Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Quwarg ősmágus
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjén a manaszint oly magas, hogy még a quwargok - ezek az apró bogarak - egyes egyedei is képesek a varázslásra. Közülök a tapaszaltabbak apró varrótűkből készítenek varázsbotot maguknak. Őket hívják a kalandozók quwarg ősmágusoknak.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-28 09:50:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Red Bloody Gore 196. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. nov. 21. 9h:04'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5402
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 265
Extra forduló: 15

RED BLOODY GORE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, kék szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bon'Sai'Kaine. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összefutsz Magon Ifkappal. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semlegesnek tûnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Ifj. Dr. Kopikával. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vérvörös köpenyt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Elismerõen fejet hajt elõtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, õ Evil Devil. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Feje körül mentális energiák szikráznak. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy varkaudar csizmát és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy hordóagyú mameluk trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy nekrofun-bonsai. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Az 1. napon találkozol Immortalis Viatorral. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon találkozol Bossyval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Meglepõdve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Az elf elõkapja a lõfegyverét, és mielõtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összeakadsz Claude Stonerrel. Raia eljövendõ papja. Egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összeakadsz Triston Mortellel. Tharr fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tûnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Triston Mortel kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod 1. napján hõsiesen megakadályozod Törpilla pszi regenerációját, nem sajnálva a saját életenergiádat (-10 életpont).Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaspajzs (eladási ár: 75 arany, ebbõl a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét. White Nor Wacak átadott neked a 1. napon 5 TU-t. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a mérges pók (ld. enc.), a gyilkos mókus (ld. enc.), a manó (ld. enc.), a sötét motyogó (ld. enc.), a görgõte (ld. enc.), a technokolin (ld. enc.), a gyíkember (ld. enc.), a hegyi rák (ld. enc.) és az umor-pióca (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) patakot (ld. enc.), tavacskát (ld. enc.), szökõkutat (ld. enc.), ködmangó cserjét (ld. enc.), ködkaput (ld. enc.), árnyéksarat (ld. enc.), ködcsillagot (ld. enc.), díszes rézpajzsot (ld. enc.) és rákpáncélt (ld. enc.). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medrébõl, erõvel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielõtt eljõ a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyûjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...

Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+36 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+148 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: VP spórolása: 6
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]


v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

tps 70 TVP spórolása: 70 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [70 pontot használtál fel, van még 246.]

kb 216 1 kiveszel a bankból a 216. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

bb 305 4 beraksz a bankba a 305. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

hu 307 276 hulladék: 307 276
Hulladék, ezért nem gyûjtesz réz papi karkötõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz sárga erõövet. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

fog 163 218 elfogod a 163. szörnyet a 218. tárggyal
fog 163 218 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

fog 191 218 elfogod a 191. szörnyet a 218. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-20 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 241.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerõséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a fõteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyûrûjében találod magad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök bal középsõ lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs, egy bõrsisak és egy ezüsthegyû nyíl. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegõbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltûnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tûz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy melletted levõ bokor indái megnyúlnak, megnõnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erõvel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyõzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tûnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod õket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd késõbb visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 196.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[103,102] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbõrû gazdája futásnak indul az ellenkezõ irányba. Hamar eltûnik a szemed elõl, mintha soha nem is találkoztatok volna. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetõség, elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbûvölõ kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szõrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.) A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász varkaudar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar rücskös bõrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 370 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,102] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyûjtöttél 10 kerek követ. Ügyességed TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[104,101] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 42 életpontot vesztettél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következõ küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány nyakát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy varkaudar falu van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 259 9 elkészíted a 259. tárgyat (9 darabot)
Legyártottál 9 szopókövet. Ügyességed TF-elõdött. [27 pontot használtál fel, van még 84.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+110 életerõ.) Szerencséd fejlõdött. [30 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élõholt mirg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élõholt mirg bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Találsz egy templomot. Dornodon hívõi építették. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,98] Még mindig füves síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy varkaudar bajnok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erõs az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy mûvészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,98] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találkozol Árny Vadásszal. Megnézed közelebbrõl ezt a fénylõ páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltûnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Tharr hittérítõje. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját és egy réz papi karkötõt, egy ryuku köpenyt visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sóhajtó dorony. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [30 pontot használtál fel, van még 24.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[107,98] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledõ varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,99] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívõi építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

tpf 70 TVP elõvétele: 70 pontért
Felszabadítottunk neked 70 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(102,101) varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190)
(103,100) uzbányok (#102), patak
(103,102) mûvészi porolit (#720), 34. jellempróba, vadász varkaudar (#108)
(104,99) élõholt mirg (#135), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Dornodon oltár
(104,101) varkaudar bajnok (#190), 37. jellempróba
(104,102) érclelõhely
(105,98) varkaudar bajnok (#190), Leah rúnaköve, 28. jellempróba
(106,98) khór darázs (#348), Árny Vadász (2837. kalandozó)
(107,98) varkaudar (#64), varkaudar falu (#1109)
(108,99) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelõhely, mélységi grittangok (#103)

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Eladsz 2 bõrsisakot 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért. Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. " [-49 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 64.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia hittérítõje. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy bakkura csizmát, egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg királynõ trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Mac The Fallen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [8 pontot használtál fel, van még 56.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 6.]


* 1. BP: VP elõvétele: 6
Felszabadítottunk neked 6 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még -3.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 19, 5. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 3 kaját nyel le a trikornis. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következõ körben tehát 334 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szõrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendõ, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdõk e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehetõ.

MANÓ (36. SZÖRNY)
Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetû, ragyás bõrû, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetûek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek.

SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendû, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják õket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklû szellem könnyedén agyoncsaphatja.

GÖRGÕTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltû leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tûhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyû veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyû nehéz levakarni, mert a levegõn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütõfegyverek hatékonyak.

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testû félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erõben, azt ügyességben pótolják.

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérezõ, hatalmasra nõtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja õket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütõfegyver a legalkalmasabb.

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész mûködésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségbõl adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid vérébõl akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esõk vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé.

TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY)
A világégés után sokáig nem esett az esõ, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bõrét?

SZÖKÕKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település fõterén áll egy szökõkút. Hol márványból, hol terméskõbõl kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekbõl a vízköpõkbõl. Az üde, friss permetû szökõkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik elõtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztetõ ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betûs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltûnik.

ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY)
A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire.

KÖDCSILLAG (62. TÁRGY)
Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, elõtûnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklõ, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tûnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.



KARAKTERLAP
Red Bloody Gore, egy vörös, hosszú hajú, piros szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

 Erõ:30 (32)  Szint:19  Merészség:7/1 Magasság:122 cm 
 IQ:30  Támadás:24  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:62/62 év 
 Egészség:22  Életpont:307/284  Jellem: jó (224) Tul. pont:
 Szerencse:31 (1)  Varázspont:250/65  Pénz:46 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:14/7   Pszi pont:28/5       EFejl:31 
Eddig összesen 1067 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4694 TP-t kaptál. Jelenleg 421012 TP-d van. A következõ szinthez még 28988 TP szükséges. Trófeáid: quwarg parafenomén, sarki óriásteknõs, lábascet. A 195. fordulódban 5141 arany került a bankszámládra. 5166 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek: 22/0 (+7%)   vágófegyverek: 17/96
  ütõfegyverek: 16/87   lõfegyverek: 10/20 (+4%)   dobófegyverek: *22/100 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (110%) << csatabárd (#555) (170%) << csontpálca (#329) (250%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/39   2. nyomkövetés: 45/62 (+36%)   3. lopás: 1/31
  4. mászás: 11/15   5. csapdakészítés: 22/1 (+5%)   6. csapdaészlelés: 3/20
  7. gyógyítás: 31/60   8. titkosírás: 2/80   9. felderítés: 11/15 (+22%)
  10. szörnyidomítás: 11/74   11. teológia: 23/89 (+15%)   12. taumaturgia: 15/4 (+21%)
  13. szerencsejáték: 2/69   14. versengés: 2/20   15. zene: 1/30
  16. szörnyismeret: 9/70   17. pszi: 4/66   18. zárnyitás: 1/10
  19. vadászat: 8/63   20. bányászat: 31/46 (+5%)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 3 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod jégtrollt (#164) ketrec-csapdával (#218), kétfejû trollt (#163) szuper hálócsapdával (#274), szutykos remákot (#191) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 125 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótûz (#44), jégcsóva (#41), vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34), védelem tûz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> gonoszok (#988)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1 * fekete bõrcsizma ($247) 1   kis vaspajzs (#159)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * Raia papi palástja (#371) $1   sárga erõöv ($276) 1   teknõcpajzs (#417)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 5 * bumeráng (#249) 1   csatabárd (#555)
3   csontpálca (#329) 4   dárda (#10) 3   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüstshuriken (#327) 1   harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 4   mérg. ubuk tüske (#137) 7   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   mérg. vasnyíl (#187) 7   nyu-shuriken (#157) 5 * orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 1   raptor szablya (#482) 1   rövid kard (#171)
1   ryuku buzogány (#696) 1 * ryuku kopja (#694) 1   sallank nyíl (#129)
2   tolmokov-koktél (#351) 5   ubuk dobónyíl (#138) 40   ubuk tüske (#131)
5   vas dobónyíl (#189) 1   vasalt bunkó (#181) 1   vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ametiszt medál (#275) 2   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
2   denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * ezüst karkötõ (#158)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065) $1   réz papi karkötõ ($307)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   trófea nyaklánc (#196)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 4 + aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 2   csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
2   gyógykenõcs (#313) 1   ketrec (#216) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 1   lant (#238) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 4   nagy bronzkulcs (#185) 9 + pukkanó tûcsapda (#336)
2   rézkulcs (#75) 2   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   szeksztáns (#32)
9   szopókõ (#259) 1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234)
2   távcsõ (#42) 1   varkaudar látógömb (#1107) 2   varkaudar pálinka (#1137)
3   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
7   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
1   kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15   uzbány csõr (#169) [bennük 109 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [benne 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 31   álompor (#396) 1   aranytoll (#572)
5   aurach fog (#657) 1   darázsfarok (#654) 6   darázsszárny (#652)
18   drótszõr (#37) 21   elkarog szõr (#665) 3   fekete gyöngy (#99)
1   féregbél (#1071) 6   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267)
2   galachmit (#310) 3   grifftojás (#179) 6   gyíkfû (#201)
18   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232) 2   jegesmedve bunda (#1067)
4   jégszív (#282) 14   kaktusztüske (#114) 8   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 13   kõszem (#304) 1   lajhár csont (#236)
2   lapkorong (#80) 1   lidércesszencia (#1074) 14   madártoll (#112)
1   mákrózsa virág (#56) 4   manifeszt.nyúlvány (#214) 3   moa üveggömb (#383)
4   mocsári penke (#148) 7   mutáns csont (#331) 4   nektoraf faggyú (#667)
5   óndarab (#85) 25   ovimon-bogyó (#207) 10   pirkit (#153)
6   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
8   ramit kõ (#226) 2   raptor karom (#281) 2   remák szív (#264)
1   rókafarok (#124) 1   sámán erszény (#650) 43   sünmedve tüske (#14)
7   szárnyas hernyó (#69) 5   szulfagor agyar (#677) 10   szvó-ektoplazma (#151)
1   ulkor gyöngy (#1072) 17   varkaudar csont (#1113) 1   varkaudar tekercs (#653)
13   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 135.07 kgMegterheltség: 143%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
9   ilkin érc (#232) 4   kis vaspajzs (#159) 125   madártoll (#112)
20   rézdarab (#70) 5   rinóbõr (#651) 1   shinai gömb (#348)
1   súlyzó (#347) 3   teknõcteknõ (#416) 77   ubuk tüske (#131)
4   varázskõ (#305) 5   vassisak (#160) 1   vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
66 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bõrsisak (#57)
1 mocsári penke (#148) 9 ragasztó (#83) 1 szöges páncél (#65)
4 varázskõ (#305)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 ezüsthegyû nyíl (#323) 1 ketrec (#216)
2 madártoll (#112) 2 spiritusz (#170) 9 szopókõ (#259)
1 uzbány csõr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Mac The Fallen (4172. kalandozó)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.