Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Planned Flamedix
Küldd el képeslapként!
Valaha ő volt a trollok legismertebbike. Ódák és mendemondák keringtek legendás hősiességéről. Egy ideje azonban már vagy nyugodt magányban visszavonultan él, vagy esetleg egy sivatagi cápa éhes bendőjében végezte - csak az istenek a megmondhatói annak, melyik történt vele ezek közül.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 20:57:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 20:58:10 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 20:58:18 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Oroszlánszív 172. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 2. 9h:38'
EZ A 368. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
369. játékheted kezdete: júl. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4641
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 197
Extra forduló: 3

OROSZLÁNSZÍV KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,41] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: egy szõke hajú, kék szemû troll férfi. Bõre bronzként csillog. Kissé áttetszõ a teste. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy óriásféreg trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 6. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Elenios püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix. Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy tûzfõnix a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Amanda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-2 poszogó mösze.) Aztán elköszöntök egymástól. A 8. napon újból unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szõke hajú, kék szemû troll férfi. Bõre bronzként csillog. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. A 8. napon ismét összefutsz Amandával. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 jóság.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 8. napon találkozol Dark Angellel. Sheran személyes tanácsadója. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy rejtõköpenyt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Acid Burn átadott neked a 5. napon 6 TU-t. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+128 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 561. hetének nyerõszámai: 10, 4, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: VP spórolása: 12
Félreraktunk, letiltottunk neked 12 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]


cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

t 170 1 támadod a 170. szörnyet
FT 170 parancs tárolva. Összeakadsz Dark Angellel. Sheran személyes tanácsadója. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy rejtõköpenyt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

m 4 mozogsz délre
[123,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ragyás burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Enyveskezû Leila vigyorog kajánul. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz Leslievel. Elsõ pillantásra észreveszed, hogy egy míves dorony duda van nála. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. "Mester, fogadd õszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol elõtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcmûvészt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [12 pontot használtál fel, van még 286.]

jlk 3011 jelszó kimondása 3011
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 146 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

               
               
       1       
               
               
       2       
               
               
               
               
               
               
               
       3       
               
               
               
       4       
               
               
               
               
 7  6  5  8  9 
               
               
       10       
               
               
       11       
               
Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[122,41] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia templomot. Északra nézve látsz egy friss csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,40] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 17 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1021 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezõt. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,39] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 805 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 mozogsz északra
[120,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy phua-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegõbe suhint. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 233.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

Feje van, de haja nincsen,
Szeme van, pillája nincsen,
Szárnya van, de sosem repül,
Felhõ útjába nem kerül.

[5 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 mozogsz északkeletre
[121,37] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy õsi csatamezõt. Felfedeztél egy templomot. Chara-din hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Scipio hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz Aremmel. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy orgoró trófea, egy purifikátor trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tõled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [12 pontot használtál fel, van még 216.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelõre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 48 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 530 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 50542 TP, -8 max/akt. életerõ, -2 tulajdonságpont, -11 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, 3 vasérc, egy rejtõköpeny (ld. enc.), egy pular kristály, 5 arany és egy ezüst karkötõ. Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
[122,37] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szõrös bozsó lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szõrös bozsó bal vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A szõrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szõrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szõrös bozsó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhõ varázslatot lõ rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 870 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,37] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy õsi csatamezõt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 162.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 638 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [80 pontot használtál fel, van még 77.]


* 1. BP: VP elõvétele: 12
Felszabadítottunk neked 12 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 4. BP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 74.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]


tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 12, 1. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következõ körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTÕKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színû, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtõzködés szakértelmed kettõvel magasabb.

SZÕRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szõrös bozsó a sûrû erdõk hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szõrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építõ segédmunkás válhat belõle. Ha nem akarsz ilyesmivel veszõdni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstõl elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelõ, az állatokkal szót értõ varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - õk úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idõvel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bõrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértõt! A varkaudar tekercset féltve õrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.



KARAKTERLAP
Oroszlánszív, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Raia fõpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

 Erõ:25 (27)  Szint:15  Merészség:5/4 Magasság:130 cm 
 IQ:21  Támadás:14  Agresszió:5 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:36  Menekülés:30 % Életkor:28/28 év 
 Egészség:20  Életpont:282/94  Jellem: jó (355) Tul. pont:-1 
 Szerencse:25 (27)  Varázspont:235/20  Pénz:21 arany Kép. pont:-4 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:50/16       EFejl:26 
Eddig összesen 745 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2483 TP-t kaptál. Jelenleg 77483 TP-d van. A következõ szinthez még 42517 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynõ, quwarg harcos, borzalmas varkaudar. A 161. fordulódban 2039 arany került a bankszámládra. 2263 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 22   szúrófegyverek: 2   vágófegyverek: 4
  lõfegyverek: 14   dobófegyverek: 1    

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (130%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (130%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk tüske (#131) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 26   2. nyomkövetés: 41   3. mászás: 8
  4. csapdakészítés: 11   5. csapdaészlelés: 4   6. gyógyítás: 14
  7. titkosírás: 4 (+1)   8. felderítés: 6   9. szörnyidomítás: 2
  10. teológia: 20   11. taumaturgia: 12   12. versengés: 2
  13. harcmûvészetek: 25   14. zene: 12   15. szörnyismeret: 3
  16. pszi: 8   17. vadászat: 9   18. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
fekete griff (#107), xirnox (#122), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), orgoró (#170)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
kobudera (#8), Mr. Mojo Rising (#1536), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber vadászkutya (#62)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)   tûzesõ (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)
tisztítótûz (#44) >> nómenklatúra (#158)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1)
2.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenõcsöt!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) 1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1   lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   rejtõköpeny (#277) $1   rézsisak ($72) $1   sárga erõöv ($276)
2   szöges páncél (#65) 5 * tankány karom (#237)    
Fegyverek és lövedékek
3   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249) 2   csontszablya (#64)
3   ezüstshuriken (#327) 1 * fúvócsõ (#20) 4   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
2   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3   mérg. vasnyíl (#187) 2   nyu-shuriken (#157)
2   rövid íj (#107) 1   sallank nyíl (#129) 2   tolmokov-koktél (#351)
1   ubuk dobónyíl (#138) 47 * ubuk tüske (#131)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ezüst karkötõ ($158) $1   koponya szimbólum ($139) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
3   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 2   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 4   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265)
1   mászókampó (#165) 4   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
5   rézkulcs (#75) 4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 2   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 36]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
2 + vizestömlõ (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 28]
2   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
22   álompor (#396) 1   csuklyavirág (#133) 1   dözmöng szív (#122)
15   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665) $1   evaporõr háj ($105)
$3   fabontó ($106) 6   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267)
2   grifftojás (#179) 1   gromak bõr (#268) 2   gyíkfû (#201)
14   gyöngymangó (#135) 63   kaktusztüske (#114) 2   kazmár gyökér (#205)
2   kõszem (#304) 94   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 6   móri gyümölcs (#116) 2   nektoraf faggyú (#667)
9   óndarab (#85) 1   ovimon-bogyó (#207) 25   pirkit (#153)
1   pular kristály (#239) 1   rinóbõr (#651) 10   smirglilevél (#29)
21   szárnyas hernyó (#69) 2   szulfagor agyar (#677) 1   szuperkötél (#209)
14   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172) 1   varkaudar tekercs (#653)
$3   vasérc ($152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 70.21 kgMegterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 szárnyas hernyó (#69) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 ezüst karkötõ (#158)
2 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 pular kristály (#239)
3 ragasztó (#83) 1 rejtõköpeny (#277) 2 sötét tekercs (#535)
1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166)
1 varkaudar tekercs (#653) 3 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(120,38) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, epokitféreg (#147)
(120,39) arató csattanat (#144), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36)
(121,37) õsi csatamezõ (#263), Chara-din oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), szent
tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Arem (3590. kalandozó), csontváz (#48), sírlidérc (#172), autentikus vámpír
(#154)
(121,40) quwarg harcos (#201), gumifa (#38)
(122,37) szõrös bozsók (#149), varkaudar kósza (#347)
(122,41) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), oltár, mûvészi porolit (#720)
(123,41) Dark Angel (3337. kalandozó)
(123,42) ragyás burástya (#111), mínosz-kúp (#178), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, mûvészi porolit (#720), Leslie (5745. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.