Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnyékdémon
Küldd el képeslapként!
"Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona." - részlet az Encyclopedia Fantasia árnyékdémonokról szóló részéből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 04:26:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
San-diel 177. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 6. 8h:38'
EZ A 402. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
403. játékheted kezdete: jún. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4368
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1020
Extra forduló: 6

SAN-DIEL KALANDJAI


82 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán. Veridiel Kerithron híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Adjatok információt a 75 lényrõl/karakterrõl és a 254 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Adjatok információt a 216 lényrõl/karakterrõl és a 321 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron mentális híre jut el tudatodhoz: Adjatok információt a 182 lényrõl/karakterrõl és a 471 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Adjatok információt a 219 lényrõl/karakterrõl és a 442 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron szavait hallod a tudati teret fürkészve: Adjatok információt a 179 lényrõl/karakterrõl és a 527 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron mentális híre jut el tudatodhoz: Adjatok információt a 205 lényrõl/karakterrõl és a 462 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron szavait hallod a tudati teret fürkészve: Adjatok információt a 351 lényrõl/karakterrõl és a 475 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Adjatok információt a 352 lényrõl/karakterrõl és a 61 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Adjatok információt a 353 lényrõl/karakterrõl és a 472 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron tudattársadtól információ érkezik agyadba: Adjatok információt a 355 lényrõl/karakterrõl és a 485 tárgyról. Köszi! Veridiel Kerithron híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Adjatok információt a 356 lényrõl/karakterrõl és a 417 tárgyról. Köszi!

Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. jún. 7., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a jún. 11-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás a régi olimpiákhoz képest, hogy most, akárcsak 2004. decemberi olimpián, a védettséget ugyanúgy számoljuk, mint a normál játékban, azaz "leosztjuk".] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 1. napján összefutsz Fekete Monyóbával. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemû, rövid bajszú ember férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Bullion Gotfried. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összefutsz Shideharával. Dornodon kisebb papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy ekharion bébi trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerõje, ezért a kellõ tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, õ is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédõt és egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy moa stuki. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat. A 2. napon találkozol LADY Elisával. Elenios bíborosa. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy ónix masszavadítót, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! Igyekszel a lehetõ legelbûvölõbb formádat elõadni - jópofáskodsz és a gyõzelmeidrõl mesélsz. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int. A 2. napon találkozol Lilien-Dourral. Sheran fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is semleges. Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Mélyen meghajolsz elõtte, hiszen már messzirõl lerí róla, hogy nagy harcmûvész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Õ is meghajol elõtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Kidülleszted a mellkasodat, és hõstetteidrõl mesélsz. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerû mosollyal búcsúzik. A 6. napon összefutsz Sennel. Egy derit láncvértt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval. topázát és egy szirén köpenyét, egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Felszerelését egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy törpemammut cipeli. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 7. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az õ neve Miss Re Beka. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Kidülleszted a mellkasodat, és hõstetteidrõl mesélsz. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerû mosollyal búcsúzik. A 8. napon összefutsz Ninive. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy ryuku ostromteknõs trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 9. napon megintcsak összefutsz Bullion Gotfrieddal. Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Shidehara, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Arra is rájössz, hogy férfi volt az illetõ. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy szõrszálat egy szakállból. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+42 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+97 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).


p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-12 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-12 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 327.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 2 mozogsz keletre
[133,46] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Ebor egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Felfedeztél egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 315.]

kt 334 5 elkészíted a 334. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 acéltût. IQ-d TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

kt 554 5 elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 tünde nyilat. IQ-d TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 280.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[133,45] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-12 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy törpe bányát. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhõ. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor súrolva eltalálod a troll ritualista testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a troll ritualista testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-12 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összeakadsz Shideharával. Dornodon kisebb papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot és egy zafír védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ekharion bébi trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Már messzirõl észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen õ is viszonozza a meghajlást. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított kõtipró. Málhásállata egy karmos tankány. Összeismerkedtek. Az õ neve DEF az IGAZ. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

(Továbbmész...) [133,44] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bunthar. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a bunthar testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a bunthar bal hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a bunthar fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 bunthar bõrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált velociraptor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ bunthar trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy érzõ szívû dromedár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Békésen szemlélitek egymást. Egyikõtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tolmokov-koktél. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mofo. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [133,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[134,43] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Látsz egy álomvirágot. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] A talaj homokossá válik, feltûnnek a sivatag elsõ dûnéi. Látsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Andezit Tódor orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wassermann Bobó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 198.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[134,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknõs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. Kritikus ütés! (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknõs testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknõs bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknõs testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknõs kõkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknõs szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknõs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találkozol Feri a Törperõssel. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 186.]

ef 6 energia fejlesztése 6
A fejlesztés már befejezõdött, egyenlõre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 186.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 141.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 101.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]


tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a ryuku ostromteknõs. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következõ körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérõdzõi, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevõ létükre, igen könnyû felbosszantani õket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minõségû irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelõ, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BUNTHAR BÕR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellõ szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bõrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szõrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyû bõrhöz juthatsz.



KARAKTERLAP
San-diel, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran bíborosa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

 Erõ:24 (25)  Szint:18  Merészség:7/1 Magasság:160 cm 
 IQ:27  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:48 kg 
 Ügyesség:28  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:147/147 év 
 Egészség:26 (28)  Életpont:296/109  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:25 (27)  Varázspont:335/5  Pénz:37 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:21/11   Pszi pont:66/7      EFejl:10 
Eddig összesen 795 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3093 TP-t kaptál. Jelenleg 308394 TP-d van. A következõ szinthez még 31606 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, áeratikus hasnyák, részeg kalandozó. A 167. fordulódban 353 arany került a bankszámládra. 405 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6/96 (+6%)   szúrófegyverek: 23/50 (+3%)   vágófegyverek:12/53 (+4%)
  ütõfegyverek: 2/88   lõfegyverek: 23/73 (+5%)   dobófegyverek:11/26

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/56   2. nyomkövetés: 51/98 (+48%)   3. lopás:1/23
  4. mászás: 3/45   5. csapdakészítés: 15/15 (+6%)   6. csapdaészlelés:1/72
  7. gyógyítás: 20/73   8. titkosírás: 1/0   9. felderítés:2/26
  10. szörnyidomítás: 6/98   11. teológia: 22/7 (+11%)   12. taumaturgia:15/19 (+11%)
  13. versengés: 3/67   14. harcmûvészetek: 6/18   15. zene:3/42
  16. szörnyismeret: 26/94   17. pszi: 9/90 (+9%)   18. zárnyitás:1/4
  19. vadászat: 12/12   20. bányászat: 13/55   

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bolhakutya (#17)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
elf (#2), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362) méregfelhõ (#37) >> férfiak (#998)
méregfelhõ (#37) >> nõk (#999)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 2   bõrsisak (#57) 1   fekete bõrcsizma (#247)
1   gromak páncél (#270) 1   kis bõrpajzs (#45) 1   láncing (#222)
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku csizma (#692) 1 * ryuku kesztyû (#690)
1 * ryuku mellvért (#689) 1   szöges páncél (#65) 4   tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsttõr (#322) 1   harci kalapács (#174) 1   kõhegyû lándzsa (#7)
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 1   orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 2 * rövid kard (#171)
5   szögletes kõ (#17) 1   tolmokov-koktél (#351) 1 * tünde íj (#553)
5 * tünde nyíl (#554) 30   tüske (#22) 3   ubuk dobónyíl (#138)
2   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranylánc (#191) 3 * borostyán függõ (#162) 1   Eldaran karkötõje (#373)
1   ezüst gyûrû (#180) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1   smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 3   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   furulya (#233)
1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 26]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 32]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
1   vizestömlõ (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
1   zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
48   álompor (#396) 2   amniosz (#203) 1   bunthar bõr (#733)
5   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652) 2   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37) 2   elf csont (#664)
9   elkarog szõr (#665) 1   evaporõr háj (#105) 6   fõnixtoll (#563)
5   gromak bõr (#268) 5   gyíkfû (#201) 6   gyöngymangó (#135)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 1   kobudera csont (#705)
2   lajhár csont (#236) 1   liumbe hajtás (#655) 17   madártoll (#112)
3   magszim bél (#103) 4   mandibulapenge (#125) 6   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331)
1   nektoraf faggyú (#667) 6   óndarab (#85) 1   ovimon-bogyó (#207)
16   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269) 2   ramit kõ (#226)
1   remák szív (#264) 18   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 1   sámán erszény (#650) 6   sünmedve tüske (#14)
6   szulfagor agyar (#677) 1   téfea-agy (#172) 1   Thargodan esszencia (#328)
1   vapár ág (#110) 1   varkaudar csont (#1113) 20   vasérc (#152)
4   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 116.51 kgMegterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
5 madártoll (#112) 5 rákfatty váladék (#333) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bõr (#733) 1 gromak bõr (#268) 5 tünde nyíl (#554)



E körben tett lépéseid térképe

(132,46) kõtorony (#665)
(133,43) Chara-din monolitja (#534)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), buntharok (#396), érzõ szívû dromedár (#753), Mofo
(4994. kalandozó)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Leah oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86),
barátság szent tüze (#484), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), troll ritualista (#365), Shidehara
(1967. kalandozó), DEF az IGAZ (5509. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), Fairlight oltár
(134,43) gumifa (#38), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(134,45) mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknõs
(#362), Feri a Törperõs (2885. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A bájital mûködését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Ha valaki utólag belépett egy olyan KTba, amelynek megvolt a végtelen megismerése, elõfordult, hogy 20 forduló múlva a gép nem számolta neki a +TNO-t és +KNO-t. Ezt a hibát javítottuk, aki ezután lép be ilyen KT-ba annak ez a probléma nem fog elõjönni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.