Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A D.E.M.-ezés
Küldd el képeslapként!
A Deus ex machina egy tárgy, amely akkor kezdi el áldásos működését, ha gazdája valami miatt meghalna. A D.E.M. megmenti ilyenkor, messzire repíti a baleset színhelyétől, majd még gyógyít is rajta egy keveset. Talán ez a legfontosabb tárgy a ghallaiak életében.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 22:42:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vadvirág 211. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 20. 15h:10'
EZ A 395. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
396. játékheted kezdete: júl. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2523
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 12
Extra forduló: 17

VADVIRÁG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû fakír kinézetû mutáns férfival. Fekete a bõre. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista övet, egy ryuku mellvértet és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Immortalis Viator. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összefutsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Fairlight eljövendõ papja. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Crysania. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összeakadsz Magenta Jadeval. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút és egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix. Bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy gyerek van vele! Tisztán érzed auráját: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. A lány felhõs tekintete a távolba réved; arrafelé, ahol valaha a libertani Fény Szentélye állott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Grafen a Vasöklûvel. Sheran félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 2. napon összeakadsz egy rövid aranyhajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Bõre teljesen fehér! Chara-din hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy regeneráló gyûrût visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész. A 2. napon összeakadsz egy meghatározhatatlan színû, rövid hajú, izzóan vörös szemû, rövid bajszú árnymanó férfival. A bõre sötétbarna. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Az 5. napon összefutsz Morehin. Raia hittérítõje. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õr. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy velociraptor trófea és egy bunthar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Megköszönöd a bókokat, aztán egy hûvös mosoly kíséretében megjegyzed, hogy most már menned kell. Az 5. napon összefutsz Petrimonddal. Raia hittérítõje. Egy aranyláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy ragyás burástya trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon találkozol Wassermann Bobóval. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot és egy smaragd védõgyûrût, egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Tisztán érzed auráját: õ is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az 5. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illetõ. Egyértelmûen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szõrszálat. Igazi nyomkövetõként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverõ dobozt. Jo-Lee a Mágus neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 varkaudar csizmát. Petrimond önfeláldozása révén megmenekültél Kölök pszi-regenerációjától.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 8 ezüsthegyû nyilat (190 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 obszidián karkötõt (85 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Wassermann Bobó, amikor összefutottatok, adott neked 8 mérg. vas dobónyilat, 2 vas dobónyilat és 5 tolmokov-koktélt. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vortexmágus (ld. enc.). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Hát igen, valószínûleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Jo-Lee a Mágus volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensõdet, gyakorolva a bensõ energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belsõ energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+108 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+154 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+53 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 564. hetének nyerõszámai: 29, 21, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]


ftv 38 418 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

kf 190 kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd elõkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 366.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bõrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

a 229 1994 1 átadod a 229. tárgyat az 1994. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötõt Francesca részére. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

aa 247 183 184 átadod a 247. tárgyat a 183. tárgyat a 184. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bõrcsizmát Francesca részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vaskulcsot Francesca részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Francesca részére. [15 pontot használtál fel, van még 326.]

aa 186 152 233 átadod a 186. tárgyat a 152. tárgyat a 233. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaskulcsot Francesca részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 5 vasércet Francesca részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Francesca részére. [15 pontot használtál fel, van még 311.]

ve 151 1 megveszed a 151. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

aa 151 átadod a 151. tárgyat
Sajnos nincs nálad szvó-ektoplazma. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed az 5 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve energiafolyam. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! 2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! [30 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [127,52] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynõ. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynõ jobb középsõ lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a quwarg királynõ testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg királynõ csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszúrod a quwarg királynõ torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynõ megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Messze, a csatamezõ túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 mérg. ubuk tüske és egy bumeráng. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz jön feléd.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Ryuku kopjával megérinted a csontváz lord zörgõ csontját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bõrsisak, egy nyu-shuriken, egy bronzhegyû lándzsa és egy bakkura csizma. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Talabér Bözsi lábát masszírozza. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 242.]

beaj 1497 beajánlod a K.T.-be az 1497. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetõvel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Laoril felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[128,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Szõrös fia Szõrös, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A zsebeidben kotorászol némi apró után, de sajnos nem találsz elég aranyat benne. Bánatosan búcsút intesz mostani megmérettetésednek. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy réz papi karkötõt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Hogl. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Belebotlasz valamibe: 1 óndarab. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [130,53] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal elsõ lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa a levegõben csattan. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[131,52] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád.

Teli erõbõl mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Teli erõbõl mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord jön feléd.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Ryuku kopjával többször eltalálod a csontváz lord bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thunder, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Borzalmas Yonda lábát masszírozza. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz Csermenkõ Zinyõkével. Raia nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [131,54] Még mindig bozótos. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Pearl formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erõbõl mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 158.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[131,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Messze, a csatamezõ túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz támad rád.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következõ kincseket találtad: egy bakkura csizma. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {KCC:} Ryuku kopjával többször eltalálod a csontváz lord testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ryuku kopjával eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtõl kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: A következõ kincseket találtad: egy bõrsisak, 2 bronzhegyû nyíl és egy bronzpenge. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alaron Galdra elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Lecsapsz egy kövér, ám elõvigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [129,57] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Utad során felfedezel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az elsõ helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. {KCC:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következõ tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró sziklatestét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy díszes rézpajzs, 2 bumeráng és egy bakkura csizma. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Talabér Bözsi vigyorog kajánul. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 71.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 8 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 63.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 8, 13. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kí koncentráció hatása.
Ebben a körben 63 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 63 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következõ körben tehát 415 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylõ szellõket maga köré gyûjteni, és a bennük lévõ energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellõszerûvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érõ köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elõl is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bõrbõl, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

ENERGIAFOLYAM (136. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A vakítóan tiszta, fehér energiafolyam a tisztítótûz továbbfejlesztett változata, a magasrangú papok igazi fegyvere a sötét erõk ellen. Egy igazán tapasztalt kalandozó akár 100 életpontnál is több sebzést képes egy gonosz teremtménynek okozni az energiafolyam lélekpurgáló hatása által - a tisztítótûzzel ellentétben, az energiafolyam maximális lehetséges sebzését csak az istenükhöz legközelebb álló papok ismerik. Ezenfelül, az ellenfél kisebb eséllyel dobja meg a mentõdobását, mint a tisztítótûz esetén. A varázslat elmondása 24 VP-be kerül, és anyagi komponense 2 isteni könnycsepp.



KARAKTERLAP
Vadvirág, egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera nõ vagy. Raia püspöke vagy. A FÉNY hordozói (#9157) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

 Erõ:30 (32)  Szint:19  Merészség:6/3 Magasság:131 cm 
 IQ:28 (29)  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:27 (28)  Védekezés:42  Menekülés:30 % Életkor:33/33 év 
 Egészség:22  Életpont:301/127  Jellem: jó (352) Tul. pont:
 Szerencse:26 (30)  Varázspont:390/51  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:123/7       EFejl:25 
Eddig összesen 1149 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11399 TP-t kaptál. Jelenleg 404911 TP-d van. A következõ szinthez még 45089 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, hadroszaurusz. A 211. fordulódban 1953 arany került a bankszámládra. 1953 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 23   szúrófegyverek: 16   vágófegyverek: 12
  lõfegyverek: 16   dobófegyverek: 23    

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (150%) << ryuku szablya (#695) (130%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15   2. nyomkövetés: 60   3. lopás: 1
  4. mászás: 6   5. csapdakészítés: 15   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 44   8. titkosírás: 7   9. felderítés: 17
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 19   12. taumaturgia: 19
  13. versengés: 2   14. harcmûvészetek: 23   15. zene: 13
  16. szörnyismeret: 9   17. pszi: 17   18. vadászat: 16
  19. bányászat: 18        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílvesszõt (#108) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot , csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
õrjáratozó katona (#274), purifikátor (#157), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), tisztítótûz (#44), villámcsapás (#50), tûzesõ (#61)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   tûzesõ (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (teljesítve)
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$3   bakkura csizma ($96) 1 * bíbor erõöv (#291) $2   bõrsisak ($57)
$1   díszes rézpajzs ($84) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1   mászókarom (#78)
1 * ryuku köpeny (#693) $1 * tankány karom ($237) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
$1   bronzhegyû lándzsa ($87) $2   bronzhegyû nyíl ($94) $1   bronzpenge ($126)
4   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 8   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüsttõr (#322) 1   kõkés (#6) $3   mérg. ubuk tüske ($137)
2 * mérg. vas dobónyíl (#190) 1   nyílvesszõ (#108) $1   nyu-shuriken ($157)
3   rövid íj (#107) 1   ryuku kopja (#694) 1   ryuku szablya (#695)
$2   sallank nyíl ($129) 6   tolmokov-koktél (#351) 3   vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   borostyán függõ ($162) $2   igazgy. fülbevaló ($197) 1 * nap szimbólum (#141)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) $1   trófea nyaklánc ($196) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   helytartói jogar (#228) 39   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648)
1   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   shinai gömb (#348)
1   szeksztáns (#32)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 76]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7   uzbány csõr (#169) [bennük $12 csepp ugh méreg ($166), fér még: 72]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13   álompor (#396) $1   dorony tüdõ ($212) 1   dözmöng szív (#122)
34   drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
3   galachmit (#310) 8   gyöngymangó (#135) 19   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) $1   kõszem ($304) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331) $1   óndarab ($85)
28   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
3   ramit kõ (#226) 1   raptor karom (#281) 21   smirglilevél (#29)
$2   szvó-ektoplazma ($151) 1   trikornis szarv (#198) 2   tükör (#43)
1   vasérc (#152)        

Összsúly: 73.94 kgMegterheltség: 99%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete bõrcsizma (#247)
1 furulya (#233) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián karkötõ (#229)
4 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170) 5 Thargodan esszencia (#328)
5 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183) 1 víz (#27)
6 mérg. vas dobónyíl (#190)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bakkura csizma (#96) 2 bõrsisak (#57) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)
2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 3 bumeráng (#249)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 dorony tüdõ (#212) 6 kaja (#2)
1 kõszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nyu-shuriken (#157) 1 óndarab (#85) 2 sallank nyíl (#129)
2 szvó-ektoplazma (#151) 12 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(127,52) quwarg királynõ (#153), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ
(#263), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Dornodon rúnaköve, mûvészi porolit (#720)
(128,53) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(129,53) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba, Hogl
(4478. kalandozó)
(129,57) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720),
27. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(130,53) oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), sóhajtó dornyok (#112)
(130,56) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), Chara-din monolitja (#534)
(131,52) csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), oltár, tavacska, szent tölgyfa
(#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, mûvészi
porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,53) oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111), Csermenkõ
Zinyõke (1340. kalandozó)
(131,54) Leah rúnaköve, mûvészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), Chara-din monolitja (#534), manifesztátorok (#124)
(131,55) csontváz (#48), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), szent tölgyfa (#393), oltár, egy ismeretlen isten
rúnaköve, mûvészi porolit (#720)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.