Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zarknod kovácsai
Küldd el képeslapként!
A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-30 16:42:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. nov. 25. 15h:22'
EZ A 403. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
404. játékheted kezdete: nov. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3235
SZÁMLA : #2338
ZSETONOK : 193
Extra forduló: 7

CARAMON MAJERE KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Ron, a Kóborlóval. Sheran kisebb papja. Egy kígyóbõr övet, egy umbatari karkötõt, egy virág szimbólumot, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy vasvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot és egy halálhozó talizmánt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy dehidrátor trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû az alávaló. Így szólsz: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios kisebb papja. Egy szem szimbólumot, egy láncinget, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy vortex talizmánt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy vassisakot és egy lánckesztyût visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Egy gyermek van vele. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Így szólsz: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Kedvesen megkérdezi tõled, hogy tudsz-e adni neki madártollat. Elbûvölve bólintasz. Átadsz 8 madártollat. Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon összefutsz Vöröshasú Eliottal. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy ryuku köpenyt, egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy ezüst papi karkötõt, egy bronzsisakot és egy ryuku nadrágot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Mentális auráját felismered, semleges jellemû a hitvány! Azt mondod: " Minden KT porszem hozzánk képest!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon összeakadsz Kloin Drungasszal. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy ryuku nadrágot, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy rézsisakot és egy szürke bõrkesztyût visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! Azt mondod: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemû kobudera nõvel. Fekete a bõre. Leah felszentelt papja. Egy sötét kámzsát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Kridaqwua. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Azt mondod: " Minden KT porszem hozzánk képest!" 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû iszonyatosan sovány mutáns férfival. Fekete a bõre. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy ryuku sisakot és egy ryuku kesztyût visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy quwarg harcos trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Immortalis Viator. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Minden KT porszem hozzánk képest!" Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû quwarg férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre sárga. Xswytyyzlidjxat áldását viseli magán. Mögötte félelmetes Quwarg horda kíséri, ami 355 quwargból áll. Jaj, csak rád ne eressze õket! Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy láncinget, egy jing-jang fejpántot, egy ritualista övet és egy rejtõköpenyt visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy velociraptor trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy acélkolosszust kibelezõ vicsorgó QUWARG. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Nem tûnik túl barátságosnak. Így szólsz: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Odébbállsz. A 2. napon összefutsz Dequator Marsessel. Sheran fõpapja. Egy ryuku köpenyt, egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy kvazár sisakot, egy ryuku nadrágot, egy arany papi karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy zangrozi csizmát, egy regeneráló gyûrût, egy zafír erõövet, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védõgyûrût, egy vortex talizmánt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Holmiját egy quwarg királynõ cipeli. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Azt mondod: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 5. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre bronzként csillog. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy hatalom fülbevalóját és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy nanda trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Szürke Állomány. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Aztán elköszöntök egymástól. Az 5. napon találkozol egy kopasz, barna szemû, harcsabajszos kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Raia fõpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy kristályrendet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt, egy bíbor erõövet, egy rothasztó talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy kvazár sisakot, egy gromak páncélt, egy a szirén köpenyét és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Odaveted: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Folytatod utadat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+192 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Egy buta jó póruljárt az általad elhelyezett jellempróbával. Juhé! (+2 gonoszság.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elõl. {KCC:} Mandibulakaszával végigvágod a ryuku gárdista farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 578.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]
* 2. KP: t. energia kisütése: 103 1
Elhelyezed a jellempróba-illúziót, majd összedörzsölöd tenyeredet. He-he, jó móka lesz! [1 pontot használtál fel, van még 572.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]
* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]
* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 552.]


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielõtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+63 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 512.]

a 259 3363 1 átadod a 259. tárgyat a 3363. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókõ. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

a 259 1004 1 átadod a 259. tárgyat az 1004. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókõ. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

a 112 1004 100 átadod a 112. tárgyat az 1004. kalandozónak (100 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 100 madártollat Alex Despronder részére. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

v 7 123 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 504.]

v 22 188 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ mérg.ubuk dobónyílat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ubuk dobónyíl, 1 gyenge méreg. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 499.]

a 138 4659 3 átadod a 138. tárgyat a 4659. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 ubuk dobónyílat Inferno részére. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[127,4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával felnyitod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy elpusztított nekrofunt. Felfedeztél egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemû, körszakállas árnymanó férfival. Bõre sárga. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát és egy sötét kámzsát visel. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Auráját érzékelve máris tudod, õ is gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Gennyes Jocó. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Összefutsz Szürke Állománnyal. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy vassisakot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet, egy villám szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy hatalom fülbevalóját és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy nanda trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Odaveted: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Találkozol Kridaqwuával. Leah felszentelt papja. Egy sötét kámzsát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Odaveted: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktõl, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [128,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyû intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következõ kincseket találtad: egy sallank nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 27 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a csatamezõ populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élõholt mágus jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt mágus jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nem sikerült az élõholt mágus ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Látsz egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Loph O'Thöck formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz Simon Phoenix-szel. Sheran bíborosa. Egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy szürke bõrkesztyût, egy virág szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Furán nézel a másik kalandozóra. Vajon mit bámulhat ennyire a hátasodon? Még jó, alaposan beidomítottad a pollátort: hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette a kalandozó arcába küldi azt, ami az elõbb még a saját szájából ömlött. Hö-hö! Ez jó. Azért máskor nem ússza meg ilyen könnyen. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Azt mondod: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [128,3] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Észreveszel egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ryuku légiós. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 12 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós farkát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 458.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[129,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). (Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy mûvészi porolitot. délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezõt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku légiós csapása csak a levegõt találja. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 19 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával végigvágdosod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerõ). [-8 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerõ). [-8 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-8 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerõ). [-8 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Látsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ababo lábát masszírozza. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mûvészi porolitot. nyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 412.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[132,4] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tetemember. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember bûzlõ testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tetemember testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,4] Egyre több a fa. Sûrû erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelõdsz egy sûrû facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,3] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben egy ryuku légiós irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku légiós farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mandibulakaszával megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû quwarg férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre sárga. Xswytyyzlidjxat áldását viseli magán. Mögötte félelmetes Quwarg horda kíséri, ami 355 quwargból áll. Jaj, csak rád ne eressze õket! Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy láncinget, egy jing-jang fejpántot, egy ritualista övet és egy rejtõköpenyt visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy velociraptor trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy acélkolosszust kibelezõ vicsorgó QUWARG. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. A másik megtorpan egy pillanatra, valószínûleg azért, hogy szemügyre vegye az aurapollátort. Ennyi idõ elég volt az állat számára ahhoz, hogy egy frappáns (nem igazán egyenes) csíkot "locsoljon" a kalandozó nadrágjára. Mekkora bunkó ez az állat! Méltó hozzád, egy Serény Múmiához! Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Így szólsz: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Otthagyod a másik kalandozót.

Összeakadsz egy smaragdzöld szemû, hófehér bundájú, kis termetû farkassal. Méltóságteljes testtartása erõt, hatalmat sugároz. Legjobb lesz, ha nem akadékoskodsz... Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [26 pontot használtál fel, van még 386.]

m 2 mozogsz keletre
[135,3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Lejm egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elõrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-8 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete csuha alá rejtõzõ lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Úgy látszik, a másik is észrevette, hogy öklendezni akar az aurapollátor. Ez az! Ki is jött minden... ...egyenesen a kalandozó arcába. Hi-hi! Mehet mosakodni. Miközben elballag, jó hangosan kiröhögöd. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Így szólsz: " Ne nézzél, úgy is megloplak!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [12 pontot használtál fel, van még 374.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 354.]

kf 692 687 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 687. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

tv 31 61 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 61. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: tûzesõ. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 344.]
* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 334.]
* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 687. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 693. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 294.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 254.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 214.]


tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-2 életerõ.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következõ körben tehát 586 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Caramon Majere, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 245. fordulód.

erõ : 26
iq : 31(33)
ügyesség : 27
egészség : 19
szerencse: 31
tudatpont: 21/ 0
szint : 21
támadás : 28
védekezés: 35
életpont : 290/188
varázspt : 482/269
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (666)
pénz : 535 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 144 cm
testsúly: 46 kg
életkor: 34 év
tul.pont: 4
kép.pont: 7
EFejl: 24 TU

Eddig összesen 1434 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8735 TP-t kaptál. Jelenleg 793126 TP-d van. A következõ szinthez még 6874 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, quwarg parafenomén. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 8 királynõ, 6 élõholt, 4 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén. A 233. fordulódban 52 arany került a bankszámládra. 61 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás:*24/00 szúrófegyverek: 1/38 vágófegyverek: 13/15 ütõfegyverek: 2/83 lõfegyverek:*21/00 dobófegyverek: 17/57 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << ököl Felt. lõfegyver használat: semmi (0-7.); ubuk dobónyíl (8-); tüske (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 19/37 nyomkövetés: 56/78 lopás: 12/42 mászás: 9/22 csapdakészítés: 17/99 csapdaészlelés: 8/33 gyógyítás: 49/22 titkosírás: 1/20 felderítés: 10/55 szörnyidomítás: 5/99 teológia: 30/52 taumaturgia: 25/21 szerencsejáték: 1/69 versengés: 1/15 harcmûvészetek: 24/00 zene: 2/53 szörnyismeret: 34/94 zárnyitás: 1/10 vadászat: 15/69 bányászat: 7/93

Feltételes parancsok


DX 1;totem: 60% 10; gyógyítasz 45 % életerõ alatt, 40 pontért; ásol max. 40 pontért; *készítesz 133. tárgyat (max. 20 db-ot); mászol max. 40 pontért; készítesz 556. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); kutatsz max. 120 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *242; *153; *201; *202; *96; Barátságosság: 9137. KT; 146; 4538; 2063; 274; 2577; 165; semleges jellemûek; jó jellemûek; 4659; 9124. KT; 9366. KT;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) tompítás (#40 *8) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) szárazság (#48 *6) elektromos pajzs (#51 *14) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) agyroppantás (#91 *16) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) varázsszem (#184 *9) Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 11 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


áldomás vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 61 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 51 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 61 37 61 37 37 33 37 40 Kire 159 221 242 150 155 158 368 176

Elfogott szörnyeid: aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: éhes; arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 2.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! 3.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal).

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*gromak páncél (#270) 1*jing-jang fejpánt (#556) 1*kígyóbõr öv (#410) 1 mászókarom (#78) 1*nagy vaspajzs (#161) 1 bakkura csizma (#96) 4*tankány karom (#237) 1 bõrsisak (#57) 1*fekete bõrcsizma (#247)

Fegyverek és lövedékek

1 mandibulakasza (#127) 2 kõkés (#6) 1 parittya (#18) 3 ubuk dobónyíl (#138) 1*fúvócsõ (#20) 1 rövid íj (#107) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 5 szögletes kõ (#17) 1+ryuku szablya (#695) 20*tüske (#22) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 nyu-shuriken (#157) 1 ryuku buzogány (#696) $2 sallank nyíl ($129)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

2*denevér szimbólum (#140) 1 aranylánc (#191) 1*obszidián karkötõ (#229) 2 ezüst nyaklánc (#117)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 vaskulcs (#183) 2 csontkulcs (#74) 1 furulya (#233) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 3 ezüst kulcs (#184) 10+pukkanó tûcsapda (#336) 1 szeksztáns (#32) 3 bronzkulcs (#76) 1 mászókampó (#165) 1 távcsõ (#42) 1 ásó (#34) 2 nagy vaskulcs (#186) 3 rézkulcs (#75) 4 aranypikkely (#415) 2+deus ex machina (#1) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 fáklya (#36)

Löttyök és porok, tartóstul

5 kavadu iszák (#25) [ bennük 11 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 uzbány csõr (#169) [ bennük $24 csepp ugh méreg ($166) ] 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 3 vizestömlõ (#3) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 39 csepp ragasztó (#83) ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 73 csepp spiritusz (#170) ] 1 huhogó bibe (#332) [ üres ] 1 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 rókafarok (#124) 5 smirglilevél (#29) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 tükör (#43) 17 madártoll (#112) 1 grákóbõr (#41) 74 álompor (#396) 1 moa üveggömb (#383) 1 rinóbõr (#651) 1 acélpengõke (#231) 11 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 1 kazmár gyökér (#205) 2 mocsári penke (#148) 22 kaktusztüske (#114) 4 amniosz (#203) 1 mutáns csont (#331) 9 magszim bél (#103) 1 csuklyavirág (#133) 1 ormánygõte csont (#21) 6 fõnixtoll (#563) 27 drótszõr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 12 elkarog szõr (#665) 5 púderkõ (#119) 1 liumbe hajtás (#655)

Összsúly: 55.57 kg megterheltség: 89 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(126,3) ryuku gárdisták (#360)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, epokitféreg (#147), Gennyes Jocó (2220. kalandozó), Szürke Állomány
(3967. kalandozó), Kridaqwua (5043. kalandozó)
(128,3) Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 34. jellempróba, ryuku légiósok (#361)
(128,4) dögkeselyû (#174), zombi (#49), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, Simon Phoenix (2381. kalandozó)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Dornodon oltár, 45. jellempróba
(130,3) ryuku légiósok (#361), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, 42. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(131,4) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár,
mûvészi porolit (#720), 47. jellempróba
(132,4) tetememberek (#123), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, 24. jellempróba, álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396)
(133,4) kardfogú fülemüle (#146), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(134,3) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), 43.
jellempróba, ryuku légiósok (#361), egy kobudera férfi, egy alakváltó férfi
(135,3) Dornodon rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba, mûvészi
porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360), Arnilla (4427. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.