Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Görényteknőc
Küldd el képeslapként!
"Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját." - esemény a ryuku hajóroncsok felé tartva
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 20:56:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Liána Namoto 142. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. márc. 26. 14h:44'
EZ A 336. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
337. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2755
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 363
Extra forduló: 18

LIÁNA NAMOTO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,80] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Grid, amikor összefutottatok, adott neked 200 aranyat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+16 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellõképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a mûvelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+74 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

v 1 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

a 63 2070 6 átadod a 63. tárgyat a 2070. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 tigroszlán fogat Grid részére. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

jlk 1019 jelszó kimondása 1019
Hangosan, érthetõen kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza tömpe orrát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza bal szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza tömpe orrát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A massza szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-17 pszi pont, -2 TU.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a massza, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszúrod a massza tömpe orrát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Rövid karddal kicsit megvágod a massza tömpe orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a massza vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont, -3 TU.) A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1166 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 sallank nyíl, egy ametiszt medál, egy bumeráng, egy nyílvesszõ, 3 ezüst nyaklánc és egy bronzsisak. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 216.]

(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+52 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[138,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjébõl.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvesszõ. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálhozó bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Túl erõs az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+53 életerõ.) Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad elõtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Õ elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fõdíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó suhanc elsõ próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erõpróba kipipálva... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktõl kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! A harmadik feladat a zsonglõrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegõbe hajítod õket, a leszállóágban érkezõket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... Egy söröskorsó ingerlõ idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek. - Egy kis frissítõ - nyúlsz a nedû után, de mielõtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idõ alatt (amíg az általad feldobott kõ a levegõben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Az utolsó próba következik. A jósnõ három kártyát tart eléd és arra biztat, húzd ki közülük a megfelelõt. Töprengsz egy kicsit, majd kiválasztod az egyiket. Csak amikor a jósnõ helyeslõen bólogatni kezd, könnyebbülsz meg kicsit. 288 tapasztalati pontot kaptál. A sátor elõtt újra találkozol az alakváltó fiúval. - Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következõ tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.) Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja. - Látom itt a kerek kõ. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyûri. A boszorka utánad szól, mielõtt távoznál: - Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következõket: 26 smirglilevél, 11 kazmár gyökér, 4 aurach fog, 1 szent jogar, 7 szopókõ. A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával. - Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol elõször. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból késõbb tetszõleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az gyõz, akinek értékesebbek a lapjai. A gyõztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fõdíját. Persze az utóbbit csak a sportszerûség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Influenza, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 288 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 33 darab aranyérmét. Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 288 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamezõ kiterjedésébõl. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sírlidérc nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+48 életerõ.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,82] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Egy darabokra tört tûzköpõ mellett ott hever a teljes gnóm kezelõszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tetemember nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következõ kincseket találtad: egy bronzhegyû nyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a tetemember bûzlõ testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a tetemember fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzpengével megvágod a tetemember bûzlõ testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élõholt mágus támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az élõholt mágus testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élõholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy arató csattanat. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+54 életerõ.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [194 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]


* 1. BP: elmormolod a 6. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 18, 24. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következõ körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakõbõl hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselõje minden alaptulajdonságát (erõ, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettõvel növeli. A tárgy nem átadható.



KARAKTERLAP
Liána Namoto, egy szõke, göndör hajú, kék szemû mutáns nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendõ papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

 Erõ:22 (25)  Szint:16  Merészség:8/5 Magasság:159 cm 
 IQ:23  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:61 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:22  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:24  Életpont:261/87  Jellem: semleges (+8) Tul. pont:
 Szerencse:30  Varázspont:271/2  Pénz:147 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/4   Pszi pont:146/243       EFejl:
Eddig összesen 450 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3615 TP-t kaptál. Jelenleg 168004 TP-d van. A következõ szinthez még 11996 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, quwarg harcos, ezoterikus mardel. A Hófarkas tetoválását viseled. A 96. fordulódban 893 arany került a bankszámládra. 1509 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2/0   szúrófegyverek: 16/77 (+12%)   vágófegyverek: 18/49 (+12%)
  ütõfegyverek: 10/17   lõfegyverek: 11/27 (+24%)   dobófegyverek: 7/3 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); nyílvesszõ (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/28 (+10%)   2. nyomkövetés: 25/29 (+8%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 1/0   5. csapdakészítés: 13/28 (+5%)   6. csapdaészlelés: 1/41
  7. gyógyítás: 54/72 (+60%)   8. titkosírás: 3/25 (+10%)   9. felderítés: 9/14 (+25%)
  10. szörnyidomítás: 1/68   11. teológia: 12/82 (+11%)   12. taumaturgia: 20/46 (+1%)
  13. szerencsejáték: 1/10 (+10%)   14. versengés: 3/47 (+40%)   15. szörnyismeret: 4/38
  16. pszi: *25/100   17. zárnyitás: 1/5   18. vadászat: 7/25
  19. bányászat: 2/79        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz álomport (#396) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot , csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (3678)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), jégcsóva (#41)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzsisak ($88) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * lánckesztyû (#230) 1 * rejtõköpeny (#277) 1 * sárga erõöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
1   bronzpenge (#126) 1   bumeráng (#249) 1   ezüstshuriken (#327)
1   fúvócsõ (#20) 3   göcsörtös bunkó (#123) 1 * hosszú íj (#111)
1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1   mérg. ubuk tüske (#137) $1   orgyilkos tõr ($225)
4   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171) 6   sallank nyíl (#129)
40   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 1 * aranylánc (#191) 1 * ezüst gyûrû (#180)
1   ezüst karkötõ (#158) $3   ezüst nyaklánc ($117) 1   hatalom fülbevalója (#817)
1 * igazgy. fülbevaló (#197) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián függõ (#195)
1 * obszidián karkötõ (#229)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
9   fáklya (#36) 20   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163)
1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
4   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8   drótszõr (#37) $1   elkarog szõr ($665) 1   fekete gyöngy (#99)
6 + fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135) 1   jégszív (#282)
18   kaktusztüske (#114) 3   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
3   madártoll (#112) $1   magszim bél ($103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
$2   mutáns csont ($331) $1   nektoraf faggyú ($667) 12   óndarab (#85)
1   pular kristály (#239) 1   sámán erszény (#650) 3   smirglilevél (#29)
$1   ulkor gyöngy ($1072)        

Összsúly: 60.34 kgMegterheltség: 100%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 kerek kõ (#19)
6 tigroszlán fog (#63) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
1 elkarog szõr (#665) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 kaja (#2) 3 sallank nyíl (#129)



E körben tett lépéseid térképe

(137,81) erszényes elkarog (#354), sírlidérc (#172), õsi csatamezõ (#263), oltár
(138,80) Sheran oltár, halálhozó (#419)
(138,82) tetemember (#123), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), arató csattanat (#144), quwarg harcos (#201)
(139,80) massza (#217)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.