Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bányászvorthag
Küldd el képeslapként!
"A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-26 16:20:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mon Le Gen 26. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 24. 8h:38'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: márc. 2.
A következõ fordulódat legkorábban
a 27. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #3959
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 865
Extra forduló: 6

MON LE GEN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,25] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Amikor ledõltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan elõbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtõl kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.)


e 30 élelemszerzés 30 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal megütöd a gátvakond jobb elsõ lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 54 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [teológia: 1. szint.] (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 161.]

f 130 37 103 kísérletezel a 130. tárggyal a 37. tárggyal a 103. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 81 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 147 elkészíted a 147. tárgyat
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 mozogsz keletre
[40,25] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbrõl látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyûjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Kõkalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy óriás patkány. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Kõkalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 16 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[39,24] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

(Továbbmész...) [38,23] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [37,24] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Apró, csetlõ-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülõje, lebenyétõl megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gonyolék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gonyolék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvét a gonyolék feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 5 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 83.]

go 15 gonoszkodsz: 15
Kitekered az apró kavadu nyakát. Sajnos még túl fiatal ahhoz, hogy megfelelõ méretû lebenyt lehessen kinyerni belõle. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 73.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[36,23] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevõ magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a húsevõ magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a húsevõ magszim húsos törzsét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyengén megütöd a húsevõ magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevõ magszim lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A húsevõ magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy sünmedve. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [36,22] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. [20 pontot használtál fel, van még 53.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyûjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

rm 6 31 rombolsz a 6. tárggyal a 31. tárgyat
A rendelkezésre álló TVP-ért nem tudnál elég kárt okozni, ezért inkább hagyod a dolgot a fenébe. (50 TVP-re lett volna szükség.) [0 pontot használtál fel, van még 43.]

m 8 mozogsz északra
[36,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Látsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Éhes vagy. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 mozogsz keletre
[37,21] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Jó lenne valami kaját keresni. [10 pontot használtál fel, van még 13.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 9.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól ügyes túlélõ helyett vakmerõ kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +8 max. varázspont, +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következõ körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.]

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszõrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekbõl, 16 pontért. Ha akarod, táborozás elõtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tõled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvû síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levû, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod elõre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyûjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).



KARAKTERLAP
Mon Le Gen, egy fekete, copfos hajú, kék szemû troll férfi vagy. Leah követõje vagy. Ez a 26. fordulód.

 Erõ:17 (18)  Szint: Merészség:7/5 Magasság:257 cm 
 IQ:17  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:511 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés:16  Menekülés:30 % Életkor:17/17 év 
 Egészség:16  Életpont:119/68  Jellem: gonosz (19) Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:25/9  Pénz:26 arany Kép. pont:
Eddig összesen 86 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 394 TP-t kaptál. Jelenleg 4243 TP-d van. A következõ szinthez még 2757 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
  ütõfegyverek: 9   dobófegyverek: 3 (+1)    

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 2   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 2   5. gyógyítás: 9   6. felderítés: 1
  7. teológia: 1 (+1)   8. vadászat: 3    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * láncing (#222)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bunkó (#5) 1   bunkósbot (#9)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kõkalapács (#13) 3   kõkés (#6)
1 * vas dobónyíl (#189) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 1   hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   vizestömlõ (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   antilopbõr (#48) 2   bordacsont (#16) 11   drótszõr (#37)
1   hebrencs állkapocs (#130) 1   királygyík bõr (#44) 1   lajhár csont (#236)
2   magszim bél (#103) 2   mandibulapenge (#125) 1   ormánygõte csont (#21)
2   pirkit (#153) 1   rókafarok (#124) 10   smirglilevél (#29)
7   sünmedve tüske (#14) 2   surranó kígyó bõr (#47) 2   szárnyas hernyó (#69)

Összsúly: 37.67 kgMegterheltség: 81%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszõr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs csapda (#147) 10 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
2 szárnyas hernyó (#69)        



E körben tett lépéseid térképe

(36,21) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár
(36,22) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29)
(36,23) húsevõ magszimok (#67), Sheran oltár, sünmedve (#33)
(37,21) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, gumifa (#38)
(37,24) Leah oltár, 15. jellempróba, gonyolék (#13)
(38,23) oltár
(39,24) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 22. jellempróba
(39,25) gátvakond (#57)
(40,25) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, 5. jellempróba, rájanyékek (#58), óriás patkány (#42)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.