Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szende Ughal
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 15:11:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 15:12:58 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 15:13:06 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Calofin 159. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. okt. 27. 15h:07'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: okt. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4575
SZÁMLA : #5354
ZSETONOK : 414
Extra forduló: 14

CALOFIN KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 raptor szablya (eladási ár: 333 arany, ebbõl a kezelési költség: 33 arany), 1 raptor szablya (eladási ár: 75 arany, ebbõl a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.

Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2003. nov. 25., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 29-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.

Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna? Az aranytermõ erszény 39 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 525. hetének nyerõszámai: 6, 25, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]


tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

fkt 171 1 felt. készítesz a 171. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 21 8 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 8 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

hu 73 194 140 hulladék: 73 194 140
Hulladék, ezért nem gyûjtesz rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

hu 196 183 hulladék: 196 183
Hulladék, ezért nem gyûjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 19 1 1 mozogsz 19 1 1
Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Mész tovább, elõre. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [2. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végzõdik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [42 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,53] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy kristálytiszta vizû tó csillog elõtted. Szomjúságodat oltod. Gyöngyözõen üde érzésed van. (+1 jóság.) Feltöltöd a vizestömlõt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr hûséges követõje. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy törpemammut trófea és egy rõtmanó berzerker trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Amos Trask. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [12 pontot használtál fel, van még 215.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [ 300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 55 arany.] Egy sötétlelkû varkaudar mágus arra készül, hogy varázslatával betemesse a város körül ásott quwarg-árkokat. Ha sikerrel jár, semmi sem fogja a várost védeni a quwargok rajzásától. Csak kövek és csontok maradnak a város helyén! Meg kell akadályoznod a gonosz teremtményt. Sajnos csak annyit tudunk, hogy a régi királysírok alatt húzódó bonyolult labirintusrendszerben készül gonosztettére. Bár van egy régi, kopott térképünk, de nem hiszem, hogy túl sok hasznát látod.

                                
       49       52                
                                
   48                23     20     
          50                     
                 51              
 46    47            24    19       
                            21   
                     22          
            27  26                
                                
   45   44                        
                  25 16     17  18  
                                
            28                   
       43       14                
  40              15     3   2 1  
       41                        
            29                   
               13   12            
                                
       42                 4   5  
  39                             
               11      10       6 
    38      30                    
                         7      
   37            32               
        35                       
                   33  9         
             31              8   
   36    34                       
                                
Ez a 48. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 27 mérföldre található. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

bb 310 329 260 beraksz a bankba a 310. tárgyat (329 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 csontpálcát. Beraksz a bank széfjébe 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

pbe 500 beraksz a bankba 500 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1874 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni elõle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezésébõl ítélve rendkívül finom falatnak találhat. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a halálhozó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] Az ötpróba-sátor elõl egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid. - Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát! - Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyû, mint kívülrõl látszik. Pár percnyi izzasztó erõlködés után kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstõl mérgesen továbbindulsz. Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielõtt bármit is mondhatnál. Amikor a nagy vaskulcs a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól: - Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következõ tárgyakkal gyere legközelebb: 3 tyrex csont, 3 mocsári penke, 8 mákrózsa virág, 5 vas dobónyíl, 11 fekete gyöngy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következõ épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 borostyán függõt 12 aranyért, 1 denevér szimbólumot 10 aranyért, 1 ezüst gyûrût 6 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 2 bunkósbotot 2 aranyért, 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért, 1 rézpajzsot 14 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért. Egyszercsak megpillantod egy kopasz, félszemû árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Chara-din félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy animált hókutya trófea, egy acélkolosszus trófea és egy aranyfecske trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkû, gonosz teremtmény. (Auralátás: Evil Devil - 4742. kalandozó) Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [74 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.) Összeakadsz Syrac Holddal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: õ is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ezoterikus mardel trófea, egy quwarg harcos trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Magenta Junior. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

Összeakadsz Mehanidas Trakkal. Sheran püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeakadsz Dorel Amarth-tal. Õ Mortrose felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy lánckesztyût, egy mithril sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy sarki óriásteknõs trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

Összeakadsz egy hosszú õsz hajú, szürke szemû ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. Leah inkvizítora. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbõr övet, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy csontváz lord trófea és egy quwarg királynõ trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. (Auralátás: Halálhozó Leoford - 3833. kalandozó) Folytatod utadat. Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemû törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérõdzõ etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Rõtszakállú Odin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Sen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] Egészséged TF-elõdött. [80 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 215 leírod az 5767. kalandozónak a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 244 leírod az 5767. kalandozónak a 244. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 298 leírod az 5767. kalandozónak a 298. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 391 leírod az 5767. kalandozónak a 391. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 404 leírod az 5767. kalandozónak a 404. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabõrt. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

in 5767 0 482 leírod az 5767. kalandozónak a 482. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 46.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 14, 18. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 7 kaját fal föl a ryuku ostromteknõs. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következõ körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerû lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségbõl rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés elõnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elõsegíteni: bõrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manõverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csõre pedig messzirõl mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengõ maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.



KARAKTERLAP
Calofin, egy ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 145. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

 Erõ:20 (21)  Szint:16  Merészség:5/1 Magasság:179 cm 
 IQ:27  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:34/34 év 
 Egészség:20  Életpont:261/200  Jellem: jó (280) Tul. pont:
 Szerencse:25 (27)  Varázspont:277/128  Pénz:764 arany Kép. pont:17 
 Tudatpont:14/0           EFejl:
Eddig összesen 641 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2238 TP-t kaptál. Jelenleg 164431 TP-d van. A következõ szinthez még 15569 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, erszényes elkarog, quwarg harcos. A 159. fordulódban 1874 arany került a bankszámládra. 1874 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/24   szúrófegyverek: 18/81 (+2%)   vágófegyverek: 7/2
  ütõfegyverek: 17/65 (+6%)   lõfegyverek: 17/71 (+3%)   dobófegyverek: 1/73

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << vashegyû lándzsa (#182) (140%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); rézgolyó (#343) (11 -14.); vashegyû nyíl (#176) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/85   2. nyomkövetés: 34/63   3. mászás: 4/90
  4. csapdakészítés: 11/70 (+5%)   5. csapdaészlelés: 2/76   6. gyógyítás: 34/3
  7. titkosírás: 3/1   8. felderítés: 4/38   9. szörnyidomítás: 1/149
  10. teológia: 15/35 (+26%)   11. taumaturgia: 6/65 (+5%)   12. szerencsejáték: 1/39
  13. versengés: 2/81 (+24%)   14. zene: 3/10   15. szörnyismeret: 7/5
  16. zárnyitás: 4/11   17. vadászat: 8/29   18. bányászat: 9/55

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz az 5107. karakternek az 5767. karakternek az 5918. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 10 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 15 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot , csak egyszer), rövid kardot (#171) (max. 1 darabot , csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 3 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> pattanóböde (#145)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 2   kígyóbõr öv (#410)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 1 * fúvócsõ (#20)
1 * harci kalapács (#174) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   mandibulakasza (#127) 1   parittya (#18) 1   vasalt bunkó (#181)
1 * vashegyû lándzsa (#182) 2   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 5   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 2   mászókampó (#165) 2 + nyílcsapda (#243)
1   szeksztáns (#32) 4   szent jogar (#150) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 29 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 7]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 44]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
8   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 96]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
4   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
66   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 1   arx formázó minta (#298)
1   aurach bõr (#658) 21   aurach fog (#657) 1   berzerker tüske (#713)
1   bev formázó minta (#299) 6   bunthar bõr (#733) 1   csuklyavirág (#133)
1   darázsfarok (#654) 1   darázsszárny (#652) 16   elkarog szõr (#665)
24   ezüstdarab (#326) 6   fõnixtoll (#563) 12   fülemüle agyar (#267)
14   gyíkfû (#201) 31   gyöngymangó (#135) 56   kaktusztüske (#114)
3   kazmár gyökér (#205) 3   kõszem (#304) 5   kvazár (#244)
1   lidércesszencia (#1074) 1   liumbe hajtás (#655) 17   madártoll (#112)
6   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mutáns csont (#331) 9   nektoraf faggyú (#667)
19   óndarab (#85) 5   párducbõr (#1066) 1   párducszem (#1073)
15   pirkit (#153) 39   polip szívóka (#391) 2   purifikátor háj (#269)
1   rájabõr (#404) 8   rakolits por (#669) 51   rézdarab (#70)
8   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124) 7   rozmárfog (#1069)
4   smirglilevél (#29) 8   szulfagor agyar (#677) 7   téfea-agy (#172)
7   tükör (#43) 1   varkaudar csont (#1113) 54   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213) 1   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 143.70 kgMegterheltség: 139%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
4   csontpálca (#329) 3   degradátor váladék (#354) 2   galachmit (#310)
10   isteni könnycsepp (#260) 3   karbin plazma (#199) 84   madártoll (#112)
3   moa üveggömb (#383) 1   molluszk ház (#353) 3   Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
266 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194)
2 borostyán függõ (#162) 2 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst gyûrû (#180) 1 ezüst karkötõ (#158)
2 galachmit (#310) 1 helytartói jogar (#228) 10 isteni könnycsepp (#260)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 orgyilkos tõr (#225) 1 rézpajzs (#73)
1 szöges páncél (#65) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131),
Amos Trask (5911. kalandozó)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), halálhozó (#419)
(94,53) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Evil Devil (4742. kalandozó), Syrac
Hold (1746. kalandozó), Magenta Junior (2603. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Dorel Amarth (3814.
kalandozó), Halálhozó Leoford (3833. kalandozó), Rõtszakállú Odin (5011. kalandozó), Sen (5875. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2003. nov. 29-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, szenzációs árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét a Rubintól egészen a Zafírig. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2003. nov. 25. kedd. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Ébredés frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve, 1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni is lehet belõle. Várunk nov. 29-én! A Beholder Kft. munkatársai. Még egy hír: Az Átjáró Sci-Fi és Fantasy Magazin szervezésében ismét megrendezésre kerül az Átjáró Nap. Egész napos filmvetítésekkel, neves vendégekkel, elõadásokkal várjuk látogatóinkat. Idõpont: 2003. október 25. Helyszín: UCI Palace mozi, MOM Park, XII. ker, Alkotás u. 53. Bõvebb információ: http://www.atjaro.hu.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.