Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ylgoroth, a nagyhatalmú Thargodan
Küldd el képeslapként!
"A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-30 22:36:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-30 22:36:24 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-30 22:36:30 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Bumby 204. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 28. 12h:12'
EZ A 221. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
222. játékheted kezdete: jan. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3277
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 41
Extra forduló: 4

BUMBY KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bossy. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû gnóm nõvel. Fekete a bõre. Dornodon elsõ számú avatárja. Egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy ónix masszavadítót, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Arnilla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int. A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Sheran félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Összeismerkedtek. Az õ neve Eassy-Lien Dib. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. Fekete a bõre. Dornodon elsõ számú avatárja. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy tüskés gigaféreg trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve Thier Mirgandil. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 8. napon ismét összeakadsz Thier Mirgandillal. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 8. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, kék szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kérõdzõ etra trófea, egy sötét gnóm trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Gyerekkel van! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Eryona. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedves, dicsérõ szavakat mondasz neki és hõstetteidrõl mesélsz. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hûvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 smaragd védõgyûrût (2050 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Egyértelmûen férfi nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemû alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erõs kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserû mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát. Az aranytermõ erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+54 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 587. hetének nyerõszámai: 28, 25, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 4. KP: használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: használod a 238. tárgyat
Amikor elõveszed a hangszert, bámész tömeg gyûlik köréd. Játszani kezdesz a lanton. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd [+21 arany]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 472.]


v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 467.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 467.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 462.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvetõ gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 447.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy smaragdgólem. {támadása: 36.}

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 186 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [22 pontot használtál fel, van még 425.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 1847 arany. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 mozogsz északra
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [12 pontot használtál fel, van még 413.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 363.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 313.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 273.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 238.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: idõcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 203.]

vtn 277 varázslat tanulás: a 277. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: filofaxáció. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 168.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
[94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledõ útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 6.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következõ épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [92,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az összes Elenios hívõ keze! -E.X.- " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nõjének dicsõítésére! -G. " Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölõ? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea és egy útonálló trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütõ ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Õserõ. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [36 pontot használtál fel, van még 97.]

be 611 30 7 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. - Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! - Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kifizetsz 12 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tûnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

in 4353 24 54 leírod a 4353. kalandozónak a 24. szörnyet az 54. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökõkutat. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

in 4353 32 58 leírod a 4353. kalandozónak a 32. szörnyet az 58. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 97.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.] 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 12, 23. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkõzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 94 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 94 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következõ körben tehát 439 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedbõl egy hosszú tûznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tûz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függõen, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamezõ tompítja, és kissé eltéríti a téged érõ csapásokat, ezáltal a harc idõtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.

IDÕCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepõen egyszerûen megidézhetõ varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idõ folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erõlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZÕ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kõvé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükrözõ felület jelenik meg elõtted, amely segít abban, hogy a kõvé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kõszem (kõvé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.



KARAKTERLAP
Bumby, egy kopasz, csillogó szemû, körszakállas ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Fairlight eljövendõ papja vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

 Erõ:24 (29)  Szint:18  Merészség:8/5 Magasság:167 cm 
 IQ:26 (30)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:93 kg 
 Ügyesség:34 (40)  Védekezés:41  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:17 (19)  Életpont:373/169  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:23 (25)  Varázspont:356/327  Pénz:717 arany Kép. pont:
 Tudatpont:17/13   Pszi pont:130/4       EFejl:12 
Eddig összesen 760 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1219 TP-t kaptál. Jelenleg 321289 TP-d van. A következõ szinthez még 18711 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, részeg kalandozó, ryuku csapásvezetõ. A 204. fordulódban 1847 arany került a bankszámládra. 1847 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: * 19   vágófegyverek: 6
  ütõfegyverek: 20 (+1)   lõfegyverek: 8   dobófegyverek: 21 (+1)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyû lándzsa (#87)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6   2. nyomkövetés: 28   3. lopás: 1
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 14   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 43   8. titkosírás: 9   9. felderítés: 36
  10. szörnyidomítás: 2   11. teológia: 16   12. taumaturgia: 19
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 9   15. zene: 56 (+1)
  16. szörnyismeret: 5   17. pszi: * 19   18. zárnyitás: 1
  19. vadászat: 10   20. bányászat: 10    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 3 mezõre repítsen
gyógyítasz 39% életerõ alatt 39 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 6 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyû lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 2   kígyóbõr kesztyû (#49)
1   láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   ryuku köpeny (#693) 1 * ryuku mellvért (#689) 1 * szirén köpenye (#820)
1   szöges páncél (#65) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 4   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 6   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 * orgyilkos tõr (#225)
2   rövid íj (#107) 3   sallank nyíl (#129) 1   szöges bunkó (#8)
8   tüske (#22) 7   ubuk dobónyíl (#138) 17   ubuk tüske (#131)
1   vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst gyûrû (#180) 3   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1   hatalom fülbevalója (#817)
1 * igazgy. fülbevaló (#197) 1   korinthai talizmán (#814) 1   nap szimbólum (#141)
1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. topáza (#1247)
1   réz papi karkötõ (#307) 1   smaragd védõgyûrû (#223) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235)
3   ezüst kulcs (#184) 1   fáklya (#36) 2   hebrencs csapda (#147)
14   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 1   lant (#238) 2   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186) 3 + pukkanó tûcsapda (#336)
3   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 2   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
8   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 69]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
9   kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 87]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 72 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 78 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 100 korty víz (#27), fér még: 0]
4   zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 62]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
63   álompor (#396) 1   bev formázó minta (#299) 1   bunthar bõr (#733)
1   darázsfarok (#654) 1   dorony tüdõ (#212) 14   elkarog szõr (#665)
4   evaporõr háj (#105) 14   fabontó (#106) 1   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 7   fülemüle agyar (#267) 5   grifftojás (#179)
4   gromak bõr (#268) 12   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
1   hebrencs állkapocs (#130) 1   ilkin érc (#232) 2   jégszív (#282)
9   kaktusztüske (#114) 3   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33)
42   madártoll (#112) 6   magszim bél (#103) 1   móri gyümölcs (#116)
3   mutáns csont (#331) 3   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21)
1   ovimon-bogyó (#207) 12   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
2   purifikátor háj (#269) 2   rakolits por (#669) 4   ramit kõ (#226)
9   rókafarok (#124) 17   sallank karom (#128) 4   sámán erszény (#650)
1   sáska amulett (#668) 1   smirglilevél (#29) 5   sünmedve tüske (#14)
1   téfea-agy (#172) 1   trikornis szarv (#198) 4   tükör (#43)
6   varányszem (#30) 4   vasérc (#152) 7   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 110.86 kgMegterheltség: 142%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 kaja (#2) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
717 arany (#50) 1 fabontó (#106) 1 magszim bél (#103)
6 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(92,54) fogadó # (#611), oltár, Õserõ (5248. kalandozó)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), smaragdgólem (#417)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), útonálló (#130)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.