Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sárkány a jég létsíkjáról
Küldd el képeslapként!
"Ha létezik elbűvölő fenevad, akkor a hósárkány az: vakítóan fehér bundája nem csupán a hideg ellen tökéletes öltözék, hanem egyben olyan eleganciát sugároz, mely előtt mindenki kénytelen fejet hajtani. Persze a lényből áradó méltóság ellenére a hósárkány világnézete megegyezik a többi sárkányéval: pusztíts el mindent, ami mozog, mielőtt ők tennék veled ugyanezt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 16:44:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Transz-Plazma 124. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 14. 9h:10'
EZ A 395. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
396. játékheted kezdete: júl. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3544
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 88
Extra forduló: 9

TRANSZ-PLAZMA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,-3] koordinátán. God of the Destiny megtámadott tudatcsatával. Gyõzelmet arattál! A jutalmad ellenfeled tudati energiája. (+3 TU.)

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.)


ek 7 1 3 t. energia kisütése: 7 1 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 rejtõzködés.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 294.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+100 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+52 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[104,-3] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Egyre éhesebb vagy. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,-3] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bõrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 180 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tõrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [106,-3] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a földsárkány bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a földsárkány kõfejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. [24 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[107,-3] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy pattanóböde. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A pattanóböde a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bõrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A pattanóböde a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaktusztüskét. Elhajítod a vacak fagyféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Továbbmész...) [108,-3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy szent tölgyfát. Közeleg az ebédidõ, de nincs semmi kajád. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [109,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy márványtornyot. Éhes vagy. [24 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[110,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Sûrû szárnycsattogtatással egy uzbány távolodik. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy amniosz-fát. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Szomjazva veted magad a vízre. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szi-Ti hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éhes vagy. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [112,-3] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll elõtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 mozogsz keletre
[113,-3] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ongóliant orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 134.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 94.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 54.]


tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy epokitféreg volt. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerõ.) [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következõ körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtõzködnek, és kõkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestû ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élõlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetõen - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtõzõ óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.



KARAKTERLAP
Transz-Plazma, egy hosszú ezüsthajú, piros szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

 Erõ:20  Szint:15  Merészség:6/3 Magasság:165 cm 
 IQ:24  Támadás:14  Agresszió:8 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:27  Védekezés:10  Menekülés:30 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:14 (16)  Életpont:224/62  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:21  Varázspont:201/201  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:9/6             
Eddig összesen 400 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 942 TP-t kaptál. Jelenleg 85130 TP-d van. A következõ szinthez még 34870 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, ulkor jéglény. A 112. fordulódban 16 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2   szúrófegyverek: 19   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 5   lõfegyverek: 2   dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13   2. nyomkövetés: 24   3. lopás: 1
  4. mászás: 6   5. csapdakészítés: 6   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 49 (+1)   8. titkosírás: 3   9. felderítés: 2
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 10   12. taumaturgia: 14
  13. zene: 2   14. szörnyismeret: 3   15. zárnyitás: 1
  16. vadászat: 15   17. bányászat: 4 (+1)    

FELTÉTELES PARANCSOK
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), kavadu (#19), piromenyét (#99), massza (#217) (csak egyszer), alpesi tehén (#91), God of the Destiny (#1211)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kõagy (#3359), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), kardfogú fülemüle (#146), õrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)    
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbõr kesztyû (#49)        
Fegyverek és lövedékek
1   kõkés (#6) $3 * orgyilkos tõr ($225) 6   ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 6   fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135)
20   kaktusztüske (#114) 2   madártoll (#112) 5   mákrózsa virág (#56)
1   mocsári penke (#148) 2   móri gyümölcs (#116) 2   tükör (#43)

Összsúly: 6.15 kgMegterheltség: 10%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)    



E körben tett lépéseid térképe

(104,-3) oltár, Tharr oltár, érclelõhely
(105,-3) vadtrollok (#70), fémbontó szójer (#150)
(106,-3) földsárkány (#359)
(107,-3) pattanóböde (#145), 33. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152)
(108,-3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), szent tölgyfa (#393)
(109,-3) márványtorony (#175)
(110,-3) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, mûvészi porolit (#720)
(111,-3) tavacska, Tharr oltár
(112,-3) oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(113,-3) Elenios rúnaköve, oltár, mûvészi porolit (#720), epokitféreg (#147)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.