Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Wayazamund szirén
Küldd el képeslapként!
"Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-26 21:16:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sir Reidah 308. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. dec. 1. 15h:13'
EZ A 454. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
455. játékheted kezdete: dec. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4460
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 585
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 11

SIR REIDAH KALANDJAI


150 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,12] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 61. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû, rövid bajszú gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Õ Hajnalka férje! Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbõr övet és egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy királyi palotaõr trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az õ neve Plantagó Lanselot. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Plantagó Lanselot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 rakolits port (100 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 univerzum nektárját (666 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 császári kesztyût (614 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kampós acélszigonyt (50 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aranytermõ ládikót (5000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 aranytermõ ládikó (eladási ár: 5000 arany, ebbõl a kezelési költség: 500 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Trákin csákányát (1500 arany kikiáltási áron), 50 kaját (50 arany kikiáltási áron), 1 Fekete Kehelyt (1200 arany kikiáltási áron), 3 bájitalt (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tleikan behemót (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát (ld. enc.). Az aranytermõ erszény 56 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. (ld. enc.) [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.] (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37 15
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 633.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]


cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

kf 723 kézbeveszed/felveszed a 723. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a császári kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

v 181 187 59 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[187,59] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.). [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 618.]

be 642 bemész a 642. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tûzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tûzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 613.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

m 4 mozogsz délre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívõi építették. Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 605.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 555.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 547.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 4166 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

pbe 9000 5908 beraksz a bankba 9000 aranyat
Acheron számlájára átutalsz 9000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[186,62] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [169,12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. [16 pontot használtál fel, van még 531.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[169,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezõt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [169,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lábszagú Vargánya. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 515.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[169,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a purifikátor császár testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted a purifikátor császár testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te.

(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Kicsit sebezhetõnek érzed magad a vízben. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy natali követ. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [34 pontot használtál fel, van még 481.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 5908 354 366 leírod az 5908. kalandozónak a 354. szörnyet a 366. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erszényes elkarog. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 5908 355 536 leírod az 5908. kalandozónak a 355. szörnyet az 536. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nektoraf. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 5908 361 571 leírod az 5908. kalandozónak a 361. szörnyet az 571. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku légiós. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 5908 368 665 leírod az 5908. kalandozónak a 368. szörnyet a 665. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kérõdzõ etra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elkarog szõrt. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

in 5908 663 667 leírod az 5908. kalandozónak a 663. szörnyet a 667. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy õsöreg hósárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 478.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 475.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 435.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 395.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 355.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 315.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 275.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 235.]


tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerõ) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következõ körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY)
A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetõen hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élõ szövet alkotja testüket, de a mágia tette õket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnõtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj négy-öt varázslója az együttesen megidézett erõk segítségével érzékeiket felerõsítik, valamint újabb gyilkos tulajdonságokkal ruházzák fel õket. A tleikan behemótok elsõ pillantásra humanoid alkatúnak tûnhetnek. Azonban ha közelebbrõl is megvizsgálod õket - ezt a túlélõk senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergõznek - valószínûleg - a torkod felé.

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]

OLLÓ (335. TÁRGY)
A recept a következõ: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd õket középen egy acéltûvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erõsíts egy-egy karikába hajlított drótszõrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belsõ élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetõséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következõ: H 335 <melyik szõrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következõket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következõkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következõkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.

AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgezõ, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belõle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital fõzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tõle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fûszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

CSÁSZÁRI KESZTYÛ (723. TÁRGY)
Micsoda õsi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok, ezek az óriásira nõtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az õs-purifikátor hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végû, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.



KARAKTERLAP
Sir Reidah, egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr fõpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

 Erõ:38 (42)  Szint:27  Merészség:10/5 Magasság:145 cm 
 IQ:44 (45)  Támadás:25  Agresszió:3 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:38 (39)  Védekezés:61  Menekülés:25 % Életkor:32/32 év 
 Egészség:39  Életpont:431/274  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:51 (54)  Varázspont:722/18  Pénz:313 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2       Halhatatlanság:1 %   EFejl:18 
Eddig összesen 2144 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2092 TP-t kaptál. Jelenleg 2287416 TP-d van. A következõ szinthez még 12584 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, quwarg anyakirálynõ.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/2   ökölvívás: 35/54 (+3%)   szúrófegyverek: 8/43
  vágófegyverek: 12/59   ütõfegyverek: 15/35   lõfegyverek: 13/93
  dobófegyverek: 28/2 (+2%)        

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (140%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31/83   2. nyomkövetés: 83/74 (+8%)   3. lopás: 4/96
  4. mászás: 18/20   5. csapdakészítés: 14/20 (+5%)   6. csapdaészlelés: 5/99
  7. gyógyítás: 62/5   8. titkosírás: 2/91   9. felderítés: 20/97
  10. teológia: 35/63 (+10%)   11. taumaturgia: 36/35 (+4%)   12. szerencsejáték: 3/47
  13. versengés: 3/31   14. harcmûvészetek: 39/36   15. szörnyismeret: 20/25
  16. zárnyitás: 2/26   17. vadászat: 11/45   18. bányászat: 10/5
  19. úszás: 7/42        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot , csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot , csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot , csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg nagymester (#214), quwarg királynõ (#153), quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), élõholt quwarg (#202), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg anyakirálynõ (#269), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
kényszerport (#183, 8 VP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) szörnycsábítás (#83)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)   puha ütés (#60) >> õrjáratozó katona (#274)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 12, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)   tompítás (#40) >> adószedõ (#234)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)   tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> gonoszok (#988)   tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)   fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 szabotõr, 29 harcos, 26 királynõ, 19 élõholt, 40 vadász, 60 nagymester, 48 parafenomén, 43 rohamosztagos, 28 õsmágus, 16 anyakirálynõ.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1 * császári kesztyû (#723) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril láncing (#457) 1 * Morgan sipkája (#466) 1   nagy vaspajzs (#161)
1   optiri agysisak (#315) 1   rubin fejék (#729) $1   tankány karom ($237)
1   Tharr pajzsa (#459) 1 * varkaudar csizma (#317) 2 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 3   bûvös shuriken (#562) 17   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 1   kampós acélszigony (#455) 1   kõkés (#6)
20   mérg. vasnyíl (#187) 1 * rövid kard (#171) 1   szigony (#389)
5   szögletes kõ (#17) 7   tolmokov-koktél (#351) 3 * ubuk dobónyíl (#138)
6   vas dobónyíl (#189) 2   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * arany papi karkötõ (#309) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1   gólem talizmán (#811)
1 * két kard szimbólum (#144) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 2 * Tharr Keresztje (#287)
4   trófea nyaklánc (#196) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36) 10   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) $31   kaja ($2) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kötél (#92) 1   kristályfolyadék (#449) 1   manakristály (#500)
1   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246) 9   nagy vaskulcs (#186)
1   rézkulcs (#75) 1   roxati zárfaló (#314) 4   sötét tekercs (#535)
1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32) 5   szent jogar (#150)
2   távcsõ (#42) 1   univerzum nektárja (#634) 1   varázskõ (#305)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
21   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 103]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
2   szent kehely (#257) [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
7   zöld üveg (#82) [bennük 62 csepp ragasztó (#83), fér még: 78]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 15   borkonyó bibe (#312) 5   csalánvirág (#582)
4   csuklyavirág (#133) 1   dözmöng szív (#122) 6   ében toboz (#578)
6   ezüstdarab (#326) 4   fabontó (#106) 78   fekete gyöngy (#99)
13   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310)
49   gyöngymangó (#135) 3   jégszív (#282) 16   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 2   kék orchidea (#68)
4   kõszem (#304) 11   kvazár (#244) 1   lapockacsont (#33)
1   lótuszvirág (#447) 4   magszim bél (#103) 16   mocsári penke (#148)
1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 1   ormánygõte csont (#21)
18   pirkit (#153) 6   polip szívóka (#391) 10   púderkõ (#119)
2   rakolits por (#669) 1   raptor karom (#281) 4   sallank karom (#128)
5   smirglilevél (#29) 2   surranó kígyó bõr (#47) 4   Thargodan esszencia (#328)
5   tükör (#43)        

Összsúly: 107.50 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
2   fpi formázó minta (#419) 5   shinai gömb (#348)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4918 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 5 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396)        



E körben tett lépéseid térképe

(169,7) a 77. labirintus bejárata
(169,8) purifikátor császár (#393)
(169,9) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(169,10) norpadolótika (#226), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720)
(169,11) Raia szent lovagja (#239), Leah oltár
(169,12) bávatag golombár (#165)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.
* Ha a Közös Tudatod már kifejlesztette az utolsó képességét is, érdemes meglátogatnod az Alanori Királyság valamelyik vegyesboltját, hátha találsz ott valami hasznos csecsebecsét.
* Az olló nevû tárgy új funkciót kapott. Ha hajtípusod, szakállad, vagy bajszod kinézetén változtatni szeretnél, az olló használatával ezt elérheted. A részletekért olvasd el az olló újra kiküldött enciklopédiáját.
* A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az oltár eltörlése varázslat használata nem csak Leah és Dornodon, hanem Chara-din híveinek is növeli a papi hitét.
* Ha szörny elleni csatában az ellenfél fürgülés varázslatot használt, úgy tûnt, mintha annak hatására te öregedtél volna 1 évet. Természetesen ez nem így történt, a kiírást kijavítottuk.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.