#184)
4   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 2   kaja (#2)
1   ketrec (#216) 2   kis aranykulcs (#240) 3   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 3   kristálygömb (#265) 2   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 2   moa katalizátor (#386) 2   nagy aranykulcs (#246)
3   nagy bronzkulcs (#185) 4   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243)
3   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 4   szent jogar (#150)
1   varázskõ (#305) 3   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 13]
5   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 26]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13   uzbány csõr (#169) [bennük 105 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 18]
5   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 17   álompor (#396) 4   amniosz (#203)
1   arx formázó minta (#298) 2   bunthar bõr (#733) 9   dözmöng szív (#122)
76   drótszõr (#37) $3   elkarog szõr ($665) 2   fabontó (#106)
10   fekete gyöngy (#99) 6 + fõnixtoll (#563) 3   galachmit (#310)
9   grifftojás (#179) 14   gyöngymangó (#135) 3   ilkin érc (#232)
9   jégszív (#282) 70   kaktusztüske (#114) $4   karbin plazma ($199)
2   kazmár gyökér (#205) 17   kõszem (#304) 81   madártoll (#112)
12   magszim bél (#103) $1   mandibulapenge ($125) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa burát (#384) 1   moa gyöngy (#378) 1   moa smaragd (#377)
5   moa üveggömb (#383) 1   moa zafír (#381) 2   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667) 3   óndarab (#85)
4   ormánygõte csont (#21) 39   pirkit (#153) 9   polip szívóka (#391)
9   púderkõ (#119) 8   pular kristály (#239) 5   purifikátor háj (#269)
2   ramit kõ (#226) 2   remák szív (#264) 4   rézdarab (#70)
65   sallank karom (#128) 1   smaragdkõ (#678) 32   smirglilevél (#29)
6   sünmedve tüske (#14) 17   szvó-ektoplazma (#151) 8   téfea-agy (#172)
2   Thargodan esszencia (#328) 43   tigroszlán fog (#63) 11   tükör (#43)
40   vasérc (#152)        

Összsúly: 172.04 kgMegterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a tárgylistád.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bõrpáncél (#51) 1 díszes rézpajzs (#84) 5 drótszõr (#37)
2 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 shinai gömb (#348)
22 tüske (#22) 5 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bõrsisak (#57) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)
3 bumeráng (#249) 1 elkarog szõr (#665) 1 ezüstshuriken (#327)
1 mandibulapenge (#125) 1 mutáns csont (#331) 1 purifikátor háj (#269)
4 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
11 tigroszlán fog (#63) 3 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)






Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.