Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Eliana
Küldd el képeslapként!
A képen egyet láthatsz a Túlélők Földjét járó nagyhatalmú kalandozók közül. Ez a vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember Eliana, Raia nagyhatalmú főpapja, az Álomőrzők Közös Tudat tagjainak egyike.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 20:04:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Erik Dwoorak 39. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 2. 15h:57'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: aug. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4607
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 81
Extra forduló: 16

ERIK DWOORAK KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,4] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+14 varázspont.)


kpb kezd. parancs berakása:

kut 10 kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 szögletes kõ. Magadhoz veszed. [10 pontot használtál fel, van még 182.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [10 pontot használtál fel, van még 172.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 162.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 21 2 elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 162.] [A parancs tárolásra került.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+15 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[46,5] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [46,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Távoli hegyek, rétek, erdõk, vizek így sürgetnek: indulj!" " Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Authoricus vigyorog kajánul. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemû ember férfival. Fekete a bõre. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Alex Zelpher. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [20 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyûjtöttél 30 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 mozogsz délkeletre
[47,7] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sûrûjét elhagyva. Alacsonyhegység. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Észreveszel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,7] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erõdítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 93 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 44.]

ea 64 4 eladod a 64. tárgyat 4
Eladtál 4 csontszablyát. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

m 6 mozogsz nyugatra
[45,7] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 93 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynõje! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Találsz egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla, dicsõségemet hirdetvén az idõk végezetéig! Tsochy. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követõi! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Összefutsz egy kontyos õsz hajú, piros szemû gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fairlight követõje. Egy bõrpáncélt, egy kígyóbõr kesztyût, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea, egy téfea magoflux trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy szöges bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Maximinus Thrax. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 34.]

ea 69 1 eladod a 69. tárgyat 1
Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

ea 110 3 eladod a 110. tárgyat 3
Eladtál 3 vapár ágat. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 31.] [A parancs tárolásra került.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlõbõl. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következõ körben tehát 208 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Erik Dwoorak, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Sheran ministránsa vagy. Ez a 39. fordulód.

 Erõ:16  Szint: Merészség:7/4 Magasság:174 cm 
 IQ:18  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:99 kg 
 Ügyesség:12  Védekezés:16  Menekülés:35 % Életkor:21/21 év 
 Egészség:15 (17)  Életpont:131/127  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:18  Varázspont:55/2  Pénz:93 arany Kép. pont:
Eddig összesen 102 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 186 TP-t kaptál. Jelenleg 7940 TP-d van. A következõ szinthez még 4060 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs, fabontó szójer.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 9   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 2   lõfegyverek: 8   

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); kerek kõ (#19) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 2   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 1   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 14   8. felderítés: 4   9. teológia: 5
  10. zene: 3   11. szörnyismeret: 1   12. vadászat: 6
  13. bányászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
királygyík (#26) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 0, max: 12)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78) 1 * rézpáncél (#71)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 1   fúvócsõ (#20) 10   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6) 1 * parittya (#18)
1   szögletes kõ (#17) 28   tüske (#22)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92)
1   rézkulcs (#75)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
1 + vizestömlõ (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   evaporõr háj (#105) 3   fabontó (#106) 1   fekete gyöngy (#99)
1   gyöngymangó (#135) 1   móri gyümölcs (#116) 2   rézdarab (#70)
4   smirglilevél (#29) 1   vapár ág (#110) 2   varányszem (#30)
2   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 28.37 kgMegterheltség: 67%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csontszablya (#64) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 vapár ág (#110)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 szögletes kõ (#17) 28 tüske (#22)



E körben tett lépéseid térképe

(45,7) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökõkút, sörsátor (#486),
Maximinus Thrax (4037. kalandozó)
(46,5) oltár
(46,6) Elenios oltár, mûvészi porolit (#720), Alex Zelpher (1100. kalandozó)
(46,7) fegyverbolt (#546), erõdítmény (#488), útonálló (#130)
(47,7) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is írjuk, merre tartanak.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.