Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Káoszteknőc
Küldd el képeslapként!
"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-26 16:47:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 16:47:04 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 16:47:11 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
1stein 8. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 5. 15h:06'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: máj. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1705
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 771
Extra forduló: 14

1STEIN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-8] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Fliadais Inmattiellel. Egy bõrpáncélt visel. Felszerelését egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlõt tart. Lõfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.)


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 1 mozogsz 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A folyosó kanyarodik, majd egy kisebb barlangterembe érkezel. Találkozol Mangas Törpével. Egy bõrpáncélt visel. Fegyverzetét egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Visszaérkeztél a barlang kijáratához. Kikapaszkodsz a napfényre. Már épp itt az ideje, kezdett klausztrofóbiád lenni! [12 pontot használtál fel, van még 71.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[23,-8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rambó bogár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted [ökölvívás: 1. szint.]

(Továbbmész...) [24,-8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földben egy tökszerû valamit pillantasz meg. Közelebbrõl látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített sünmedve került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ököllel megcsapod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa a levegõben csattan. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált goblin trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sünmedve trófeát. 26 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíborgörény került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíborgörény bal elsõ lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt idõszakban ettél. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megütöd a bíborgörény farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Ököllel megütöd a bíborgörény fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa a levegõben csattan. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.

(Továbbmész...) [25,-8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledõt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a gátvakond szõrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a gátvakond testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Egyre éhesebb vagy. Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [36 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy démontetû. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A démontetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel eltalálod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A démontetû csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetû még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû kobudera férfival. Egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy bo-skorpió trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlõt tart. Lõfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Darvyane. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 11.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Mostantól külön állíthatod a kalandozókkal és a szörnyekkel szembeni merészségedet. (ld. enc.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 145 pontot. A következõ körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY)
A legsûrûbb bozótosban nõ ez a fekete, rózsaszerû virágokat bontó bokor. Tömény, fûszeres illatát már messzirõl meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért.

SÜNMEDVE (33. SZÖRNY)
Képzelj el gremlint a hasonló címû filmbõl, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bõr miatt talán egy ütõfegyver a leghatékonyabb a legyõzéséhez.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kõkéssel, és levághatod a legjobb minõségû, acélkeménységû tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bûz üti meg, és a következõ pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítõ gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szõrû, kutya méretû szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors címû film fõhõsének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szõrõs testû, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütõfegyverrel lehet agyoncsépelni.

SZERENCSE
Ez volt az elsõ alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerûen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgezõ, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, fõként a Szerencséden múlik. Attól függõen, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezõk. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következõ dolgok befolyásolják a különbözõ kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG
Úgy tûnik, hogy szükség lehet arra, hogy különbözõ legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhetõ, hogy bár 6. szintû vagy, de legfeljebb 4. szintû szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintû kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendõk az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát elsõ a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettõre, csak egy számot fogsz látni.



KARAKTERLAP
1stein, egy göndör õsz hajú, csillogó szemû, bajuszos gnóm férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Ez a 8. fordulód.

 Erõ:8 (9)  Szint: Merészség:7/7 Magasság:120 cm 
 IQ:18  Támadás: Agresszió:4 Testsúly:53 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés:21  Menekülés:30 % Életkor:97/97 év 
 Egészség:12  Életpont:71/64  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:15  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 19 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 TP-t kaptál. Jelenleg 153 TP-d van. A következõ szinthez még 97 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1 (+1)   ütõfegyverek: 3   dobófegyverek: 1

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 1   3. gyógyítás: 3
  4. vadászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * fekete bõrcsizma (#247) 2 * kis vaspajzs (#159) 2 * lánckesztyû (#230)
1 * rézpáncél (#71) 2 * sárga erõöv (#276) 2 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bunkó (#5) 3 * dárda (#10) 1   göcsörtös bunkó (#123)
3   kõkés (#6)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4   ezüst papi karkötõ (#308) 2 * trófea nyaklánc (#196)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   vizestömlõ (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   grákóbõr (#41) 4   kaktusztüske (#114) 1   királygyík bõr (#44)
1   móri gyümölcs (#116) 2   rókafarok (#124) 5   smirglilevél (#29)
6   sünmedve tüske (#14) 2   varányszem (#30)    

Összsúly: 33.41 kgMegterheltség: 119%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 6 sünmedve tüske (#14)    



E körben tett lépéseid térképe

(22,-8) az 1. labirintus bejárata, Mangas Törpe (1263. kalandozó)
(23,-8) rambó bogár (#14)
(24,-8) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, 9. jellempróba, sünmedve (#33), bíborgörény (#84)
(25,-8) gátvakond (#57)
(26,-8) démontetû (#15)
(27,-8) mély kút (#93), oltár, Darvyane (1525. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.