Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Rikácsoló kolibri
Küldd el képeslapként!
"A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár kibocsátani képes magából." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 02:31:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

x160YBetáplálva: 2000. dec. 12. 14h:48'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: dec. 19.
A következõ fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5417
SZÁMLA : #5220
ZSETONOK : 529
Extra forduló: 18

BEVEZETÕ


Üdvözlet a Túlélõk Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépõ köröd a levelezõs játékunkban. A könnyebb érthetõség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör, másrészt ettõl már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betûkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni. Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az elsõ karakteredért! Lehetõség van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az elsõ közelébõl induljanak. Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet. Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezõbe TK1-et. Ettõl a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és mi ezt belerakjuk a következõ leveledbe. Ha bárki ilyen titkos címû játékossal találkozik, csak a fent említett módon üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitõl megy kinek (sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz. A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bõvebb információt az adott témáról a levél végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezõnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentõsége van a különbözõ terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különbözõ tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tûnt: csak egy üres vizestömlõ maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 3. szint, vadászat 3. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Az elfekre jellemzõ kitartással mész elõre, kelet felé fáradhatatlanul. Meddig bírod még? A vized ma reggel elfogyott - az üres vizestömlõt persze nem dobod el. Már csak fegyvered, egy hosszú, szálas bot van meg. De ugyan mi szükség van rá, kitõl kell megvédened magadat ebben a halott világban... Egyszercsak megpillantasz valamit kelet felé. Elõször csak azt hiszed, káprázik a szemed, de aztán látod, hogy nem: az elsõ zöld folt! Talán igaz volt a hír, hogy itt, keleten valami még megmaradt Ghallából...

THE ANCIENT ONE KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élõt nem látsz. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani.


kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 4 1 gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted [ütõfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
[1,-1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élõt nem látsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rambó bogár. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod amíg befejezi a mûveletet, és továbbáll. Begyûjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+2 életerõ.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [gyógyítás: 1. szint.] (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[2,0] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledõ démontetû mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod a démontetû bal elsõ lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.

(Továbbmész...) [3,1] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[4,2] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy démontetû közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra ugrasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetû jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetû megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetû megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [5,1] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [rejtõzködés: 1. szint.] (ld. enc.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy homokvarány. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 3 mozogsz délkeletre
[6,2] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benõtt síkság. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[7,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Ez nem lehet más, mint egy démontetû. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Összeakadsz egy szõke, rövid hajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Johnny Bravo. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlõt. Így nem fogják tudni ellopni tõled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. (ld. enc.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következõ körben tehát 115 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLÕ (3. TÁRGY)
A vizestömlõben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belõle. Nagyapád szerint vizestömlõt evaporõr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...
BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerûbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerû: erdõben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésû ütõfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet késõbb jobb fegyverek készítéséhez.
NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezõn található különbözõ fajoktól származó nyomokat. Ettõl függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyûjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.
VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevõ megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különbözõ állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehetõ gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétõl, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is elõfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...
RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Fõként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehetõ, akárcsak a legtöbb szörny.
GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettõl függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.
DÉMONTETÛ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élõsködõk rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetõen, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Fõként bozótos terepen fordul elõ.
REJTÕZKÖDÉS
A rejtõzködés inkább a bölcsek, mint az erõsek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltûnni a nálad erõsebb ellenfelek elõl. Minél magasabb a rejtõzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervû ellenfelek elõl bújhatsz el.
HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínû lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.
KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepõ módon) alapvetõ fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidbõl.
BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvõ elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következõ feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerûen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levõ aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetõnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sûrûbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegõ kalandozót kisegíthetik bajtársai.
EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idõ alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetõség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerûen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belõle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetõségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.

KARAKTERLAPOD


The Ancient One, egy hajú, barna szemû elf nõ vagy. Ez a 0. fordulód.

erõ : 11
iq : 13
ügyesség : 15
egészség : 10
szerencse: 12
szint : 1
támadás : 0
védekezés: 0
életpont : 53/ 25
varázspt : 0
merészség: 5
agresszió: 5
menekülés: 50 %
jellem:semleges
pénz : 0 arany
magasság: 140 cm
testsúly: 46 kg
életkor: 164 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0

Eddig összesen 1 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 5 TP-d van. A következõ szinthez még 25 TP szükséges.

Harci ismeretek (szint)


ütõfegyverek: 1

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 1 nyomkövetés: 3 gyógyítás: 1 vadászat: 3

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


1*bot (#4) 2 kaja (#2) 1*vizestömlõ (#3) [ üres ]

Összsúly: 3.80 kg megterheltség: 11 %


E körben tett lépéseid térképe

(1,-1) rambó bogár (#14)
(2,0) démontetû (#15)
(4,2) démontetû (#15)
(5,1) homokvarány (#16)
(7,2) démontetû (#15), Johnny Bravo (4312. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Remélem, az elsõ UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betûkkel írni, hogy minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a zsetont. Több játékosnak nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba késõbb be akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal késõbb is. Tehát aki nem száll be most, még nem maradt le a dologról. Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed). Lehetõség van arra, hogy a TF-et interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a beholder(kukac)mail.datanet.hu címre Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következõ UL-hez egyest kell írni. FIGYELEM! Az Alanori Krónika 99 októberétõl 17 zsetonba kerül. Minden játékos automatikusan elõfizetõje az újságnak, amit a megjelenés utáni fordulójával kap meg. A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más kidásban nem lehet megtalálni. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Az AK elõfizetés nem a karakteredhez, hanem a számládhoz tartozik. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik elõször lép a megjelenés után! A Krónikában az játékosok apróhirdetései ingyenesek. Az UL-lel együtt külön A4-es lapon kell beküldenei õket. Kedves Játékostársunk! Egy szomorú hírt kell közölnünk, két év után ismét kénytelenek vagyunk a játék árához nyúlni. Igyekszünk az emelés mértékét minimalizálni, de az elmúlt két év inflációs hatásait nem tudjuk teljesen figyelmen kívül hagyni. 2001.01.01-tõl kezdve a következõ árak érvényesek: Postai forduló: 32 zseton E-mailes forduló: 25 zseton A kettõ együtt: 39 zseton 40 soros UL: +15 zseton (nem változott) Megértéseteket köszönjük. 2000.12.02-án a szokásos helyen a Láng Mûvelõdési házban TF,KG, ÕV találkozót rendezünk. Kezdés reggel 9-kor. A találkozón fog megjelenni a legújabb HKK kiegészítõ is Rúvel hegy címmel. Mindenkit szeretettel várunk.


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.