Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nektoraf
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 00:51:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Glomir 251. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 30. 14h:59'
EZ A 479. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
480. játékheted kezdete: júl. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3720
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2134
Extra forduló: 11

GLOMIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Raia fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédõt, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Hohó! A másiknak még van 1-3 TU-ja! Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy ónix masszavadítót, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Familiárisa egy széncinege. Elégedetten szemléled, hogy a másik kb. 1-3 TU-val rendelkezik. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve LADY Elisa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. Ahogy tovább nézelõdsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+42 varázspont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)


ve 21 5 megveszed a 21. tárgyat 5
Vásároltál 5 ormánygõte csontot. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

a 50 1569 100 átadod az 50. tárgyat az 1569. kalandozónak (100 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 100 aranyat Xyr'Enyves Caslor részére. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

ve 2 50 megveszed a 2. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ve 391 40 megveszed a 391. tárgyat 40
Vásároltál 40 polip szívókát. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ve 304 100 megveszed a 304. tárgyat 100
Csak 79 darabra van elég pénzed. Vásároltál 79 kõszemet. 790 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [105,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdetõ magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdetõ magszim testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Rövid karddal megvágod a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csápjaival a vérfürdetõ magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdetõ magszim testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Rövid karddal végigvágod a vérfürdetõ magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdetõ magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 437.]

be 126 bemész a 126. titkos labirintusba
Nem is kell sokáig kutakodnod a bozótosban, az egyik tüskés növény szétágazó gyökereit felhajtva találsz egy csapóajtót. Jól el volt rejtve, de hát neked óriási a mázlifaktorod. Felhajtod a csapóajtót, és szemedet erõltetve a mélységbe kémlelsz. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Egy ugrással a földalatti szintre érkezel. A padló kemény, és most hogy fényben is meg tudod vizsgálni, szabályos kockalapokból kirakott, matt felületû. Egy lágyan zümmögõ padlótól mennyezetig érõ doboz áll közvetlenül melletted, melyen jobb oldalt két gombot találsz. Egy lefelé, és egy felfelé mutató nyíl van rajtuk. Mivel azt tanultad szüleidtõl, a labirintusokban minden gombot meg kell nyomni, megnyomod egyiket. Rövid ideig semmi. Aztán hangos szisszenés kíséretében szétnyílik a doboz fala, hogy alaposabban szemügyre vehesd üreges belsejét. Üres. Ijedten hõkölsz hátra, amikor a doboz magától, gombnyomástól függetlenül visszacsomagolja magát. Hát fura egy szerkezet az biztos, amilyet még sosem láttál elõtte. De hát ideje továbbindulni, elõre a délre vezetõ folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erõt (+6 TU). [42 pontot használtál fel, van még 390.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

lm 26 29 905 mozogsz 26 29 905
Miközben lépésben haladsz elõre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtõ téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kõlapra. Szörnyû hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-121 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.

Elhûlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT] Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz elõtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetésérõl. [15. PONT] Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel elõre. [12. PONT] Miközben haladsz elõre, valahonnan messzirõl sziszegõ hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Találkozol Magon Ifkappal. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy szirén köpenyét, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színbõl. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltõ hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következõ pont felé. [10. PONT] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Nyitva van! Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-31 életpont]. A szoba közepén egy szobor áll. Embernyi méretû kolosszus õ, aminek minden porcikája elnagyolt fémlapokból áll. Közelebb lépsz, és megkocogtatod. Nem tûnik üregesnek. Viszont élõnek igen, ugyanis megmozdul, karjait a magasba emeli, és bamba tekinteted elõl peckes mozdulatokkal kivonul a szobából. [26. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színbõl. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltõ hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következõ pont felé. [10. PONT] Miközben haladsz elõre, valahonnan messzirõl sziszegõ hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel elõre. [12. PONT] Nem rettenve meg semmitõl, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-26 életpont]. A következõ szobát indás növények uralják. A mennyezetrõl különös lila és vörös fény világítja meg õket, a levegõ pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Nyomasztó érzés lesz úrrá rajtad. Mintha mentális nehezék telepedne rád, érzed, ahogy minden irányból pszi sugarak ölelnek körbe. Megpróbálod minél hamarabb magad mögött hagyni ezt a helyet. Te lepõdsz meg legjobban, hogy negatív következmények nélkül sikerül is.

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [78 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 28 900 13 mozogsz 28 900 13
Belépsz az északra nyíló szobába. A padlón mozaikábrákra bukkansz, melyek moákat ábrázolnak, amint különös szerkezeteken lovagolnak. [28. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A következõ szobát indás növények uralják. A mennyezetrõl különös lila és vörös fény világítja meg õket, a levegõ pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Miközben haladsz elõre, valahonnan messzirõl sziszegõ hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel elõre. [12. PONT] Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] [35 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 905 30 900 mozogsz 905 30 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-30 életpont]. A szemközti falnál dobozok állnak. Ez valami raktárhelyiség lehet. Szemügyre veszed tartalmukat. Különös henger alakú fémedénykék sorakoznak bennük. Többségük üres, viszont óriási mázlival találsz egy telit. Meghúzod a pöcköt a tetején, és kezedre löttyen valamilyen pezsgõ, fekete lé a hangos szisszenés miatti ijedtségtõl. Nem mered megkóstolni, elvégre ki tudja mióta áll már itt! Inkább visszateszed a többi közé, és hátat fordítasz nekik. [30. PONT] Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétõl. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségbõl. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [32. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 8 905 24 mozogsz 8 905 24
A következõ szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tûnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT] Továbbmész. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz elõtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetésérõl. [15. PONT] Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT] Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel elõre. [12. PONT] Miközben haladsz elõre, valahonnan messzirõl sziszegõ hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT] Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színbõl. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltõ hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következõ pont felé. [10. PONT] Bár a legszívesebben mielõbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következõ ajtó elõtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínû gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követõ hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Megtorpansz egy kicsi, fehér színû láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hûvös. Az oldala mintha leszedhetõ lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belõle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következõ felderítendõ hely felé. [8. PONT] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-26 életpont]. Már meg sem lepõdsz, hogy az ajtó mellett, amin érkeztél, egy újabb kapcsolótáblára bukkansz. Amikor megunod a billenõ gomb ide-oda nyomkodását, megérinted az alatta kilógó két vasrudat. Villámcsapásként ér a felismerés, ezt talán nem kellett volna. Elektromosság csípte meg a tenyeredet. Szerencsére semmilyen maradandó sérülést nem szenvedtél. [24. PONT] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kõ mozog kövön, ahogy az õsi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [71 pontot használtál fel, van még 195.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erõt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 900 22 905 mozogsz 900 22 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következõ felderítendõ hely felé. [8. PONT] Megtorpansz egy kicsi, fehér színû láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hûvös. Az oldala mintha leszedhetõ lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belõle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-29 életpont]. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következõ ajtónál teremsz. [22. PONT] Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A mennyezetrõl egy jókora pszionikusan feltöltött hólyag ereszkedik alá. Rohanni kezdesz, de szerencsére nem robban fel, míg magad mögött nem hagyod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 23 21 900 mozogsz 23 21 900
Azonnal felfigyelsz a zümmögõ hangra. Egy térdig érõ bádogdoboz sertepertél a sarokban. Ahol elhalad, vízfoltos tisztaság marad mögötte. Szerencsére nem tûnik agresszívnek, így nem is tartasz tõle. [23. PONT] Egyszercsak eltûnik a lábad alatti kõlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 69 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot! Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következõ ajtónál teremsz. [22. PONT] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következõ felderítendõ hely felé. [8. PONT] Megtorpansz egy kicsi, fehér színû láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hûvös. Az oldala mintha leszedhetõ lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belõle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Nem rettenve meg semmitõl, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védõrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! [-29 életpont]. A következõ szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a mûvészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különbözõ színû egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû borzasztóan sovány mutáns nõ táborát. Bõre mélykék színû. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy ragyás burástya. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [66 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 9 905 25 mozogsz 9 905 25
A következõ helyiségbõl oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tûnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtõl. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT] Összefutsz Sabbath-tal. Õ Mocskos Buddha férje! Leah felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Bátran haladsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtót pillantasz meg. Elõvigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színû márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdõ M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betûkkel írták? [4. PONT] Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hûvös levegõ borzolja bõrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT] Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Megtorpansz egy kicsi, fehér színû láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hûvös. Az oldala mintha leszedhetõ lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belõle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következõ felderítendõ hely felé. [8. PONT] Bár a legszívesebben mielõbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következõ ajtó elõtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínû gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követõ hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tûnõ ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A védõrúna kisül rád! Szörnyû fájdalmat érzel [-30 életpont]. Itt csak úgy szikrázik a levegõ. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik idõnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegõben. [25. PONT] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis ónixkulcs, 1 gyöngysor, 2 mérg. vas dobónyíl és 1 lánckesztyû. Gyorsan kiüríted a ládát. [53 pontot használtál fel, van még 44.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztetõ kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. [20 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 900 21 mozogsz 900 21
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bár a legszívesebben mielõbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következõ ajtó elõtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínû gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követõ hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következõ felderítendõ hely felé. [8. PONT] Megtorpansz egy kicsi, fehér színû láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hûvös. Az oldala mintha leszedhetõ lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belõle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT] Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

a 1133 1691 1 átadod az 1133. tárgyat az 1691. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 392 pontot. A következõ körben tehát 392 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Glomir, egy fekete hajú, barna szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Leah követõje vagy. Papi hited: 16. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

 Erõ:25 (26)  Szint:16  Merészség:10/3 Magasság:119 cm 
 IQ:25  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:17  Menekülés:20 % Életkor:73/73 év 
 Egészség:21  Életpont:269/135  Jellem: gonosz (2) Tul. pont:
 Szerencse:17  Varázspont:137/0  Pénz:2 arany Kép. pont:
 Tudatpont:10/6           EFejl:76 
Eddig összesen 925 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 826 TP-t kaptál. Jelenleg 159698 TP-d van. A következõ szinthez még 20302 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, borzalmas varkaudar, jégtroll.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3/57   szúrófegyverek: 19/53   vágófegyverek: 18/83 (+4%)
  ütõfegyverek: 13/86 (+1%)   lõfegyverek: 8/2   dobófegyverek: *20/101

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << vasalt bunkó (#181) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 19/61   2. nyomkövetés: 48/98 (+4%)   3. mászás: 8/60
  4. csapdakészítés: 14/32   5. csapdaészlelés: 8/5 (+20%)   6. gyógyítás: 53/13
  7. titkosírás: 6/12   8. felderítés: 16/39 (+30%)   9. szörnyidomítás: 7/24
  10. teológia: 13/78 (+3%)   11. taumaturgia: 24/41 (-800%)   12. zene: 1/0
  13. szörnyismeret: 6/72   14. zárnyitás: 1/10   15. vadászat: 1/93
  16. bányászat: 22/35        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
törpe (#3), kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)      

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
sullár (#101) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   elit csatavért (#295) 1 * gromak páncél (#270) 2 * lánckesztyû (#230)
1   rézpáncél (#71) 1 * sárga erõöv (#276)    
Fegyverek és lövedékek
1 * csatabárd (#555) 1   csontpálca (#329) 2   kõhegyû lándzsa (#7)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 2   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   nyu-shuriken (#157) 1 * rövid kard (#171) 6   szögletes kõ (#17)
4   tolmokov-koktél (#351) 1   varkaudar lándzsa (#224) 1   vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   gyöngysor (#192) 1   két kard szimbólum (#144) 1 * koponya szimbólum (#139)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   csontkulcs (#74)
4   deus ex machina (#1) 1   hebrencs csapda (#147) 47   kaja (#2)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis ónixkulcs (#1110) 1   kulcskarika (#648)
2   nagy aranykulcs (#246) 1   szeksztáns (#32) 1   varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1   uzbány csõr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 1   csuklyavirág (#133) 3   dözmöng szív (#122)
1   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563) 3   gyöngymangó (#135)
13   kaktusztüske (#114) 79   kõszem (#304) 2   madártoll (#112)
2   magszim bél (#103) 5   ormánygõte csont (#21) 4   párducbõr (#1066)
8   pirkit (#153) 40   polip szívóka (#391) 2   rézdarab (#70)
3   rozmárfog (#1069) 3   smirglilevél (#29) 10   szárnyas hernyó (#69)
20   tükör (#43) 2   vasérc (#152)    

Összsúly: 81.92 kgMegterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1180 arany (#50) 1 fáklya (#36) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngysor (#192) 47 kaja (#2) 1 kis ónixkulcs (#1110)
79 kõszem (#304) 1 lánckesztyû (#230) 1 magszim bél (#103)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 ormánygõte csont (#21) 40 polip szívóka (#391)



E körben tett lépéseid térképe

(105,117) a 126. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vérfürdetõ
magszim (#148), Magon Ifkap (3466. kalandozó), egy mutáns nõ, Sabbath (3504. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.