Jeddak 282. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. nov. 15. 10h:01'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3654
SZÁMLA : #4510
ZSETONOK : 659
|
|
JEDDAK KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,62] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol Ariella d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel.
Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára
festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hohó! A másiknak
még van 0-2 TU-ja! Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. A másik barátságos
viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A
mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+222 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik.
(+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+5 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a
hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
612.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az
utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve
testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a
pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]
* 5. KP: | TVP spórolása: 11 pontért
| Félreraktunk, letiltottunk neked 11 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör
végéig). [11 pontot használtál fel, van még 591.]
tv 33 41 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 41. varázslatot
| Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel,
van még 591.]
v 6 15 | elmormolod a 6. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted
az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
586.]
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot
| Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 586.]
h 1 50 40 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák
ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Fütyörészni
próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc
nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütõ ellen.}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz
zörgõ csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a
bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a
csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az
ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak. Hohó, nem úszod meg a
dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 14-16.}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske.
Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû
lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával
felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el!
Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a
csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el
izmaidat. Egy sírlidérc támad rád. {max. életpontja: 81-90.}
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét.
(4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre
rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2
támadással 64 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot
vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny.
Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. {védettsége: 22 szúró, 22
vágó, 22 ütõ ellen.}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel
ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 23
életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ez mán'
ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem
találsz! Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az
elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 556.]
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre
| [133,62] Továbbra is síkságon vagy. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár,
talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel,
aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy
gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a
nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész.
(Továbbmész...) [134,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy házat. (no:1.
építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy fõutcát.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios bíborosa. Egy elit
csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku köpenyt,
egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar
trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében
egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is
jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Beneditta. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális
kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [135,61] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a
közeledõt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütõ
ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász
jobb karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a
bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod az ork bérgyilász
testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot
vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár
ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi!
A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytû. Szereztél 1
csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6
varázspont.] Észreveszel egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. [35
pontot használtál fel, van még 521.]
tv 33 41 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 41. varázslatot
| 33. varázslat listáról törölve. 41. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre
| [135,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges
szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már
majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy
sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütõ ellen.}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske.
Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával több döféssel
felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba.
(2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát,
ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük,
milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
{max. életpontja: 81-90.}
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 28
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra
ugrasz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62
életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ez már igazán bosszantó! Az embert
egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy
csontváz jön feléd. {támadása: 6.}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz
jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Vad csatakiáltással,
felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ
csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A
csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem
valami fõszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy orgoró jön feléd. {támadása: 27.}
Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgoró sziklatestét. (3
támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak.
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Rohamozol! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az
orgoró sziklatestét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a
mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb
combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt,
mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyû
lándzsa, egy bronzsisak és egy orgyilkos tõr. Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem
szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.]
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve
lehet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel
valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [136,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ
bóklászik. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl
kiszúrod. Hmm, csak egy élõholt quwarg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy
kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több
lövedéked átfúrja az élõholt quwarg testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz:
valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a
vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Rohamozol! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élõholt quwarg
torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól
22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt
bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg torát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad
az élõholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 29
életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1306 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18
életerõ). [-6 varázspont.] A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy ryuku ostromteknõs.
Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku
ostromteknõs jobb oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rohamozol!
Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknõs bal elsõ lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.)
Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku
ostromteknõs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a ryuku ostromteknõs farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször
megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával meglegyinti a válladat. (1
támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1278 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6
varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2
hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [137,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tûzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy teljesen lerombolt városépítkezést. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen
lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3
hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 421.]
ek 6 | t. energia kisütése: 6
| Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 27 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 421.]
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre
| [138,62] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gyilkos tetû nem ijeszthet meg.
Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 53-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetû testét. (4 támadással 33
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre
rohansz. Rohamozol! Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos tetû szõrös potrohát. (1 támadással 33 életpontot
sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy korongfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy lebegõ porszemekbõl álló
mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ
ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár
vigyorog kajánul.
(Továbbmész...) [139,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Üdvözlünk városunkban! Fûre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Miközben fütyörészve
sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte,
eddig 100 TVP épült bele.)
Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemû, bajuszos ember férfival. Bõre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy
vassisakot visel. Felszerelését egy páncélos lovag trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát,
bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy
woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 26.} Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kalhid. Mentális kapcsolatot vesztek fel
egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 401.]
ef 10 | energia fejlesztése 10
| Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 1371 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 371.]
* 1. BP: | TVP elõvétele: 11 pontért
| Felszabadítottunk neked 11 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 379.]
* 3. BP: | t. energia kisütése: 211
| Aktiválod a napfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 376.]
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
376.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál
fel, van még 336.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az
egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot
használtál fel, van még 296.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan
sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál
fel, van még 256.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ah! Micsoda eredménye volt a
gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 216.]
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az
egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a
kulacsból beletöltesz. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként
keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett
tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következõ
körben tehát 623 pontot költhetsz el.
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok
szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell
tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan
kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont?
Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából
kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ
szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.
|
RYUKU OSTROMTEKNÕS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretû, szárazföldi teknõcök.
Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetõen megállíthatatlan harci gépezetek.
Az ostromteknõs étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak
szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.
|
KARAKTERLAP |
Jeddak, egy barna, göndör hajú, kék szemû gnóm férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia kisebb papja vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.
Erõ: | 39 (40) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 8/1 | | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 40 | | Támadás: | 24 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 26 | | Védekezés: | 33 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 96/96 év |
Egészség: | 28 | | Életpont: | 288/260 | | Jellem: | jó (519) | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 28 | | Varázspont: | 1067/228 | | Pénz: | 89 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/0 | | Pszi pont: | 143/132 | | | | | EFejl: | 15 |
|
Eddig összesen 1196 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7138 TP-t kaptál. Jelenleg 627147 TP-d van. A következõ szinthez még 172853 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ekharion, borzalmas varkaudar. A 277. fordulódban 244 arany került a bankszámládra. 262 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 3 | | szúrófegyverek: | 12 | | ütõfegyverek: | 24 |
lõfegyverek: | * 20 | | dobófegyverek: | 1 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ezüsttollú nyíl (#363) (10 -15.); tüske (#22) (16 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 30 | | 2. nyomkövetés: | 52 | | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 16 (+1) | | 5. csapdaészlelés: | 3 | | 6. gyógyítás: | 35 |
7. titkosírás: | 46 | | 8. felderítés: | 17 | | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 27 | | 11. taumaturgia: | 42 | | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 6 | | 14. szörnyismeret: | 1 | | 15. pszi: | 17 |
16. zárnyitás: | 1 | | 17. vadászat: | 10 | | 18. bányászat: | 3 |
19. úszás: | 7 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 65 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), óriásféreg (#171) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
xirnox (#122), autentikus vámpír (#154), nómenklatúra (#158) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
áldomás (#6) | éber kakukk (#3) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
18. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
villámcsapás (#50), vakító fény (#43) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | hadroszaurusz (#162) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
3.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy elõrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely a 4. kategóriában a XIII. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bakkura csizma ($96) | 1 | | bõrpáncél (#51) | 4 | | bõrsisak (#57) |
1 | | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
2 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | rézsisak (#72) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
$3 | | tankány karom ($237) | 1 | * | vasvért (#164) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | bumeráng (#249) | 1 | | csontpálca (#329) |
1 | | csontszablya (#64) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $1 | | mérg. ubuk tüske ($137) |
1 | | mithril kard (#575) | 4 | | nyílvesszõ (#108) | $4 | | orgyilkos tõr ($225) |
1 | | parittya (#18) | 1 | | rövid íj (#107) | 52 | * | tüske (#22) |
3 | | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | | borostyán függõ ($162) | 2 | | ezüst gyûrû (#180) | 1 | | gyöngysor (#192) |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 5 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dorony duda (#235) | 3 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 25 | | kaja (#2) | 2 | | kis aranykulcs (#240) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | | kötél (#92) | 1 | | márványkulcs (#245) |
1 | | nagy aranykulcs (#246) | 3 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | rézkulcs (#75) |
1 | | shinai gömb (#348) | 1 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | vaskulcs (#183) | 2 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
10 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 156] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 35] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 5 | | álompor (#396) | 14 | | csuklyavirág (#133) |
$1 | | dorony tüdõ ($212) | 92 | | drótszõr (#37) | 2 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | evaporõr háj (#105) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 4 | | fülemüle agyar (#267) |
1 | | galachmit (#310) | 4 | | gyíkfû (#201) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
96 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | $3 | | kõszem ($304) |
13 | | madártoll (#112) | 1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 | | moa zafír (#381) | 3 | | polip szívóka (#391) | 5 | | púderkõ (#119) |
1 | | pular kristály (#239) | 2 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | remák szív (#264) |
1 | | rézdarab (#70) | 4 | | smirglilevél (#29) | 1 | | szockó hólyag (#355) |
$4 | | szvó-ektoplazma ($151) | 3 | | Thargodan esszencia (#328) | 10 | | tükör (#43) |
3 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 87.67 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
10 | | arany (#50) | 1 | | drótszõr (#37) | 1 | | kaja (#2) |
37 | | tüske (#22) | 9 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | álompor (#396) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) |
1 | | bronzsisak (#88) | 1 | | csontszablya (#64) | 2 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | kõszem (#304) | 1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | rézsisak (#72) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(132,62) csontváz (#48), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(133,62) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(134,61) nekrofun (#173), ház (#400), oltár, fõutca (#399), Beneditta (4562. kalandozó)
(135,61) ork bérgyilász (#781), fõutca (#399), Tharr oltár
(135,62) sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), oltár
(136,62) Leah oltár, élõholt quwarg (#202), ryuku ostromteknõs (#362)
(137,62) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), városépítkezés (#398), oltár
(138,62) gyilkos tetvek (#116), korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi
porolit (#720)
(139,61) fõutca (#399), ház (#400), Kalhid (2582. kalandozó)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól
azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a
szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
|