Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Előre, Tharr parancsára!
Küldd el képeslapként!
Tharr harcos papjai előtt, ha vérontásról van szó, nem létezik akadály.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 23:04:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 23:06:04 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 23:06:12 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
2024-04-19 23:06:32 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 23:06:35 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ixoria 165. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 28. 15h:09'
EZ A 417. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
418. játékheted kezdete: júl. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5136
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 952
Ingyenforduló: 4
Extra forduló: 5

IXORIA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,20] koordinátán. N.C. Brave átadott neked a 1. napon 4 MXTU-t. Mocskos Buddha, amikor összefutottatok, adott neked egy borkonyó bibét (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+60 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 293.]


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bõrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belõled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+74 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 253.]

jlk 2124 jelszó kimondása 2124
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni elõször is a masszát, ami idebent lapít. Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ez a massza képes tulajdonságot szívni.) [15 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 312 3 kézbeveszed/felveszed a 312. tárgyat (õrzöd)
Már nem õrzöd annyira a varkaudar szablyát, de nagyon õrzöd a borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,20] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynõ. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynõ torát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a quwarg királynõ testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynõ torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erõsebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erõsen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 54 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,20] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelõ szarvai elõl. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tûzbokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Mérgelõdsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépõre, majd bánatosan odébbállsz. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[101,20] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,19] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Vashegyû lándzsával többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Eladsz 1 dorony tüdõt 8 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 21 rézdarabot 21 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 3 tankány karmot 30 aranyért, 9 tintát 9 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért. [36 pontot használtál fel, van még 152.]

ea 169 4 eladod a 169. tárgyat 4
Eladtál 4 uzbány csõrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,20] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 85 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselõ (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).

(Továbbmész...) [97,21] Dombos terepre érkeztél. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,22] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vadtroll. Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 180 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 106.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 46.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+33 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 16.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 11.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következõ körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcsébõl készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyûjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfõzethez elengedhetetlen komponens. A gyûjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyûjthetsz.



KARAKTERLAP
Ixoria, egy kék-zöld csíkos, copfos hajú, teljesen vak mutáns nõ vagy. Bõröd mélykék színû. Fairlight eljövendõ papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

 Erõ:23 (24)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:168 cm 
 IQ:30  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:69 kg 
 Ügyesség:27 (29)  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:5/5 év 
 Egészség:20  Életpont:263/119  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:24  Varázspont:390/210  Pénz:157 arany Kép. pont:
 Tudatpont:11/1   Pszi pont:175/235         
Eddig összesen 550 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1866 TP-t kaptál. Jelenleg 228873 TP-d van. A következõ szinthez még 31127 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, quwarg harcos, élõholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 22   vágófegyverek: 12
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1   dobófegyverek: 18

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 19   2. nyomkövetés: 38   3. lopás: 1
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 15   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 57   8. titkosírás: 8   9. felderítés: 8
  10. szörnyidomítás: 6   11. teológia: 15   12. taumaturgia: 17
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 1   15. harcmûvészetek: 1
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 9   18. pszi: 25
  19. zárnyitás: 4   20. vadászat: 13   21. bányászat: 8 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (9140) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsttõr (#322) 1   kõkalapács (#13) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 * rövid kard (#171) 5   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar szablya (#516)
1   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bolondok aranya (#506)
1   bronzkulcs (#76) 2   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
5   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 3   kötél (#92)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1   vizestömlõ (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
18   álompor (#396) 7 + borkonyó bibe (#312) 9   csuklyavirág (#133)
5   drótszõr (#37) 9   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
1   ezüstdarab (#326) 1   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201)
45 + gyöngymangó (#135) 14   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
15   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103) 1   medúzacsáp (#703)
1   moa burát (#384) 2   mutáns csont (#331) $1   óndarab ($85)
7   pirkit (#153) 5   purifikátor háj (#269) 2   rinóbõr (#651)
29   sallank karom (#128) 2   smirglilevél (#29) 4   szulfagor agyar (#677)
1   tükör (#43) 2   vasérc (#152)    

Összsúly: 52.81 kgMegterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony tüdõ (#212) 2 kaja (#2) 1 pular kristály (#239)
18 rézdarab (#70) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
9 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166) 4 uzbány csõr (#169)
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
138 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 2 pirkit (#153)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(96,22) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelõhely
(97,21) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 35. jellempróba, érclelõhely
(98,20) útonálló (#130), tanácsadó bölcselõ (#536), ékszerbolt (#565)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(100,19) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, karmos tankány (#137)
(101,20) quwarg harcos (#201), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114)
(102,20) karmos tankány (#137), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 44. jellempróba
(103,20) quwarg királynõ (#153), mély kút (#93), Tharr oltár, százfogú (#53)
(104,20) piromenyétek (#99)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004.06.28 09:10 Változások a számládon! 28 zseton átutalása a(z) 3485. számlára!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.