Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Koponya szimbólum
Küldd el képeslapként!
"Leah, azaz a halálisten, követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál, mintha közvetlen összeköttetésbe kerültél volna a túlvilággal." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 18:19:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. dec. 2. 9h:24'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: dec. 5.
A következõ fordulódat legkorábban
a 231. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2561
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 29
Extra forduló: 18

BALDR FROSTBEARD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot. Harvester Robin, amikor összefutottatok, adott Neked egy remák szivet (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+59 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+73 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 479. hetének nyerõszámai: 13, 11, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]
* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]
* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [30 pontot használtál fel, van még 344.]
* 4. KP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 41 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 324.]


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

id 31 20 idomítod a 31. szörnyet 20 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg harcos.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása. [30 pontot használtál fel, van még 289.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[117,45] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. nyugatra nézve látsz egy a kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyûjtöttél 2 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [116,45] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog szõrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy a kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel nyugatra egy vaskohót. északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 249.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklahegyi Grindan. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba könnyûnek tûnik: egy quwarg királynõ megölése a feladatod. {max. életpontja: 151-166.}

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 41 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynõ torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynõ jobb középsõ lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkzorvanbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mérgezett tüskét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Elõveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy mérgezett tüskét 200 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Acélfejû Throfil nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat a következõ: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigyasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Acélfejû Tarfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyû feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezû Pergor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Gyermekded, bemelegítõ jellegû feladatot kapsz. Egy quwarg királynõ leölésébõl áll a próba.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ bal középsõ lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynõ potrohát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynõ most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimlópjius néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy vashegyû nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott vashegyû nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál. HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elõ, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 7 varázskõ. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[115,45] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [114,45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 161.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szürke rinocérosz. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+9.}

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 131.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(114,45) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), szürke rinocérosz (#346)
(115,45) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelõhely
(116,45) erszényes elkarog (#354), a kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, szent liget
(#439), szent tölgyfa (#393), quwarg királynõ (#153)
(117,45) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 33. jellempróba
(118,45) quwarg harcos (#201)

[94,53] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 121.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (ld. enc.) Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 10 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élõk sorából. Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû elf nõvel. Õ Ariun Al Malen felesége! Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy rejtõköpenyt, egy fekete bõrcsizmát, egy borostyán függõt, egy lánckesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy láncinget, egy szem szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy igazgy. fülbevalót, egy vas fejpántot, egy sárga erõövet és egy jegygyûrût, egy obszidián karkötõt, egy gyöngysort visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy epokitféreg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Familiárisa egy ezüstsólyom. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lady Jessica Treus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Találkozol Magenta Jadeval. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet, egy smaragd koszorút, egy nap szimbólumot, egy igazgy. fülbevalót, egy aranygyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy borostyán függõt és egy Eldaran karkötõjét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy csontváz lord trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Egy gyermek van vele. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Társalgás közben az asszony gyengéden átöleli fõnize nyakát, az pedig lovasához dörgölõdzik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeakadsz egy hosszú õsz hajú, szürke szemû, körszakállas alakváltó férfival. Bõre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy gromak páncélt, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy pattanóböde trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Irral Qua'Drunk. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû kobudera nõvel. Fekete a bõre. Leah felszentelt papja. Egy sötét kámzsát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kridaqwua. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû ember férfival. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hûvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserûséget kelt benned... Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kék sequator W.D.. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy láncinget visel. Jobb kezében egy rövid kardot tart. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Qarion Liadon T.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz egy szõke, rövid hajú, kék szemû gnóm nõvel. Fekete a bõre. Fairlight bíborosa. Egy ezüst papi karkötõt, egy villám szimbólumot, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy láncinget, egy sárga erõövet, egy arany masszariasztót, egy a szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy kronokukac trófea, egy ekharion trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve +1 varázslat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemû, bajuszos ember férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy nap szimbólumot, egy arany masszariasztót, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy regeneráló gyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húsz centis aranyszínû sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Lancelot. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

ee 237 94 268 eladod a 237. tárgyat a 94. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 5 tankány karmot. 50 aranyat kaptál. Eladtál 2 bronzhegyû nyilat. 10 aranyat kaptál. Eladtál 1 gromak bõrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

ee 166 333 85 eladod a 166. tárgyat a 333. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 24 ugh mérget. 48 aranyat kaptál. Eladtál 23 rákfatty váladékot. 23 aranyat kaptál. Eladtál 8 óndarabot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

a 246 4054 1 átadod a 246. tárgyat a 4054. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot Oyama részére. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bõrsisakot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bõrpajzsot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bõrpáncélt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ee 117 193 158 eladod a 117. tárgyat a 193. tárgyat a 158. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 3 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 111.]
m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 108.] Iszol a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 25, 17. Csak most veszed észre, hogy milyen nagy sürgés-forgás folyik a városban: a fogadós külön kemencét állított fel a fõtéren, és fõnix szimbólumos alakok egy fenyõfát díszítenek piros és arany színû, csillogó díszekkel. Vajon mi készülõdik? Egy darabig még nézed õket, és közben látod, hogy egyre több bámészkodó gyûlik össze az utcákon - te is közelebb mész. Végül valaki feláll egy székre, és megszólal: "Köszöntünk mindenkit! Szeretnénk megünnepelni veletek a szeretet és boldogság ünnepét, tartsatok velünk!". Nagy éljenéz következik, majd mikor kiderül, hogy a kemencében éppen most lett kész a friss kalács, nagy zsibongásba csap át az egész. Aztán hozzád is odalép valaki, s átnyújt neked egy kerek, csodás illatokat árasztó kerek cipót (+1 kaja) és egy parányi, virágszirmokba burkolt csomagot (+1 álompor). "Boldog karácsonyt!" mondja, majd eltûnik a tömegben. Valaki örömében dalra fakad, egyre többen - köztük te is - csatlakoznak hozzá. Elõkerül néhány lant és furulya, s csakhamar azon kapod magad, hogy a többiekkel kört alkotva ropod a táncot. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. A kavicselemenentál megeteti hatalmas társát. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 108 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 108 pontot vihetsz át. Kapsz még 371 pontot. A következõ körben tehát 479 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csõdöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védõrúnákkal, bûvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erõsségétõl függõen ez változhat 10 és 200 varázspont között.
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK
A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bûvölni próbál tõle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bûvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

KARAKTERLAPOD


Baldr Frostbeard, egy copfos õsz hajú, szürke szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bõröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 339. Az A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 230. fordulód.

erõ : 34(37)
iq : 26
ügyesség : 30
egészség : 30
szerencse: 38(40)
tudatpont: 14/ 2
szint : 20
támadás : 21
védekezés: 35
életpont : 296/325
varázspt : 248/144
pszi pont: 15/ 2
merészség: 6/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+1)
pénz : 506 arany
magasság: 119 cm
testsúly: 62 kg
életkor: 69 év
tul.pont: 0
kép.pont: 25
EFejl: 38 TU

Eddig összesen 1189 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8302 TP-t kaptál. Jelenleg 507084 TP-d van. A következõ szinthez még 92916 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, borzalmas varkaudar, ekharion. A 226. fordulódban 1446 arany került a bankszámládra. 1503 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 1 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 16 ütõfegyverek: 24 lõfegyverek: 10 dobófegyverek: 21 Felt. fegyverváltás: << ököl << csatabárd Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 12 nyomkövetés: 45 mászás: 6 csapdakészítés: 14 csapdaészlelés: 4 gyógyítás: 40 titkosírás: 3 felderítés: 11 szörnyidomítás: 1 teológia: 25 taumaturgia: 10 versengés: 1 harcmûvészetek: 3 zene: 6 szörnyismeret: 12 pszi: 2 zárnyitás: 1 vadászat: 11 bányászat: 32 úszás: 5

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 45 % életerõ alatt, 25 pontért; *készítesz 29. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 13. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 16 pontért; mászol max. 50 pontért; kutatsz max. 30 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 138. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 69. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 68. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 119. tárgyat (max. 2 db-ot); elfogod a 31. szörnyet a 219. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Barátságosság: Tharr hívei; 71; 355; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) tompítás (#40 *8) villámcsapás (#50 *18) óriáserõ (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) erõpajzs III (#127 *30) földelem idézése (#144 *70) tharr haragja (#145 *16)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 33 50 145 61 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 40 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 61 33 61 Kire 166 158 180

Elfogott szörnyeid: bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK; kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. 2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 bõrsisak (#57) 1 mászókarom (#78) 1*vassisak (#160) 1*ryuku kesztyû (#690) 1 kis bõrpajzs (#45) 1 nagy vaspajzs (#161) 1*sárga erõöv (#276) 1 bõrpáncél (#51) 1 lánckesztyû (#230) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*vasvért (#164) 1*rejtõköpeny (#277) 1*ryuku nadrág (#691)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkalapács (#13) 2 kõkés (#6) 1 fúvócsõ (#20) 9 ubuk tüske (#131) 1*harci kalapács (#174) 4*ubuk dobónyíl (#138) 1 csontpálca (#329) 5 ezüstshuriken (#327) 1 csontkés (#11) 10 tüske (#22) 1 bányászcsákány (#434) 10 mérg. ubuk tüske (#137) 1 csatabárd (#555) 2*ryuku buzogány (#696) 1 kerek kõ (#19) 1 nyílvesszõ (#108) 1 mérg.ubuk dobónyíl (#188) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 mérg. vasnyíl (#187)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*két kard szimbólum (#144) 1*borostyán függõ (#162) 1*ametiszt medál (#275) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1 aranygyûrû (#193) 2 ezüst karkötõ (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 nap szimbólum (#141) 1*réz papi karkötõ (#307) 1 denevér szimbólum (#140) 1*arany papi karkötõ (#309)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 nagy vaskulcs (#186) 62 kaja (#2) 1 szent jogar (#150) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32) 3+deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 kis vaskulcs (#40) 1 bronzkulcs (#76) 1 tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 1 csontkulcs (#74) 1 rézkulcs (#75) 1 ezüst kulcs (#184) 1 távcsõ (#42) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 aranytû (#272) 1 mászókampó (#165) 1 dorony duda (#235) 2 zárnyitó készlet (#39) 1 dobóháló (#221) 1+hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kötél (#92) 7 varázskõ (#305)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ bennük 24 korty víz (#27) ] 1 zöld üveg (#82) [ benne 20 csepp ragasztó (#83) ] 2 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 kavadu iszák (#25) [ bennük 16 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 10 csepp tinta (#101) ] 2 uzbány csõr (#169) [ üres ] >3 sullár hólyag (#168) [ bennük 34 csepp spiritusz (#170) ] 2 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1*örökkéval. rubinja (#900) 9 vasérc (#152) 5 ilkin érc (#232) 1 kobudera csont (#705) 1 gyíkfû (#201) 1 moa obszidián (#380) 3 dözmöng szív (#122) 1 jégszív (#282) 1 etra hályog (#712) 2 kvazár (#244) 14 fülemüle agyar (#267) 25 drótszõr (#37) 1 mutáns csont (#331) 5 purifikátor háj (#269) 3 tükör (#43) 26 elkarog szõr (#665) 2 vízionár szem (#102) 41 sünmedve tüske (#14) 4 smirglilevél (#29) 1 gyöngymangó (#135) 2 magszim bél (#103) 2 moa rubin (#379) 6 amniosz (#203) 2 kazmár gyökér (#205) 1 moa üveggömb (#383) 1 sámán erszény (#650) 2 berzerker tüske (#713) 2 púderkõ (#119) 2 acélpengõke (#231) 6 fõnixtoll (#563) 2 csuklyavirág (#133) 1 ezüstdarab (#326) 28 pirkit (#153) 2 darázsfarok (#654) 3 darázsszárny (#652) 2 moa jádekõ (#382) 1 xirnox szív (#213) 1 Thargodan esszencia (#328 5 álompor (#396) 3 polip szívóka (#391) 8 madártoll (#112) 15 kaktusztüske (#114) 5 sallank karom (#128) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 13 rézdarab (#70) 1 remák szív (#264) 2 szárnyas hernyó (#69)

Összsúly: 93.70 kg megterheltség: 78 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Lady Jessica Treus (2088. kalandozó), Magenta Jade
(2819. kalandozó), Irral Qua'Drunk (4495. kalandozó), Kridaqwua (5043. kalandozó), Kék sequator W.D. (5089. kalandozó), Qarion Liadon T. (5179. kalandozó), +1 varázslat (5231. kalandozó), Lancelot (5379. kalandozó)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Baldr Frostbeard 230. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élõholt mirg (#135)
sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167)
halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178)
élõholt õsmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögõ kregon (#182) ezoterikus mardel (#184)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) vércápa (#193)
opati polip (#195) elektromos angolna (#196) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
bazaltelementál (#204) Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214) massza (#217) északi tûzsárkány (#219)
pszi elementál (#221) ekharion (#232) adószedõ (#234) Orkhan Thai (#238) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245) quwarg parafenomén (#248) pordémon (#253)
pszi õselementál (#258) quwarg anyakirálynõ (#269) manaelementál (#290) quwarg szabotõr (#301) quwarg õsmágus (#302)
óriáspók (#303) smaragd õrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknõs (#362) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368)
rõtmanó berzerker (#369) ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) smaragdgólem (#417) korinthai amõba (#420)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94)
bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119)
tábla (#120) jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. vasnyíl (#187) mérg.ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194)
obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228)
lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234)
dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239)
kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) nagy aranykulcs (#246)
fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) nekrofun medál (#253) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277) jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287)
varkaudar páncél (#294) kõszem (#304) varázskõ (#305) réz papi karkötõ (#307) arany papi karkötõ (#309)

Tárgyak

galachmit (#310) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa jádekõ (#382) moa üveggömb (#383)
polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erõöv (#397) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbõr öv (#410) vérvörös köpeny (#412)
aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
kristályfolyadék (#449) térkapu (#452) mágusköpeny (#453) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) a kihívás tornya (#502) Rughar gyûrûje (#518) moa töltõ (#525)
óriásölõ (#528) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kristályrend (#545) tünde íj (#553)
csatabárd (#555) jing-jang fejpánt (#556) fõnixtoll (#563) quwarg gödör (#571) kulcskarika (#648)
sámán erszény (#650) rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
alligátorbõr (#661) alligátorbõr cipõ (#662) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669)
szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku karvédõ (#687)
ryuku kesztyû (#690) ryuku nadrág (#691) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
kobudera csont (#705) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720)
örökkéval. rubinja (#900)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      

© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.