Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elektromos lehelet
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 08:39:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

x160YBetáplálva: 2002. ápr. 8. 9h:55'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4922
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1180
Extra forduló: 7

CSÁKÁNYOS BLENDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Win &2 átutalt a bankszámládra 5000 aranyat a táborozásod 6. napján.

Egy ismeretlen lovag jön veled szembe sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+41 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+162 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 445. hetének nyerõszámai: 5, 22, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy Mnebolath nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. A pára kicsit hûvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Ezüsttõrrel jól megszúrod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerõ.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 427.]
* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.] Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 425.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 425.]
* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom.) [0 pontot használtál fel, van még 425.] Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+7 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 423.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 421.]
* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 411.]


ek 134 152 2 t. energia kisütése: 134 152 2
Feláldozol 2 vasat a törpe szellemeknek. A következõ kör elejéig +6 támadásod és +6 sebzésed lesz. (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 406.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[370,67] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Észreveszel egy mópat bolyt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy árnylord volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.

(Továbbmész...) [369,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetõek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy jégelementál. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégelementál testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerõ). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ezüsttõrrel jól megszúrkálod a jégelementál bal karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A seb azonnal beforr! A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál nyakát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ezüsttõrrel meghorzsolod a jégelementál fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+7 életerõ.) A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy bíborcserjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [368,67] Változik a vidék, megolvadt kõzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Széplelkû Vaszilij táborát. Dornodon nagyhatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy õselemek köpenyét, egy roxati üvegszemet, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy mithril kesztyût és egy Rughar gyûrûjét visel. Fegyverzetét egy jégelementál trófea, egy elf mesterharcos trófea és egy viharóriás trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne. [21 pontot használtál fel, van még 385.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[367,66] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledõ méregelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál csöpögõ állkapcsát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ezüsttõrrel néhány helyen meghorzsolod a méregelementál bal oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a méregelementál zsezsgõ masszáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ezüsttõrrel megérinted a méregelementál jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]

(Továbbmész...) [366,65] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelõ búvóhelynek tûnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,64] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy árnylord ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Dallamfelleg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 364.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebzett lidérckirály. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Egy dalebg.kristályvértet, egy zafír fülbevalót, egy adamantit kesztyût, egy gyémántsisakot, egy Rughar gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy rájabõr úszógatyát, egy õselemek köpenyét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erõövet, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát és egy óriás fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, õ is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fenevad. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: arx formázó minta, szeksztáns, sullár hólyag, szent kehely. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Lilia táborát. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Ovgun nyakláncát, egy mithril kesztyût, egy topáz erényövet, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy zafír erõövet, egy denevér szimbólumot, egy angyalok gyûrûjét, egy gyémántsisakot, egy zangrozi csizmát, egy zafír fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy Luthius karkötõjét és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy õsöreg góliát trófea és egy Rém trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy alanori csatamén! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [7 pontot használtál fel, van még 357.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(364,64) lidérckirály (#316), térkapu (#452), nekrofun (#173), Fenevad (3715. kalandozó), Lilia (3856. kalandozó)
(365,64) árnylord (#342), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720)
(366,65) lidércúr (#252)
(367,66) méregelementál (#306)
(368,67) szubreális vámpír (#223), mópat boly (#583), Széplelkû Vaszilij (5815. kalandozó)
(369,67) jégelementál (#277), bíborcserje (#622, belõle készíthetõ: #623)
(370,67) mópat boly (#583), árnylord (#342)
(371,66) Mnebolath (#237)

[190,60] Füves síkságra érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. (Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találkozol egy fekete hajú, szürke szemû kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója. Egy dalebg.kristályvértet, egy mászó-karperecet, egy nap szimbólumot, egy zafír erõövet, egy zafír védõgyûrût, egy törpe bakancsot, egy Morgan sipkáját, egy kvazár kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy zafír fülbevalót, egy angyalok gyûrûjét, egy Luthius karkötõjét és egy õselemek köpenyét visel. Ruházatát egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rém trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Krí Wu She. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vas dobónyíl, nyílvesszõ, kaja, Fekete Kehely. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. [-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 342.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Látsz egy grok-képzõdményt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Gordon Marlo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete lótuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összefutsz Ultimate Warriorral. Tharr eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy mágusköpenyt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy kvazár sisakot, egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vas dobónyíl, mérg. vas dobónyíl, mászókarom, kazmár gyökér. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Összefutsz egy szõke, göndör hajú, szürke szemû, kecskeszakállas gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy rinóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy zangrozi csizmát, egy Ovgun nyakláncát, egy mithril sisakot, egy zafír védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy õrült varázsló trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az õ neve Benedict. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: vizestömlõ, purifikátor háj, rókafarok, aranyló ugarhéj, kis vaskulcs, pirkit, ezüsthegyû nyíl, rézkulcs. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [7 pontot használtál fel, van még 335.]

kb 500 347 124 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (347 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 4 manakristályt. Kiveszel a bank széfjébõl 1 súlyzót. Kiveszel a bank széfjébõl 40 rókafarkat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kb 271 164 999 kiveszel a bankból a 271. tárgyat (164 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 3 szürke bõrkesztyût. Kiveszel a bank széfjébõl 2 vasvértet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

a 237 2932 4 átadod a 237. tárgyat a 2932. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 tankány karmot Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 466 538 94 átadod a 466. tárgyat az 538. tárgyat a 94. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan sipkáját Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Bufa páncélját Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 34 bronzhegyû nyilat Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 271 22 526 átadod a 271. tárgyat a 22. tárgyat az 526. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 szürke bõrkesztyût Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 115 tüskét Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 21 gránátlövedéket Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 642 211 829 átadod a 642. tárgyat a 211. tárgyat a 829. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 7 áldott követ Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 4 sáfrányport Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 1 dlathog kõzetet Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 69 43 312 átadod a 69. tárgyat a 43. tárgyat a 312. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 43 szárnyas hernyót Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 12 tükröt Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 30 borkonyó bibét Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 582 713 578 átadod az 582. tárgyat a 713. tárgyat az 578. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 csalánvirágot Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 1 berzerker tüskét Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 15 ében tobozt Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

aa 500 347 124 átadod az 500. tárgyat a 347. tárgyat a 124. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 manakristályt Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 1 súlyzót Benedict részére. Ok, sikeresen átadtál 40 rókafarkat Benedict részére. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(189,60) grok-képzõdmény (#149), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31,
belõle készíthetõ: #29), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), 30. jellempróba, Ultimate Warrior (2245. kalandozó), Benedict (2932. kalandozó)
(190,60) Leah oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), Krí Wu She (4287. kalandozó)

[186,61] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Eladsz 1 igazgy. fülbevalóet 20 aranyért, 2 ezüst papi karkötõt 60 aranyért, 2 arany karperecet 52 aranyért, 2 obszidián karkötõt 60 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 obszidián függõt 10 aranyért, 4 aranyláncot 80 aranyért, 1 borostyán függõt 6 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 6241 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

pbe 5000 2608 beraksz a bankba 5000 aranyat
Win &2 számlájára átutalsz 5000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

pbe 2222 2932 beraksz a bankba 2222 aranyat
Benedict számlájára átutalsz 1834 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 320.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 280.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 240.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a gránitelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 2 kerek követ nyel le a kõtipró. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 433 pontot. A következõ körben tehát 633 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORCSERJE
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbrõl látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhetõ, hogy a növény ég! Elõször azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tûz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tûzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínûleg csak összeégetné magát, miközben a tûzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tûzbimbót lehet a bíborcserjérõl begyûjteni.
LOVAGI TÁBOR
Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitûzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkezõ Raia és Elenios hívõket, és feladatokkal látja el õket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged.

KARAKTERLAPOD


Csákányos Blendor, egy fekete hajú, zöld szemû törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bõröd. Tharr nagyhatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 331. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 292. fordulód.

erõ : 35(40)
iq : 43
ügyesség : 32
egészség : 31
szerencse: 36
tudatpont: 28/ 5
szint : 26
támadás : 29
védekezés: 25
életpont : 433/341
varázspt : 741/136
pszi pont: 159/ 59
merészség: 8/ 5
agresszió: 3
menekülés: 40 %
jellem:semleges(-2)
pénz : 0 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 122 cm
testsúly: 51 kg
életkor: 70/ 74 év
tul.pont: 5
kép.pont: 13
EFejl: 13 TU

Eddig összesen 2083 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10148 TP-t kaptál. Jelenleg 1875727 TP-d van. A következõ szinthez még 124273 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, albinó küklopsz, ében halálhajcsár. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 parafenomén, 1 rohamosztagos, 1 õsmágus, 1 anyakirálynõ.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7/64 ökölvívás: 7/14 szúrófegyverek: 32/48 vágófegyverek: 7/76 ütõfegyverek: 23/00 lõfegyverek: 29/47 dobófegyverek: 17/18 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (250%) << biami kvazárlándzsa (80%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-12.); tüske (13.); tüske (14.); tüske (15-19.); bûvös shuriken (20.); tüske (21-24.); bûvös shuriken (25-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 31/24 nyomkövetés: 83/81 lopás: 6/25 mászás: 11/60 csapdakészítés: 20/80 csapdaészlelés: 2/33 gyógyítás: 32/94 titkosírás: 3/84 felderítés: 22/54 szörnyidomítás: 13/04 teológia: 36/18 taumaturgia: 44/41 szerencsejáték: 3/28 harcmûvészetek: 3/44 szörnyismeret: 21/07 pszi: 21/05 zárnyitás: 1/10 vadászat: 7/16 bányászat: 35/15 úszás: 7/29

Feltételes parancsok


DX 8;totem: 65% 58; ásol max. 40 pontért; mászol max. 100 pontért; *készítesz 17. tárgyat (max. 12 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 44 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 20 db-ot); kutatsz max. 200 pontért; *készítesz 582. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 312. tárgyat (max. 15 db-ot); készítesz 578. tárgyat (max. 25 db-ot); maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *154; *247; Barátságosság: 274; 200; 395; 1939; gonosz jellemûek; 342; 272; 341; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) erõpajzs III (#127 *30) élõholt pozdorja (#134 *40) földelem idézése (#144 *70) tharr haragja (#145 *16) ongóliant tombolás (#146 *40) mágikus ütés (#147 *18) becsületjel (#158 *14) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


felejtés (4282) vámpirizáció áldomás felejtés (1939) becsületjel méregsemlegesítés

Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 33 50 60 50 60 40 40 108 47 40 40 Kire 158 227 258 236 998 212 212 230 236 237 255 176

Elfogott szörnyeid: bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK; kõtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; agyagelementál (#203) (õrzi a holmidat) státusz: OK; gránitelementál (#205) (építõ: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! 2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyözõ kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

6*rejtõköpeny (#277) 1*tankány karom (#237) 2*zafír erõöv (#397) $1 sárga erõöv ($276) $2*vasvért ($164) 1 kvazár pajzs (#296) 1 kvazár páncél (#251)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkés (#6) 1 bányászcsákány (#434) 1*biami kvazárlándzsa (#568 1 kõkalapács (#13) 5 ubuk tüske (#131) 16 kerek kõ (#19) 1*hosszú íj (#111) 6 szögletes kõ (#17) 16 vas dobónyíl (#189) 1 ezüsthegyû nyíl (#323) $1*ezüsttõr ($322) 3 ezüstshuriken (#327) 3 tolmokov-koktél (#351)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*smaragd védõgyûrû (#223) $1*obszidián karkötõ ($229) 1 umbatari karkötõ (#278) 2*roxati üvegszem (#443) 1*arany papi karkötõ (#309) 1*két kard szimbólum (#144)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 szeksztáns (#32) 1+nyílcsapda (#243) 6 deus ex machina (#1) 4 sötét tekercs (#535) 6 varázskõ (#305) $1 ezüst kulcs ($184) 1 nagy aranykulcs (#246) $1 kristálygömb ($265) 15 aranytû (#272) 1 dobóháló (#221) 1 moa töltõ (#525) 4 szent jogar (#150) 4 kaja (#2) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 smaragd kulcs (#241) 3 shinai gömb (#348) 1 acéltû (#334)

Löttyök és porok, tartóstul

2 uzbány csõr (#169) [ üres ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 1 csepp spiritusz (#170) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 9 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 13 fûszertartó (#210) [ üres ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 3 vizestömlõ (#3) [ bennük 28 korty víz (#27) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 30 csepp gyenge méreg (#26) ] 8 zöld üveg (#82) [ bennük 24 csepp ragasztó (#83) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 moa rubin (#379) 147 drótszõr (#37) 1 fémrúd (#104) 11 arkog kõ (#632) 15 púderkõ (#119) 2 lótuszvirág (#447) 4 mocsári penke (#148) 1 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198) 7 vasérc (#152) 38 pirkit (#153) 10 óndarab (#85) 3 kék orchidea (#68) 1 magszim bél (#103) 3 remák szív (#264) 1 küklopsz szem (#643) 6 álompor (#396) 32 gyöngymangó (#135) 4 fokhagyma (#403) 5 moa smaragd (#377) 73 fekete gyöngy (#99) 10 amniosz (#203) 1 kazmár gyökér (#205) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 moa üveggömb (#383) 6 fõnixtoll (#563) 1 vadász tatu bõr (#15) 4 pular kristály (#239) 1 sünmedve tüske (#14) 2 moa gyémánt (#385) 1 raptor karom (#281)

Összsúly: 88.77 kg megterheltség: 71 %

GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


2 rövid kard (#171) 1 moa gyémánt (#385) $1 nagy vaspajzs ($161) 1 csontpozdorja (#424) 1 galachmit (#310) 51 kaja (#2)

E körben tett lépéseid térképe

(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.