Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mocsárvidék
Küldd el képeslapként!
Ghalla földjének legátkozottabb vidékein a mocsár az úr. Aki ilyen helyeken jár, erősen markolja szent szimbólumát, mert pillanatokon belül vérmes fenevadak látogatására számíthat...
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-01 08:29:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-05-01 08:29:33 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-05-01 08:29:40 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lostris 223. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. szept. 23. 10h:10'
EZ A 452. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
453. játékheted kezdete: szept. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1678
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 56

LOSTRIS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Az idõ esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+65 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 180 8
A Bugyorból merítesz tudati erõt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 487.]


flh 14 258 felt. lõfegyver haszn. 14 a 258. tárggyal
Ok, FLH 14 258 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

fkt 19 13 felt. készítesz a 19. tárgyat (13 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Összefutsz N.C. Brave-vel. Alakja vibrálni látszik. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ezüsttollú nyíl (ld. enc.)} Elfordítod fejed, ahogy brutális tekintetét feléd irányítja. Szemeibõl a végtelen pusztítás vágya sugárzik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 198 2 megveszed a 198. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 199 5 megveszed a 199. tárgyat 5
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 karbin plazmát. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 231 12 megveszed a 231. tárgyat 12
Vásároltál 12 acélpengõkét. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 665 20 megveszed a 665. tárgyat 20
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 elkarog szõrt. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [91,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. Eldobod az értéktelenné vált erszényes elkarog trófeát, és diadalmasan beszerzel egy epokitféreg trófeát. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezébõl. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.) Látsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Az oltárt KT-d fortyogóan bûzös gonoszságának ereje védi. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 454.]

vps 120 VP spórolása: 120
Félreraktunk, letiltottunk neked 120 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 454.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+58 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 424.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+58 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 394.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Begyûjtöttél 3 botot. IQ-d TF-elõdött. [24 pontot használtál fel, van még 340.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[92,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy megvágod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 kerek követ. IQ-d TF-elõdött.

(Továbbmész...) [93,58] A dombságot elhagyod, ritka erdõbe érkeztél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. [34 pontot használtál fel, van még 306.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[94,59] A terep továbbra is ritka erdõ. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült halálmadár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. (ld. enc.) Már látod magad elõtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldébõl. Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erõsebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erõdhöz mérték, vagy mert kimerültél az elõzõ felemelésében, ez már nem sikerül. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. Elõször nem ismered fel az elõtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal késõbb beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a kerek kõ a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak. - És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. - Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 súlyzó, 1 bunthar bõr, 2 karbin plazma, 2 aranylánc, 10 kazmár gyökér. Az egyik sátor elõtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyõzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul. - Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévõ lapokat: 2 Illúziósárkány, 1 Aranyesõ, 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepõdsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni. - Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következõk voltak: 2 Aranyesõ, 1 Illúziósárkány, 1 Temetõ, 1 A bajnok manifesztációja. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Déja vu, 1 Sötét halál, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepõdsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni. - Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Déja vu, 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa fõzet. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Influenza, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Mákrózsa fõzet. Ez két pár! Vesztettél. 323 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 65 aranyad, ami most már az övé. Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkû kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot õrzõ cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerõ pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szûk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztõben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz.

(Továbbmész...) [94,60] Vége az erdõnek. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel nyugatra egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 230.]

fv 8 1 88 felveszed a 8. tárgyat (1 darabot) 88
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 szöges bunkót. [4 pontot használtál fel, van még 226.]

rm 8 156 80 rombolsz a 8. tárggyal a 156. tárgyat 80 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ep 156 20 építed a 156. tárgyat 20 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy világítótornyot. Szögletes köveket gyûjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a világítótorony. 15 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[93,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a xirnox lila hasát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a xirnox testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [93,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy téfea magoflux közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a téfea magoflux testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-10 varázspont.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy xirnox nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a xirnox fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a xirnox testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával megvágod a xirnox bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a xirnox testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 56 életpontot! Összeakadsz DON. Dornodon hûséges követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [18 pontot használtál fel, van még 188.]

a 8 2939 1 átadod a 8. tárgyat a 2939. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót DON részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

aa 166 172 141 átadod a 166. tárgyat a 172. tárgyat a 141. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 ugh mérget DON részére. Ok, sikeresen átadtál 3 téfea-agyat DON részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nap szimbólumot DON részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[94,61] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy gyíkember. Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gyíkember bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 20 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfû csomót. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyíkfüvet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy xirnox közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a xirnox lila hasát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a xirnox testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy varkaudar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar rücskös bõrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Felfedeztél egy nekrofunt. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [18 pontot használtál fel, van még 170.]


* 1. BP: átadod a 415. tárgyat a 4651. kalandozónak (4 darabot)
Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 3. BP: energia fejlesztése 99
A fejlesztés már befejezõdött, egyenlõre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 165.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következõ körben tehát 529 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZÕ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszõt, azonnal feltûnik néhány különös dolog: elõször is, a hegye valamilyen kemény, kõszerû anyagból készült, mégis meglepõen éles. Maga a vesszõ nem fából, hanem valamilyen kristályszerû anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 4D5+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhetõ lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszõt hosszú íjhoz használhatod.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerû szarvaival és ijesztõen nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bûz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).



KARAKTERLAP
Lostris, egy szõke, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Fekete a bõröd. Leah hittérítõje vagy. Papi hited: 57. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

 Erõ:25  Szint:17  Merészség:5/1 Magasság:177 cm 
 IQ:21  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:67 kg 
 Ügyesség:24 (25)  Védekezés:22  Menekülés:30 % Életkor:6/6 év 
 Egészség:24  Életpont:266/197  Jellem: gonosz (68) Tul. pont:
 Szerencse:16  Varázspont:213/213  Pénz:2221 arany Kép. pont:
 Tudatpont:10/8   Pszi pont:129/155       EFejl:102 
Eddig összesen 732 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4397 TP-t kaptál. Jelenleg 231796 TP-d van. A következõ szinthez még 28204 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, epokitféreg, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3/32   szúrófegyverek: 23/66 (+2%)   vágófegyverek: 5/83 (+48%)
  ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 12/28   dobófegyverek: 11/0 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (50%) << vashegyû lándzsa (#182)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -13.); nehezék (#258) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 36/96   2. nyomkövetés: 51/76 (+13%)   3. mászás: 3/67
  4. csapdakészítés: 11/101 (+6%)   5. csapdaészlelés: 2/20   6. gyógyítás: 47/106
  7. titkosírás: 34/2   8. felderítés: 8/14   9. szörnyidomítás: 1/79
  10. teológia: 7/83 (+7%)   11. taumaturgia: 20/94 (+3%)   12. versengés: 1/88 (+45%)
  13. zene: 2/39   14. szörnyismeret: 6/66   15. pszi: *22/100
  16. vadászat: 24/4   17. bányászat: 21/1 (+24%)    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), nehezéket (#258) (max. 2 darabot , csak egyszer)
gonoszkodsz max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
õrjáratozó katona (#274), varkaudar bajnok (#190), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (õrzi a holmidat) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * fekete csuha (#375)
2   mászókarom (#78) 1   sárga erõöv (#276) 2 * tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
6   bot (#4) 4   bumeráng (#249) 1   kõkalapács (#13)
1   mandibulakasza (#127) 1   nehezék (#258) 6 * orgyilkos tõr (#225)
2   szögletes kõ (#17) 18   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar szablya (#516)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5   ezüst gyûrû (#180) 2   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   deus ex machina (#1) 9   fáklya (#36)
28   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
2   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1 + nyílcsapda (#243)
2   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
4   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
6   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 72]
1   vizestömlõ (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
2   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 36]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   acélpengõke (#231) 1   alligátorbõr (#661) 8   álompor (#396)
3   aurach fog (#657) 20   drótszõr (#37) 11   elkarog szõr (#665)
6   fõnixtoll (#563) 2   gyíkfû (#201) 1   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 1   ilkin érc (#232) 3   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mocsári penke (#148) 1   nektoraf faggyú (#667) 3   óndarab (#85)
14   pirkit (#153) 2   ramit kõ (#226) 6   rézdarab (#70)
1   rinóbõr (#651) 1   sámán erszény (#650) 10   smirglilevél (#29)
8   sünmedve tüske (#14) 2   szulfagor agyar (#677) 1   szvó-ektoplazma (#151)
1   trikornis szarv (#198) 4   tükör (#43) 4   vadász tatu bõr (#15)
2   varkaudar csont (#1113) 11   vasérc (#152) 3   xirnox szív (#213)

Összsúly: 94.72 kgMegterheltség: 112%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
187 arany (#50) 2 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122)
5 kerek kõ (#19) 1 nap szimbólum (#141) 8 spiritusz (#170)
2 téfea-agy (#172) 17 ugh méreg (#166) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 acélpengõke (#231) 3 bot (#4) 9 elkarog szõr (#665)
1 gyíkfû (#201) 3 karbin plazma (#199) 1 orgyilkos tõr (#225)
4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 5 tinta (#101)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)



E körben tett lépéseid térképe

(91,57) epokitféreg (#147), 33. jellempróba, Leah oltár
(92,57) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelõhely, trappoló dinymák (#118)
(93,58) Sheran rúnaköve
(93,61) xirnox (#122)
(93,62) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve, xirnox (#122), DON (2939. kalandozó)
(94,59) halálmadár (#351), egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelõhely
(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201), xirnox (#122)
(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.