Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Dezintegráció
Küldd el képeslapként!
"He-he! Csak nem porrá omlott a kis barátod? Siess összeszedni a hamut, mielőtt még elfújja a szél!" - Urgod gonoszkodásaiból
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 22:41:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Silver Ice 25. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 18. 15h:38'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: máj. 24.
A következõ fordulódat legkorábban
a 26. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #3589
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 109
Extra forduló: 1

SILVER ICE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,-23] koordinátán. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)


d 92 3 eldobod a 92. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

d 64 3 eldobod a 64. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

d 6 3 eldobod a 6. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kõkést. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[34,-24] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Elenios nevû valakirõl kezd beszélni. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy sebesült sóhajtó dorony ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [35,-23] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Leah neve... (ld. enc.) Felfedeztél egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy bo-skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo-skorpió testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+20 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 115.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfénybõl csak kevés szûrõdik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. (ld. enc.) Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 mozogsz északkeletre
[36,-24] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Dornodon nevû valakirõl kezd beszélni. (ld. enc.) Találsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakõ van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 77.]

m 3 mozogsz délkeletre
[37,-23] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Tharr nevû valakirõl kezd beszélni. (ld. enc.) Észreveszel egy mély kutat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledõ kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+20 életerõ.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Látva, hogy nincs esélyed, menekülsz kifelé a kötélen. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+22 életerõ.) [44 pontot használtál fel, van még -7.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A jövõben lehetõséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következõ körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tûnik, ahogy egy vidám, csilingelõ hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennõjét szolgálom! Akarsz az õ papja lenni? A bûvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennõ csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbûvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

LEAH MEGIDÉZÉSE
Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkû lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kõbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor elõtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élõk és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idõ elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívõk száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetõt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellõ áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követõjévé, sõt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követõi csak gonosz jellemûek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett, mérges csípésû bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának elõresújtásával támad, és ez a csípés mérgezõ. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejébõl.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bõrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kõhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetõen csengõ, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követõt. Hogy papjává és az új hit terjesztõjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakõnél. Megfelelõ áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívõé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemû beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtõl! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhõket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényû utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyûrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepõdsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell õrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltõl, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkû gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, félévente egyszer, lehetõséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldõ EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetõen, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövõben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 1 játékhét. (Ezt az enciklopédiát azok kapják meg, akik meglépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk.)



KARAKTERLAP
Silver Ice, egy barna, copfos hajú, barna szemû, kecskeszakállas elf férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Ez a 25. fordulód.

 Erõ:12  Szint: Merészség:4/4 Magasság:160 cm 
 IQ:15  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:45 kg 
 Ügyesség:17  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:164/164 év 
 Egészség:11  Életpont:100/51  Jellem: semleges (+6) Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:0/0  Pénz:41 arany Kép. pont:
Eddig összesen 82 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 TP-t kaptál. Jelenleg 3472 TP-d van. A következõ szinthez még 528 TP szükséges. Trófeáid: garokk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 7   ütõfegyverek: 2   lõfegyverek: 5
  dobófegyverek: 4       

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 10   3. mászás: 2
  4. csapdaészlelés: 1   5. gyógyítás: 11 (+1)   6. titkosírás: 1
  7. felderítés: 1   8. zárnyitás: 3   9. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1   díszes rézpajzs (#84) 1 * kis bõrpajzs (#45)
1   mászókarom (#78) 1   rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1   bunkósbot (#9) 1   csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
1 * fúvócsõ (#20) 1   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6)
1   parittya (#18)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 + deus ex machina (#1) 1   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   távcsõ (#42) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1   vizestömlõ (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   bakkura bõr (#95) 1   bordacsont (#16) 1   fémrúd (#104)
5   kaktusztüske (#114) 1   lapockacsont (#33) 4   madártoll (#112)
4   mákrózsa virág (#56) 2   mandibulapenge (#125) 1   móri gyümölcs (#116)
2   rókafarok (#124) 5   sallank karom (#128) 9   smirglilevél (#29)
1   szárnyas hernyó (#69) 2   tigroszlán fog (#63) 2   tükör (#43)
2   varányszem (#30) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 33.15 kgMegterheltség: 97%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csontszablya (#64) 2 kaja (#2) 3 kõkés (#6)
3 kötél (#92) 2 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33) 1 rézsisak (#72)



E körben tett lépéseid térképe

(34,-24) Elenios rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Tharr oltár, 21. jellempróba, sóhajtó dorony
(#112)
(35,-23) Leah rúnaköve, mély kút (#93), Sheran oltár, bo-skorpió (#54)
(36,-24) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Dornodon oltár
(37,-23) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), 22. jellempróba, Tharr oltár, kaffogó hebrencs (#88), topránypolip (#86)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.