Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla szobrászművészete
Küldd el képeslapként!
Ahel Mingelo, a történelem és egyben Borax leghíresebb udvari szobrásza mindig is szívvel-lélekkel alkotott. A leggazdagabb nemesek világrengető árakig licitáltak azért, hogy kastélyaik kertjeit és szobáit Mingelo-szobrok díszíthessék.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 01:47:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cory 121. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. dec. 23. 14h:29'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: dec. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3594
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0

CORY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,40] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 Thargodan esszenciát (180 arany), 20 sallank karmot (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 purifikátor háj (eladási ár: 85 arany, ebbõl a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...

Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+30 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+30 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]


kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 689 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat
Lecsatolod a gromak páncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

t 118 támadod a 118. szörnyet
FT 118 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy trappoló dinymák! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 1 7 5 mozogsz északkeletre, északnyugatra, délnyugatra
[136,39] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa a levegõben csattan. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Galadriel. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,38] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy vortexmágus. (ld. enc.)

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 46 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 57 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellõképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a mûvelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+36 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben idõnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+38 életerõ.) Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad elõtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Õ elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fõdíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. - Elõször megtudjuk mennyire vagy erõs - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverõ súlyzóra mutat. Egyértelmû a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erõs emberre méretezték. Jöhet a következõ akadály... A következõ próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebbõl egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, elõfordul, hogy le kell bontanod már meglévõ részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Egy elf lép eléd, és elárulja, most mi következik: tányérokkal kell zsonglõrködnöd. Értetlen arckifejezésed láttán bemutatja neked mi a feladat, az étkészlet darabjait egyesével a levegõbe dobálja, csak hogy utána újra elkapja õket. A fejedet csóválod, ez biztos nem fog sikerülni. Éles csörömpölés jelzi, hogy igazad volt. "Én megmondtam" arckifejezést öltve bámulsz a mosolygó elfre. 323 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolyogva fogad. - De jó, a rakolits por. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól: - Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következõ tárgyakkal gyere legközelebb: 4 vas dobónyíl, 6 gyöngymangó, 2 grifftojás, 13 sünmedve tüske, 10 fekete gyöngy. Épp elhaladnál egy sátor elõtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tõled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orzag bilincse, 2 Temetõ, 1 Mákrózsa fõzet. Ez két pár! Mielõtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de õ sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 2 Orzag bilincse, 2 Temetõ, 1 Aranyesõ. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következõk voltak: 3 A bajnok manifesztációja, 2 Sötét motyogó. Ez full! Vesztettél. 323 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 36 darab aranyérmét. A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépõkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szûk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztõben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy földsárkány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegõbe suhint. Vasalt bunkóval eltalálod a földsárkány kõfejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 900 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,39] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [126 pontot használtál fel, van még 112.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+26 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[133,40] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy emberevõ. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevõ bal karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az emberevõ ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai majdnem eltalálnak! Az emberevõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 360 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,41] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 68.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+39 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 48.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[133,42] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hegyi Barbara, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák bal középsõ lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,43] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bunthar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar bal elsõ lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a bunthar nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 bunthar bõrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összefutsz Alaria Volerdivel. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Õ Radul Renier felesége! Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût és egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy ekharion trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mérg. ubuk dobónyíl (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.

Találkozol Chrystiannal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy bundás kabátot, egy csontamulettet, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erõövet és egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy fagymágus trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [36 pontot használtál fel, van még 12.]

gy 20 gyógyítás 12 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+20 életerõ.) [12 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

le 900 leveszed/lerakod a 900. tárgyat
Elteszed az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 417 2 kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a teknõcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: nem támadod a jó jellemûeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: támadod az 1741. kalandozót
FT 1741 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 5, 29. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következõ körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor elsõ ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektõl. Se szív, se máj, se tüdõ. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erõvel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylõ szellõket maga köré gyûjteni, és a bennük lévõ energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellõszerûvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érõ köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elõl is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvõ a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égetõ fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.



KARAKTERLAP
Cory, egy barna, rövid hajú, szürke szemû, bajuszos mutáns férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr eljövendõ papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (39). Ez a 121. fordulód.

 Erõ:26 (30)  Szint:17  Merészség:7/4 Magasság:186 cm 
 IQ:27  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:78 kg 
 Ügyesség:30  Védekezés:42  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:20  Életpont:259/105  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:20 (24)  Varázspont:328/0  Pénz:110 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:14/6   Pszi pont:90/10       EFejl:13 
Eddig összesen 506 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7973 TP-t kaptál. Jelenleg 211734 TP-d van. A következõ szinthez még 48266 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknõs, élõholt quwarg, bunthar. A 118. fordulódban 1058 arany került a bankszámládra. 1068 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 4   vágófegyverek: 4
  ütõfegyverek: 22   lõfegyverek: 17    

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11   2. nyomkövetés: 35 (+1)   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 11   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 38
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 14   11. taumaturgia: 18   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 3 (+1)   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 7
  16. pszi: 11   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 5
  19. bányászat: 7        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 20 TVP-ért
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
púpos burástya (#92), trikornis (#104) (csak egyszer), részeg kalandozó (#187) (csak egyszer), Ilrilyn-Theft (#1741) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
óriáserõ (#53)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kocsmai verekedõ (#188)   energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> hadroszaurusz (#162)   agykorbács (#97) >> bunthar (#396)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élõ ragyás burástyát.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 1 * rejtõköpeny (#277) 1   ryuku mellvért (#689)
$5   tankány karom ($237) 1 * teknõcpajzs (#417) 1   vassisak (#160)
1 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
2   csontpálca (#329) 1 * fúvócsõ (#20) 1   harci kalapács (#174)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 2   mérg. ubuk tüske (#137) 1   ryuku buzogány (#696)
1 * vasalt bunkó (#181) 2   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 2   Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst papi karkötõ (#308)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1   örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
4   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kristálygömb (#265)
2   nagy bronzkulcs (#185) 1   szeksztáns (#32)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2   sullár hólyag (#168) [bennük $2 csepp spiritusz ($170), fér még: 38]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 53]
2   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 36]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
51   álompor (#396) 6   aurach fog (#657) 3   bunthar bõr (#733)
1   dözmöng szív (#122) 109 + drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665)
5   fõnixtoll (#563) $2   gromak bõr ($268) 55   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   liumbe hajtás (#655) 8   móri gyümölcs (#116)
2   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667) 3   pirkit (#153)
8   rinóbõr (#651) 20   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650)
1   sáska amulett (#668) 1   teknõsesszencia (#702) 4   Thargodan esszencia (#328)
1   varkaudar tekercs (#653) 13   vasérc (#152)    

Összsúly: 88.51 kgMegterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
2 rakolits por (#669) 1 sallank karom (#128) 16 tüske (#22)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bõr (#733) 4 kaktusztüske (#114) 1 tankány karom (#237)



E körben tett lépéseid térképe

(133,40) emberevõk (#119), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(133,42) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), olvasztókemence (#86), oltár, Fairlight oltár, Chara-din monolitja
(#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), érclelõhely, trappoló dinymákok (#118)
(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), Alaria Volerdi (1264. kalandozó),
Chrystian (2847. kalandozó)
(134,39) Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(134,41) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, Chara-din
monolitja (#534), 40. jellempróba, karmos tankányok (#137), quwarg harcos (#201)
(135,38) vortexmágus (#418), földsárkány (#359)
(135,40) trappoló dinymákok (#118)
(136,39) pattanóbödék (#145), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 29. jellempróba, mûvészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2003.12.23 14:21 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 9467. számláról!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.