Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Hóvihar időszakáról
Küldd el képeslapként!
"Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az időjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából. Hó esik. Olyan dermesztően hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik: valami megváltozott." - ébredés a Nagy Hóvihar beköszöntének reggelén
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 05:21:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 8. 9h:57'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: jan. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3623
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3
Extra forduló: 15

DALTAN D'YNYY KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 14. napján összeakadsz Chiarával. Egy gromak páncélt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy bakkura csizmát és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy szintszívó trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Tûztövis érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A mostani képességbe még 100 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!

Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz. Varázserõd regenerálódik. (+113 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 378. hetének nyerõszámai: 5, 30, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 295.]
* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 295.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 290.]


ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 vp felhasználásával elõállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 18 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 250.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amibõl kis gõzfelhõ tör elõ. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+63 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 210.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [+6% teo] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[95,61] A talaj süppedõs, nedves: mocsaras terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledõ varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 122 tapasztalati pontot kaptál. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy xirnox közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a xirnox fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megbököd a xirnox testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szívet. 480 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Utad során felfedezel egy gyíkfû csomót. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyíkfût. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. (Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megdöföd a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,61] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült nómenklatúra. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Semmi hatás! [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megbököd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 459 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[92,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy xirnox nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a xirnox fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel megérinted a xirnox testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szívet. 480 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [92,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illtve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+23 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[94,63] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nómenklatúra. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. [+3% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,64] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy xirnox. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox lila hasát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ezüsttõrrel meghorzsolod a xirnox jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szívet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod Ron, a Kóborló táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Rohansz, mielõtt még észbekapna.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod Adolf von Mayer táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. [30 pontot használtál fel, van még 75.]

gyk 182 30 gyakorolsz a 182. tárggyal 30 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos idõtöltés volt. A következõ szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 30.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 7, 6. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következõ körben tehát 324 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Daltan d'Ynyy, egy barna, göndör hajú, égszínkék szemû ember férfi vagy. Fairlight eljövendõ papja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

erõ : 22
iq : 26
ügyesség : 22
egészség : 18
szerencse: 26
tudatpont: 14/ 0
szint : 16
támadás : 15
védekezés: 24
életpont : 238/213
varázspt : 259/ 7
merészség: 4/ 3
agresszió: 3
menekülés: 40 %
jellem:semleges
pénz : 17 arany
magasság: 172 cm
testsúly: 97 kg
életkor: 23 év
tul.pont: 4
kép.pont: 13
EFejl: 146 TU

Eddig összesen 530 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3219 TP-t kaptál. Jelenleg 125202 TP-d van. A következõ szinthez még 54798 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, purifikátor, vérfürdetõ magszim. A 152. fordulódban 1260 arany került a bankszámládra. 1272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


szúrófegyverek: 22 ütõfegyverek: 3 lõfegyverek: 19 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); tüske (6-8.); tüske (9.); ubuk tüske (10-11.); ubuk tüske (12-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 8 nyomkövetés: 25 lopás: 10 mászás: 3 csapdakészítés: 11 csapdaészlelés: 10 gyógyítás: 51 titkosírás: 2 felderítés: 10 szörnyidomítás: 1 teológia: 15 taumaturgia: 20 zene: 8 szörnyismeret: 5 zárnyitás: 1 vadászat: 6

Feltételes parancsok


gyógyítasz 30 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 60 db-ot); lopsz a 9. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 2. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 3. fajtól 50. tárgyat; lopsz az 5. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 6. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 8. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 4. fajtól 50. tárgyat; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; Barátságosság: 155; 150; 112; 145;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) alkímia (#7 *7) varázsfesték (#9 *4) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8) örvénykerítés (#42 *10) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) városi teleport (#96 *50) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


éber kakukk Feltételes varázslat-használat: 6. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 31 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 36 51 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 50 33 Kire 217 158

Elfogott szörnyeid: kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élõ hegyi rákot! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*gromak páncél (#270) 1 mászókarom (#78) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*lánckesztyû (#230) 1*vassisak (#160) 1 bronzpáncél (#90)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 3 orgyilkos tõr (#225) 1*fúvócsõ (#20) 1*vashegyû lándzsa (#182) 2*ezüsttõr (#322) 25 tüske (#22) 2 mérgezett tüske (#23) 1 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 2 nyílvesszõ (#108)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1*réz papi karkötõ (#307) 2 borostyán függõ (#162) 1*obszidián karkötõ (#229)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 bronzkulcs (#76) 1+nyílcsapda (#243) 1 nagy bronzkulcs (#185) 10 kaja (#2) 4 aranypikkely (#415) 1 csontkulcs (#74) 1 szeksztáns (#32) 1 fáklya (#36) 1 távcsõ (#42) 1 vaskulcs (#183) 1 furulya (#233) 4 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kötél (#92) 1 kis vaskulcs (#40)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ bennük 28 korty víz (#27) ] 4 uzbány csõr (#169) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] 1 kavadu iszák (#25) [ benne 2 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 fûszertartó (#210) [ benne 1 csepp sáfránypor (#211) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

14 gyöngymangó (#135) 1 móri gyümölcs (#116) 1 téfea-agy (#172) 6 gyíkfû (#201) 1 pirkit (#153) 2 kaktusztüske (#114) 9 xirnox szív (#213) 1 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99) 3 szvó-ektoplazma (#151) 3 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 1 csuklyavirág (#133)

Összsúly: 37.69 kg megterheltség: 69 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(92,61) xirnox (#122)
(93,61) nómenklatúra (#158)
(93,63) nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(93,64) xirnox (#122), nekrofun (#173), Ron, a Kóborló (2305. kalandozó), Adolf von Mayer (2578. kalandozó)
(94,61) gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201), szintszívó (#96)
(94,63) nómenklatúra (#158)
(95,61) nekrofun (#173), varkaudarok (#64), xirnox (#122)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.