Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alpesi tehén
Küldd el képeslapként!
"Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?" - Aritma
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 21:38:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Bunkó's Tro(ll)ger 190. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 17. 9h:31'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: máj. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2433
SZÁMLA : #7768
ZSETONOK : 82
Extra forduló: 11

BUNKÓ'S TRO(LL)GER KALANDJAI


48 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,71] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. jún. 7., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a jún. 11-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás a régi olimpiákhoz képest, hogy most, akárcsak 2004. decemberi olimpián, a védettséget ugyanúgy számoljuk, mint a normál játékban, azaz "leosztjuk".] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 12. napján egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemû, körszakállas árnymanó férfi lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 40. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, félszemû, kecskeszakállas mutáns férfival. A bõre kreolszínû. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy rájanyék trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 0-2 TU-ját. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû az alávaló. Összeismerkedtek. Az õ neve Omar Ibn Al-Fáridh. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemû alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erõs kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserû mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+82 varázspont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]


fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kt 146 240 elkészíted a 146. tárgyat (240 darabot)
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyûjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod õket. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. [240 pontot használtál fel, van még 70.]

h 139 használod a 139. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erõsödik, a szöveg a tudatalattidból jön: õsi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted idõérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi idõn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az idõközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kõemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbûvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben. - Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hû szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

ek 131 t. energia kisütése: 131
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 20 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 180 30 t. energia kisütése: 180 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

id 156 100 idomítod a 156. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szm 156 megölöd a 156. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 156 115 111 keresed a 156. szörnyet a 115. szörnyet a 111. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 25, 16. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következõ körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.



KARAKTERLAP
Bunkó's Tro(ll)ger, egy barna, tüsi hajú, kék szemû troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bõröd teljesen fehér! Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 148. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 190. fordulód.

 Erõ:25 (26)  Szint:18  Merészség:5/3 Magasság:254 cm 
 IQ:28  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:506 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:20/20 év 
 Egészség:23  Életpont:282/270  Jellem: gonosz (269) Tul. pont:
 Szerencse:16 (18)  Varázspont:309/143  Pénz:11 arany Kép. pont:
 Tudatpont:28/7         EFejl:60 
Eddig összesen 770 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 180 TP-t kaptál. Jelenleg 280356 TP-d van. A következõ szinthez még 59644 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, áeratikus hasnyák, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 1432 arany került a bankszámládra. 1532 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek: 24/62   vágófegyverek:1/0
  ütõfegyverek: 11/83   lõfegyverek: 23/52   dobófegyverek:2/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (300%) << vashegyû lándzsa (#182) (300%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/43   2. nyomkövetés: 39/86   3. lopás:11/41
  4. mászás: 5/91   5. csapdakészítés: 16/47 (+5%)   6. csapdaészlelés:14/26
  7. gyógyítás: 44/86   8. titkosírás: 3/47   9. felderítés:5/56
  10. szörnyidomítás: 10/40   11. teológia: 20/64 (+7%)   12. taumaturgia:31/64
  13. szerencsejáték: 2/5   14. zene: 6/41   15. szörnyismeret:18/18
  16. zárnyitás: 3/6   17. vadászat: 11/44   18. bányászat:1/81

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) kaját (#2), a gnómoktól (6) drótszõrt (#37), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a törpéktõl (3) vizestömlõt (#3), az emberektõl (1) vizestömlõt (#3), a trolloktól (5) vizestömlõt (#3), a mutánsoktól (9) bronzkulcsot (#76), az alakváltóktól (7) vizestömlõt (#3), az emberektõl (1) fûszertartót (#210), az árnymanóktól (4) fûszertartót (#210), az elfektõl (2) fûszertartót (#210), az elfektõl (2) vizestömlõt (#3)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
Cthulhu (#4171) (csak egyszer), óriás skorpió (#72) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Éjharcosok (#9131), õrjáratozó katona (#274), qwarg rohamosztagos (#242), ezoterikus mardel (#184), nõk (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP)sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> trikornis (#104) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
jégcsóva (#41) >> kõkorszaki szaki (#109) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> dögkeselyû (#174) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kõkorszaki szaki (#109)
hhaar burka (#32) >> massza (#217) hhaar burka (#32) >> trikornis (#104)
hhaar burka (#32) >> ragyás burástya (#111)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) —jabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
2.) Keress egy õsi csatamezõt és animálj egy csontvázat!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 1 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * fekete csuha (#375) 1   mászókarom (#78)
1   nagy vaspajzs (#161) $1   rézpajzs ($73) 1 * sárga erõöv (#276)
$1   szöges bõrpajzs ($66) $1 * szürke bõrkesztyû ($271) 1   varkaudar páncél (#294)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
$1   bronzpenge ($126) 1 * fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkés (#6) 5   mérgezett vasnyíl (#187)
1   rövid íj (#107) 21   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) $1 * borostyán függõ ($162) $1   denevér szimbólum ($140)
1 * Eldaran karkötõje (#373) 6 * ezüst gyûrû (#180) 3 * ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya szimbólum (#139) 1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
4   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
3   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
8   kaja (#2) 1   karócsapda (#163) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 2   nagy bronzkulcs (#185)
3   rézkulcs (#75) 2   shinai gömb (#348) 1   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
3   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 65]
1   szent kehely (#257) [benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2   uzbány csõr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 16]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   álompor (#396) 1   csuklyavirág (#133) 28   drótszõr (#37)
4   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563) $2   fülemüle agyar ($267)
1   galachmit (#310) 1   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33)
37   madártoll (#112) 2   moa zafír (#381) 1   mocsári penke (#148)
1   mutáns csont (#331) 1   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269)
1   rókafarok (#124) 5   sünmedve tüske (#14) 1   szuperkötél (#209)
5   szvó-ektoplazma (#151) 6   tükör (#43) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 59.56 kgMegterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(138,71) egy árnymanó férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. jún. 11-én szombaton a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tárgytervezõ pályázat, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. jún. 7. kedd. Várunk jún. 11-én! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegû varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott egy istentõl), a folyamatban lévõ varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat hatása elmúlik, és nem megújítható.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Bunkó's Tro(ll)ger 190. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffõniksz (#106) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134)
élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) kétfejû troll (#163) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) szutykos remák (#191)
quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
norpadolótika (#226) adószedõ (#234) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
quwarg parafenomén (#248) pordémon (#253) bérmágus (#263) õrjáratozó katona (#274) Védõnõvér (#280)
kronokukac (#285) óriáspók (#303) Ovgun (#325) szürke rinocérosz (#346) erszényes elkarog (#354)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) kérõdzõ etra (#368)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) $parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) $grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) $bõrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) $szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
$rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
$lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) $ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105)
$fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
$dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
$mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) $gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) $pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194)
obszidián függõ (#195) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) $gyíkfû (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) dobóháló (#221) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tõr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) kvazár (#244)
$fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyûrû (#254) $tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) $fülemüle agyar (#267)
$gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) $szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277)
umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) zan indukátor (#288) bíbor erõöv (#291)
varkaudar páncél (#294) $kõszem (#304) varázskõ (#305) ezüst papi karkötõ (#308) galachmit (#310)
$ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) $rákfatty váladék (#333) acéltû (#334)
rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) molluszk ház (#353) szockó hólyag (#355) káosz szimbólum (#361)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fekete csuha (#375) fény szentélye (#376) moa rubin (#379)
moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekõ (#382) moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) $réz fejpánt (#406) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
zangrozi csizma (#451) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) rothadás szentélye (#487) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) obszidián erõd (#491) bolondok aranya (#506) Chara-din ékköve (#517) tudás gyöngye (#522)
Chara-din monolitja (#534) tünde íj (#553) fõnixtoll (#563) elkarog szõr (#665) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstõl                           
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.