Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Görényteknőc
Küldd el képeslapként!
"Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját." - esemény a ryuku hajóroncsok felé tartva
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 22:00:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. nov. 23. 9h:01'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: nov. 29.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1533
SZÁMLA : #8036
ZSETONOK : 76
Extra forduló: 2

MELIGEN KALANDJAI


302 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Smylie-tt elszívott tõled 8 varázspontot a táborozásod 209. napján. Önzõ Gén elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod 210. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 7 varázspontot a táborozásod 214. napján. Smylie-tt elszívott tõled 6 varázspontot a táborozásod 216. napján. Suttogó Penge elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod 221. napján. Táborozásod alatt különleges dolog történt. Metam Orpheus és Szi-Ti elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvõi szertartás itt zajlott le, Singalina vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvõi ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselõ virág díszíti, gyönyörûvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg võlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésû kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdõdik a szertartás. - Gyermekeim, azért gyûltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Metam Orpheus, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdõk szépséges leányával, kinek neve Szi-Ti. Elenios istennõ örömmel látja, hogy a hûség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendõt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Singalina a két ifjú kezén átveti a bársonykendõt. - Mondd, Metam Orpheus, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót? - Igen. - mondja a fiú határozottan. - És te, leányom, Szi-Ti, akarod e hitvesedül ezt a férfit? - Igen! - mondja elpirulva a leány. - Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyûrû, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor Metam Orpheus és Szi-Ti elõvesznek egy-egy aranygyûrût, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengõ hangon így szól. - Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Singalina. Magad is mosolyogni kezded, amint látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévõ kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz. Suttogó Penge elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod 225. napján. Raphael önfeláldozása révén megmenekültél Szürke pszi-regenerációjától. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 235. napján. Zanarchista elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 235. napján. Alf ar'Hang elszívott tõled 4 varázspontot a táborozásod 236. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod 249. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod 249. napján. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Amin Nagat pszi-regenerációjától. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Önzõ Gén pszi-regenerációjától. Smylie-tt elszívott tõled 3 varázspontot a táborozásod 251. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 260. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 265. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 265. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 2 varázspontot a táborozásod 272. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 272. napján. Smylie-tt elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 273. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 274. napján. Smylie-tt elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 278. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 279. napján. Ran'Amart Morgurth elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 279. napján. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Immortalis Viator pszi-regenerációjától. Neon Ultra önfeláldozása révén megmenekültél Lop-Nessy Eszti pszi-regenerációjától. Suttogó Penge elszívott tõled 1 varázspontot a táborozásod 291. napján.

Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2001. nov. 27., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A K.T. tagjai közül eddig 1 szavazott a vezetõ leváltására, közülük 1 Sharin Eltont javasolta új vezetõnek. A leváltáshoz még 9 szavazatra van szükség. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erõd egy részét. (+11 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+67 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
* 1. KP: TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 583.]
* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]
* 3. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 578.]


ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 209 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 568.]

av 11 108 alakváltás 11 108
Rendben, a táborozás alatt egy vadász varkaudar formáját veszed majd fel. [10 pontot használtál fel, van még 558.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
AV 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 1. BP: TVP elõvétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
* 2. BP: leveszed/lerakod a 437. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
* 3. BP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 521.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 481.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 441.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 401.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 361.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 321.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézenállsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 281.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]


tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
A levegõben szállóngó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-1 életerõ.) Megkezdõdik a transzformáció. Felvetted egy vadász varkaudar alakját! Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következõ körben tehát 587 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián elõször, lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. Még egy újdonság: az idei olimpián elõször várhatóan lesz 7. kategória. A korábbi nyertesek itt sem indulhatnak, csak a 8. "felsõligás" exkluzív kategóriában.
ESKÜVÕ
Mostantól lehetõség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyûrûre és Elenios egy papjára ill. papnõjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyûrûk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz elõször is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvõ: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezõn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezõn - és összeadja a párt. A ceremónián nézõként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezõn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyûrû. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetõk. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyûrû elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélõk Földjén születtél.

KARAKTERLAPOD


Meligen, egy ezüsthajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia tanítványa vagy. A Smaragd Sasok (#9133) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

erõ : 31
iq : 33
ügyesség : 29
egészség : 23
szerencse: 33
tudatpont: 9/ 0
szint : 21
támadás : 20
védekezés: 28
életpont : 297/171
varázspt : 238/ 63
merészség: 5/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (242)
pénz : 0 arany
magasság: 178 cm
testsúly: 78 kg
életkor: 41 év
tul.pont: 4
kép.pont: 3
EFejl: 41 TU

Eddig összesen 1462 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 646335 TP-d van. A következõ szinthez még 153665 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, élõholt quwarg, áeratikus hasnyák. A 242. fordulódban 9 arany került a bankszámládra. 9 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 9 lõfegyverek: 11 dobófegyverek: 22 Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó (150%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 13 nyomkövetés: 62 mászás: 12 csapdakészítés: 6 csapdaészlelés: 3 gyógyítás: 75 titkosírás: 34 felderítés: 6 szörnyidomítás: 1 teológia: 20 taumaturgia: 19 szerencsejáték: 1 zene: 1 szörnyismeret: 5 zárnyitás: 8 vadászat: 8 bányászat: 19

Feltételes parancsok


DX 1; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 4 alkalommal; udvarolsz a 7. fajúaknak; mászol max. 200 pontért; *készítesz 17. tárgyat (max. 3 db-ot); készítesz 176. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 40 pontért; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *50; *95; *74; *73; *92; Barátságosság: 158; 146; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) városi teleport (#96 *50) kisebb tûzlehelet (#110 *2) savlehelelet (#225 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


bûvölés (319,1) méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 225 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 40 Kire 217

Isteni küldetéseid


1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

$1*fekete bõrcsizma ($247) 1*gromak páncél (#270) $1 sárga erõöv ($276) $1*vassisak ($160)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkés (#6) 1*vashegyû lándzsa (#182) 2 bot (#4) 1 szöges bunkó (#8) 1 kõkalapács (#13) $1*orgyilkos tõr ($225) 1 vas dobónyíl (#189) 3 szögletes kõ (#17)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*nap szimbólum (#141) 1*ónix masszavadító (#438)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

84 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2+deus ex machina (#1) 1 mászókampó (#165) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32)

Löttyök és porok, tartóstul

4 kavadu iszák (#25) [ üres ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne 3 csepp spiritusz (#170) ] 1 vizestömlõ (#3) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 3 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 álompor (#396) 1 ramit kõ (#226) 9 gyöngymangó (#135) 20 tükör (#43) 3 vasérc (#152) 2 purifikátor háj (#269) 7 smirglilevél (#29)

Összsúly: 65.85 kg megterheltség: 80 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk! 2001.12.01-én a hagyományok szerint ismét a Láng Mûvelõdési Központban kerül megrendezésre a TF és ÕV játékostalálkozó. (Bp, XIII. Rozsnyai u. 3. megközelítés: kék metró Forgách utcai megállójánál.) Kezdés: de. 9 óra. Programok: Olimpiai fordulók szétosztása, tombola, vetélkedõk, kedvezményes forduló befizetési lehetõség, kedvezményes könyv- és kártyavásárlás. Az egész rendezvény teljes idõtartama alatt bombázhatod kérdéseiddel a Beholder Kft. munkatársait. Sok szeretettel várunk mindenkit!
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.