Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy sárkány barlangjában
Küldd el képeslapként!
"Nem hazudtak a krónikák, ilyen hát a tipikus életkép egy kincseire vigyázó sárkány barlangjában" - sóhajtott a kalandozó, aki először lépett be a Folrang által belakott földalatti csarnokba. Csakhogy a sóhajtás túl hangosnak bizonyult, és ennek következményeként az utolsónak is hősünk életében...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 11:13:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-03 11:13:38 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-03 11:13:46 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. ápr. 11. 9h:22'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4761
SZÁMLA : #4335
ZSETONOK : 336
Extra forduló: 1

KAZIMIR KALANDJAI


110 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján találkozol Ithrillel. Chara-din személyes tanácsadója. Egy mágusköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy bíbor erõövet, egy roxati üvegszemet, egy varkaudar csizmát, egy Rughar gyûrûjét, egy Eldaran karkötõjét, egy mithril láncinget, egy káosz szimbólumot, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rózsaszín bugyogót és egy Morgan sipkáját visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy Notermanthi trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Azt mondja: " Ajanlom ne lopj, ne bûvölj tõlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 7. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy umbatari karkötõt, egy zafír medalliont, egy nap szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy bíbor erõövet, egy Morgan sipkáját, egy törpe bakancsot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy adószedõ trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Noémi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Noémi így szól: "Az igazi jóság olyan, akár a Nap fénye - mindenkire egyformán ragyog." S szent szimbólumán megcsillan a fény. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 11. napon összefutsz Rabio Fox-szal. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy mágusköpenyt, egy tankány karmot, egy két kard szimbólumot, egy zafír fülbevalót, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Morgan sipkáját, egy arany papi karkötõt, egy Luthius karkötõjét, egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy zangrozi csizmát, egy Tharr Keresztjét és egy roxati üvegszemet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mópat gigász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 11. napon újból összefutsz Ithrillel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is gonosz. Motyogni kezd: " Ajanlom ne lopj, ne bûvölj tõlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 11. napon összeakadsz McPaullal. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy zangrozi csizmát, egy két kard szimbólumot, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy lánckesztyût, egy umbatari karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy gyémántsisakot visel. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy árnylord trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû az alávaló. McPaul kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 11. napon összefutsz Issus Banth-szal. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy zangrozi csizmát, egy roxati üvegszemet, egy nap szimbólumot, egy rájabõr úszógatyát, egy nehéz harci kesztyût, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt páncélját, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy umbatari karkötõt, egy mithril sisakot, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy viharóriás trófea, egy Sötétség Hercege trófea és egy mópat gigász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót. A 11. napon találkozol Green Wizard Eagle-lel. Raia félisten hatalmú szolgája. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyûrûjét, egy adamantit kesztyût, egy zangrozi csizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy õselemek köpenyét, egy zafír erõövet, egy Luthius karkötõjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 13. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, kék szemû troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bõre babarózsaszín. Tharr püspöke. Egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy regeneráló gyûrût, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy arany papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy Tharr Keresztjét, egy mithril láncinget és egy Urgod kesztyûjét visel. Ruházatát egy viharóriás sámán trófea, egy viharóriás trófea és egy ongóliant hadúr trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fafejû a Tudós. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 13. napon találkozol Atrix-szal. Egy Bufa páncélját, egy arany papi karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy kvazár kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy mágusköpenyt, egy roxati üvegszemet és egy Morgan sipkáját visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy Fõmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 14. napon ismét találkozol Rabio Fox-szal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû az alávaló. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktõl, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Spunkmeyer (3762) ellopott tõled 73 aranyat. Intruder elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 77. napján. Intruder elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 81. napján. Curanandune, amikor összefutottatok, adott Neked egy esszenciakristályt. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Ahogy tovább nézelõdsz, a földön észreveszel egy elhullajtott tüsi barna hajszálat. Találkozol egy szürke köpenyes, õsz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva elõtted, bemutatkozik: - Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának fõpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de õ a gyorsabb - eltûnik egy üregben. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+25 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+52 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ezoterikus mardel fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 476.]
* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 471.]
* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]
* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]
* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 421.]
* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 421.]


ek 12 1 4922 t. energia kisütése: 12 1 4922
Kiadtad az EK tiltást a következõ karakter(ek)re: Csákányos Blendor. [0 pontot használtál fel, van még 421.]


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csõcselékbõl. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+136 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 381.]

ek 134 152 2 t. energia kisütése: 134 152 2
Feláldozol 2 vasat a törpe szellemeknek. A következõ kör elejéig +6 támadásod és +6 sebzésed lesz. (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 376.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 366.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 826 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 326.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Tölgyfapajzsos Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítõ jellegû feladatot kapsz. Egy epokitféreg leölésébõl áll a próba.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakjiussók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy lovagi tabard. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 296.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerûen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az agyagelementál fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mielõtt észbekapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csatabárddal végigvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal végigvágdosod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy tolmokov-koktélt 600 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamlópmukkhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van elõtted három ketrec, három különbözõ szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az elsõ sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Le kell ölnöd egy woorgardot. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögõ hátát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Fájdalom, de nem tudtad leölni. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy agyartõr. - Passzolok - rázod meg a fejed. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[180,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

A névnek ugyan nagy hatalma van, de csak egyetlen dolog fölött bírhatsz olyan hatalommal, hogy azonnal megtöröd, amint

megnevezed. Mi ez a dolog?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erõsen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielõtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [181,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt templomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 206.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a 3 esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve pusztító végzet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). 2.) Követõim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 300 VP-t a V parancs használatával! 3.) Ölj meg egy legalább 15. szintû, jó jellemû kalandozót. [30 pontot használtál fel, van még 176.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve sötét rítus. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). 2.) Követõim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 300 VP-t a V parancs használatával! 3.) Irts ki teljesen egy borkonyó bibét, a gyógyítás a gyenge jók eszköze! [30 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[182,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezõkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat. Magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos. (8 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Elenios nagyhatalmú fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Rughar gyûrûjét, egy kvazár kesztyût, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy roxati üvegszemet, egy szem szimbólumot és egy Eldaran karkötõjét visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem látszik valami barátságosnak. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésreméltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [183,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynõ került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 64 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal végigvágdosod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynõ jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy a kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel szõrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+1 életerõ.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,57] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 107.]

rm 555 311 100 rombolsz az 555. tárggyal a 311. tárgyat 100 pontért
Hosszas, vad csapkodással elpusztítod a szerencsétlen klorofilltermelõt. Ezen a mezõn megszûnt a borkonyó cserje. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtõl kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 82.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[185,58] Épületek tûnnek fel. Délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,58] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Leah híveié. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Beugrasz egy kapualjba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csapat õrjáratozó katona. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy õrült varázsló. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 58.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve energiapajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). 2.) Követõim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 300 VP-t a V parancs használatával! 3.) Lássuk, mennyire vagy törtetõ. Imádkozz a csatorna keleti partján! [30 pontot használtál fel, van még 28.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külsõ szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 20.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedõje. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 44 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten elõveszel 44 aranyat, és lepengeted. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-26 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 11, 19. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kerek követ nyel le a kõtipró. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következõ körben tehát 470 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PUSZTÍTÓ VÉGZET (106. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A pusztító végzet a sötét halál erõsebb változata: ha az ellenfél nem képes ellenállni a mágikus felhõnek, életerejének 50%-át elveszti! A varázslat anyagi komponense egy karbin plazma, elmondása 30 VP-be kerül.
SÖTÉT RÍTUS (131. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A sötét rítus egy igen brutális támadó varázslat. Egyrészt, hideg halálmágiával fizikai károsodást okoz ellenfelednek, másrészt, megsemmisít egy, az ellenfél birtokában levõ tárgyat. Ez a tárgy a deus ex machina, ha nincs az ellenfélnek, akkor a páncélja, ha az sincs, akkor a bal kezében levõ tárgy, ha ilyen sincs, akkor semmilyen tárgyat nem semmisítesz meg. A sötét rítus használata 30 VP-t igényel, és anyagi komponense két isteni könnycsepp. A sötét rítus tárgypusztító hatása ellen van mentõdobás, ill. a tompítás varázslat tökéletes védelmet nyújt ellene.
ENERGIAPAJZS (103. PAP VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Ez a különlegesen erõs védekezõ varázslat tökéletes védelmet nyújt mindenfajta energiatámadás (tisztítótûz, energiatüskék, stb.) ellen. Elmondása 20 VP-t igényel, anyagi komponense egy trikornis szarv!

KARAKTERLAPOD


Kazimir, egy fekete, tüsi hajú, félszemû törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bõröd sárga. Dornodon fõpapja vagy. Papi hited: 268. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

erõ : 38
iq : 28
ügyesség : 29
egészség : 29
szerencse: 28
tudatpont: 54/ 4
szint : 22
támadás : 25
védekezés: 31
életpont : 318/240
varázspt : 517/ 8
pszi pont: 14/ 1
merészség: 6/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (574)
pénz : 95 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 122 cm
testsúly: 58 kg
életkor: 67 év
tul.pont: 0
kép.pont: 10
EFejl: 32 TU

Eddig összesen 1687 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7867 TP-t kaptál. Jelenleg 843792 TP-d van. A következõ szinthez még 156208 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, norpadolótika, éjkornis. Büszkén hordod a varkaudar invázió bronz emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élõholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. A 302. fordulódban 1356 arany került a bankszámládra. 1450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7/52 ökölvívás: 23/14 szúrófegyverek: 16/22 vágófegyverek: 24/88 ütõfegyverek: 17/15 lõfegyverek: 23/41 dobófegyverek: 23/23 Felt. fegyverváltás: << csatabárd (120%) << ököl << ezüsttõr Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); vashegyû nyíl (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 19/87 nyomkövetés: 76/51 lopás: 20/40 mászás: 8/14 csapdakészítés: 19/69 csapdaészlelés: 18/84 gyógyítás: 71/48 titkosírás: 5/15 felderítés: 21/42 szörnyidomítás: 9/45 teológia: 29/94 taumaturgia: 30/42 szerencsejáték: 4/15 harcmûvészetek: 10/73 zene: 33/92 szörnyismeret: 21/36 pszi: 2/56 zárnyitás: 2/23 vadászat: 18/28 bányászat: 32/81 úszás: 6/48

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 29. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 36. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 40 pontért; gonoszkodsz max. 30 pontért; *készítesz 114. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 108. tárgyat (max. 15 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 4 db-ot); elfogod a 120. szörnyet a 219. csapdával; kutatsz max. 200 pontért; mászol max. 100 pontért; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *181; *6500; *165; Barátságosság: 3; 158; 9139. KT; 274; semleges jellemûek; jó jellemûek; 255;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) mágiatörés (#35 *10) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) örvénykerítés (#42 *10) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) tükörpajzs (#101 *26) energiapajzs (#103 *20) pusztító végzet (#106 *30) szopógödör kreálás (#125 *60) sötét rítus (#131 *30) szopókõirtás (#174 *10) városi teleport II (#181 *60) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


becsületjel vámpirizáció áldomás

Feltételes varázslat-használat: 9. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 37 33 50 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 61 45 33 33 101 Kire 181 171 158 227 181

Elfogott szörnyeid: kõtipró (#260) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). 2.) Követõim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 300 VP-t a V parancs használatával! 3.) Lássuk, mennyire vagy törtetõ. Imádkozz a csatorna keleti partján!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) 1*zangrozi csizma (#451) 1 mászókarom (#78) 1*kvazár kesztyû (#445) 1*sárga erõöv (#276) 1*rejtõköpeny (#277)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkalapács (#13) 1 kõkés (#6) 1*fúvócsõ (#20) 5 vashegyû nyíl (#176) 6 vas dobónyíl (#189) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 szigony (#389) 20 nyílvesszõ (#108) 6 kerek kõ (#19) 1 vashegyû lándzsa (#182) 1 rövid kard (#171) 1*pengepajzs (#425) 3 ezüsttõr (#322) 10 tüske (#22) 1 hosszú íj (#111) 1 bot (#4) 1*csatabárd (#555) 1 ezüstshuriken (#327)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1*obszidián karkötõ (#229) 1*denevér szimbólum (#140) $1 ezüst gyûrû (#180) $2 obszidián függõ (#195) 1*umbatari karkötõ (#278) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 bronzkulcs (#76) 1 súlyzó (#347) 1+hebrencs csapda (#147) 2 vaskulcs (#183) 1 aranytû (#272) 2 kis aranykulcs (#240) 5 fáklya (#36) 1 csontkulcs (#74) 1 ostromlétra (#510) 1 rézkulcs (#75) 1 ásó (#34) 1 ketrec (#216) 1 furulya (#233) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 kötél (#92) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 szeksztáns (#32) 28 kaja (#2) 4+sötét tekercs (#535) 1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 ezüst kulcs (#184) 2 kristálygömb (#265) 1 dorony duda (#235) 4 varázskõ (#305) 2 zárnyitó készlet (#39) 1 deus ex machina (#1)

Löttyök és porok, tartóstul

2 sullár hólyag (#168) [ bennük 12 csepp spiritusz (#170) ] 5 uzbány csõr (#169) [ bennük $8 csepp ugh méreg (#166) ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 19 csepp gyenge méreg (#26) ] 5 fûszertartó (#210) [ bennük 4 csepp sáfránypor (#211) ] 1 Fekete Kehely (#283) [ üres ] 1 vizestömlõ (#3) [ benne 16 korty víz (#27) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ bennük 11 csepp ragasztó (#83) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 vapár ág (#110) 5 smirglilevél (#29) 2 kazmár gyökér (#205) $1 mutáns csont (#331) 1 fõnixtoll (#563) 3 móri gyümölcs (#116) 4 ilkin érc (#232) 1 lótuszvirág (#447) 2 ramit kõ (#226) 2 mocsári penke (#148) 30 drótszõr (#37) 5 vasérc (#152) 12 pirkit (#153) 1 tükör (#43) 10 gyöngymangó (#135) 6 grifftojás (#179) 4 rókafarok (#124) 20 álompor (#396) 6 fekete gyöngy (#99) 2 galachmit (#310) 4 rézdarab (#70) 3 trikornis szarv (#198) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 remák szív (#264) 1 moa gyöngy (#378) 20 kaktusztüske (#114) 26 madártoll (#112) 1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328 1 púderkõ (#119) 8 ezüstdarab (#326) 2 jégszív (#282) 1 pular kristály (#239)

Összsúly: 118.06 kg megterheltség: 137 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.