Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Urgod haragja
Küldd el képeslapként!
Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 00:55:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Covid Xix 53. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 13. 21h:55'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: máj. 15.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4995
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 324
extraf: 9

COVID XIX KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-3] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Minden varázserõd visszatért. (+10 varázspont.)

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erõsebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kõkést. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[41,-2] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebzõdés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,-1] Még mindig füves síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk sûrû sörényét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sûrû sörényét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebzõdés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [39,0] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokvarány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebzõdés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 192.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz elõre. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak elõre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz elõérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 902 4 9 mozogsz 902 4 9
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT]
Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétbõl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
[14 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 5 900 1 mozogsz 5 900 1
Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. [5. PONT] Egy sunyi csapda van elõtted, de szerencsére idõben észrevetted. Vigyázva kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát.
[12 pontot használtál fel, van még 156.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[39,-1] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kõevõ került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kõevõ testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kõevõ kõtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kõevõ egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kõevõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebzõdés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívõi építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [40,-2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [41,-3] Szûnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rambó bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 112.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 107.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[42,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszõrû pincsi lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszõrû pincsi farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a drótszõrû pincsi fémes szõrû testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 drótszõrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerõ. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [43,-5] A bozótost dombság váltja fel.

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [44,-6] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy homokvarány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 77.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 47.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 17.]

kt 90 1 elkészíted a 90. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen bronzpáncélt is készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

f 138 kísérletezel a 138. tárggyal
Sajnos nincs nálad ubuk dobónyíl. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 16.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthetõ telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerû felfedezés küszöbén állsz. Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a tazunkaróka. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következõ körben tehát 209 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Covid Xix, egy kopasz, piros szemû troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bõröd színe zöld. Leah követõje vagy. Ez az 53. fordulód.

Erõ: 25 Szint: 12 Merészség: 5/1 Magasság: 251 cm
IQ: 14 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 481 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 169/169 Jellem: gonosz (125) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 43/33 Pénz: 424 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 313 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 687 TP-t kaptál. Jelenleg 27 373 TP-d van. A következõ szinthez még 5 627 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, khór darázs, sullár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1
ütõfegyverek: 15 lõfegyverek: 3 dobófegyverek: 12

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,106 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 76 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 4
10. teológia: 3 11. szerencsejáték: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 3 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tazunkaróka (#81) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 20, 53.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bõrpáncél (#51) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1 mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 fúvócsõ (#20) 2 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kõkalapács (#13)
1 kõkés (#6) 1 * orgyilkos tõr (#225) 1 parittya (#18)
1 tolmokov-koktél (#351) 16 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyûrû (#1733) 1 * koponya szimbólum (#139)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 21 kaja (#2)
4 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
5 rézkulcs (#75) 2 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 uzbány csõr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
7 vizestömlõ (#3) [bennük 109 korty víz (#27), fér még: 31]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 31 drótszõr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 4 grákóbõr (#41) 9 gyöngymangó (#135)
3 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bõr (#44) 2 lapockacsont (#33)
38 madártoll (#112) 4 mákrózsa virág (#56) 2 móri gyümölcs (#116)
7 óndarab (#85) 3 ormánygõte csont (#21) 6 rézdarab (#70)
10 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 14 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bõr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bõr (#15) 19 varányszem (#30)

Összsúly: 47.87 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 5 kaja (#2) 1 kõkés (#6)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 6 drótszõr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
5 sallank karom (#128) 7 sünmedve tüske (#14) 7 ubuk tüske (#131)
4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(39,-1) kõevõ (#62), 21. jellempróba, Leah oltár
(39,0) a 9. labirintus bejárata, Raia oltár, homokvarány (#16)
(40,-2) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, százfogú (#53), bo-skorpió (#54)
(40,-1) sörényes ubuk (#89)
(41,-3) oltár, rambó bogár (#14)
(41,-2) gyilkos sallank (#85)
(42,-4) drótszõrû pincsi (#22)
(43,-5) Leah oltár
(44,-6) olvasztókemence (#86), Leah oltár, 6. jellempróba, homokvarány (#16)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.