Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnytündér valóság
Küldd el képeslapként!
Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények uruk, a halál istene által adott küldetéssel érkeztek földünkre: minden árnytündér kiirtásának szent céljával. Azonban hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül Leah szolgái nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket továbbra is az utukba sodródó kalandozólelkek likvidálásával mulatják.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)

További témák...

2024-04-19 02:20:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mediron con Sirius 334. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. okt. 13. 8h:41'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: okt. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5206
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 803
Extra forduló: 6

MEDIRON CON SIRIUS KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,58] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 9. napján összefutsz Thorral. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy ongóliant trófea és egy õsdentor trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mithril sisakot (300 arany kikiáltási áron), 1 krapixlon fürdõruhát (50 arany kikiáltási áron), 1 szellempajzsot (499 arany kikiáltási áron), 1 szívkeresõt (300 arany kikiáltási áron), 1 Trákin csákányát (1499 arany kikiáltási áron), 1 Dantor amulettjét (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 agvari manafókuszt (2950 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szívkeresõ (eladási ár: 350 arany, ebbõl a kezelési költség: 35 arany), 1 Dantor amulettje (eladási ár: 80 arany, ebbõl a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 krapixlon fürdõruha (eladási ár: 50 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az aranytermõ erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Minden varázserõd visszatért. (+670 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 523. hetének nyerõszámai: 19, 9, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.] (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.] Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 73. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 465.] Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 455.] Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+8 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.] Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.] Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.] Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]


vv 165 161 elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.] Gyorsvarázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ftv 34 990 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a jó jellemûeket
Ok, a megadott védekezõ varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ftv 34 988 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a gonosz jellemûeket
Ok, a megadott védekezõ varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ftv 51 278 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 278. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 439.]

t 160 támadod a 160. szörnyet
FT 160 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 198 206 91 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[206,91] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 429.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[207,92] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy dombi óriásyeti. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 5d10+20.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadásodat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti otromba fejét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerõ). Sárkánytõrrel megdöfködöd a dombi óriásyeti testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A dombi óriásyeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált taalru trófeát, és kinyersz egy alkalmas dombi óriásyeti trófeát. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [206,93] Továbbra is dombság.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. {max. életpontja: 679.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 193 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tûzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerõ). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sárkánytõrrel kicsit megbökdösöd a vortexmágus jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tûzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 156 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. (+110 életerõ.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

(Továbbmész...) [205,94] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard bal oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Sárkánytõrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerõ). Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard szörcsögõ hátát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 7 púderkövet. Erõd TF-elõdött. [73 pontot használtál fel, van még 356.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[205,95] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

(Továbbmész...) [206,96] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,97] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütõ ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerõ). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Sárkánytõrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Az ongóliant egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Sárkánytõrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 37 arany, 2 ezüst gyûrû [ezüst gyûrû ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 335.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[208,98] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {max. életpontja: 550.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerõ). Sárkánytõrrel megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Sárkánytõrrel meghorzsolod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, 2 aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötõ [umbatari karkötõ ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Észreveszel egy krómkaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [209,99] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kétfejû troll. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtõrrel több döféssel felnyársalod a kétfejû troll jobb vállát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod a kétfejû troll testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kétfejû troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejû troll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darakbokra robban (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejû troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [210,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 mozogsz keletre
[211,99] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 307.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tûzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötét félhomály van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Jólesõ borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 6 28 905 mozogsz 6 28 905
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következõ pillanatban egészen máshol találod magad. [27. PONTON.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [28. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [25. PONTRA.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [18. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Orkhan Thai van elõtted! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütõ ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A csata nem lesz könnyû: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a pengepajzsot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Mielõtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erõöv [sárga erõöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Mész tovább, elõre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetõen csak 26 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] A falhoz lapulva osonsz elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Haladsz elõre. [3. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegõ cuppan egyet, és elteleportálsz a 23. PONTRA. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegõ cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [40. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van elõtted! {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütõ ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütõ ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Hopp, itt van valami! A következõket találtad: 1 ezüsthegyû lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [39. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [43. PONT.] Mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-9 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON vagy.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erõt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [12. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [29. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! {támadása: 30.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytû [aranytû ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 995 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Összefutsz Warrax-szal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy õrjáratozó katona trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. {támadása: 38.} Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlõdéséhez. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [31. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy degradátor. {védettsége: 82 szúró, 82 vágó, 11 ütõ ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a degradátor középsõ potrohát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a degradátor jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytõrrel megbököd a degradátor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a degradátor ízelt testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megbököd a degradátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. (ld. enc.) 834 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz, miközben elõrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 213.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 213.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal az 533. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. Leveszed az a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tûzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 208.] Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 208.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 208.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 16, 28. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következõ körben tehát 675 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY)
Ez egy vörös fényû rubin, amely a kreitonokra jellemzõ óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nõ 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb.

DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY)
Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelõ eszközzel felfoghatsz, és elteheted késõbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertõzés).



KARAKTERLAP
Mediron con Sirius, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpapja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

 Erõ:36 (41)  Szint:30  Merészség:10/5 Magasság:165 cm 
 IQ:44 (47)  Támadás:39  Agresszió:6 Testsúly:82 kg 
 Ügyesség:35 (37)  Védekezés:68  Menekülés:30 % Életkor:29/32 év 
 Egészség:32 (35)  Életpont:537/555  Jellem: semleges (-6) Tul. pont:17 
 Szerencse:45 (53)  Varázspont:1179/741  Pénz:7138 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:115/15   Halhatatlanság:1 %   EFejl:107 
Eddig összesen 2919 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22669 TP-t kaptál. Jelenleg 3333425 TP-d van. A következõ szinthez még 166575 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, dombi óriásyeti, Notermanthi. A 330. fordulódban 6901 arany került a bankszámládra. 7039 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8   ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 35
  vágófegyverek: 19   ütõfegyverek: 23   lõfegyverek: 11
  dobófegyverek: * 31        

Feltételes fegyverváltás: pengepajzs (#425) (201%) << vámpírtõr (#364) (201%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bûvös shuriken (#562) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18   2. nyomkövetés: 97   3. lopás: 4
  4. mászás: 15   5. csapdakészítés: 21 (+1)   6. csapdaészlelés: 14
  7. gyógyítás: 55   8. titkosírás: 21   9. felderítés: 25
  10. szörnyidomítás: 9   11. teológia: 56   12. taumaturgia: 84
  13. szerencsejáték: 5   14. versengés: 6   15. harcmûvészetek: 3
  16. szörnyismeret: 21   17. pszi: 13   18. zárnyitás: 3
  19. vadászat: 10   20. bányászat: 18 (+1)   21. úszás: 2

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 400 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), bûvös shurikent (#562) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), nektoraf (#355), õrült varázsló (#255), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
õrjáratozó katona (#274), Angel (#2121), Humán Páholy (#9145), Dömötör McDögönyöl (#5176), Kvazársziklák Népe (#9119), semlegesek (#989), csápos otagi (#395), ryuku gólem (#394), magnetikus praglonc (#200), Warrax (#1068), kronotapír (#286), Idõ Porszemei (#9130), ember (#1)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tûzgolyó (#155, 25 VP) tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élõholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
óriáserõ (#53) láth. észlelése (#78) varázsenergia (#161)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), tûzgolyó (#155), élõholt pozdorja (#134)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzgolyó (#155) >> massza (#217)   tûzgolyó (#155) >> autentikus vámpír (#154)
tûzgolyó (#155) >> nómenklatúra (#158)   tûzgolyó (#155) >> kardfogú fülemüle (#146)
izomernyesztés (#33) >> tyrannoszaurusz rex (#160)   puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)   izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)   izomernyesztés (#33) >> pszi õselementál (#258)
puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)   izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
izomernyesztés (#33) >> Orkhan Thai (#238)   tûzgolyó (#155) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kputtyintó csalán (#247)   izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> ongóliant (#159)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 23, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)   fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)   tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)   tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belõled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2)

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XVII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   a szirén köpenye (#820) 1 * Bufa páncélja (#538) 1   krapixlon fürdõruha (#454)
1 * lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril kesztyû (#463) 1   Morgan sipkája (#466) 3   optiri agysisak (#315)
2   törpe bakancs (#475) 1 * tûzúr csizmája (#533) 2 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronz taider (#641) 12   bumeráng (#249) 12   bûvös shuriken (#562)
1   csontkés (#11) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 9   ezüstshuriken (#327)
3   ezüsttollú nyíl (#363) 1   kõkalapács (#13) 7   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   pengepajzs (#425) 1 * sárkánytõr (#626) 17   tolmokov-koktél (#351)
1   Trákin csákánya (#367) 1   vámpírtõr (#364) 88 * vas dobónyíl (#189)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 3   angyalok gyûrûje (#529) 2 * arany papi karkötõ (#309)
3   Eldaran karkötõje (#373) 1   gólem talizmán (#811) 1   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * hókereszt (#843) 1   két kard szimbólum (#144)
1   korinthai talizmán (#814) $1 * obszidián karkötõ ($229) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1   regeneráló gyûrû (#254) 2   roxati üvegszem (#443) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1   Tharr Keresztje (#287)
2   vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 3   bájital (#261) 1   csontkulcs (#74)
10   deus ex machina (#1) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
22   gyógykenõcs (#313) 14   kaja (#2) 2   kötél (#92)
6   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648) 2   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 1 + nyílcsapda (#243)
5   pszi kõ (#248) 1   roxati zárfaló (#314) 17   shinai gömb (#348)
1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32) 21   szent jogar (#150)
17   varázskõ (#305) 3   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
9   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 60]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
27   fûszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 128]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [benne 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1   molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
23   sullár hólyag (#168) [bennük 274 csepp spiritusz (#170), fér még: 186]
2   szent kehely (#257) [bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
11   vizestömlõ (#3) [bennük 196 korty víz (#27), fér még: 24]
11   zöld üveg (#82) [bennük 167 csepp ragasztó (#83), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
58   álompor (#396) 16   amniosz (#203) 2   arx formázó minta (#298)
1   bunthar bõr (#733) 6   csuklyavirág (#133) 2   dentor bõr (#551)
1   dözmöng szív (#122) 93   drótszõr (#37) 12   ezüstdarab (#326)
9   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267)
5   galachmit (#310) 11   grifftojás (#179) 1   gromak bõr (#268)
3   gyöngymangó (#135) 9   halcsont (#390) 15   kaktuszbogyó (#429)
2   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 4   kék orchidea (#68)
5   kõszem (#304) 23   kvazár (#244) 11   lótuszvirág (#447)
85   madártoll (#112) 1   moa burát (#384) 1   moa gyémánt (#385)
1   moa smaragd (#377) 3   mocsári penke (#148) 61   pirkit (#153)
22   polip szívóka (#391) 10   púderkõ (#119) 4   rájabõr (#404)
2   rakolits por (#669) 3   rókafarok (#124) 23   sallank karom (#128)
11   smirglilevél (#29) 15   szárnyas hernyó (#69) 1   szuperkötél (#209)
1   tükör (#43) 5   vasérc (#152)    

Összsúly: 166.27 kgMegterheltség: 125%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
141   gyöngymangó (#135) 62   kaja (#2) 9   manakristály (#500)
1   Mjölborg kalapácsa (#523) 78   nyílvesszõ (#108) 1   óriásölõ (#528)
152   pirkit (#153) 440   quwarg tojás (#360) 78   sáfránypor (#211)
241   vasérc (#152)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenõcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 46 kaja (#2)
1 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
16 spiritusz (#170) 12 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
851 arany (#50) 3 degradátor váladék (#354) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324)
3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mocsári penke (#148) 7 púderkõ (#119)
1 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(205,94) woorgard (#231), púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), Elenios oltár, 44. jellempróba
(205,95) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), 255. jellempróba, érclelõhely
(206,91) gumifa (#38)
(206,93) vortexmágus (#418), érclelõhely
(206,96) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), 27. jellempróba, érclelõhely
(207,92) dombi óriásyeti (#367), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Sheran oltár, érclelõhely
(207,97) ongóliant (#159), kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), 49. jellempróba, Dornodon oltár
(208,98) ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), 32. jellempróba, Fairlight oltár
(209,99) púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), Tharr oltár, 32. jellempróba, kétfejû trollok (#163)
(210,99) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 38. jellempróba
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, vaskohó (#155),
barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180), Warrax (1068.
kalandozó), degradátor (#210)





Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.