Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Quwarg méreg
Küldd el képeslapként!
Érdekes módon a Túlélők Földjén nem a patkányok, hanem a quwargok - ezek az apró kis bogarak - jelentik a legnagyobb problémát az egyszeri embereknek. Ezért aztán nem a patkányméreg, hanem a quwarg méreg a vegyesboltok legjobban fogyó árucikke.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 12:13:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Noob Saibot 20. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. máj. 17. 9h:51'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: máj. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5159
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1643
Extra forduló: 18

NOOB SAIBOT KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,11] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 4. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemû mutáns férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy áspis védõköpenyt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista övet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vérfürdetõ magszim trófea, egy pattanóböde trófea és egy troll ritualista trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Összeismerkedtek. Az õ neve Baestar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a vadászat szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Aztán elköszöntök egymástól. Az 5. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemû kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Borús Demeter. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 10. napon összeakadsz Glaciussal. Tharr hittérítõje. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy fagyféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-6 ép.) Glacius, amikor összefutottatok, adott neked 1000 aranyat, egy hebrencs csapdát, egy réz papi karkötõt (ld. enc.) és egy rövid kardot (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) A lottó 554. hetének nyerõszámai: 13, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.


be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [harcmûvészet: 1. szint.] (ld. enc.) Megkezdted tehát a harcmûvészetek tanulását, a kí energiák feletti uralom megszerzését. Ezzel a módszerrel tökéletesítheted a pusztakezes harcot, akár nagyobb hatékonysággal használhatod, mint más a fegyvert. A harcmûvészetek fejlesztése, más tulajdonsággal ellentétben, nem fejleszthetõ használattal. Csak kolostorokban tanulhatsz, ill. szintlépéskor, képességpontokból növelheted. Az elsõ kí technika, amelyet megkapsz, az Acél Ököl. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 106.]
be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Pörölycsapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlõt, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kõszáli disznó. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 11. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetõséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következõ körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ PAPI KARKÖTÕ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötõt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erõssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötõ hatása nem adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az elsõ, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kõkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfûtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésû vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

HARCMÛVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belsõ nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcmûvészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelõ használatát. Az igazi harcmûvészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de õk sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelõ mester nélkül.

ACÉL ÖKÖL
A ki energiák egyik legalapvetõbb felhasználása az erõ fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az elsõ ki tulajdonság, amelyet a harcmûvészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz.

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi ki-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcmûvész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthetõ, kevés ponton sebezhetõ ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

PÖRÖLYCSAPÁS
Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzésérõl, hanem arról a képességérõl vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következõ ütésével 1/2 sebzést fog okozni.

SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlõdésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetõnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor elõfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetõség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezetõ szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor errõl enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezetõ bõrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertõl!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet.

TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BÕL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-bõl való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetõség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebbõl a feleslegbõl az általad választott alaptulajdonságodat (erõ, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelõ TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erõd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt.



KARAKTERLAP
Noob Saibot, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 20. fordulód.

 Erõ:10  Szint: Merészség:1/1 Magasság:185 cm 
 IQ:15  Támadás: Agresszió:1 Testsúly:76 kg 
 Ügyesség:11  Védekezés: Menekülés:90 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:16  Életpont:68/68  Jellem: semleges (-2) Tul. pont:
 Szerencse:11  Varázspont:0/0  Pénz:223 arany Kép. pont:
Eddig összesen 4 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 20 TP-d van. A következõ szinthez még 10 TP szükséges. A 13. fordulódban 1400 arany került a bankszámládra. 1498 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6   vágófegyverek: 6   ütõfegyverek: 1
  dobófegyverek: 6        

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7   2. nyomkövetés: 1   3. lopás: 1
  4. csapdakészítés: 1   5. gyógyítás: 2   6. harcmûvészetek: 7 (+7)
  7. vadászat: 4        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
lila brekk (#11), szárnyas gömböc (#12), vadász tatu (#10), gonyolék (#13), rambó bogár (#14), démontetû (#15), homokvarány (#16)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * tankány karom (#237)    
1   bot (#4) 4   bumeráng (#249) 1 * mandibulakasza (#127)
1 * rövid kard (#171)        
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1   réz papi karkötõ (#307)    
4   aranypikkely (#415) 1 + deus ex machina (#1) 2 + hebrencs csapda (#147)
7   kaja (#2)        
1   álompor (#396) 3   smirglilevél (#29)    
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 14.52 kgMegterheltség: 48%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
788 arany (#50) 2 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(94,11) kolostor (#558), kõszáli disznók (#34)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Noob Saibot 20. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) ormánygõte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) bo-skorpió (#54)
evaporõr (#69) fabontó szójer (#71) garokk (#73) trollfa (#80) spagulár (#82)
sörényes ubuk (#89) púpos burástya (#92) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) sóhajtó dorony (#112) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) útonálló (#130) vérfürdetõ magszim (#148) élõholt quwarg (#202)
ork sámán (#345) liumbe (#349) sarki róka (#636) jegesmedve (#637)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16) szögletes kõ (#17)
parittya (#18) kerek kõ (#19) ormánygõte csont (#21) kavadu lebeny (#24) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) smirglibokor (#31) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
gumifa (#38) tükör (#43) krómkaktusz (#46) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) korongfa (#79) lapkorong (#80) mély kút (#93) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) púderszikla (#118) púderkõ (#119) mandibulakasza (#127) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) sziklafészek (#167) rövid kard (#171)
márványtorony (#175) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) tankány karom (#237) fekete bõrcsizma (#247)
bumeráng (#249) réz papi karkötõ (#307) phua-kúp (#372) álomvirág (#395) álompor (#396)
aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) sörsátor (#486) sötét tekercs (#535) örökkéval. rubinja (#900)
örökkéval.gyémántja (#1065)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.