Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy felbőszült varkaudar gladiátor
Küldd el képeslapként!
A XIX. Alanori Olimpián közönségcsalogató látványosságként maga Borax ifjú trónörököse állt ki három megtermett varkaudar gladiátorral. A varkaudarok elrémisztő termete ellenére a nemes lovag győzedelmeskedett a halálig tartó küzdelemben.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 04:12:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cran Nossessin 1. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 17. 20h:25'
EZ A 1. FORDULÓD
EZ A 1. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az elsõ 10 forduló ingyenes!)

CRAN NOSSESSIN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,-1] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) Ez részben magas egészségednek köszönhetõ. (ld. enc.)

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[8,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rambó bogár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra ugrasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tûzbokrot. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is.
Találkozol egy rövid, fekete hajú, szürke szemû, szakállas törpével. Jobb kezében egy kõkalapácsot, bal kezében egy bõrpajzsot látsz. Rézpáncélt visel. Integetve üdvözöl.
- Hahó! A nevem Aranykezû Garhin. - alaposan végigmér. Nem sokan úszták meg a kontinens lakói közül a pusztító tüzet. Erre röviden elmeséled neki történetedet. A nagyszakállú törpe bólint, megértése jeléül. - El tudom képzelni, hogy mi mindent állhattál ki. Itt, azt hiszem, már bõven fogsz találni ennivalót, és patakokat, iható vízzel. Legjobb, ha kelet felé mész: amint a tûz nyomai eltûnnek, egyre több élelem van, erdõket, kisebb településeket is találni fogsz. Nem árt azért, ha óvatos vagy, mert igen veszedelmes szörnyek is élnek errefelé! Nem árt egyébként, ha tudod, hogy ha keletre 21, délre 6 mérföldet mész, eljutsz egy nyugati õrtoronyhoz. Itt egy varázsló lakik, aki, ha tanítani nem is tud, talán adhat valamilyen hasznos információt, vagy megbízhat valamilyen feladattal. Nekem tovább kell most mennem. Tudod, a nyugati határvidéket járõrözöm, nehogy valami csúf dolog bejusson a Kiégett Földrõl. Járj szerencsével! - elbúcsúztok, és õ továbbáll.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ.

(Továbbmész...) [9,1] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gonyolék. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a gonyolék guvadt szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ütõfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [9,2] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Felfigyelsz egy különösen éles kõdarabra. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledõ homokvarány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tûnik, ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a botot a másikra rohansz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod a homokvarány jobb elsõ lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebzõdés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 6 2 elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot)
Begyûjtöttél 2 kõkést. [6 pontot használtál fel, van még 78.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kõhegyû lándzsát. (ld. enc.) 4 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

le 4 leveszed/lerakod a 4. tárgyat
Elrakod a botot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 7 elkészíted a 7. tárgyat
Legyártottál 1 kõhegyû lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 56.]

kf 7 1 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kõhegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted (szúrófegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 55.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+5 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[10,1] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gonyolék. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a kõhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kõhegyû lándzsával teljesen átdöföd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebzõdés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [11,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lila brekk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a kõhegyû lándzsát a másikra rohansz. Kõhegyû lándzsával teljesen átszúrod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lila brekk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy rát-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rambó bogár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a kõhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kõhegyû lándzsával teljesen átszúrod a rambó bogár fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 5.]

gy 20 gyógyítás 5 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól abszolút senki helyett kezdõ zöldfülû. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. A tulajdonság-pontokkal a fõ tulajdonságaidat (erõ, iq, stb.) növelheted meg, 1 ilyen pontért valamelyiket, eggyel. Ehhez a TNO parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy hányadik tulajdonságodat akarod növelni. Pl. TNO 3 megnöveli az ügyességedet eggyel. Hasonlóképpen tudod a képesség-pontokkal a már meglevõ egyéb ismereteidet fejleszteni, a KNO paranccsal. A KNO paramétereként azt kell megadnod, hogy a saját listádon hányadik képességet akarod megnövelni. Pl. ha a gyógyítást akarod növelni, és a gyógyítás a listádon a 2. képesség, akkor KNO 2, ha a 3., akkor KNO 3. Mindkét parancsnak megadhatsz egy 2. paramétert is, ha esetleg egy képességre egyszerre több pontot akarsz rárakni. A harci ismeretek nem növelhetõk a KNO paranccsal. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekrõl. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 119 pontot. A következõ körben tehát 119 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos elõnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestû, guvadt szemû lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepõen erõs: ütni, sõt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellõképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kõkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bõrébõl. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nõk számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvetõ komponense a szeksztánsnak.

KÕKÉS (6. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kõkéshez jutottál. Kõkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésû vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kõkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kõkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetõség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézbõl. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tõled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként.

KÕHEGYÛ LÁNDZSA (7. TÁRGY)
A kõhegyû lándzsa elsõrendû szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kõkés.

MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehetõ... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyûjthetsz a termésbõl, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

RÁT-FA (77. NÖVÉNY)
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsû fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegõbõl nyerik, apró élõlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyûjthetõ egy rát-fáról.

STRUCCLÁBAK (1. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Kísérletezéseidet, próbálkozásaidat, hogy felfedezd magadban az alakváltó képességeket, végre siker koronázza. Némi összpontosítással képes vagy elérni, hogy lábaid megnyúljanak egy kicsit, rugalmasabbak legyenek. így valamivel gyorsabban vagy képes mozogni. Ez azt jelenti, hogy a szabadban való mozgás (M) 1 ponttal kevesebbe kerül. A képességet mindig automatikusan használod. [Megjegyzés: az alakváltók majdnem minden szintlépésnél kapnak egy új képességet. Ez rengeteg elõnyt biztosít számunkra. Az alakváltó fajnak azonban van néhány hátránya is, ami kevésbé nyilvánvaló: például egy kicsit lassabban fejlõdnek fegyver és egyéb szakértelmeik (kivéve a gyógyítást, amely a többi fajénál gyorsabban fejlõdik).]

HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az elsõ csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következõképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésû fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez elõtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésû fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésû fegyvernél jobb a d6+2 sebzésû, és még jobb a 3d4 sebzésû. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintû harcmûvészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy õ, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhetõ tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyõzni. Ha ennyibõl sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielõtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyûjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhetõ, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod.

KARAKTERLAP

Cran Nossessin, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû, körszakállas alakváltó férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Ez az 1. fordulód.

Erõ: 11 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 13 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 13 Életpont: 64/21 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 10 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 TP-t kaptál. Jelenleg 51 TP-d van. A következõ szinthez még 49 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 (+1) ütõfegyverek: 2 (+1)

12,64 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 12

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 1 2. gyógyítás: 2 3. vadászat: 1

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * kõhegyû lándzsa (#7) 1 kõkés (#6)
1 * vizestömlõ (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]

Összsúly: 4.38 kg Megterheltség: 13%
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kõhegyû lándzsa (#7) 1 kõkés (#6) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9 10 11 12 13
-2
-1
0
1
2
3
(8,0) rambó bogár (#14), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), patak, egy törpe férfi
(9,1) gonyolék (#13)
(9,2) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), homokvarány (#16)
(10,1) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), gonyolék (#13)
(11,2) lila brekk (#11), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56)
(12,2) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), rambó bogár (#14)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.