Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Égető tekintet
Küldd el képeslapként!
Míg Dornodon tűzmágiája "csak" a nagyfokú pusztításra terjed ki, addig Raia olyan széleskörű tűzvarázslatokkal rendelkezik, ami alapján méltán nevezik a tűz istenének. Egyik ilyen igencsak érdekes, tűzvarázslatokat tápoló varázslata, az égető tekintet. Hatása alatt használójának szemében apró lángnyelvek lobognak.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 16:11:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Red Lion 158. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 6. 14h:27'
EZ A 368. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
369. játékheted kezdete: júl. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3236
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 839
Extra forduló: 7

RED LION KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,-22] koordinátán. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...


m 1 3 5 mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
Magasba nyúló hegycsúcsok, hideg sziklák közé érkeztél. Halott szemmel lehet csak igazán látni, még mennyi élet van itt így is: minden az életenergia izzó vörösétõl pezseg. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Egyszercsak észreveszel egy tüskés harci gromakot. Elsõ pillantásra hátrahõkölsz, de aztán rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész. Egyszercsak megpillantod egy szõke, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõ táborát. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Hiába érinted meg, kezed átmegy a testén, õ pedig észre sem vesz. Csalódottan továbbállsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) A szellõ, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Talán mégsem vagy olyan sebezhetetlen, mint hitted: szembejön egy sötét motyogó, és nagyon is úgy tûnik, jól lát, sõt mi több, harcra készül... Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét motyogó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sötét motyogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztetõ valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfi táborát. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku sisakot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Persze levegõnek néz Téged.

(Továbbmész...) Belibbensz egy erdõbe. Játékosan cikázol egy fa koronájában, halálra rémisztve a Téged valahogyan megérzõ madárfiókákat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy tûzrakó helyet. A tûzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom thariakrémes bogártúrót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Észreveszel egy bávatag golombárt. Bárcsak élõ lennél, és nálad lenne a fegyvered! Búskomoran továbbállsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 487.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
Tovább suhansz az erdõ jótékony, árnyas hûvösében. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy ködmangó cserjét. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Mozog elõtted valami! Hamarosan meglátsz egy trikornist. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. A gomolygó ködbõl elõszökken egy árnyékrája. Harcra késznek tûnik - védened kell az életedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd az árnyékrája szürke hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az árnyékrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 12 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, piros szemû, körszakállas troll férfi táborát. Fekete a bõre. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megpróbálkozol a mentális kapcsolattal, de mindhiába. Egyszercsak megpillantod egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns nõ táborát. A bõre sötétebb az átlagosnál. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy bunthar trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy alanori csatamén! Nem lát Téged. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfi táborát. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tûzgömb. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Persze levegõnek néz Téged. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ködkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Feri a Törperõs lábát masszírozza. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 457.]

(Feltételes gyógyítás:) Túlvilági akaratodat kinyújtod, és megkezded a táplálkozás sötét módját. (+5 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 437.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ababo elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nem sokkal magad elõtt megpillantasz egy sivatagi doareget. Tréfából átrepülsz rajta, mire megborzong, talán megérezve a halál lehelletét. Megjelenik egy sötét motyogó. Ugyanabban a világban van, mint Te. Rád támad! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét motyogó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Egy bucka alól ezer éve holt lelkek csatlakoznak hozzád. Versenyt repültök a széllel. Aztán õk megunják, és visszatérnek nyugvóhelyükre. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ran'Amart Morgurth vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy térkaput. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törõdnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körbõl! " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Az árnyak közül kiemelkedik egy sötét motyogó! Nincs más megoldás, harcolnod kell. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét motyogó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sötét motyogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Lilien-Dour táborát. Sheran fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított sullár. Nem lát Téged. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kõtorony (665. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 417.]

(Feltételes gyógyítás:) Élvezettel táplálkozol a nyüzsgõ-pezsgõ létformák energiájából. (+11 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 397.]


* 1. BP: keresed a 22. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.] Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid másvilági pihenésedet.
Ebben a körben 397 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 397 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következõ körben tehát 696 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
Red Lion, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû quwarg férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Elenios követõje vagy. A QUWARG (#9156) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

 Erõ:35  Szint:11  Merészség:10/10 Magasság:153 cm 
 IQ:13  Támadás:10  Agresszió:10 Testsúly:58 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:29/29 év 
 Egészség: Életpont:49/49  Jellem: jó (53) Tul. pont:
 Szerencse:10  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:18/0           EFejl:16 
Eddig összesen 216 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 TP-t kaptál. Jelenleg 21904 TP-d van. A következõ szinthez még 3096 TP szükséges. Trófeáid: sötét motyogó, árnyékrája, pöfögõ kregon. Jelenleg 28 quwarg követõd van. A 156. fordulódban 150 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 154 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 14   szúrófegyverek: 2   ütõfegyverek: 1
  lõfegyverek: 4   dobófegyverek: 2    

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 69   2. nyomkövetés: 41 (+1)   3. lopás: 1
  4. csapdakészítés: 7   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 37
  7. titkosírás: 2   8. felderítés: 2   9. harcmûvészetek: 13
  10. szörnyismeret: 9   11. zárnyitás: 1   12. vadászat: 42
  13. bányászat: 23        

FELTÉTELES PARANCSOK
gyógyítasz 90% életerõ alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz vashegyû lándzsát (#182) (max. 2 darabot , csak egyszer), rézgolyót (#343) (max. 10 darabot , csak egyszer), vashegyû nyilat (#176) (max. 100 darabot , csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
pöfögõ kregon (#182), szintszívó (#96) (csak egyszer)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1   ködkard (#319)        
4   árnyéksár (#61) 2   kregon zúzmó (#320)    

Összsúly: 0.00 kgMegterheltség: 0%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 árnyéksár (#61)        



E körben tett lépéseid térképe

(36,-22) Raia oltár, vaskohó (#155), ködkapu (#60), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(37,-22) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), Fairlight oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), sötét motyogó (#37)
(37,-21) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár
(38,-22) kõtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, mûvészi porolit (#720), térkapu (#452),
érclelõhely, sötét motyogó (#37)
(38,-21) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534),
nekrofun (#173), ködmangó cserje (#58, belõle készíthetõ: #59), mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), árnyékrája
(#87)
(39,-23) oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), mûvészi
porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(39,-21) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), tûzrakó hely (#1169), nekrofun (#173)
(40,-22) Bunkó Akadémia (#707), oltár, sötét motyogó (#37)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.