Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A föld sárkánya
Küldd el képeslapként!
A föld mélyéről előbújó sárkányokat egyesek szerint az oknélküli vérszomj hajtja, mások szerint csupán a kincseikre áhítozó kalandozókat akarják távol tartani barlangjaiktól.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-30 12:48:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Catastropher 422. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 12. 10h:38'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: júl. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4404
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2860

CATASTROPHER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,65] koordinátán. Red Stone átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 2. napján. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+37 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+114 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 533.]


av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 530.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[144,61] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Néhány méterre magad elõtt döbbenetes képzõdményt pillantasz meg! Valaki púderkõvel szabályos, legalább tíz méter átmérõjû kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sûrû ködfüggönyt szõve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elõl a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentrõl. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (710. épület.) Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midõn zöldfülû kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az esõ lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következõ sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát. - Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különbözõ kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgetõ troll testõröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylõ gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerûtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szõrû állatka izgõ-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szõrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselõ lányt követve eltûnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betûkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget: "Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerõseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetõségek tárulnak fel Ön elõtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelõje." Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbrõl is meglátogatod. (712. épület.) Más épületeket is látsz. Felismered õket: egy maffia bank (705. épület.) és egy ezüst mágustorony (706. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]

pki 2500 kiveszel a bankból 2500 aranyat
Kiveszel a bankból 2500 aranyat. A számládon van még 7569 arany. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

a 124 3505 6 átadod a 124. tárgyat a 3505. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 6 rókafarkat Red Stone részére. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod elõtt lebegõ, kisebb háznyi méretû fénylõ gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylõ felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielõtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid elõtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fûvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsû fa áll - talán már az idõk kezdetétõl - aranyszín levelein incselkedõ játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielõtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetõzõ, barna bundás állatkával a fûben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az idõt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegezõdik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselõ, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsõt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva õt. Mielõtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal: - Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat mûködését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetõségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés elõtt már mindenki megelégedésére mûködõ rendszert. A mûködési feltételekrõl ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévõ állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nõvérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek... Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyûrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklõdve belepislantasz. Szép, cikornyás betûkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:

"Tisztelt Ügyfeleink! Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetõséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerõseiknek a Túlélõk Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövõben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevõnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idõvel az ezeken a területeken élõ kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körû áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstõl az olimpia lezajlásáig terjedõ idõben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyérõl D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani. Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezõn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekbõl a tárgyakból az összes nálad levõt annak a karakternek postázod majd, akinek az elõzõ parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál elõtte a fordulódban FA-t.] A szolgáltatásunk idõköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelõ megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendõ összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez tartó kell, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlõt is adsz fel - a víz után felár jár). Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsözõ együttmûködésünkhöz. A TFSZ menedzsmentje."

Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betûkkel, a pergamen alján még a következõt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az õ fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tûnik, mint az utazás elõtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 510.]

fa 429 3111 30 feladod a 429. tárgyat a 3111. kalandozónak (30 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 30 kaktuszbogyót. Ennek elküldése 59 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 507.]

fa 108 3111 30 feladod a 108. tárgyat a 3111. kalandozónak (30 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 30 nyílvesszõt. Ennek elküldése 56 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 504.]

fa 128 3111 20 feladod a 128. tárgyat a 3111. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romaf részére szánod. Átadsz 20 sallank karmot. Ennek elküldése 46 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 501.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,65] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy áeratikus hasnyák. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy fekete kaktuszt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy sebesült õsdentor volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [193,66] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy õsi csatamezõt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [193,67] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fûszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezõt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy El Condor Pasa orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidõlt, halott fatörzs mögé. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Messze elõtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pordémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Agyartõrrel jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött. [157 pontot használtál fel, van még 344.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[192,68] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gránátkaktuszt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Renegát. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " A halál a legvégsõ válasz az élet által felvetett kérdésekre." Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [192,69] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [108 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(192,65) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582), 24. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), õsdentor (#282)
(192,68) kihívás tornya (#502), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), érclelõhely, Renegát (2981.
kalandozó)
(192,69) 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), rát-fa (#77, belõle
készíthetõ: #69), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312)
(193,66) õsi csatamezõ (#263), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(193,67) Thargodan csatamezõ (#432), mûvészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár,
Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodonok (#227), pordémon (#253)

[185,60] Lakott területre érkeztél. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 264 20 megveszed a 264. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 122 20 megveszed a 122. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 1170 20 megveszed az 1170. tárgyat 20
Vásároltál 20 fûszerkeveréket. 400 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 124 50 megveszed a 124. tárgyat 50
Vásároltál 50 rókafarkat. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 128 30 megveszed a 128. tárgyat 30
Vásároltál 30 sallank karmot. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

bb 108 124 429 beraksz a bankba a 108. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 nyílvesszõt. Beraksz a bank széfjébe 94 rókafarkat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

bb 582 578 128 beraksz a bankba az 582. tárgyat (578 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 92 csalánvirágot. Beraksz a bank széfjébe 154 ében tobozt. Beraksz a bank széfjébe 67 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,61] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy villámcsapás varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyartõrrel eltalálod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat õrjáratozó katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemû elf férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élõholt õsmágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Jobb kezében egy bûvös lantot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az õ neve Beren Peredhil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..." A másik egy ínycsiklandozó illatú sültet húz elõ tarisznyájából, és megkínál. "Ha kajára van szükséged, és Libertanban jársz, keress meg." - mondja. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 210.]

a 313 3505 20 átadod a 313. tárgyat a 3505. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 gyógykenõcsöt Red Stone részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 205.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 12. A legtökéletesebb rejtõzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következõ körben tehát 763 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÛSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a fõzés mûvészete felé kacsintgatsz, elõbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fûszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a fõzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.



KARAKTERLAP
Catastropher, egy barna, göndör hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

 Erõ:54  Szint:20  Merészség:5/5 Magasság:184 cm 
 IQ:49  Támadás:19  Agresszió:5 Testsúly:62 kg 
 Ügyesség:61  Védekezés:40  Menekülés:60 % Életkor:47/47 év 
 Egészség:70  Életpont:301/167  Jellem: jó (164) Tul. pont:
 Szerencse:24  Varázspont:342/210  Pénz:1790 arany Kép. pont:
 Tudatpont:8/1       Halhatatlanság:1 %   EFejl:34 
Eddig összesen 1047 szörnyet (2 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2184 TP-t kaptál. Jelenleg 554305 TP-d van. A következõ szinthez még 45695 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, kultúrmasztodon, zoloboo sámán. A 422. fordulódban 7569 arany került a bankszámládra. 7569 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/89   ökölvívás: 8/64   szúrófegyverek: 26/11 (+3%)
  vágófegyverek: 1/12   ütõfegyverek: 9/1   lõfegyverek: 20/8
  dobófegyverek: 8/28        

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 135/26 (+30%)   2. nyomkövetés: 91/38 (+24%)   3. mászás: 10/79 (+1%)
  4. csapdakészítés: 16/67   5. csapdaészlelés: 3/64   6. gyógyítás: 91/54
  7. titkosírás: 19/78   8. felderítés: 11/33   9. szörnyidomítás: 2/88
  10. teológia: 22/62   11. taumaturgia: 30/76 (+11%)   12. szerencsejáték: 1/19
  13. szörnyismeret: 16/59   14. zárnyitás: 3/30   15. vadászat: 25/57
  16. bányászat: 33/13 (+1%)   17. úszás: 10/30    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 10 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 9999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 24 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 999 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
õrült varázsló (#255), kultúrmasztodon (#227), sivatagi doareg (#240), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejû troll (#163)   energiatüskék (#29) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Építs számomra újabb oltárt.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 2   bot (#4) 1   bunkó (#5)
1   cápaölõ tõr (#480) 12   ezüstshuriken (#327) 1 * fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) $1   szöges bunkó ($8)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 7   deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36)
20   fûszerkeverék (#1170) 12   gyógykenõcs (#313) 50   kaja (#2)
1   kötél (#92) 9   kristályfolyadék (#449) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 2   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   kavadu iszák (#25) [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
5   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 60]
30   vizestömlõ (#3) [bennük 99 korty víz (#27), fér még: 501]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68   álompor (#396) 30   amniosz (#203) 47   borkonyó bibe (#312)
1   csuklyavirág (#133) 1   dentor bõr (#551) 15   drótszõr (#37)
1   eknozol (#540) 1   elkarog szõr (#665) 5   ezüstdarab (#326)
16   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201)
5   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390) 1   kõszem (#304)
1   lótuszvirág (#447) 24   madártoll (#112) 1   mópat tetem (#584)
1   Morgan kristálya (#659) 6   móri gyümölcs (#116) 5   rozmárfog (#1069)
101   smirglilevél (#29) 14   sünmedve tüske (#14) 5   szárnyas hernyó (#69)
25   tükör (#43) 1   vörös zyel (#606)    

Összsúly: 95.52 kgMegterheltség: 74%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
92   csalánvirág (#582) 154   ében toboz (#578) 20   nyílvesszõ (#108)
94   rókafarok (#124) 67   sallank karom (#128)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
90 csalánvirág (#582) 1 drótszõr (#37) 145 ében toboz (#578)
20 gyógykenõcs (#313) 1 kaja (#2) 30 kaktuszbogyó (#429)
50 nyílvesszõ (#108) 50 rókafarok (#124) 57 sallank karom (#128)
5 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1528 arany (#50) 2 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312)
20 fûszerkeverék (#1170) 2 gyöngymangó (#135) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges bunkó (#8)        



E körben tett lépéseid térképe

(192,69) 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), rát-fa (#77, belõle
készíthetõ: #69), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.
* A Bunkó Akadémia mûködése kicsit megváltozott, mostantól egy fordulóban csak ötször használhatod az épületet, vagyis max. tíz enciklopédiát kérhetsz le az õsquwarg-kristályból.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.