Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alpesi tehén
Küldd el képeslapként!
"Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?" - Aritma
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 22:33:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Valefar Zepar 219. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. okt. 6. 15h:24'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: okt. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2730
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : -15
Extra forduló: 4

VALEFAR ZEPAR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah fõpap-jelöltje. Egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. (Auralátás: Frido a Herót - 1691. kalandozó) A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+4 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 441. tárgyat
Használod a tárgyat. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed az 557. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed az árnyéktõrt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 345.]


cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

fl 8 211 15 lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Mon Le Gen letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Futás a tett színhelyérõl! Szerencséd TF-elõdött.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Alex Mad Masterboy letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Profi módon elloptad, amit akartál (3 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Szerencséd TF-elõdött.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod Harvester Robin táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. Szerencséd TF-elõdött. [15 pontot használtál fel, van még 330.]
fl 9 211 15 lopsz a 9. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

a 229 4166 1 átadod a 229. tárgyat a 4166. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötõt Brainstorm részére. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

ek 7 12 21 t. energia kisütése: 7 12 21
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+21 taumaturgia.) (-21 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen átszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed azt a helyet, ahol Aquila Kyra letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetõen könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielõtt még észbe kapna. Szerencséd TF-elõdött. Összeakadsz Bundás Süsinnel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {max. életpontja: 274.} Elsétál melletted. Összeakadsz Szigorúval. Leah bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy bronzpáncélt, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elsétál melletted. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [23 pontot használtál fel, van még 302.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 1891 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 101 60 megveszed a 101. tárgyat 60
Mindössze 40 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 40 tintát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 378 5 megveszed a 378. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa gyöngyöt. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [120,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. {max. életpontja: 57-63.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen átdöföd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol A Vörös Pimperner letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Elemelsz valamit észrevétlenül. Zsákmányod egy távcsõ! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Szerencséd TF-elõdött. [14 pontot használtál fel, van még 288.]

v 96 42 28 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(120,24) 27. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), mutáns pókok (#117), A Vörös Pimperner (1123. kalandozó)

[42,28] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tisztelt Leah hívõ! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A fõút mellett egy magas, barna kõbõl épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó elõtt egy megtermett, bõrpáncélba öltözött harcos õrködik. (539. épület.) Van itt még egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az árnymanó nõ (Auralátás: Jeni - 2134. kalandozó) letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Futás a tett színhelyérõl! Szerencséd TF-elõdött. Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy bõrpáncélt és egy mászókarmot visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy pókvadász trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy rókafarkat tart. Lõfegyvere egy parittya. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. (Auralátás: Csöpi - 3995. kalandozó) Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemû kobudera nõvel. Bõre teljesen fehér! Fairlight követõje. Egy bõrpáncélt, egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy gyilkos sallank trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Bal kezében egy szöges bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. (Auralátás: Massza Leszopatta - 5951. kalandozó) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 74 100 megveszed a 74. tárgyat 100
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 csontkulcsot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 69 60 megveszed a 69. tárgyat 60
Mindössze 11 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 11 szárnyas hernyót. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 135 60 megveszed a 135. tárgyat 60
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 gyöngymangót. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[43,28] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Pusztuljon az összes Dornodon hívõ és Dornodon! Shadowfighter " Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erõdítményt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel õt! - Igaz Barátok " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledõ útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [120,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 253.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
48 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 391 100 megveszed a 391. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 664 10 megveszed a 664. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 384 3 megveszed a 384. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 334 5 megveszed a 334. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 203 30 megveszed a 203. tárgyat 30
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 3 mozogsz délkeletre
[121,25] Még mindig bozótos. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledõ epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+18 sebzés). Az epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel megérinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Az epokitféreg farkával melletted a levegõbe suhint. Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 244.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
48 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

ve 657 50 megveszed a 657. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

ve 658 10 megveszed a 658. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

ve 213 10 megveszed a 213. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

ve 201 50 megveszed a 201. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[122,26] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy quwarg bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,27] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy bandita. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel eltalálod a bandita sunyi fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 5 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tõr. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,26] A terep továbbra is ritka erdõ. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy gyilkos tetû nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetû fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetû bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 240 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy burástya királynõ került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a burástya királynõ testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynõ testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynõ többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerû a testedbe csusszant! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 905 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 217.]


* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos idõtöltés volt. A következõ szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 216.]

* 2. BP: gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Már nem sok kell a következõ szinthez. [1 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. BP: gyakorolsz a 123. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az árnyéktõrt, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 205.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következõ körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és nem tûrnek ellentmondást.

BURÁSTYA KIRÁLYNÕ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynõi? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetõen bozótosban élnek, királynõik inkább behúzódnak az erdõk fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekbõl kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdõk mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.



KARAKTERLAP
Valefar Zepar, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Chara-din eljövendõ papja vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

 Erõ:29 (31)  Szint:18  Merészség:10/6 Magasság:107 cm 
 IQ:27  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:29 (30)  Védekezés:43  Menekülés:30 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:24  Életpont:278/150  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:36  Varázspont:228/48  Pénz:2387 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:15/4   Halhatatlanság:1 %     
Eddig összesen 920 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3285 TP-t kaptál. Jelenleg 338985 TP-d van. A következõ szinthez még 1015 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, vadász quwarg, bunthar.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2/77   szúrófegyverek: 23/58 (+1%)   vágófegyverek: 1/39
  ütõfegyverek: 19/28 (+8%)   lõfegyverek: 21/94   dobófegyverek: 1/9

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (155%) << vashegyû lándzsa (#182) (100%) << ezüsttõr (#322) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); tüske (#22) (4 -11.); nyílvesszõ (#108) (12 -15.); nyílvesszõ (#108) (16 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22/58   2. nyomkövetés: 45/15 (+24%)   3. lopás: 62/40 (+32%)
  4. mászás: 1/88   5. csapdakészítés: 17/42 (+5%)   6. csapdaészlelés: 29/10 (+5%)
  7. gyógyítás: 46/80   8. titkosírás: 6/64   9. felderítés: 8/56
  10. szörnyidomítás: 5/81   11. teológia: 13/49   12. taumaturgia: 45/88 (+2105%)
  13. versengés: 2/27   14. zene: 1/0   15. szörnyismeret: 21/62
  16. pszi: 2/34 (+4%)   17. vadászat: 7/24   18. bányászat: 11/33

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
lopsz a törpéktõl (3) cápaölõ tõrt (#480) (2x), az árnymanóktól (4) cápaölõ tõrt (#480) (3x), a trolloktól (5) cápaölõ tõrt (#480) (3x), a gnómoktól (6) cápaölõ tõrt (#480) (5x), az elfektõl (2) sáfrányport (#211) (10x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (12x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (13x)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod óriás patkányt (#42) hurokcsapdával (#217), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), részeg kalandozó (#187), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), Triston Mortel (#5247), Akasa (#3572), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)    
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   káoszcsapás (#200) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1)
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élõ óriás patkányt!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * láthatatlan köpeny (#441)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1   sárga erõöv (#276)    
Fegyverek és lövedékek
1   árnyéktõr (#557) 5   ezüsthegyû nyíl (#323) 4   ezüsttõr (#322)
3   fúvócsõ (#20) 1   harci kalapács (#174) 3 * hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1   mérg. ubuk tüske (#137) 4   mérg. vasnyíl (#187) $1   orgyilkos tõr ($225)
2   rövid íj (#107) 1   tolmokov-koktél (#351) 9   ubuk tüske (#131)
1   vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyû lándzsa (#182) 2   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany papi karkötõ (#309) 1   aranylánc (#191) 1   denevér szimbólum (#140)
1   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst nyaklánc (#117) 2   ezüst papi karkötõ (#308)
1 * káosz szimbólum (#361) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1   réz papi karkötõ (#307)
1 * roxati üvegszem (#443) 4 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4   aranypikkely ($415) 2   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
3   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 2   furulya (#233)
4   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 1   mérleg (#81) 3   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186) 10 + pukkanó tûcsapda (#336)
1   rézkulcs (#75) 4   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
2   távcsõ (#42) 5   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20]
4   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 193]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
8   vizestömlõ (#3) [bennük 156 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 36]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 1   dözmöng szív (#122) 1   elkarog szõr (#665)
4   etra hályog (#712) 1   galachmit (#310) 2   gyöngymangó (#135)
1   ilkin érc (#232) 83   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 1   moa gyöngy (#378) 2   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 7   óndarab (#85) 6   pirkit (#153)
1   purifikátor háj (#269) 9   smirglilevél (#29) 11   szárnyas hernyó (#69)
1   tükör (#43) 1   vadász tatu bõr (#15) 8   varányszem (#30)
2   vasérc (#152)        

Összsúly: 71.35 kgMegterheltség: 99%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
20   aurach fog (#657) 2   bunthar bõr (#733) 1   kõszem (#304)
92   madártoll (#112) $2   nyu-shuriken ($157) 2   rakolits por (#669)
1   rinóbõr (#651) 1   sámán erszény (#650) 1   szigony (#389)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 obszidián karkötõ (#229)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1758 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontkulcs (#74)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 moa gyöngy (#378)
1 orgyilkos tõr (#225) 3 ragasztó (#83) 3 sáfránypor (#211)
11 szárnyas hernyó (#69) 1 távcsõ (#42) 40 tinta (#101)
4 ugh méreg (#166) 20 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(120,24) 27. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), mutáns pókok (#117), A Vörös Pimperner (1123. kalandozó)
(121,25) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 24. jellempróba
(122,26) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 27. jellempróba
(123,26) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, burástya
királynõ (#759)
(123,27) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), bandita (#758)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.