Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Villámmágia
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 04:39:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Thunder 146. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 19. 9h:58'
EZ A 311. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
312. játékheted kezdete: febr. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3800
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 192
Extra forduló: 3

THUNDER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy ismeretlen lovag jön veled szembe sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+49 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+75 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Szinte fáj, ahogy fogaid hangosan vacognak (-9 életerõ). Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ryuku légiós nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]


ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 266.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[130,23] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. A bozótos már csak halvány mása önmagának, mióta beköszöntött a pusztító tél. Összes levelüket elhullatták, minden águk zuzmarával borított, összességében teljesen halottnak tûnnek. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy didergõ tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelõ szarvai elõl. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.) Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-9 életerõ). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 7 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [129,22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az elõtted elterülõ síkság végtelennek tûnik, melynek minden pontja lenyûgözõen fehér a földön összegyûlt hótól. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy vacogó piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod az orgyilkos tõrt. Meglengetve az orgyilkos tõrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy gumifát. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetõség, elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbûvölõ kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szõrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.) Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy lábascet volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-13 életerõ).
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,21] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. A bozótos már csak halvány mása önmagának, mióta beköszöntött a pusztító tél. Összes levelüket elhullatták, minden águk zuzmarával borított, összességében teljesen halottnak tûnnek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledõ átfagyott vérfürdetõ magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a vérfürdetõ magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdetõ magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdetõ magszim lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdetõ magszim jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdetõ magszim lecsap a bal karodra. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képzõdményt. Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-13 életerõ). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elõdött. [68 pontot használtál fel, van még 198.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[129,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Különösen jeges területhez érkezel. Nagyon csúszik! Többször el is vágódsz, nem is csoda, hogy hátsód sajogni kezd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy fagyelementál. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a fagyelementál jéghideg testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a fagyelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a fagyelementál jéghideg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fagyelementál testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a fagyelementál testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+54 életerõ.) Az alapos átfázás nem tesz túl jót a szervezetednek (-10 életerõ).

(Továbbmész...) [130,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Groteszk látvány, ahogy egyik lábad a másik után emeled, miközben azok minden lépéssel mélyebbre süllyednek a földet borító hórétegben. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy átfagyott manifesztátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a manifesztátor zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy grok-képzõdményt. Térdeit remegnek, majdnem összecsuklasz. Eszméletlenül hideg van (-11 életerõ). Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [130,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszer csak megbotlasz egy kiálló jégtömbben. Már épp belerúgnál, amikor felfedezed, hogy az egy természet által lekonzervált tazunkaróka teteme. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledõ átfagyott arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfõzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleibõl. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítõnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+56 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Megpróbálod párás leheleteddel megmelengetni összefagyott kezeidet, de amikor úgy érzed, már a nyelved is vékony jéghártya borítja, inkább abbahagyod a dolgot (-11 életerõ). [114 pontot használtál fel, van még 84.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[130,17] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kisebb bucka állja utad. Hát nem megcsúszol a tetejére érve, és zötyögve végigcsúszol a túloldalon. Bosszúsan állsz újra talpra: ez is a hóesés hibája! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy adag havat tüsszentesz ki az orrodon. Lehet hogy megfáztál (-9 életerõ). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [130,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Alaposan meglepõdsz, amikor egy vizestömlõt azonosítasz a hóról felvett tárgy képében. Csak pár pillanat kell, és a tömlõ több darabban kicsúszik a kezeid közül. Szétfagyott az eszméletlen hidegben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy fagyoskodó sóhajtó dorony. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony farkát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Az elsõ helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod az orgyilkos tõrt. Marokra fogva az orgyilkos tõrt a másikra rontasz. Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. A következõ kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz támad rád.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod az orgyilkos tõrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 48 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lõ rád. Semmi hatás! A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fagyelementál. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-15 életerõ). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 20.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 10.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 0.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: gyakorolsz a 181. tárggyal -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 27. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következõ körben tehát 284 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztõ hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb idõjárási körülmények között is elég feltûnõ. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztetõ aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élõ dolog egycsapásra megszûnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekbõl halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különbözõ fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levõt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelõje a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd õket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!



KARAKTERLAP
Thunder, egy barna, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Raia kisebb papja vagy. A Ghalla Gyermekei (#9151) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

 Erõ:24  Szint:17  Merészség:5/1 Magasság:135 cm 
 IQ:30  Támadás:20  Aggresszió:3 Testsúly:81 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:21  Életpont:278/33  Jellem: jó (507) Tul. pont:
 Szerencse:28 (31)  Varázspont:342/3  Pénz:159 arany Kép. pont:
 Tudatpont:12/0   Pszi pont:161/50       EFejl:16 

Eddig összesen 725 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5692 TP-t kaptál. Jelenleg 227950 TP-d van. A következõ szinthez még 32050 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, csontváz lord, áeratikus hasnyák. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotõr, 3 harcos, 4 királynõ, 2 élõholt. A 142. fordulódban 2918 arany került a bankszámládra. 3034 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 11   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 23   lõfegyverek: 20   dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << orgyilkos tõr (#225)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -10.); vashegyû nyíl (#176) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11   2. nyomkövetés: 38   3. lopás: 1
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 14   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 24   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 2
  10. szörnyidomítás: 4   11. teológia: 22   12. taumaturgia: 20
  13. szerencsejáték: 1   14. zene: 6   15. szörnyismeret: 17
  16. pszi: 23   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 3
  19. bányászat: 10        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 29 TVP-ért
udvarolsz a 9. fajúaknak
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
rambó bogár (#14) (csak egyszer), drótszõrû pincsi (#22) (csak egyszer), mérges pók (#20) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 24 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> gonoszok (#988)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)   varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbõr öv (#410) 3   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * gromak páncél (#270)
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * vassisak (#160) 1 * lánckesztyû (#230)
$3   bõrsisak ($57) $1   bakkura csizma ($96) $1   tankány karom ($237)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   parittya (#18) 1   hosszú íj (#111) 1 * vasalt bunkó (#181)
1 * harci kalapács (#174) 10   szögletes kõ (#17) 1   bot (#4)
1   rövid íj (#107) 13 * tüske (#22) 12   kerek kõ (#19)
3   orgyilkos tõr (#225) 2   ubuk dobónyíl (#138) $1   tolmokov-koktél ($351)
1   bumeráng (#249) $1   mérg. ubuk dobónyíl ($188)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * ritualista amulett (#708)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + hebrencs csapda (#147) 1   szeksztáns (#32) 3   fáklya (#36)
5 + deus ex machina (#1) 1   vaskulcs (#183) 1   ásó (#34)
1   furulya (#233) 1   kis vaskulcs (#40) 1   csontkulcs (#74)
8   kaja (#2) 4   rézkulcs (#75) 2   bronzkulcs (#76)
4   sötét tekercs (#535) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   kötél (#92)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   vizestömlõ (#3) [bennük 14 korty víz (#27), fér még: 26]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 92]
4   uzbány csõr (#169) [bennük $11 csepp ugh méreg ($166), fér még: 37]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
1   fûszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 4   fekete gyöngy (#99) 2   kazmár gyökér (#205)
4   smirglilevél (#29) 3   rókafarok (#124) 8   rézdarab (#70)
21   gyöngymangó (#135) 24   madártoll (#112) 2   szárnyas hernyó (#69)
5   amniosz (#203) 8   kaktusztüske (#114) $2   manifeszt.nyúlvány ($214)
3   szvó-ektoplazma (#151) 4   móri gyümölcs (#116) 3   kõszem (#304)
1   csuklyavirág (#133) 11   vasérc (#152) 37   pirkit (#153)
1   rakolits por (#669) 6 + fõnixtoll (#563) $3   magszim bél ($103)
$4   gromak bõr ($268) 1   ramit kõ (#226) 1   mutáns csont (#331)
$2   fülemüle agyar ($267) $2   elkarog szõr ($665) $3   óndarab ($85)
$1   dorony tüdõ ($212)        

Összsúly: 78.41 kgMegterheltség: 135%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   ryuku mellvért (#689)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 spiritusz (#170) 3 kaja (#2)
4 víz (#27) 7 tüske (#22)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 pirkit (#153) 1 gromak bõr (#268)
1 dorony tüdõ (#212) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)    



E körben tett lépéseid térképe

(128,21) vérfürdetõ magszim (#148), grok-képzõdmény (#149)
(129,20) Tharr oltár, fagyelementál (#644)
(129,22) piromenyétek (#99), gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 34. jellempróba, lábascet (#647)
(130,16) sóhajtó dornyok (#112), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), szent
tölgyfa (#393), Fairlight oltár, fagyelementál (#644)
(130,17) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116)
(130,18) arató csattanat (#144)
(130,19) manifesztátor (#124), grok-képzõdmény (#149)
(130,23) tüskés harci gromak (#156), 27. jellempróba
(131,24) ryuku légiós (#361)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.