Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi védelem
Küldd el képeslapként!
"Amikor magamhoz tértem, minden lángolt körülöttem, a táj kihalttá változott... a tudatalattimból előhívott varázslat még ott vibrált a fejem felett, talán ennek köszönhetem, hogy életben maradtam." - egy túlélő emlékei a pillanatról, amikor Dornodon Tűzvihara elpusztította a világot
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 20:05:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Simaagyú Bocibogár 184. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. szept. 6. 10h:03'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: szept. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2357
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 176
Extra forduló: 6

SIMAAGYÚ BOCIBOGÁR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,71] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+128 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 295.]


hu 159 265 268 hulladék: 159 265 268
Hulladék, ezért nem gyûjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gromak bõrt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

vi 2 1 30 viselkedésed: 2 1 30
Mostantól aránylag félõs vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettõl kezdve 2. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

a 310 3708 1 átadod a 310. tárgyat a 3708. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 galachmitot Mocskos Buddha részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

m 2 mozogsz keletre
[139,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 282.]

jlk 7623 jelszó kimondása 7623
Hangosan, érthetõen kimondod a jelszót a kúp belsejében. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 154 tapasztalati pontot kaptál.

                              
  22           26     28    30    
        23                     
                    27         
  21     24     25           29   
                              
                              
                              
                              
 4                            
      5   8  9   10   20      19 
                              
  3     6                     
                 13   15        
                        18 17   
                              
    2         12               
                              
  1   7   11         14       16 
                              
lépcsõk hova visznek:
4: 1. térkép 21. pont
7: 1. térkép 23. pont
10: 1. térkép 25. pont
15: 1. térkép 27. pont
18: 1. térkép 29. pont
21: 1. térkép 4. pont
23: 1. térkép 7. pont
25: 1. térkép 10. pont
27: 1. térkép 15. pont
29: 1. térkép 18. pont
Ez az 57. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[139,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívõi építették. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy élõholt quwarg! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt quwarg torát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élõholt quwarg torát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az élõholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Az élõholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [139,69] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [139,68] Tovább barangolsz a fák között. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 253.]

kt 313 20 elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a varázsital fõzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a fõzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tûzrõl. [-30 varázspont.] Legyártottál 20 gyógykenõcsöt. Ügyességed TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 153.]
m 8 mozogsz északra
[139,67] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét.
(Feltételes támadás:) Egy élõholt quwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élõholt quwarg potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az élõholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[139,68] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy bandita. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a káosz szava varázslat. Semmi hatás! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bandita testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 2 vasérc. Szereztél 14 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,69] Fák, mindenütt csak fák. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Fairlight rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bandita. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled a káosz szava varázslatot lõ rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bandita bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita sunyi fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (9 életpontot sebezve). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függõ, ezenkívül 1 orgyilkos tõr. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 79.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad az esõidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 74.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a varázsital fõzése varázslatot! Hozzálátsz a fõzéshez. Lassan mormolsz, miközben a fõzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyû a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 10 gyógykenõcsöt. Ügyességed TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 24.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(139,67) élõholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396)
(139,68) bandita (#758)
(139,69) Fairlight rúnaköve, bandita (#758)
(139,70) Tharr oltár, élõholt quwarg (#202)
(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár

[94,53] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Továbbmész. Egyszer csak valami érdekesre leszel figyelmes. Egy körülbelül négyméteres oszlop mered az ég felé. Gyermekkori emlékeidet felidézve gyorsan rájössz, hogy ez nem lehet más, csak egy akasztófa. Ahogy közelebb lépdelsz, látod, hogy még a kötél is rajta van. Áldozatot mindenesetre nem látsz - de még közelebb óvakodva megbotlasz egy kõben; iszonyodva látod, hogy az nem lehet más, csak egy sietve megásott sír része. Ahogy kezeddel megtisztítod a fejfának állított, repedezett ramit táblát, némi nehézség árán ki tudod böngészni a feliratot: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 5 álomport 5 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 5 óndarabot 10 aranyért, 8 ugh mérget 16 aranyért.

Összeakadsz egy kopasz, zöld szemû mutáns férfival. Fekete a bõre. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Shimblar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1407 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

le 415 leveszed/lerakod a 415. tárgyat
Már nem õrzöd annyira az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 313 3 kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a gyógykenõcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 1.] Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következõ körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és nem tûrnek ellentmondást.



KARAKTERLAP
Simaagyú Bocibogár, egy barna hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Sheran felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

 Erõ:30 (31)  Szint:18  Merészség:2/1 Magasság:180 cm 
 IQ:30  Támadás:17  Agresszió:1 Testsúly:74 kg 
 Ügyesség:28  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:39/39 év 
 Egészség:21 (23)  Életpont:274/88  Jellem: semleges (-2) Tul. pont:
 Szerencse:28  Varázspont:387/162  Pénz:234 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/2           EFejl:14 
Eddig összesen 632 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4178 TP-t kaptál. Jelenleg 315658 TP-d van. A következõ szinthez még 24342 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, bávatag golombár, élõholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 23   ütõfegyverek: 7
  lõfegyverek: 8   dobófegyverek: 20    

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22   2. nyomkövetés: 44 (+1)   3. lopás: 2
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 12   6. csapdaészlelés: 4
  7. gyógyítás: 42   8. titkosírás: 4   9. felderítés: 7
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 15   12. taumaturgia: 31
  13. szerencsejáték: 2   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 7
  16. vadászat: 6   17. bányászat: 8    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
élõholt quwarg (#202), trikornis (#104), sóhajtó dorony (#112) (csak egyszer), nómenklatúra (#158)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), jégtroll (#164), quwarg parafenomén (#248), qwarg rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)    
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
kisebb tûzlehelet (#110), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), szárazság (#48)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   jégcsóva (#41) >> tetemember (#123)
gigaököl (#49) >> férfiak (#998)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> vérfürdetõ magszim (#148)   energiatüskék (#29) >> dögkeselyû (#174)
szárazság (#48) >> élõholt quwarg (#202)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 2 harcos, 1 királynõ, 3 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bundás kabát (#1068) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
2   csontpálca (#329) 1   göcsörtös bunkó (#123) 2   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6) 3 * orgyilkos tõr (#225)
2   parittya (#18) 1   szögletes kõ (#17) 10   ubuk dobónyíl (#138)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   aranygyûrû ($193) $1   borostyán függõ ($162) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bolondok aranya (#506) 1   deus ex machina (#1) 4   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 30 + gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
13   kaja (#2) 2   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   nagy vaskulcs (#186) 1   orvosságos zacskó (#682) 1   szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
4   sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 56]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 70 korty víz (#27), fér még: 50]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 + borkonyó bibe (#312) 12   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
6   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201) 8   gyöngymangó (#135)
7   halcsont (#390) 10   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
4   kõszem (#304) 1   liumbe hajtás (#655) 20   pirkit (#153)
1   raptor karom (#281) 2   remák szív (#264) 1   rézdarab (#70)
3   rinóbõr (#651) 5   rókafarok (#124) 8   rozmárfog (#1069)
3   smirglilevél (#29) 3   szárnyas hernyó (#69) 1   teknõcteknõ (#416)
5   tükör (#43) 7   vasérc (#152) 3   xirnox szív (#213)

Összsúly: 67.56 kgMegterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 álompor (#396) 24 borkonyó bibe (#312) 1 galachmit (#310)
1 gromak bõr (#268) 2 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 kristálygömb (#265) 1 magszim bél (#103) 5 óndarab (#85)
25 szárnyas hernyó (#69) 8 ugh méreg (#166) 46 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
100 arany (#50) 1 borostyán függõ (#162) 30 gyógykenõcs (#313)
1 orgyilkos tõr (#225) 2 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Shimblar (1439. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.