Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Békés tisztás
Küldd el képeslapként!
Ghalla békés tisztásain a Káosz elpusztított oltárai felett az élet nem áll meg...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-25 02:28:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Acélöklû Glasgian 286. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 19. 10h:20'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: szept. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2068
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 223
Extra forduló: 17

ACÉLÖKLÛ GLASGIAN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,63] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 8 mérgezett tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+40 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+110 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+16 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 621.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.] Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 619.] Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 607.]

* 3. KP: elmormolod a 4. varázslatot a 64. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.] Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.] Fürgén varázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 601.]


tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

ba 393 225 180 nem támadod a 393. szörnyet a 225. szörnyet a 180. szörnyet
BA 393 parancs tárolva. BA 225 parancs törölve. BA 180 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

hu 182 158 186 hulladék: 182 158 186
Hulladék, ezért nem gyûjtesz vashegyû lándzsát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüst karkötõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

hu 157 125 1067 hulladék: 157 125 1067
Hulladék, ezért nem gyûjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyûjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyûjtesz jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

hu 280 551 1075 hulladék: 280 551 1075
Hulladék, ezért nem gyûjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz dentor bõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz cetuszonyt. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

e 6 élelemszerzés 6 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 595.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Eladsz 1 bronzhegyû nyilat 5 aranyért, 1 cetuszonyt 10 aranyért, 1 dentor bõrt 35 aranyért, 4 ezüsttõrt 32 aranyért, 1 jegesmedve bundát 10 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 mandibulapengét 3 aranyért, 28 mérgezett tüskét 28 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 4 nagy vaskulcsot 64 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 vashegyû lándzsát 18 aranyért. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 585.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettõl nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Eladsz 2 borostyán függõt 12 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 obszidián függõt 10 aranyért.

Találkozol egy szõke, göndör hajú, kék szemû, bajuszos kobudera férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cápabõr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy õselemek köpenyét, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy õsdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? {ereje: 51.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. (Auralátás: Kobuder Master - 3859. kalandozó) Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 222 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+112 életerõ.) [49 pontot használtál fel, van még 536.]

pki 350 kiveszel a bankból 350 aranyat
Kiveszel a bankból 350 aranyat. A számládon van még 28 arany. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Dornodon fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cápabõr csizmát, egy denevér szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nehéz harci kesztyût, egy örökkéval. zafírját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy szánalmas pondró trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütõ ellen.} Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Mefisztó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy õ is harcmûvész. Igen, már érzed a belõle áramló kí-hullámokat. Valószínûleg õ is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következõket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd õt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

Összefutsz egy szõke, göndör hajú, kék szemû mutáns nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. {ereje: 91.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû az alávaló. Összeismerkedtek. Az õ neve Gilette. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elköszöntök egymástól. [9 pontot használtál fel, van még 527.]

be 631 5 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 477.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[188,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Te 17 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A részeg kalandozó pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy arany és 2 aranygyûrû. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledõ csapat õrjáratozó katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [215,63] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {max. életpontja: 550.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lõsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [214,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 329.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. Kritikus ütés! (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerõ). Transzformálsz! (+26 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+113 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad elõtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Õ elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fõdíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Elsõ lépésként erõpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tûnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerûen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelõt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerõen bólogat tudásod láttán... Harmadik próba, zsonglõrködés. Félve veszed kezedbe a labdákat, egyenként a magasba dobálod õket, elkapni viszont már nem sikerül egyet sem. 624 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz. Egy sátorba lépsz a cirkusz közepén. A kékes derengésben egy öregasszony fogad, és egy feladattal lát el. - Kalandor, hogy megkapd jutalmad hozd el a következõ dolgokat nekem legközelebb - mondja, és felsorolja, mire van szüksége: 4 bot, 4 grifftojás, 8 ovimon-bogyó, 3 tyrex csont, 5 csontkulcs. A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával. - Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul. - Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Ellenvarázslat, 1 Aranyesõ, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdetõ magszim. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 624 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 33 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregetõ árnymanót. Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szûk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztõben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szõrös testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. [125 pontot használtál fel, van még 352.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[213,65] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [213,66] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy kihívás tornyát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 334.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 69 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 334.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Könnyû próba elé állítanak, mindössze egy Zinthurg feltrancsírozása a feladat. {max. életpontja: 91-100.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lõ rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy aranytû és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy fekete tû. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erõs neked. A következõ pillanatban a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 314.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerû: a terem egyik végébõl a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtõzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezõk által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következõ. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy umbatari karkötõ, egy ezüstshuriken és egy obszidián függõ. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Pergor nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ónix masszavadító. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Braklóptripmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat egyszerû: egy élõholt sullár legyõzése. (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élõholt sullár bal elsõ lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élõholt sullár bal vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az élõholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élõholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még arról sincs fogalmad sem, hogyan kell azt a tárgyat megcsinálni. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[213,67] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tûnõ mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az aurapollátor frötymögõ kérgét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor jobb vállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Karmait felemelve, az aurapollátor meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain tüskés bõrét. Kritikus ütés! (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). A halálosztó kain karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 roxati zárfalót. (ld. enc.) Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kronoelementál volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.

(Továbbmész...) [214,68] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerõ). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípõd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erõsen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielõtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.) Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 11 tüskét. IQ-d TF-elõdött. [84 pontot használtál fel, van még 180.]

le 615 leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 180.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 177.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlõdtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 167.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerõ). Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 167 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 167 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következõ körben tehát 594 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLÕHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY)
Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevõt örökös élet nélküli élõhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élõholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevõ, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél.

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfõnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyû és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]



KARAKTERLAP
Acélöklû Glasgian, egy kopasz, csillogó szemû, bajuszos kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Leah fõpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

 Erõ:42 (45)  Szint:24  Merészség:8/7 Magasság:146 cm 
 IQ:33  Támadás:24  Agresszió:3 Testsúly:57 kg 
 Ügyesség:30 (33)  Védekezés:75  Menekülés:30 % Életkor:33/34 év 
 Egészség:26  Életpont:393/418  Jellem: gonosz (126) Tul. pont:
 Szerencse:34 (38)  Varázspont:513/97  Pénz:478 arany Kép. pont:
 Tudatpont:28/4   Pszi pont:33/5   Halhatatlanság:1 %   EFejl:12 
Eddig összesen 1869 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14538 TP-t kaptál. Jelenleg 1254669 TP-d van. A következõ szinthez még 145331 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gólem, Notermanthi, õsdentor. A 286. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 28 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/15   ökölvívás: 28/90 (+11%)   szúrófegyverek:2/26
  vágófegyverek: 9/55   ütõfegyverek: 1/45   lõfegyverek:26/3 (+3%)
  dobófegyverek: 15/3 (+31%)       

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -17.); tüske (#22) (18 -996.); bûvös shuriken (#562) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23/88 (+17%)   2. nyomkövetés: 64/40   3. lopás:5/22
  4. mászás: 18/4 (+9%)   5. csapdakészítés: 18/46 (+5%)   6. csapdaészlelés:5/94
  7. gyógyítás: 56/8 (+40%)   8. titkosírás: 6/87   9. felderítés:17/24
  10. szörnyidomítás: 5/27   11. teológia: 28/29 (+16%)   12. taumaturgia:23/13 (+26%)
  13. szerencsejáték: 5/86 (+10%)   14. versengés: 4/99 (+40%)   15. harcmûvészetek:32/51
  16. zene: 2/18 (+10%)   17. szörnyismeret: 20/70 (+18%)   18. pszi:4/86 (+3%)
  19. zárnyitás: 1/0   20. vadászat: 20/84 (+6%)   21. bányászat:21/22 (+15%)
  22. úszás: 10/30       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [sámán gyógykenõcs (#1139)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 12 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), ongóliant (#159), jók (#990), kputtyintó csalán (#247), adószedõ (#234)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nómenklatúra (#158), tüskés gigaféreg (#256), csápos otagi (#395), õrjáratozó katona (#274), varkaudar vajákos (#690), kronotapír (#286), ryuku gólem (#394), bûbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)éhínség (#39, 7 VP)sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> ongóliant (#159)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintû, jó jellemû kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 10 királynõ, 6 élõholt, 11 vadász, 7 nagymester, 2 parafenomén, 9 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * Huddens kesztyûje (#649) 1   jing-jang fejpánt (#556) 1   lidérckorona (#531)
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril pajzs (#460)
1   ryuku menetpajzs (#1320) 6   tankány karom (#237) 1 * yeti mokasszin (#710)
1 * zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
35   bumeráng (#249) 5   bûvös shuriken (#562) 8   ezüstshuriken (#327)
1 * fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 2   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 1   mérgezett vasnyíl (#187)
5   nyílvesszõ (#108) 1   pengepajzs (#425) 2   sallank nyíl (#129)
1   szigony (#389) $2   szöges bunkó ($8) 20 * tüske (#22)
16   ubuk dobónyíl (#138) 3   vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2   aranygyûrû ($193) 1   bo'adhun gyûrû (#743) 1 * Huddens alkarvédõje (#1550)
3 * koponya szimbólum (#139) 1 * mászó-karperec (#392) $1   obszidián függõ ($195)
3   obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1   Ovgun nyaklánca (#615)
1   ritualista amulett (#708) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
$1   umbatari karkötõ ($278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   alkímiázó üst (#341) 7   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
4 + deus ex machina (#1) 31   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 93   kaja (#2) 1   kinemfogyó tegez (#368)
5   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 2   nagy aranykulcs (#246)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   roxati zárfaló (#314) 1   shinai gömb (#348)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 2   távcsõ (#42)
1   univerzum nektárja (#634) 3   varázskõ (#305) 2   varkaudar látógömb (#1107)
20   varkaudar pálinka (#1137) 3   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
11   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 54]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41]
9   sullár hólyag (#168) [bennük 117 csepp spiritusz (#170), fér még: 63]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13   uzbány csõr (#169) [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 110]
7   vizestömlõ (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 111]
4   zöld üveg (#82) [bennük 80 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
53   álompor (#396) 1   aranytoll (#572) 3   borkonyó bibe (#312)
2   csalánvirág (#582) 3   csuklyavirág (#133) 4   dözmöng szív (#122)
124   drótszõr (#37) 11   elkarog szõr (#665) 3   ezüstdarab (#326)
$2   fekete gyöngy ($99) 4   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
2   galachmit (#310) 7   grifftojás (#179) 1   gyíkfû (#201)
77   gyöngymangó (#135) 10   halcsont (#390) 2   karbin plazma (#199)
2   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 5   kõszem (#304)
2   kreommat szirom (#925) 1   lidércesszencia (#1074) 1   lótuszvirág (#447)
139   madártoll (#112) 14   magszim bél (#103) 2   mákrózsa virág (#56)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mithril (#352) 3   móri gyümölcs (#116)
3   nektoraf faggyú (#667) 29   óndarab (#85) 1   párducszem (#1073)
49   pirkit (#153) 5   púderkõ (#119) 4   purifikátor háj (#269)
4   quwarg tojás (#360) 3   remák szív (#264) 23   rézdarab (#70)
9   rókafarok (#124) 2   sallank karom (#128) 4   smirglilevél (#29)
28   sünmedve tüske (#14) 1   szulfagor agyar (#677) 89   szvó-ektoplazma (#151)
26   téfea-agy (#172) 7   Thargodan esszencia (#328) 15   varányszem (#30)
22   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102) 4   xirnox szív (#213)

Összsúly: 188.38 kgMegterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borostyán függõ (#162) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 cetuszony (#1075)
1 csuklyavirág (#133) 1 dentor bõr (#551) 1 ezüst karkötõ (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 4 ezüsttõr (#322) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 jegesmedve bunda (#1067) 2 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mandibulapenge (#125) 20 mérgezett tüske (#23) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 1 nyu-shuriken (#157) 8 spiritusz (#170)
1 tyrex csont (#280) 1 varázskõ (#305) 1 vashegyû lándzsa (#182)
34 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
476 arany (#50) 2 aranygyûrû (#193) 1 aranytû (#272)
8 drótszõr (#37) 1 ezüstshuriken (#327) 2 fekete gyöngy (#99)
1 kõszem (#304) 1 remák szív (#264) 1 rézdarab (#70)
1 roxati zárfaló (#314) 1 szöges bunkó (#8) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 umbatari karkötõ (#278) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(213,66) kihívás tornya (#502), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), élõholt sullár (#216)
(213,67) kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168), kronoelementál (#287)
(214,64) smaragdgólem (#417), ezoterikus mardelek (#184), ryuku gólem (#394)
(214,68) quwarg nagymesterek (#214), nekrofun (#173), Fairlight oltár, 40. jellempróba
(215,63) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), érclelõhely, ongóliant (#159)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.