Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A triklem drakolder
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Kritikus találat (548. tudati képesség)

A lista folytatása...
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)

További témák...

2024-04-19 00:48:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mr. Szakértõ 167. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 5. 10h:02'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: júl. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2964
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 169
Extra forduló: 3

MR. SZAKÉRTÕ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,82] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+30 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 317.]


m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[109,83] Továbbra is dombság. Látsz egy kazmárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [110,84] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [109,85] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel megérinted az erszényes elkarog szõrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. (ld. enc.) 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 281.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[108,86] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,87] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rõtmanó berzerker. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a rõtmanó berzerker testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a rõtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+77 életerõ.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,88] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 386 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 200.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[107,89] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldõ. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a vérszomjas csüldõ hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldõ meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 500 tapasztalati pontot kaptál. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 sallank karom. Elrakod õket.

(Továbbmész...) [107,90] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,91] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élõholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 164.]

ef 20 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 1141 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 134.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

* 2. BP: energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 131.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 91.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 51.]


tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következõ körben tehát 338 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egybõl a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselõ emlõsre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevõ fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözõje prédájának, úgyhogy ha le akarod gyõzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

ELKAROG SZÕR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban gyõzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyûjthetsz némi elkarog szõrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bõrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

RÕTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rõtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi idõben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemû, ámokfutóként támadó és harcoló rõtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják elõször a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk elsõ lépését. Akárhogy is, a rõtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.



KARAKTERLAP
Mr. Szakértõ, egy copfos aranyhajú, barna szemû ember férfi vagy. Tharr kisebb papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

 Erõ:20 (22)  Szint:16  Merészség:3/3 Magasság:178 cm 
 IQ:20  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:95 kg 
 Ügyesség:20  Védekezés:24  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:22  Életpont:258/120  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:24 (26)  Varázspont:260/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0           EFejl:66 
Eddig összesen 571 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1925 TP-t kaptál. Jelenleg 147434 TP-d van. A következõ szinthez még 32566 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, quwarg harcos, kardszárnyú pocok. A 159. fordulódban 53 arany került a bankszámládra. 59 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 19   vágófegyverek: 8
  ütõfegyverek: 12   lõfegyverek: 15   dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (4 -6.); nyílvesszõ (#108) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 21   2. nyomkövetés: 35   3. lopás: 7
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 12   6. csapdaészlelés: 5
  7. gyógyítás: 36   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 9
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 21   12. taumaturgia: 19
  13. szörnyismeret: 8   14. zárnyitás: 1   15. vadászat: 12
  16. bányászat: 12        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
vadász tatu (#10), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), nukleáris cickány (#155), pszi elementál (#221), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintû lényekre        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bronzpáncél (#90) 1   bronzsisak (#88) 2 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1   sárga erõöv (#276) $1   tankány karom ($237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11) 1 * fúvócsõ (#20)
2   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 6   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
7 * orgyilkos tõr (#225) 1   rövid íj (#107) 1   vas dobónyíl (#189)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   aranylánc ($191) $1   borostyán függõ ($162) 1   denevér szimbólum (#140)
1   ezüst gyûrû (#180) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76) 3   csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 2   ezüst kulcs (#184)
3   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 3   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186)
4   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 3   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 29 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 7]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 29]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 76]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
2   zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 23]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 6   amniosz (#203) 3   csuklyavirág (#133)
$2   dorony tüdõ ($212) 1   dözmöng szív (#122) 9   drótszõr (#37)
1   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 2   fekete gyöngy (#99)
1   fõnixtoll (#563) 1   grifftojás (#179) 3   gyöngymangó (#135)
4   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 1   mandibulapenge (#125)
1   móri gyümölcs (#116) 1   nektoraf faggyú (#667) 3   pirkit (#153)
1   purifikátor háj (#269) 1   rinóbõr (#651) 38   sallank karom (#128)
2   smirglilevél (#29) 20   sünmedve tüske (#14) 1   téfea-agy (#172)
1   vapár ág (#110) 5   vasérc (#152)    

Összsúly: 63.71 kgMegterheltség: 117%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szõr (#665) 2 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)



E körben tett lépéseid térképe

(107,87) érclelõhely, mélységi grittangok (#103), rõtmanó berzerker (#369)
(107,88) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), oltár, trappoló dinymák (#118)
(107,89) Fairlight oltár, 46. jellempróba, vérszomjas csüldõ (#114)
(107,90) Sheran rúnaköve
(108,86) quwarg harcos (#201)
(108,91) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), élõholt quwarg (#202)
(109,83) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelõhely
(109,85) erszényes elkarog (#354), mély kút (#93), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(110,84) oltár, érclelõhely

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.