Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A halál angyala
Küldd el képeslapként!
A halhatatlanságig vezető út rögös és hosszú, csak kevesek képesek arra, hogy az öröklét szabadságát kivívják maguknak. Mindenki másért előbb-utóbb eljön a halál angyala, érted talán épp egy ilyen impozáns jelenség képében...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 05:40:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Doran 107. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. nov. 10. 9h:50'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: nov. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4783
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 39
Extra forduló: 18

DORAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,21] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+37 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy kaszabolósáska nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted a kaszabolósáska testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]


tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tûzesõ. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
61. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[89,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvesszõ. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszúrod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbõr. 610 tapasztalati pontot kaptál. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,23] Szûnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [91,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszõt. [28 pontot használtál fel, van még 199.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[92,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,25] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygõte vidáman elszalad. (+2 jóság.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal célzol és lõsz. Elrepül 1 nyílvesszõ. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+59 életerõ.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 20 kerek követ.

(Továbbmész...) [94,25] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 kerek kõ. Többször meglövöd az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csõrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kolompár Elvira elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetõség, elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbûvölõ kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szõrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy vérszomjas csüldõ. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 500 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [89 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,26] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Elenios hívõi építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi táborát. Leah tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [96,27] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Lee-MBO egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges karmos tankány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ kardfogú fülemüle trófeát. 695 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [97,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Csupa erõ, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erõ, egészség! - DM " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 mozogsz keletre
[98,28] Lakott területre érkeztél. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " ÁRNYMENÕK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy jósda (576. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 78.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 58.]

gyk 123 40 gyakorolsz a 123. tárggyal 40 pontért
A levegõben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütõfegyver ismeretedet. Már nem sok kell a következõ szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 18.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 15.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a tûzfõnix. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 248 pontot. A következõ körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...



KARAKTERLAP
Doran, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia tanítványa vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 107. fordulód.

 Erõ:16 (17)  Szint:15  Merészség:5/3 Magasság:186 cm 
 IQ:24  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:83 kg 
 Ügyesség:17  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:36/36 év 
 Egészség:16  Életpont:213/100  Jellem: jó (86) Tul. pont:
 Szerencse:24 (28)  Varázspont:195/103  Pénz:61 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:10/0           EFejl:30 
Eddig összesen 375 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2853 TP-t kaptál. Jelenleg 83839 TP-d van. A következõ szinthez még 36161 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, kardfogú fülemüle, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 18/52 (+12%)   ütõfegyverek: 8/85 (+10%)   lõfegyverek: 15/22 (+9%)
  dobófegyverek: 1/49        

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); kerek kõ (#19) (1 -9.); nyílvesszõ (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/31   2. nyomkövetés: 15/72 (+16%)   3. mászás: 4/90
  4. csapdakészítés: 6/68 (+9%)   5. csapdaészlelés: 1/44   6. gyógyítás: 41/49 (+29%)
  7. felderítés: 1/79   8. szörnyidomítás: 3/44   9. teológia: 8/46 (+14%)
  10. taumaturgia: 8/60 (+10%)   11. versengés: 1/63   12. zene: 8/62
  13. szörnyismeret: 5/76 (+30%)   14. vadászat: 8/3   15. bányászat: 8/17

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot , csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszõt (#108) (max. 6 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot , csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
Ghostdog,fõsámán 8 (#1430), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), nukleáris cickány (#155), vörös rakolits (#356)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> vörös rakolits (#356)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1   mászókarom (#78)
1   rézsisak (#72) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1 * teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   csontpálca (#329) 1   dárda (#10) 1   göcsörtös bunkó (#123)
17   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
>1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 1   szögletes kõ (#17)
19   tüske (#22) 4   ubuk tüske (#131) 1   vas dobónyíl (#189)
1 + vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * borostyán függõ (#162) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 7   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 6   kaja (#2)
1   kis vaskulcs (#40) 1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   rézkulcs (#75) 1   sötét tekercs (#535) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 30]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
18   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 15   aurach fog (#657)
1   bakkura bõr (#95) 2   drótszõr (#37) 2   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 2   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267)
3   grákóbõr (#41) 2   királygyík bõr (#44) 2   mandibulapenge (#125)
3   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 8   óndarab (#85)
1   pirkit (#153) 16   rézdarab (#70) 2   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 2   sámán erszény (#650) 2   smirglilevél (#29)
12   tigroszlán fog (#63) 4   varányszem (#30) 2   vasérc (#152)

Összsúly: 67.06 kgMegterheltség: 124%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 nyílvesszõ (#108)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fõnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 15 kerek kõ (#19)
2 mandibulapenge (#125) 1 rinóbõr (#651) 1 uzbány csõr (#169)



E körben tett lépéseid térképe

(89,22) szürke rinocérosz (#346), 36. jellempróba
(90,23) karmos tankány (#137), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(91,24) Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(92,25) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba
(93,25) vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 29. jellempróba, dombi yeti (#366)
(94,25) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tavacska, 34.
jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), vérszomjas csüldõ (#114)
(95,26) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), egy
ember férfi
(96,27) egy ismeretlen isten rúnaköve, mûvészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146)
(97,28) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 41. jellempróba
(98,28) jósda (#576)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.