Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Varkaudar remete
Küldd el képeslapként!
"Ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 07:55:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tüske Rózsa 287. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 1. 9h:59'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: aug. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2107
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1416
Extra forduló: 12

TÜSKE RÓZSA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Immortalis Viatorral. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea ékesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Raia hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az õ neve Kelly Hu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon találkozol egy fekete csuha alá rejtõzõ lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. A 4. napon összeakadsz Xibeca Damm-mal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbõr övet, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rubin fejéket, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Xibeca Damm, amikor összefutottatok, adott neked 6 pukkanó tûcsapdát, 17 xirnox szivet, 11 rókafarkat, egy ork csodaszert (ld. enc.), 4002 aranyat, 4 párducbõrt és 9 polip szívókát. Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+37 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+99 varázspont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 618. hetének nyerõszámai: 29, 18, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 617.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]


m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Feltöltöd a vizestömlõt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összefutsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hûséges követõje. Egy mászókarmot, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy rézpáncélt, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy Mallon trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az õ neve Kid Cloudkicker. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8 pontot használtál fel, van még 594.]

kb 373 304 70 kiveszel a bankból a 373. tárgyat (304 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 Eldaran karkötõjét. Kiveszel a bank széfjébõl 40 kõszemet. Kiveszel a bank széfjébõl 23 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kb 113 179 85 kiveszel a bankból a 113. tárgyat (179 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjébõl 5 grifftojást. Kiveszel a bank széfjébõl 27 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kb 651 152 216 kiveszel a bankból a 651. tárgyat (152 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 5 rinóbõrt. Kiveszel a bank széfjébõl 10 vasércet. Kiveszel a bank széfjébõl 1 ketrecet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kb 391 110 39 kiveszel a bankból a 391. tárgyat (110 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 30 polip szívókát. Kiveszel a bank széfjébõl 9 vapár ágat. Kiveszel a bank széfjébõl 3 zárnyitó készletet. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

pki 2179 kiveszel a bankból 2179 aranyat
Kiveszel a bankból 2179 aranyat. A számládon van még 21 arany. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

pbe 9000 4339 beraksz a bankba 9000 aranyat
Sötét Láng számlájára átutalsz 6181 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

h 81 514 használod a 81. tárgyat
Megméred a zafír medalliont: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

hu 193 514 390 hulladék: 193 514 390
Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranygyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyûjtesz halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 589.]
f 1066 kísérletezel az 1066. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz párducbõr pénztárcát. (ld. enc.) 192 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 579.]

kt 1118 elkészíted az 1118. tárgyat
Legyártottál 1 párducbõr pénztárcát. Egészséged TF-elõdött. [25 pontot használtál fel, van még 554.]

a 336 3476 5 átadod a 336. tárgyat a 3476. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 pukkanó tûcsapdát Klrkyn Wargas részére. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

aa 260 257 1118 átadod a 260. tárgyat a 257. tárgyat az 1118. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 isteni könnycseppet Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szent kehelyt Klrkyn Wargas részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 párducbõr pénztárcát Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 534.]

aa 151 1113 179 átadod a 151. tárgyat az 1113. tárgyat a 179. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szvó-ektoplazmát Klrkyn Wargas részére. Sajnos nincs nálad varkaudar csont. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 grifftojást Klrkyn Wargas részére. [10 pontot használtál fel, van még 524.]

aa 391 74 1228 átadod a 391. tárgyat a 74. tárgyat az 1228. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 39 polip szívókát Klrkyn Wargas részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ork csodaszert Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 509.]

aa 213 124 713 átadod a 213. tárgyat a 124. tárgyat a 713. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 17 xirnox szivet Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-2 TU.) Ok, sikeresen átadtál 11 rókafarkat Klrkyn Wargas részére. Sajnos nincs nálad berzerker tüske. [10 pontot használtál fel, van még 499.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" 17 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 93 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Eladsz 2 aranygyûrût 24 aranyért, 1 zafír medalliont 25 aranyért. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,54] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Mallon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhõ varázslatot lõ rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 21 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mallon bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 9 életpontot vesztettél. A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitûzõ (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 709 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozótársaim! Ne tûrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt erõdítményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Romani ite domum! " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! "

(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 1 halcsontot 2 aranyért.

Összeakadsz Athosszal. Egy réz papi karkötõt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynõ trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Találkozol Benedittával. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [27 pontot használtál fel, van még 472.]

ea 304 40 eladod a 304. tárgyat 40
Eladtál 40 kõszemet. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

ee 216 85 110 eladod a 216. tárgyat a 85. tárgyat a 110. tárgyat
Eladtál 1 ketrecet. 76 aranyat kaptál. Eladtál 27 óndarabot. 54 aranyat kaptál. Eladtál 9 vapár ágat. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

aa 50 112 310 átadod az 50. tárgyat a 112. tárgyat a 310. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 479 aranyat Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 76 madártollat Klrkyn Wargas részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 galachmitot Klrkyn Wargas részére. [15 pontot használtál fel, van még 457.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 454.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 414.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 374.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 334.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 294.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 93 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 214.]


tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Teli tüdõbõl elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következõ körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésû folyadékkal a belsejében. Valószínûleg egy ork sámán mûve lehet a benne lévõ zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegbõl, valószínûleg az az ork kortyolt belõle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következõképpen: H 1228 <mennyiség>.)

PÁRDUCBÕR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY)
Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha õk aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbõr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbõrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellõen kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretû párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi idõt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebzõdni azonban továbbra is fogsz tõlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tõled.

MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITÛZÕ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi õrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentõl függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitûzõt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitûzõ láttán, potom pénzért elenged a városi õrség - persze minél tehetõsebbnek mutatkozol, annál többet fognak tõled legombolni.)



KARAKTERLAP
Tüske Rózsa, egy vörös, göndör hajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Sheran fõpapja vagy. Papi hited: 277. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

 Erõ:35 (38)  Szint:22  Merészség:7/1 Magasság:158 cm 
 IQ:25 (27)  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:40  Védekezés:43  Menekülés:30 % Életkor:40/40 év 
 Egészség:25 (27)  Életpont:319/147  Jellem: semleges (+2) Tul. pont:14 
 Szerencse:30 (32)  Varázspont:441/418  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/17          
Eddig összesen 1880 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1791 TP-t kaptál. Jelenleg 858099 TP-d van. A következõ szinthez még 141901 TP szükséges. Trófeáid: eszkimó óriás, ekharion, óriásféreg. A 287. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1/22   ökölvívás: 25/68   szúrófegyverek:17/35
  vágófegyverek: 14/57 (+15%)   ütõfegyverek: 3/16   lõfegyverek:20/66
  dobófegyverek: 7/73       

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyû nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyû nyíl (#323) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23/19   2. nyomkövetés: 66/31   3. mászás:5/86
  4. csapdakészítés: 19/33 (+5%)   5. csapdaészlelés: 11/60   6. gyógyítás:80/27
  7. titkosírás: 4/50   8. felderítés: 21/25   9. szörnyidomítás:8/4
  10. teológia: 21/39 (+7%)   11. taumaturgia: 30/78 (+1%)   12. versengés:1/81
  13. harcmûvészetek: 21/30   14. zene: 6/70   15. szörnyismeret:6/98
  16. vadászat: 16/99   17. bányászat: 16/45   18. úszás:5/28
  19. fõzés: 1/24   20. ordítás: 27/80 (+5%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz vapár ágat (#110) (max. 10 darabot , csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot , csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), griffõniksz (#106), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> orgyilkos (#131) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
sünmedve (#33) (õrzi a holmidat) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 6 királynõ, 3 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
$3 * sárga erõöv ($276) 1 * szirén köpenye (#820) $1 * tankány karom ($237)
Fegyverek és lövedékek
2   bot (#4) 3   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstkard (#325)
3   ezüstshuriken (#327) $1 * hosszú íj ($111) 2   kerek kõ (#19)
1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 32   nyílvesszõ (#108)
$1   orgyilkos tõr ($225) 2   rövid íj (#107) 1   rövid kard (#171)
4 * sallank nyíl (#129) 1   szigony (#389) 1   vashegyû lándzsa (#182)
5   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * gólem talizmán (#811)
1 * jegygyûrû (#736) 1   nodonrod kitûzõ (#1533) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   smaragd orrkarika (#730) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 3   deus ex machina (#1)
6   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 16   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   mérleg (#81)
1   nagy aranykulcs (#246) 1   olló (#335) 1   pukkanó tûcsapda (#336)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 12]
3   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2   zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 2   darázsfarok (#654) 46   drótszõr (#37)
6   fõnixtoll (#563) 1   kazmár gyökér (#205) 1   liumbe hajtás (#655)
3   mákrózsa virág (#56) 1   medúzacsáp (#703) 2   ovimon-bogyó (#207)
3   párducbõr (#1066) 8   purifikátor háj (#269) 1 * remák szív (#264)
23   rézdarab (#70) 5   rinóbõr (#651) 8   rozmárfog (#1069)
4   smirglilevél (#29) 1   teknõsesszencia (#702) 3   Thargodan esszencia (#328)
4   tükör (#43) 10   vasérc (#152) 1   yetiszív (#1070)

Összsúly: 90.79 kgMegterheltség: 85%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   varkaudar csont (#1113)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4002 arany (#50) 2 aranygyûrû (#193) 1 csontkulcs (#74)
7 galachmit (#310) 1 halcsont (#390) 10 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 76 madártoll (#112) 1 párducszem (#1073)
1 szent kehely (#257) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 zafír medallion (#514)
5 pukkanó tûcsapda (#336) 17 xirnox szív (#213) 11 rókafarok (#124)
1 ork csodaszer (#1228) 1 párducbõr (#1066) 9 polip szívóka (#391)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Eldaran karkötõje (#373) 1 nodonrod kitûzõ (#1533) 1 orgyilkos tõr (#225)
23 rézdarab (#70) 5 rinóbõr (#651) 3 spiritusz (#170)
10 vasérc (#152) 3 zárnyitó készlet (#39)    



E körben tett lépéseid térképe

(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(93,54) útonálló (#130), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131), Athos (1453. kalandozó),
Beneditta (4562. kalandozó), útonálló (#130)
(94,54) Mallon (#960), erõdítmény (#488), oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
* Mostantól, ha folyadékot gyárt a karakter KT paranccsal, és paraméternek nagyobb számot ad meg, mint amennyi tartója lenne a tárolására, csak annyit gyárt le, amennyi elfér. (Korábban a felesleg azonnal szétfolyt.)
* A fekete lótuszról kettõ virágot is le lehetett egy körben szedni, de csak két parancsból - ez volt az eredeti elgondolás. A mai nappal eltöröltük ezt a bonyolítást, KT 446 2 hatására rögtön kettõt szed a karakter.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.