Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alattomos manó
Küldd el képeslapként!
Ennek a manónak a termete nem számottevő ugyan, de a lelkében lakozó gonoszság annál veszedelmesebb...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 06:23:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vernyák a kõfejtõ 0. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 2. 9h:18'
EZ A 0. FORDULÓD
Ez a forduló 40 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az elsõ 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETÕ


Üdvözlet a Túlélõk Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépõ fordulód a levelezõs játékunkban. A könnyebb érthetõség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettõl már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy elsõ Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, elõször ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az elsõ UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az elsõ igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bõvebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezõnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentõsége van a különbözõ terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különbözõ tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tûnt: csak egy üres vizestömlõ maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy kõkalapács (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), bányászat 1. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Azt mondják, a tûzvihar úgy pucolta ki a Vashegyek tárnáit, mint az olvasztókemence falát a szén tüze. Állítólag senki sem maradt életben... Te egy szállítmányt kísértél egy távoli tartomány felé, így nem tartózkodtál otthon a Borzalmak Éjszakáján. Megmenekültél, de mi végre? Oda a családod, oda minden... A szakálladon és a kõkalapácsodon kívül nem maradt semmid. Vagy mégis van remény? Kelet felé valami zöldet pillantasz meg - igazak talán a mesék a Túlélõk Földjérõl? Elindulsz, hogy magad gyõzõdj meg az igazságról...

VERNYÁK A KÕFEJTÕ KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál.

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kõkalapácsot. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted (ütõfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[1,1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy sebesült démontetû nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Kõkalapáccsal kegyetlenül megütöd a démontetû bal középsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetû megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetû most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebzõdés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a mûveletet, és továbbáll. Begyûjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+3 életerõ.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[2,2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol már áttörte néhány zöld növény a fejét a porrétegen, de ez minden, amit életnek lehet nevezni. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gonyolék. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a kõkalapácsot a másikra rontasz. Kõkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a gonyolék komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebzõdés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [3,2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. Mozgást észlelsz oldalról. Egy démontetû közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kõkalapáccsal megütöd a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kõkalapáccsal megcsapod a démontetû testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebzõdés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[4,2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol apró életjeleket tapasztalsz: egy-egy fûszál, egy légy, egyébként semmi. Mozgást észlelsz oldalról. Egy sebesült lebegõ gomba nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kõkalapáccsal kegyetlenül megütöd a lebegõ gomba puha kalapját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegõ gomba végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lebegõ gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [5,1] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtõzöl egy megfeketedett cserjében. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtõzködés: 1. szint). (ld. enc.) Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hamupók. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.

Utad során felfedezel egy tûzbokrot. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[6,1] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy sebesült démontetû. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Ó! Hiszen ez egy rambó bogár. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.

[10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,2] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy démontetû. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol.


Összefutsz egy õsz hajú, zöld szemû, harcsabajszos alakváltó férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve @Astronome2. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû törpe férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bõre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy kõkalapácsot, bal kezében egy vizestömlõt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve @VI. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Bal kezében egy vizestömlõt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve @Ping Pong. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlõt. Így nem fogják tudni ellopni tõled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) A jövõben lehetõséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következõ körben tehát 115 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLÕ (3. TÁRGY)
A vizestömlõben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belõle. Nagyapád szerint vizestömlõt evaporõr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

KÕKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kõbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdõben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésû koponyaloccsantó ütõfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kõkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütõfegyver szakértelmed legalább 6.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezõn található különbözõ fajoktól származó nyomokat. Ettõl függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyûjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elõ. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetõség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtõzõ ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétõl, hanem a sikeres ásástól is fejlõdhet.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Elõbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétõl a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetõség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különbözõ varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különbözõ fajok élettartama eltérõ. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

DÉMONTETÛ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élõsködõk rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetõen, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Fõként bozótos terepen fordul elõ.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettõl függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestû, guvadt szemû lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepõen erõs: ütni, sõt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellõképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

LEBEGÕ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te õrültél meg, csak az erdõk és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegõ gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erõs mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

REJTÕZKÖDÉS
A rejtõzködés inkább a bölcsek, mint az erõsek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltûnni a nálad erõsebb ellenfelek elõl. Minél magasabb a rejtõzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervû ellenfelek elõl bújhatsz el.

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgezõ.

TÛZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tûzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idõ alatt égnek el. Minden, a vadonban sok idõt töltõ vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tûzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tûzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az elõbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértõ, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepõ módon) alapvetõ fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidbõl.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevõ megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különbözõ állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehetõ gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétõl, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is elõfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Fõként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehetõ, akárcsak a legtöbb szörny.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szõrös testû, denevérszárnyú repülõ ragadozók apró méretük ellenére meglepõen szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz õket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütõfegyverrel lecsapni õket.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetõséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldõ EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetõen, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövõben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhétt‹l 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhétt‹l 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhétt‹l 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhétt‹l 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhétt‹l 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhétt‹l 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhétt‹l - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Vernyák a kõfejtõ, egy hosszú ezüsthajú, piros szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.

Erõ: 15 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 124 cm
IQ: 9 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 63/30 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 3 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 TP-t kaptál. Jelenleg 11 TP-d van. A következõ szinthez még 19 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütõfegyverek: 1 (+1)

7,24 mezõn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 701 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 1 (+1) 5. bányászat: 1 (+1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * kõkalapács (#13)
1 kaja (#2)
1 * vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 1.50 kg Megterheltség: 3%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kõkalapács (#13) 1 vizestömlõ (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-1
0
1
2
3
(1,1) démontetû (#15)
(2,2) gonyolék (#13)
(3,2) démontetû (#15)
(4,2) lebegõ gomba (#39)
(5,1) hamupók (#40), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36)
(6,1) démontetû (#15), rambó bogár (#14)
(7,2) démontetû (#15), szárnyas gömböc (#12), @Astronome2 (1283. kalandozó), @VI (2426. kalandozó), @Ping Pong (5177. kalandozó)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.