Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szörnycsábulás
Küldd el képeslapként!
Egy jótanács kalandozóknak: jó ugyan, ha a befogott szörnyeid ragaszkodnak hozzád, de soha ne engedd, hogy túlzásba vigyék!
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 08:51:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. dec. 29. 8h:38'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: jan. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2800
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1
Extra forduló: 3

DESCONHECIDO DEUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján összeakadsz egy kopasz, félszemû, harcsabajszos troll férfival. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy vassisakot, egy ezüst papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy két kard szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy sárga erõövet és egy regeneráló gyûrût visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Hegyek Királya. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: " Gyere Te is a quwarg gödrökhöz (68;92 111;33 116;90 115;62 167;44 167;80). Számítunk a segítségedre !" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Barangolásaid során átugrott hozzád egy fõnixtoll.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+33 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+1 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A lottó 378. hetének nyerõszámai: 5, 30, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 475.]
* 2. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 475.]


v 98 99 80 elmormolod a 98. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 475.]


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideáis helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+95 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 435.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[125,-9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,-9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 805 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 417.]

d 160 1 25 eldobod a 160. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 vassisakot. [6 pontot használtál fel, van még 411.]

d 230 1 25 eldobod a 230. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 lánckesztyût. [6 pontot használtál fel, van még 405.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[123,-8] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 396.]

d 247 1 25 eldobod a 247. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 fekete bõrcsizmát. [6 pontot használtál fel, van még 390.]

d 270 1 25 eldobod a 270. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 gromak páncélt. [6 pontot használtál fel, van még 384.]

d 553 1 25 eldobod az 553. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 tünde íjat. [6 pontot használtál fel, van még 378.]

m 8 mozogsz északra
[123,-9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynõ. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynõ testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 369.]

d 182 1 25 eldobod a 182. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 vashegyû lándzsát. [6 pontot használtál fel, van még 363.]

d 1 3 25 eldobod az 1. tárgyat (3 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 3 deus ex machinát. [6 pontot használtál fel, van még 357.]

d 3 1 25 eldobod a 3. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 vizestömlõt. [6 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[122,-10] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Valaki már majdnem teljesen learatta elõtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,-10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy hadroszaurusz ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 333.]

d 328 1 25 eldobod a 328. tárgyat (1 darabot) 25
Gondosan elrejtesz 1 Thargodan esszenciát. [6 pontot használtál fel, van még 327.]

dd 225 2 eldobod a 225. tárgyat a 2. tárgyat
Sajnos nincs nálad orgyilkos tõr. Elhajítasz 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 297.]

fv 328 1 25 felveszed a 328. tárgyat (1 darabot) 25
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 Thargodan esszenciát. [4 pontot használtál fel, van még 293.]

im 0 5 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 263.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 233.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 203.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 173.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 138.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 138.] [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 3, 5. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következõ körben tehát 517 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÕNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendõ tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belõle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a fõnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal õrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhetõ, hogy új gazdát választ magának. Az Álomõrzõk javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne õrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevõ kacsacsõrû dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tûrik, hogy a tyrexek és raptorok nap mint nap irtsák õket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínûleg így is könnyû dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvû mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínûleg eggyel sem fogsz találkozni.

KARAKTERLAPOD


Desconhecido Deus, egy hosszú aranyhajú, szürke szemû elf férfi vagy. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

erõ : 30
iq : 29
ügyesség : 31
egészség : 21
szerencse: 27
tudatpont: 22/ 8
szint : 20
támadás : 19
védekezés: 11
életpont : 292/ 78
varázspt : 377/347
pszi pont: 7/ 5
merészség: 6/ 4
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+7)
pénz : 161 arany
magasság: 160 cm
testsúly: 51 kg
életkor: 150 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 24 TU

Eddig összesen 1238 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 805 TP-t kaptál. Jelenleg 577847 TP-d van. A következõ szinthez még 22153 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, vadász quwarg, áeratikus hasnyák. A 236. fordulódban 1358 arany került a bankszámládra. 1371 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 4 ütõfegyverek: 8 lõfegyverek:*21 dobófegyverek: 19 Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó (130%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-4.); bumeráng (5-15.); tünde nyíl (16-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 14 nyomkövetés: 79 mászás: 3 csapdakészítés: 18 csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 47 titkosírás: 6 felderítés: 17 szörnyidomítás: 11 teológia: 24 taumaturgia: 34 szerencsejáték: 1 zene: 18 szörnyismeret: 13 pszi: 1 zárnyitás: 2 vadászat: 27 bányászat: 17

Feltételes parancsok


gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 1 alkalommal; ásol max. 80 pontért; udvarolsz a 3344. játékosnak; elfogod a 103. szörnyet a 220. csapdával; elfogod a 116. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 82. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 28. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 101. szörnyet a 219. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; Barátságosság: 150; 9138. KT; 165; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) revitalizáció (#52 *20) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) pszi-ernyõ (#64 *6) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) tárgyészlelés (#135 *30) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


éber kakukk Feltételes varázslat-használat: 16. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 34 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 29 50 50 50 29 40 Kire 221 137 174 176 154 157 176

Elfogott szörnyeid: karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes; uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK; mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


1*virág szimbólum (#143) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92) 3 Thargodan esszencia (#328 1 fõnixtoll (#563)

Összsúly: 2.63 kg megterheltség: 3 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


110 madártoll (#112) 3 tolmokov-koktél (#351) 13 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 ezüstshuriken (#327) 3 ezüsthegyû nyíl (#323) 3 ezüsttõr (#322) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 obszidián karkötõ (#229) 1 smaragd védõgyûrû (#223) 1 arany papi karkötõ (#309)268 drótszõr (#37)

E körben tett lépéseid térképe

(121,-10) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), szent tölgyfa (#393), oltár, hadroszaurusz (#162)
(122,-10) Dornodon oltár, alpesi tehenek (#91), arató csattanat (#144)
(123,-9) quwarg királynõ (#153), Tharr oltár, 30. jellempróba
(123,-8) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), érclelõhely
(124,-9) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 31. jellempróba, arató csattanat (#144)
(125,-9) 45. jellempróba


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.