Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A belső pszi
Küldd el képeslapként!
A pszi egy speciális mentális képesség. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel. Ennek legavatottabb művelői a mutánsok, akik már születésük óta bírják az efféle belső energiákat irányítani.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 19:03:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lancelot 437. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. júl. 25. 10h:07'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: júl. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5379
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 448
Extra forduló: 1

LANCELOT KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. A kocsmában való tartózkodásod alatt idõnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következõt hallottad: Suttogják, hogy Toborzásgátló Vlagyimir nem más, mint egy kisebb Triklem Drakolder által irányított báb. No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót. - Bár fütyörészné át az éber kakukkod az éjszakát! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és ûzõbe veszed, de láthatatlanul hamar eltûnik elõled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre. - Játsszál fenékberúgó versenyt egy sünmedvével! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és ûzõbe veszed, de láthatatlanul hamar eltûnik elõled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy normál vörös hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. Az aranytermõ erszény 63 aranyat termelt. A fogadóban töltött idõ jótékony hatása érezhetõ. (+35 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+185 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 772.]

* 2. KP: használod a 233. tárgyat
Amikor elõveszed a hangszert, bámész tömeg gyûlik köréd. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet elõadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemrõl és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az elõadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba [+19 arany]. [20 pontot használtál fel, van még 752.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzesõ. 59 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölõvel megcsapod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy aranygyûrû és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1504 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 712.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd elõkészíted a fúvócsövet. Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

* 5. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0 pontot használtál fel, van még 712.]


ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1214 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 672.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 667.]

v 164 elmormolod a 164. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az égetõ tekintet varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 662.]

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 657.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 652.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjébõl.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 55 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt a másikra ugrasz. Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mágusölõvel párszor kilyukasztod a kék rothasztó fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 3482 tapasztalati pontot kaptál. Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a smirglilevél a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak. - És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól: - Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következõ tárgyakkal gyere legközelebb: 3 igazgy. fülbevaló, 6 acélpengõke, 1 szulfagor agyar, 8 elkarog szõr, 1 grifftojás. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) [184,60] Még mindig a városban vagy. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy õrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tûz ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzgolyó varázslatot lõ rád. Semmi hatás! (köszönhetõen védelem tûz ellen védelmednek.) Egy tûzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tûz ellen védelmez.) A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Marokra fogva a mágusölõt ellenfeledre ugrasz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed az õrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az õrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 2 mocsári penke. 2222 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.)

(Továbbmész...) [184,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Összeakadsz Ensi Elemonnal. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy háború gyûrûjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mihlanil csizmát, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy õselemek köpenyét, egy Xanathal karkötõjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme semleges. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött rejtõzködés szakértelmed, míg te õt a zene szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Megpillantasz valamit: 1 arx formázó minta. Elteszed. [50 pontot használtál fel, van még 602.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bõrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belõled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+75 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 562.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[185,58] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Aukciósház Ügynöke, ki elárulta a MAFFIA KT-t, halála hosszú és fájdalmas volt." Épületeket látsz: egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.). Összeakadsz Analothával. Elenios személyes tanácsadója. Egy dalebg.kristályvértet, egy Hantas karperecét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy törpe védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr bíborosa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Amos Trask. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

Találkozol Gilthanassal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy csillogó karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy gólemgyûrût, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybõr csizmát, egy kyorg vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd karkötõt, egy szirén köpenyét és egy tleikan kesztyût visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy gh'raiton ölész trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy hajító csillag. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínû sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [185,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívõi építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (657. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy õrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy védelem tûz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzesõ. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhõ II varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Távolról energiafolyam varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Meglengetve a mágusölõt a másikra rontasz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod az õrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. 2222 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 532.]

m 2 mozogsz keletre
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erõ, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi emlékmûvet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy õrült varázsló. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lõ rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az õrült varázsló bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre rohansz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod az õrült varázsló testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belõled. 22 életpontot vesztettél. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed az õrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az õrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 2222 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy királyi palota (651. épület.). Összeakadsz Brandonnal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy angyalok gyûrûjét, egy cápabõr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy Huddens kesztyûjét, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat gigász trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy ezüstshuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [10 pontot használtál fel, van még 522.]
im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+55 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 492.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,61] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy õrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy méregfelhõ II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló bal karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod az õrült varázsló fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belõled. 14 életpontot vesztettél. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod az õrült varázsló bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az õrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy. 2222 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. Õ Tüske Rózsa férje! Dornodon félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy cetbõr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy obszidián karkötõt, egy optiri agysisakot, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ryuku gólem trófea, egy Notermanthi trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Kérdõn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Folytatod utadat. [10 pontot használtál fel, van még 482.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+37 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 462.]

be 622 30 7 bemész a 622. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. - Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! - Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kifizetsz 12 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 462.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 457.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd elõkészíted a hosszú íjat. Lövedékként bronzhegyû nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 457.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 417.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 377.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 337.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 257.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 217.]


tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkõzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következõ körben tehát 778 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Lancelot, egy barna, hosszú hajú, barna szemû, bajuszos ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Raia nagyhatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 361. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

 Erõ:47 (49)  Szint:25  Merészség:7/5 Magasság:175 cm 
 IQ:27 (31)  Támadás:24  Agresszió:3 Testsúly:95 kg 
 Ügyesség:71 (73)  Védekezés:55  Menekülés:30 % Életkor:29/29 év 
 Egészség:27 (29)  Életpont:361/361  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:30 (37)  Varázspont:618/2  Pénz:978 arany Kép. pont:
 Tudatpont:22/0   Pszi pont:140/208   Halhatatlanság:2 %   EFejl:
Eddig összesen 2371 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13874 TP-t kaptál. Jelenleg 1613629 TP-d van. A következõ szinthez még 86371 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, ongóliant, Chara-din fattya. A 432. fordulódban 496 arany került a bankszámládra. 533 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/6   ökölvívás: 20/20   szúrófegyverek:24/83
  vágófegyverek: *22/100 (+10%)   ütõfegyverek: 23/97   lõfegyverek:29/65 (+3%)
  dobófegyverek: 15/73       

Feltételes fegyverváltás: mágusölõ (#422)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -14.); bronzhegyû nyíl (#94) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); vashegyû nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 25/75 (+3%)   2. nyomkövetés: 102/54   3. mászás:7/74
  4. csapdakészítés: 25/18 (+5%)   5. csapdaészlelés: 11/47   6. gyógyítás:118/44 (+30%)
  7. titkosírás: 5/94   8. felderítés: 23/96   9. szörnyidomítás:8/29
  10. teológia: 56/6 (+18%)   11. taumaturgia: 52/56   12. szerencsejáték:6/27
  13. versengés: 15/89 (+14%)   14. zene: 51/43 (+20%)   15. szörnyismeret:43/49
  16. pszi: *19/100   17. zárnyitás: 10/26   18. vadászat:18/86
  19. bányászat: 26/50   20. úszás: 14/63   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 5 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 15% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
elfogod sullárt (#101) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
tormikus egér (#218) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
õrjáratozó katona (#274), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)égetõ tekintet (#164)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), lángcsóva (#31), tûzesõ (#61), jégcsóva (#41), élõholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136)
Védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tûz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) vakító fény (#43) >> kobudera (#8)
tisztítótûz (#44) >> áeratikus hasnyák (#243) tûzesõ (#61) >> õrült varázsló (#255)
tûzesõ (#61) >> ryuku csapásvezetõ (#778) tûzesõ (#61) >> taalru (#249)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> õrült varázsló (#255) védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
hhaar burka (#32) >> szintszívó (#96)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 6 harcos, 5 királynõ, 12 élõholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 6 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a X. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) 1 * szirén köpenye (#820) 1 * tankány karom (#237)
1 * teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
3 * bronzhegyû nyíl (#94) 6   bumeráng (#249) 1   cápaölõ tõr (#480)
10   csontpálca (#329) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 3   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 1   fúvócsõ (#20) 1 * hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1 * kvazár kard (#297) 1   mágusölõ (#422)
1   moa stuki (#413) 1   ryuku buzogány (#696) 2   szigony (#389)
3   szöges bunkó (#8) 1   tolmokov-koktél (#351) 30   tüske (#22)
1   vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany masszariasztó (#437) 5   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
1   borostyán függõ (#162) 1   ezüst karkötõ (#158) 2   gólem talizmán (#811)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * ritualista amulett (#708)
2   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
9   acéltû (#334) 8 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819)
8   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
4   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 4   ezüst kulcs (#184)
5   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473) 1   furulya (#233)
15   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 1   kinemfogyó tegez (#368)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40) 5   kötél (#92)
1   mérleg (#81) 1   nagy aranykulcs (#246) 4   nagy bronzkulcs (#185)
2   nagy vaskulcs (#186) 1   szeksztáns (#32) 4   szent jogar (#150)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
1   kavadu iszák (#25) [benne 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 49]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 72]
>1   vizestömlõ (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
1   zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 2   amniosz (#203) 2   arx formázó minta (#298)
1   bakkura bõr (#95) 1   berzerker tüske (#713) 5   borkonyó bibe (#312)
2   csuklyavirág (#133) 4   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
9   fekete gyöngy (#99) 12   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
17   gyöngymangó (#135) 1   hókutya nyakörv (#1077) 5   ilkin érc (#232)
27   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199) 11   kék orchidea (#68)
7   kõszem (#304) 7   kvazár (#244) 2   lapockacsont (#33)
2   liumbe hajtás (#655) 20   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa burát (#384) 1   moa gyöngy (#378) 1   moa obszidián (#380)
2   moa üveggömb (#383) 6   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
1   nektoraf faggyú (#667) 16   pirkit (#153) 53   polip szívóka (#391)
14   púderkõ (#119) 4   pular kristály (#239) 1   rájabõr (#404)
3   ramit kõ (#226) 2   raptor karom (#281) 9   rókafarok (#124)
1   rozmárfog (#1069) 1   sámán erszény (#650) 1   smaragdkõ (#678)
1   szockó hólyag (#355) 1   téfea-agy (#172) 3   teknõsesszencia (#702)
1   trikornis szarv (#198) 2   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 94.02 kgMegterheltség: 63%
GYJ: Legalább 10 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 120% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 smirglilevél (#29)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 aranygyûrû (#193) 1 arx formázó minta (#298)
4 fekete gyöngy (#99) 8 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
2 kék orchidea (#68) 2 mocsári penke (#148) 1 rothasztó talizmán (#815)
5 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8) 1 vas dobónyíl (#189)



E körben tett lépéseid térképe

(184,59) Ensi Elemon (3516. kalandozó)
(184,60) õrült varázsló (#255)
(184,61) piroslámpás ház (#614), Elenios oltár, kék rothasztó (#421)
(185,58) Bunkó Akadémia (#708), alanori íjásztelep (#717), Analotha (3489. kalandozó), Amos Trask (5911. kalandozó),
Gilthanas (5940. kalandozó)
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselõ (#657), Sheran oltár, szopógödör (#177)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), õrült varázsló (#255)
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, részeg kalandozók (#187), õrült varázsló (#255), egy alakváltó férfi
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökõkút, királyi emlékmû (#411), Vlagyimir szobra (#433), õrült varázsló
(#255), Brandon (4304. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.07.12. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idbõl melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, elsõ körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.