Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Véres csatabárd
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjén csakis a Kvazársziklák népének, Ghalla első, Trollokat tömörítő Közös Tudatának tagjai használják ezt a félelmetes varázsfegyvert.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 13:15:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Von Richthofen 459. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jan. 26. 9h:23'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: jan. 29.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3646
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 5464

VON RICHTHOFEN KALANDJAI


199 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,60] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Oroszlánszívvel. Sheran esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil csizmát, egy mihlanil kesztyût, egy mihlanil sisakot, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ulkor kötényt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy Ylgoroth trófea és egy hósárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkánytõrt, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összeakadsz Yalanna Dorsonnal. Õ Viza EtDran felesége! Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy örökkéval.gyémántját, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd karkötõt, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet és egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy királyi palotaõr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 6 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy krathan pallost, bal kezében egy otagi csápot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyût, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy zafír erõövet, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Metahed. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. (+5 életpont gyógyulás.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon találkozol Chaar-Leeval. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédõt, egy drag'kór vértet, egy gólemgyûrût, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyûjét, egy inváziós amulettet, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötõt, egy tleikan karkötõt és egy törpe bakancsot, egy törpe védõgyûrût, egy tûzhaj diadémet visel. Felszerelését egy tleikan fõbíra trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy mennydörgõ titán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy kyorgölõ kést tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy bazaltelementál. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon összefutsz Rhiannon Daddyvel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon összeakadsz El Shaarral. Egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy hókeresztet, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot és egy tûzúr csizmáját, egy viharamulettet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin góliát trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tûzfõnix. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét és egy törpe bakancsot, egy Xanathal karkötõjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy fényhozó trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Összeismerkedtek. Az õ neve Aurora. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aurora kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon összeakadsz Dr. Yvánnal. Egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt és egy tûzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszõrû mópat trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon találkozol Sötét Lánggal. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötõjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát és egy Rughar gyûrûjét, egy Urgod fétisét visel. Fegyverzetét egy ében sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 3. napon összefutsz egy kopasz, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy a háború gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy árnyszõttest, egy bársony övsálat, egy drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyûrût, egy játékmesteri palástot, egy mordaith álarcot, egy mordaith karkötõt, egy mordaith kesztyût, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédõt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy õsi csizmát, egy õsi nyakláncot, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot és egy Teremtõ koronáját, egy tûzhaj diadémet visel. Felszerelését egy élõholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy õsi kardot, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Wart. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 krathan szablyát (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Albertus Magnus átutalt a bankszámládra 1001 aranyat a táborozásod 199. napján. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. A földön találsz egy hosszú szõke hajszálat. Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre világosabb az átlagosnál. Bõrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielõtt bármit is tehetnél, gyöngyözõ kacajjal rúnákat kezd a levegõbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, elõretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tõled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja: - Vár az úrnõ! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna... Az aranytermõ erszény 103 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vadász tatu bõrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+49 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+656 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.] Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy kultúrmasztodon nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 6 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Adamantit pajzzsal súrolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 9 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [7 pontot használtál fel, van még 792.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 790.] Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788.] Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 786.] Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.] Fürgén varázsolsz! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+11 erõ). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bõröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 780.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 780.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvesszõ.) [0 pontot használtál fel, van még 780.] Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778.] Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0 pontot használtál fel, van még 774.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772.]


h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 772.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(190,60) kultúrmasztodon (#227)

[186,106] Lakott területre érkeztél. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 762.]

ee 327 234 15 eladod a 327. tárgyat a 234. tárgyat a 15. tárgyat
Eladtál 3 ezüstshurikent. 24 aranyat kaptál. Eladtál 1 tatu dobot. 4 aranyat kaptál. Eladtál 4 vadász tatu bõrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

ee 280 601 99 eladod a 280. tárgyat a 601. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál. Eladtál 1 hro formázó mintát. 25 aranyat kaptál. Eladtál 11 fekete gyöngyöt. 66 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

ve 108 10 megveszed a 108. tárgyat 10
Vásároltál 10 nyílvesszõt. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

ve 2 50 megveszed a 2. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

vv 209 76 elmormolod a 209. varázslatot a 76. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.] Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 758.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy õrült varázsló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az õrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az õrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Adamantit pajzzsal végigvágod az õrült varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Az õrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Az õrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). Eladsz 1 obszidián függõt 10 aranyért. [10 pontot használtál fel, van még 748.]

kb 584 331 455 kiveszel a bankból az 584. tárgyat (331 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 25 mópat tetemet. Kiveszel a bank széfjébõl 16 mutáns csontot. Kiveszel a bank széfjébõl 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

t 388 390 támadod a 388. szörnyet a 390. szörnyet
FT 388 parancs törölve. FT 390 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

t 317 1 támadod a 317. szörnyet
FT 317 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

ftv 146 317 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 317. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

m 2 mozogsz keletre
[188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy õrült varázsló közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az õrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az õrült varázsló bal karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Adamantit pajzzsal megcsapod az õrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Az õrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az õrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A következõ épületeket látod: egy jósda (646. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). Találkozol Sepp Dietrich-kel. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a háború gyûrûjét, egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens kesztyûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tûzúr csizmáját és egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy ében sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 738.]

a 584 5340 24 átadod az 584. tárgyat az 5340. kalandozónak (24 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 24 mópat tetemet Sepp Dietrich részére. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

a 2 5340 20 átadod a 2. tárgyat az 5340. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Sepp Dietrich részére. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

v 84 317 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy mópat fattyat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy mópat fatty! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. A szilánk mûködik (+2 életpont). Távolról méregfelhõ III varázslatot lõsz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mópat fatty testét. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerõ). Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a mópat fatty testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerõ). Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a mópat fatty testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a 11 mópat fatty többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mópat fatty jobb elsõ lábát. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerõ). Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a mópat fatty puha torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. Véres nyál csordul ki a 4 mópat fatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 728.]

m 2 mozogsz keletre
[189,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy õrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk mûködik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lõ rád. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az õrült varázsló testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az õrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Adamantit pajzzsal felnyitod az õrült varázsló fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Az õrült varázsló csapása csak a levegõt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 718.]

v 84 317 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy mópat fattyat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy mópat fatty! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhõ III varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk mûködik (+2 életpont). A lény bûzfelhõt lõ rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mópat fatty testét. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerõ). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a mópat fatty fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a mópat fatty testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Marásokat ejt rajtad a 10 mópat fatty. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mópat fatty jobb vállát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A 3 mópat fatty csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 708.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [190,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz.
(Feltételes támadás:) Egy kronoelementál! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk mûködik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronoelementál bal oldalát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronoelementál bal karját. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerõ). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-8 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronoelementál fejét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerõ). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény idõdet lopja (-12 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-5 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 5 sáfrányport.) 5800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy ongóliant hadúr elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 668.]

v 84 317 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy mópat fattyat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy mópat fatty! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhõ III varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerõ). Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a 18 mópat fatty többször is megmar! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mópat fatty jobb középsõ lábát. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a mópat fatty testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Több marást ejt rajtad a 11 mópat fatty csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a mópat fatty fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Több marást ejt rajtad a 4 mópat fatty csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 4 mópat fatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [-72 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 658.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 653.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia.) [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. BP: átadod az 504. tárgyat az 1400. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a játékos nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 653.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 613.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 573.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 533.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy õsdentor. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhõ II varázslatot lõ rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyû nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod az õsdentor ragyás testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Adamantit pajzzsal végigvagdosod az õsdentor testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhõ II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mágusölõvel felnyitod az õsdentor testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az õsdentor jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az õsdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 dentor bõrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 493.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ryuku gólem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gólem bal oldalát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem jobb vállát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerõ). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 453.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 413.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy õsdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az õsdentor testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Marokra fogva a mágusölõt a másikra rontasz. Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az õsdentor tüskés hátát. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerõ). Adamantit pajzzsal végigvagdosod az õsdentor jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Az õsdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mágusölõvel megvagdalod az õsdentor tüskés hátát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az õsdentor jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Karmával néhányszor az õsdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhõ II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az õsdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 dentor bõrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 373.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 333.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 293.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Adamantit pajzzsal megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 253.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 213.]


tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb karját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Adamantit pajzzsal megcsapod a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 13. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a quwarg nagymester. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következõ körben tehát 800 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY)
A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élõholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idõ, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerû, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik.



KARAKTERLAP
Von Richthofen, egy vörös, rövid hajú, szürke szemû ember férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Ez a 459. fordulód.

 Erõ:68 (77)  Szint:41  Merészség:10/5 Magasság:171 cm 
 IQ:62 (66)  Támadás:44  Agresszió:10 Testsúly:105 kg 
 Ügyesség:65 (69)  Védekezés:100  Menekülés:15 % Életkor:29/49 év 
 Egészség:59 (63)  Életpont:672/1009  Jellem: semleges (-6) Tul. pont:
 Szerencse:68 (72)  Varázspont:1752/405  Pénz:146 arany Kép. pont:
     Pszi pont:210/305   Halhatatlanság:6 %     
Eddig összesen 4929 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29056 TP-t kaptál. Jelenleg 9261715 TP-d van. A következõ szinthez még 338285 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, quwarg széltáncos, ében sárkány. A 459. fordulódban 1938 arany került a bankszámládra. 1938 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12   ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 37
  vágófegyverek: * 30   ütõfegyverek: 34   lõfegyverek: 36
  dobófegyverek: 20        

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << mágusölõ (#422)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -17.); vashegyû nyíl (#176) (18 -34.); mérg. vasnyíl (#187) (35 .); vashegyû nyíl (#176) (36 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 33   2. nyomkövetés: 131   3. lopás: 1
  4. mászás: 22   5. csapdakészítés: 46   6. csapdaészlelés: 15
  7. gyógyítás: 75   8. titkosírás: 7   9. felderítés: 22
  10. szörnyidomítás: 17   11. teológia: 111   12. taumaturgia: 69 (+1)
  13. szerencsejáték: 3   14. versengés: 12   15. harcmûvészetek: 4
  16. zene: 9   17. szörnyismeret: 29   18. pszi: 22
  19. zárnyitás: 22   20. vadászat: 15   21. vitalitás: 29
  22. bányászat: 34   23. úszás: 13    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot , csak egyszer)
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
lidércúr (#252), õrjáratozó katona (#274), kronoelementál (#287), purifikátor császár (#393), lélekelementál (#319), halálelementál (#279), sötét ölész (#314), Rém (#315), ezerszemû bestia (#288), magnetikus praglonc (#200), noth szellem (#250), élõholt õsmágus (#179), Raia angyala (#333), Thargodan kufár (#335), mópat fatty (#317)
Barátságosság (aktív: 14, max: 16)
gonoszok (#988), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), adószedõ (#234), rubin sárkány (#330), kristályförgeteg (#658), márvány fagyúr (#657), rothadó lián (#427), drótszõrû mópat (#426), lidércóriás (#401), Tharr avatárja (#385), ében sárkány (#327), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tûzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris õrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhõ II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhõ III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthetõ: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72)
óriáserõ (#53) láthatatlanság (#76)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
33. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhõ III (#229)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> csápos otagi (#395)   villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
élõholt pozdorja (#134) >> élõholt õsmágus (#179)   villámcsapás (#50) >> pszi õselementál (#258)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)   méregfelhõ III (#229) >> magnetikus praglonc (#200)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 21, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> mópat fatty (#317)   agytaposás (#180) >> kronoelementál (#287)
fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)   fehér glóbusz (#47) >> hósárkány (#659)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)   fürgülés (#92) >> quwarg lázhozó (#478)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)   védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)   védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
fürgülés (#92) >> ezerszemû bestia (#288)   tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
agytaposás (#180) >> õrült varázsló (#255)   agytaposás (#180) >> nõk (#999)
agytaposás (#180) >> férfiak (#998)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
quwarg nagymester (#214) (õrzi a holmidat) státusz: éhes
élõholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt fõpapom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 2 harcos, 6 királynõ, 9 vadász, 13 nagymester, 28 parafenomén, 24 rohamosztagos, 7 õsmágus, 15 anyakirálynõ.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IV. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   a szirén köpenye (#820) 1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 * lidérckorona (#531)
1   mászókarom (#78) 1 * mihlanil csizma (#602) 1 * mihlanil kesztyû (#603)
1 * õselemek köpenye (#560) 3   tankány karom (#237) $1 * zafír erõöv ($397)
Fegyverek és lövedékek
1 * adamantit pajzs (#630) 1   biami kvazárlándzsa (#568) 1   bot (#4)
$2   ezüsttõr ($322) 1 * hosszú íj (#111) 1   kampós acélszigony (#455)
4   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   krathan szablya (#854) 1   mágusölõ (#422) 1 * Mjölborg kalapácsa (#523)
9   nyílvesszõ (#108) 6   vas dobónyíl (#189) 5   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * angyalok gyûrûje (#529) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * Luthius karkötõje (#527) 1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34)
6 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 30   kaja (#2)
1   mászókampó (#165) 1   Morgan szilánkja (#508) 1 + nyílcsapda (#243)
1   roxati zárfaló (#314) $4   sötét tekercs ($535) 1   szeksztáns (#32)
5   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   dentor szüttyõ (#590) [üres, kapacitás: 10]
1   fûszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
1   toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 10]
7   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 84]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
4   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   amniosz (#203) 2   dentor bõr (#551) 1   ezüstdarab (#326)
$6   fõnixtoll ($563) 4   gyöngymangó (#135) 1   iknegurin (#541)
1   kék orchidea (#68) 9   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   mocsári penke (#148) 7   mópat tetem (#584)
16   mutáns csont (#331) 19   pirkit (#153) 7   púderkõ (#119)
1   remák szív (#264) 6   rókafarok (#124) 4   sallank karom (#128)
11   varányszem (#30) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 90.64 kgMegterheltség: 44%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   gólem talizmán (#811) 2   moa stuki (#413) 2   moa töltõ (#525)
4   nehezék (#258) 3   rothasztó talizmán (#815) 1   súlyzó (#347)
5   tyrex csont (#280) 4   vortex talizmán (#812)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 ezüstshuriken (#327) 11 fekete gyöngy (#99)
1 hro formázó minta (#601) 5 isteni könnycsepp (#260) 4 kerek kõ (#19)
1 obszidián függõ (#195) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
3 tankány karom (#237) 1 tatu dob (#234) 3 toxyl (#591)
1 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bõr (#15) 2 varázskõ (#305)
2 vashegyû nyíl (#176) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 2 dentor bõr (#551) 2 ezüsttõr (#322)
4 gyöngymangó (#135) 30 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 mópat tetem (#584)
16 mutáns csont (#331) 9 nyílvesszõ (#108) 4 pirkit (#153)
1 xirnox szív (#213)        



E körben tett lépéseid térképe

(190,60) kultúrmasztodon (#227), kronoelementál (#287), mûvészi porolit (#720), Tharr oltár, térkapu (#452), barátság
szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba, mópat fatty (#317), õsdentor (#282), ryuku gólem (#394), Raia
szent lovagja (#239)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.
* Ha a Közös Tudatod már kifejlesztette az utolsó képességét is, érdemes meglátogatnod az Alanori Királyság valamelyik vegyesboltját, hátha találsz ott valami hasznos csecsebecsét.
* Az Alanori Hatóságok a sok illetéktelen visszaúszási kísérlet miatt a vércápa sámánok genetikailag felturbózott változatát telepítették a csatornába. Ha találkozol eggyel ezek közül az új, a korábbinál sokkal veszélyesebb ragadozó halak közül, visongva menekülni fogsz, hacsak hihetetlen bátorságod egy FT 281 parancs kiadásával nem támasztod alá.
* A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az oltár eltörlése varázslat használata nem csak Leah és Dornodon, hanem Chara-din híveinek is növeli a papi hitét.
* Ha szörny elleni csatában az ellenfél fürgülés varázslatot használt, úgy tûnt, mintha annak hatására te öregedtél volna 1 évet. Természetesen ez nem így történt, a kiírást kijavítottuk.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].
* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* A varázspont regenerációból általad elsajátítható varázslatokról mostantól listát kapsz, ha leimádkozol egy sikeres isteni küldetést, amiért regenerációpont jár.
* A Varázsfesték nevû varázslat felkerült a VP regenerációból elsajátítható varázslatok listájára. Az IM 9 paranccsal sajátíthatod el, ha van legalább 10 regenerációpontod.
* Egy vadiúj varázslat került a VP regeneráció pontból elsajátítható varázslatok listájára. A varázslat neve Istenítélet, megtanulásához 30 regeneráció pontra van szükség, valamint az IM 284 parancsra. Az energia alapú varázslat a Pusztító végzethez jellegében hasonló támadó varázslat.
* A Védõnõvér és a Maffiózó "szörnyek" immúnissá váltak a halálos érintés varázslatra.
* A Tárgyvédelem nevû varázslat felkerült a VP regenerációból elsajátítható varázslatok listájára. Az IM 178 paranccsal sajátíthatod el, ha van legalább 10 regenerációpontod.
* A Pusztítás Botja enciklopédiában említett teológiakorlát eddig nem mûködött. Mostantól csak az veheti kezébe, aki tényleg rendelkezik elegendõ szakértelemmel a forgatásához.
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.
* A lopásnál korlátozva van, hogy mennyi aranyat lophatsz egy karaktertõl. Korábban ez egy fix összeg volt, szinttõl függetlenül. Ez módosult, szinttõl függõ lett. Tehát egy magas szintû karaktertõl jóval több aranyat lehet lopni, mint eddig.
* Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.